План роботи шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно гуманітарного циклу на 20 12 20



Скачати 140.13 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір140.13 Kb.
Голубівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

«Затверджую»

завуч школи

С. А.Правдива



План роботи

шкільного методичного об’єднання вчителів

суспільно - гуманітарного циклу

на 2012 – 2013 навчальний рік

Керівник шкільного методичного об’єднання

Данілко Т. О.

Новомосковський райво



Обласний науково-методичний проект

«Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

ІІІ етап

креативний

Науково-методична проблемна тема школи

«Формування творчої особистості школяра в умовах інноваційних освітніх технологій»

Науково-методична проблемна тема шкільного МО

«Творчо-розвивальні технології навчання на уроках предметів гуманітарного циклу як засіб розвитку креативних здібностей учнів»

Пріоритетні напрямки роботи

  1. Взяти за основу роботи головний пріоритет сучасної освіти створення умов для становлення та розвитку адаптованої творчої особистості в новому динамічному суспільстві.

  2. Теоретична підготовка вчителів, вивчення рекомендованої літератури по роботі над науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості».

  3. Визначення показників, що характеризують творчий потенціал особистості вчителя.

  4. Моніторинг якості творчих компетентностей вчителів.

  5. Розробка пакету діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп.

  6. Використання технологій продуктивного навчання з метою розвитку креативності учнів.

  7. Впровадження педагогічних стратегій розвитку інноваційної особистості вчителя та учня засобами інформаційних технологій.

  8. Застосування різноманітних форм та методів організації навчальної діяльності, які сприяють розкриттю суб’єктивного досвіду учнів.

  9. Запроваджувати нові педагогічні технології, спрямовані на всебічний розвиток учнів.

  10. Створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу.

  11. Створення умов для природного самовиявлення учнів та їх самореалізації.

  12. Використання діагностичного дидактичного та роздаткового матеріалу, спрямованого на визначення рівня навчальних досягнень учнів з різною навченістю та навчальними можливостями.


Відомості про членів ШМО

п/п


Прізвище, ім’я,

по батькові




Освіта

Предмет

Педстаж

Категорія (рік атест.),

звання


Курсова

перепідготовка



Власна

проблемна

тема


1

Данілко

Тамара


Олексіївна


Вища

Світова література, художня культура

27

Вища (2009р.)

старший вчитель



2009 ДОІППО

Розкриття потенціалу креативності учнів на уроках світової літератури

2

Дубчак Наталія Володими- рівна


Вища

Українська мова та література

20

Вища (2010р.)

старший вчитель



2010 р.,

ДОІППО


Використання інноваційних технологій для формування креативного учня

3

Назаренко

Світлана


Федорівна


Вища

Історія, правознавство,філософія

23

Вища (2010р.),


2010 р.,

ДОІППО


Креативні підходи у вивченні рідного краю

п/п


Прізвище, ім’я,

по батькові




Освіта

Предмет

Педстаж

Категорія (рік атест.),

звання


Курсова

перепідготовка



Власна

проблемна

тема


4

Северин

Лариса


Павлівна


Вища

Англійська мова

45

Вища (2006р.)

методист


2009 р.,

ДОІППО


Проектні технології як засіб формування творчої обдарованої особистості та індивідуального підходу у накопиченні знань з іноземної мови

5

Славна Нірса Андронівна


Вища

Українська мова та література, історія

41

І категорія

(2010р.),




2010 р.,

ДОІППО


Розвиток критичного мислення в умовах активного навчання мови та літератури

6

Чернявська

Наталія Анатоліїв- на




Вища

Українська мова та література,

22

Вища (2009р.)


2009 р.,

ДОІППО


Впровадження сучасних педагогічних технологій – один з головних факторів формування педагогічного успіху вчителя

7

Вакуліна

Лідія


Миколаївна


Середня спеціальна

Етика,

36

9 тарифний розряд

(2007 р.)



2007 р.,

ДОІППО


Формування свідомої та відповідальної особистості на основі духовних, моральних і культурних цінностей

п/п


Прізвище, ім’я,

по батькові




Освіта

Предмет

Педстаж

Категорія (рік атест.),

звання


Курсова

перепідготовка



Власна

проблемна

тема


8

Гриценко Валентина

Григорівна




Вища

Українська мова та література, образотворче мистецтво

29

І категорія

(2009р.),




2009 р.,

ДОІППО


Формування комунікативних компетенцій на уроках української мови та літератури


Графік відкритих уроків

п/п


Дата

Тема уроку

Клас

Предмет

Учитель

1.

04.12

Еволюція образу Раскольникова у романі

Ф. Достоєвського «Злочин і кара».



10

Світова література

Данілко Т.О.

2.

.01

Роман «Чума» як еволюція «від естетики абсурду до естетики бунту».

11

Світова література

Данілко Т.О.

3.

.03

«Я доблесний Дон Кіхот Ламанчський…»(образ Дон Кіхота у романі Сервантеса).

8-А

Світова література

Данілко Т.О.

4.




Урок – дослідження «То був страшний навмисний голод» (за творами українських письменників).

11

Українська література

Дубчак Н. В.

5.




Поширені і непоширені звертання. Розділові знаки при звертаннях.

8-А

Українська мова

Дубчак Н. В.

6.




«Родинне щастя» (за творами українських письменників ХІХ ст. ).

10

Українська література

Дубчак Н. В.

7.

.12

Узагальнення і систематизація матеріалу з теми «Іменник».

6

Українська мова

Славна Н. А.

8.

.11

Звичаї і традиції українців у повісті М. Стельмаха «Гуси – лебеді летять».

7

Українська література

Славна Н. А.

9.

.04

Узагальнення та систематизація знань, умінь,навичок з теми «Сполучник».

7

Українська мова

Славна Н. А.

10.

14.09

Українське весілля – один із жанрів родинно –обрядової творчості.

9

Українська література

Чернявська Н. А.

11.

23.11

«Наталка Полтавка» -перший твір нової української драматургії.

9

Українська література

Чернявська Н. А.

12.

13.11

Урок позакласного читання творів Т. Г. Шевченка.

8

Українська література

Чернявська Н. А.

13.




Наш край у др. пол.ХVІ- ХVІІст.

8

Історія

Назаренко С.Ф.

14.




Наш край у др. пол. ХІХ ст.

9

Історія

Назаренко С.Ф.

15.




Наш край у 1945 -1955 роках.

11

Історія

Назаренко С.Ф.

16.

.11

Режим дня. Організація робочого і вільного часу учнів.

6

Англійська мова

Северин Л.П.

17.

.03

Людина і кар’єра.

11

Англійська мова

Северин Л. П.

18.

.02

Свята і захоплення дітей в англомовних країнах та в Україні.

5

Англійська мова

Северин Л. П.

19.

.12

Склад. Наголос. Правила переносу з рядка в рядок.

5

Українська мова

Гриценко В. Г.

20.

.01

Правила вживання апострофа.

5

Українська мова

Гриценко В. Г.

21.




О. Пчілка «Сосонка».

5

Українська література

Гриценко В. Г.

22.




Як виникають правила етикету.

5

етика

Вакуліна Л. М.

23.




Що означає бути громадянином своєї держави.

5

етика

Вакуліна Л. М.

24.




Що таке мистецтво керувати собою.

6

етика

Вакуліна Л. М.



Графік позакласних заходів

п/п


Дата

Тема заходу

Клас

Відповідальний

1




Вечір поезії «Кохання безкрає помчить наші душі увись…»

9-11

Данілко Т. О.

2




Година пам’яті «Шлях Кобзаря – це шлях народу»

8-А

9-А


Дубчак Н. В.

3




Захід, присвячений 100- річчю з дня народження Г. П. Кравченка

6

Назаренко С. Ф.

4




Подорожуємо Великою Британією

8 -А

Северин Л. П.

5




Літературна композиція

6-7

Славна Н. А.

6




«Тяжкії три літа…» Вечір поезії, присвячений творчості

Т. Шевченка



8-9

Чернявська Н.А.

7




«Партизанськими стежками». Зустріч із головою ветеранів Славним І.І.


7

Вакуліна Л. М.

8




Т. Г. Шевченко – геній українського народу

5

Гриценко В. Г.


І засідання ШМО

Вересень


Організаційні та методичні особливості викладання гуманітарних дисциплін в умовах реалізації науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

  1. Визначення напрямків роботи ШМО на ІІІ етапі (креативному) обласного науково - методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» та затвердження плану роботи на 2012 -2013 н.р.

Керівник ШМО Данілко Т. О.


  1. Рекомендації щодо роботи на ІІІ етапі науково-методичного проекту області «Креативна освіта для розвитку інноваційної освіти»

Методичні рекомендації

  1. Ознайомлення з нормативно-правовою базою викладання гуманітарних дисциплін у 2012-2013 н. р. .

Правдива С. А.

  1. Творчий підхід учителя до впровадження нових програм.



  1. Підсумки моніторингових досліджень якості навченості з української мови. Шляхи покращення навчальних досягнень учнів.

Обговорення.

  1. Робота з обдарованими дітьми. Організація та затвердження матеріалів проведення шкільних олімпіад.

Члени ШМО

  1. Огляд новинок педагогічної і методичної літератури.

Бесіда. Вчителі.

Атестація вчителів ШМО

п/п


ПІБ учителя

Результати

чергової


(позачергової)

атестації



План атестації

Рік

Категорія,

звання


2010/

2011 н. р.



2011/

2012 н. р.



2012/

2013 н. р.



2013/

2014 н. р.



2014/

2015 н. р.



2015/

2016 н .р.



1.

Данілко Т. О.

2009

вища, старший учитель










А







2.

Дубчак Н.В.

2010

вища, старший учитель













А




3.

Назаренко С. Ф.

2010

вища,














А




4.

Северин Л.П.

2006

вища,

методист


А
















5.

Славна Н.А.

2010

І категорія













А




6.

Чернявська Н.А.

2009

вища,











А







7.

Вакуліна Л.М.

2007

9 тарифний розряд




А













8.

Гриценко В.Г.

2009

І категорія










А








ІІ засідання ШМО

Грудень


Інноваційно – творчий пошук учителя гуманітарних дисциплін в умовах неперервної освіти та дистанційного навчання

  1. Традиційно – модифіковані форми у дистанційному навчанні.

Правдива С. А.



  1. Використання мультимедійних презентацій на уроках української мови та літератури з проблемно – пошуковим методом навчання. Дубчак Н.В.




  1. Викладання предметів у 10 -11 класі за новими програмами та викладання англійської мови у 1 класі.




  1. Обговорення відвіданих відкритих уроків.

Обговорення. Вчителі ШМО.

  1. Підсумки проведення шкільних та районних олімпіад, Міжнародного конкурсу ім. П. Яцика з української мови.




  1. Огляд новинок педагогічної і методичної літератури.

Бесіда. Вчителі.

ІІІ засідання ШМО

Березень


КРУГЛИЙ СТІЛ

Впровадження активних та інтерактивних методів навчання з метою виховання креативної особистості

  1. Нові освітні технології у здійснюванні організації індивідуальної і групової діяльності учнів.

Северин Л. П.

  1. Використання проблемних ситуацій для виховання життєвої компетентності учнів на уроках етики.

Вакуліна Л. М.

3.Креативні методи навчання. Славна Н.А.

4.Використання інноваційних технологій для розкриття творчої душі учня. Данілко Т. О.

5.Обговорення відвіданих відкритих уроків.

Обговорення. Вчителі ШМО.

6.Експертиза діагностичних матеріалів для дослідження рівня розвитку творчого мислення школярів.

Бесіда. Вчителі.

7.Огляд новинок педагогічної і методичної літератури.

Бесіда. Вчителі

ІV засідання ШМО

Травень


Майстрами не народжуються, ними стають.

Платон

  1. Удосконалення на уроках гуманітарних дисциплін життєвих компетентностей у виборі професій відповідно до здібностей учнів і потреб суспільства.

Бесіда. Учителі

2.Творчість можна не тільки розвивати, а й навчатися їй.

Н. А. Чернявська.

3.Формування комунікативних компетенцій на уроках української мови і літератури. В. Г. Гриценко

4.Державна підсумкова атестація як механізм оновлення змісту освіти і контроль за навчанням. Підготовка матеріалів до ДПА.
5.Обговорення відвіданих відкритих уроків.

Обговорення. Вчителі ШМО.


6.Підведення підсумків роботи ШМО на І етапі роботи над науково-методичною темою області.
7.Огляд новинок педагогічної і методичної літератури.

Бесіда. Вчителі.



Теми самоосвіти вчителів ШМО

п/п


Прізвище, ім’я,

по батькові учителя




Тема самоосвіти вчителя

1.

Данілко Т.О.

Використання інноваційних технологій для розкриття творчої душіучня

2.

Дубчак Н.В.

Виховання навичок дослідницької діяльності через систему креативних вправ

3.

Назаренко С.Ф.

Організація роботи з обдарованими дітьми

4.

Северин Л.П.

Проектні технології як засіб формування творчої обдарованої особистості та індивідуального підходу у накопиченні знань з іноземної мови

5.

Славна Н.А.

Народознавство на уроках української мови та літератури з використанням інноваційних технологій

6.

Чернявська Н.А.

Впровадження сучасних педагогічних технологій – один із головних факторів формування педагогічного успіху вчителя

7.

Вакуліна Л.М.

Використання проблемних ситуацій для виховання життєвої компетентності учнів на уроках етики

8.

Гриценко В.Г.

Формування в учнів навичок культури мовлення


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка