План роботи психолого-педагогічного семінару на 2012/2013 н р Науково-методична проблема цмспс



Скачати 49.89 Kb.
Дата конвертації12.09.2017
Розмір49.89 Kb.
ПЛАН РОБОТИ

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СЕМІНАРУ

на 2012/2013 н.р

Науково-методична проблема ЦМСПС «Вдосконалення системи науково-методичної роботи як шлях підвищення професійного рівня розвитку творчості педагогів міста»
Науково-методична проблема закладу «Забезпечення якісної освіти шляхом реалізації методологічних засад компетентнісно орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу»

Науково-методична проблема психолого-педагогічного семінару

«Психолого-педагогічний супровід розвитку учня у системі компетентнісно орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу»



Під керівництвом практичного психолога Плеханової Тетяни Василівни в комунальному закладі «Навчально-виховне об’єднання природничо-економіко-правовий ліцей-спеціалізована школа I-III ступенів №8-позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області» активно діє психолого-педагогічний семінар «Психолого-педагогічний супровід розвитку учня у системі компетентнісно орієнтованого підходу до навчально-виховного процесу». Зміст його роботи полягає в ознайомленні педагогів з новітніми досягненнями психолого-педагогічної науки і передового педагогічного досвіду, та в обговоренні учасниками доповідей, підготовлених ними за результатами власних досліджень, або оперуючи матеріалами спеціалістів в даній галузі.
Мета психолого-педагогічного семінару: виявити та дослідити питання, які є глобальними в процесі психолого-педагогічного супроводу учнів початкової, основної школи з орієнтиром на особливості особистісного розвитку школяра.
Завдання:

  • забезпечити реалізацію компетентнісно орієнтовного, індивідуального підходу в системі психологічної роботи з педагогами;

  • з метою збагачення особистісного розвитку педагогів, використати комплекс інформації, констатуючих, оцінюючих та продуктивних методів;

  • посилити психологічну спрямованість роботи на надання адресної диференційованої допомоги психолог – вчителю, вчитель – вчителю;

  • сприяти емоційно-позитивній адаптації учнів 1,5,10 класів;

  • допомога педагогічному колективу в організації роботи творчих здібностей обдарованих дітей;

  • визначити основні проблеми наступності в діяльності педагогів.

№ п/п

Назва заходу

Дата

Відповідальний




Засідання №1 Тема: «Особливості адаптації учнів до нових умов навчання і виховання»

1

«Вплив першого вчителя на успішну адаптацію першокласника до школи»»

Листопад



Щербина В.С.

2

«Можливі проблеми дезадаптації учнів, та способи їх вирішення під час адаптаційного періоду»



Преподобна Г.І.

3

«Адаптація учнів 1, 5 класів до нових умов навчання і виховання»



Плеханова Т.В.




Засідання №2 Тема: «Виявлення рівня обдарованості школярів: педагогічний та психологічний аспекти»

1

«Обдарованість: суть, види, принципи »

Грудень



Радченко Л.В.

2

«Форми і методи роботи з обдарованими дітьми»

Токарева Е.А.

3

«Організація роботи з обдарованою дитиною вчителя- предметника»

Маленко Л.Б.

4

«Психологічна характеристика креативності» (презентація)

Плеханова Т.В.



Засідання №3 Тема: «Компетентнісно орієнтований підхід – концептуальний орієнтир сучасної системи освіти»

1

«Компетентнісно орієнтований підхід - нова методологія сучасної освіти»

Січень


Погоріла В.В.

2

«Головні завдання і вимоги особистісно орієнтованого навчання»

Кашуба І.А.

3

«Використання інтерактивних моделей в системі особистісно орієнтованого навчання»

Гвардіонова О.В.

4

«Формування професійної компетентності вчителя – провідна умова забезпечення якості освіти»

Путнікова О.Г.

5

«Складова модель компетентного випускника - ліцеїста»

Плеханова Т.В.




Засідання №4 Тренінгове заняття : «Психолого-педагогічний супровід розвитку учня у системі компетентнісно орієнтованого підходу до навчання»

1

Тренінгове заняття : «Психолого-педагогічний супровід розвитку учня у системі компетентнісно орієнтованого підходу до навчання»

Квітень

Плеханова Т.В.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка