План роботи садового методичного об’єднання вихователів Квасилівського днз (ясла-садок) на 2015-2016 н р. Проблема Організація освітнього процесу в днз



Скачати 82.89 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір82.89 Kb.
План роботи

садового методичного об’єднання вихователів Квасилівського ДНЗ (ясла-садок) на 2015-2016 н.р.

Проблема «Організація освітнього процесу в ДНЗ відповідно до вимог нової редакції Базового компонента дошкільної освіти України та програм розвитку дитини дошкільного віку»

Мета: формувати професійну компетентність вихователів, продовжити знайомити їх з новими підходами до планування освітнього процесу в сучасному ДНЗ, реалізувати творчий потенціал педагогів.

Керівник садового МО: вихователь вищої категорії Чміль В.С.

п/п


Зміст роботи

Дата

Відповідальні

Рекомендована

література для опрацювання

І.

Формування соціального здоровя

дошкільників

  1. Актуальні проблеми формування соціального здоров’я дошкільників. (Методичні рекомендації)

  2. Методи та прийоми формування соціального здоров’я дошкільників (Методична скарбничка для вихователів)

  3. Практична частина:

  • Перегляд та аналіз інтегрованого заняття в середній групі на тему «Кожна людина неповторна. Наші мрії».

Мета: доцільність використаних методів і прийомів для формування соціального здоров’я дошкільників.

  • Творчий звіт вихователя з індивідуальної проблеми самоосвіти «Становлення соціального здоров’я дошкільників».

  • Презентація портфоліо вихователя, який атестується.

  1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об’єднання.



20.11.2014

Чміль В.С.

Семенюк Р.Ф.

Сенюк Н.Г.

Сенюк Н.Г.
Сенюк Н.Г.
Чміль В.С.


  1. 1. БКДО (2012).

  2. 2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015).

  3. 3. Школа ввічливо-сті. Оповідання і вірші. – Х.: Сінтекс, 2005.

  4. 4. Діагностика рівня сформованості етич-них уявлень у стар-ших дошкільників. А.Пасічник (Практич-ний психолог: дитя-чий садок. №2\2013) .

  5. 5. «ДНЗ» №5\2014

ІІ.


Художньо-мовленнєва діяльність дошкільників (літературна діяльність)

  1. Зміст та завдання художньо-мовленнєвої діяльності дошкільників. (Методичні рекомендації)




  1. Практична частина:

  • Комплексне заняття з мовленнєвого спілкування «На зимовому узліссі» в середній групі (за змістом казки В.Сухомлинського «Зайчик і Місяць»).

Мета: вправляти дітей у побудові діалогу, розвивати пояснювальне мовлення, вміння утворювати складні слова, кличні іменники.

  • Творчий звіт вихователя з індивідуальної проблеми самоосвіти «Вплив казкотерапії на гармонійний розвиток дошкільників».

  • Презентація портфоліо вихователя, який атестується.

  1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об’єднання.


04.12.2015

Семенюк Р.Ф.

Бенюк О.В.

Бенюк О.В.


Бенюк О.В.
Чміль В.С.

1. БКДО (2012).

2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015).

3. А. Богуш. Моє довкілля (Програма ознайомлення дітей старшого дошкільно-го віку з довкіллям). – К.: Вид. дім «Шкіл. світ», 2006.




ІІІ.

Фізичний розвиток та оздоровлення дошкільників

  1. Роль ігрових методів у вирішенні завдань фізичного розвитку та оздоровлення дошкільників (виступ-діалог)




  1. Практична частина:

  • Перегляд та аналіз тематичного заняття з фізкультури у старшій групі «Родина Сонця: Місяць та зорі».

  • Творчий звіт інструктора з фізкультури з індивідуальної проблеми самоосвіти «Застосування ігрового методу у вирішенні освітніх завдань з фізичного виховання дошкільників».

  • Презентація портфоліо інструктора з фізкультури.

  1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об’єднання.

21.01.2016
Семенюк Р.Ф.

Момоток Т.Р.

Момоток Т.Р.
Момоток Т.Р.
Чміль В.С.



1. БКДО (2012).

2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015)

3. Організація рухо-вого режиму дітей у ДНЗ. Е. Вільчков-ський, Н. Денисенко. – Тернопіль, Мандрівець, 2008.

4. Дошкільне тіло- виховання. Л. Калу-ська. – Тернопіль, Мандрівець, 2008.

5. Моніторинг фізич-ного розвитку дітей дошкільного віку. О.Кльось. – Тернопіль-Харків: Ранок, 2013.


ІV.

Інноваційні технології логіко-математичного розвитку дошкільників


    1. Інноваційні технології логіко-математичного розвитку дошкільників. Використання методу моделювання у навчанні дошкільників обчислювальних операцій (виступ-повідомлення)




  • Колективний перегляд комплексного заняття з цікавої математики в середній групі №13 на тему «Риби і плазуни» (з використанням методу моделювання).

  • Колективний перегляд комплексного заняття з цікавої математики та логіки у старшій групі №12 на тему «У пошуках піратських скарбів» (з активним використанням ігрових методів і прийомів).

  • Творчий звіт з проблеми самоосвіти «Навчання дошкільників обчислювальних операцій».

  • Творчий звіт з проблеми самоосвіти «Розвиток ігрової діяльності як умови формування у дітей дошкільної зрілості».

  • Презентація портфоліо педагогів.




    1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об'єднання.





09.02.2016

Чміль В.С.

Чміль В.С.

Павлюк Ю.А.

Чміль В.С.

Павлюк Ю.А.

Чміль В.С., Павлюк Ю.А.

Семенюк Р.Ф.



1. БКДО (2012).

2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015)

3. Розвиток логіко-математичної компе-тенції дошкільників. В. Позднякова. – Х.: ВГ «Основа», 2011.

4. Математика для малят: варто пригада-ти ази. К. Щербакова (ПП 2\2015).

5. Ж-л «Вихователь-методист» 3\2014, 10\2014, 11\2014.


V.

Національно-патріотичне виховання дошкільників в умовах ДНЗ та сімї

  1. Завдання національно-патріотичного виховання дошкільників (виступ-повідом-лення)

  2. Інноваційні форми взаємодії з батьками (обмін досвідом)




  1. Практична частина

  • Перегляд та аналіз роботи Батьківського клубу «Турботливі батьки» на тему «Виховуємо патріотів змалку» (спільне засідання Батьківського клубу з педагогами ДНЗ)

  • Творчий звіт з проблеми самоосвіти «Інноваційні форми взаємодії ДНЗ та родини».

  • Презентація портфоліо вихователя.

  1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об’єднання.




17.02.2016
Семенюк Р.Ф.

Дахненко І.Р.

Дахненко І.Р.

Дахненко І.Р.


Дахненко І.Р.
Семенюк Р.Ф.

1. БКДО (2012).

2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015)

3. «Дошкільне виховання» 8\2015 (про національно-патріотичне вихова-ння дошкільників).

4. Новий формат взаємодії з родинами.

В. Лесик (Ж-л «ДВ» 3\2015).


VI.

Формування ігрової компетенції дошкільників

  1. Колективні творчі ігри як інструмент соціалізації дошкільників (виступ-повідомлення).

  2. Використання ігрових прийомів у розвитку співочих навичок дошкільників (обмін досвідом).

  3. Практична частина

  • Колективний перегляд сюжетно-рольової гри «Школа» в старшій групі.

  • Колективний перегляд родинного заходу «Сімейні зустрічі» у старшій групі.

  • Творчий звіт з проблеми самоосвіти «Сюжетно-рольова гра – школа життя для дошкільників».

  • Творчий звіт з проблеми самоосвіти «Значення пісенної творчості у вихованні національної свідомості дошкільників».

  • Презентація портфоліо педагогів.




  1. Вироблення методичних рекомендацій методичного об’єднання.

10.03.2016

Вернюк С.В.


Ревер О.Є.

Вернюк С.В.


Ревер О.Є.
Вернюк С.В.

Ревер О.Є.

Вернюк С.В. Ревер О.Є.
Семенюк Р.Ф.


1. БКДО (2012).

2. Програми «Я у Світі» (2014), «Світ дитинства» (2015)

3. Ж-л «Вихователь-методист» 5\2015.

4. Ж-л «Музичний керівник» 11\2014, 11\2015.



5. Ж-л «ДНЗ» 4\2013


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка