План роботи інформаційно-методичного центру управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради на 2013-2014 навчальний рік



Сторінка1/4
Дата конвертації06.04.2016
Розмір1.01 Mb.
  1   2   3   4

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Управління освіти

виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради



ПЛАН РОБОТИ

інформаційно-методичного центру

управління освіти виконавчого комітету

Орджонікідзевської міської ради

на 2013-2014 навчальний рік.

м. Орджонікідзе.

2013 рік

Погоджено Затверджено

Ректор ДОІППО Начальник управління

М.І. Романенко освіти

Г.П. Рубаха

ПЛАН РОБОТИ

інформаційно-методичного центру

управління освіти виконавчого комітету

Орджонікідзевської міської ради

на 2013-2014 навчальний рік.

м. Орджонікідзе.

2013 рік

Зміст


І Вступ

Аналіз методичної роботи за 2012-2013н.р.



с.4-10

с.4-9


Пріоритетні напрямки та завдання ІМЦ на 2013-2014н.р.

с.10

ІІ Організаційна робота

с.11-20

Робота міської методичної ради

с.11-12

Інструктивно-методичні наради керівників ММО, заступників директорів з НВР та виховної роботи педагогічних працівників різних категорій

с.13-14

Тематичне вивчення питань

Вивчення, пропаганда та поширення ППД






с.15

с.16-18


Проведення олімпіад, конкурсів та інших масових заходів

с.19-20

ІІІ Удосконалення науково-методичної роботи

с.21-25

ІV Експериментальна робота

с.26

V Аналітико-інформаційна діяльність

с.27-32

VІ Забезпечення правових інтересів дітей; зміцнення їх здоров’я, створення належних умов для навчання

с.33-34

VІІ Робота з кадрами

с.35-36

Додатки

Додаток №1 Наказ «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами»

с.37-50

с.38-45



Додаток №2 Проведення масових заходів

с.46-47

Додаток №3 Робота ММО. Круглі столи, конференції

с.48-49

Додаток №4 Інноваційна діяльність в закладах освіти

с.50









У 2012-2013 навчальному році міська методична служба управління освіти спрямувала свою діяльність на виконання розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, управління освіти виконавчого комітету Орджонікідзевської міської ради.

Оновлюючи зміст методичної діяльності, розроблена структура методичного навчання, яка покликана сприяти своєчасному науковому і методичному забезпеченню потреб освітян із ключовими змінами, визначеними «Національною стратегією розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки».

Основними завданнями та напрямками діяльності інформаційно-методичного центру є:

- науково-методичне забезпечення системи дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти;

- інформаційно-методичний супровід навчальних закладів і педагогічних працівників закладів освіти міста;

- консультування педагогічних працівників з проблем сучасного розвитку освіти, організації навчально-виховного процесу, досягнень психолого-педагогічних наук;

- активне залучення педагогів до практичної діяльності, спрямованої на підвищення їх професіоналізму;

- участь педагогів навчальних закладів міста у дослідно-експериментальній та інноваційній діяльності;

- виявлення перспективного педагогічного досвіду та його впровадження у навчально-виховний процес;

- функціонування міської освітньої інформаційної мережі.

Цим завданням та напрямкам відповідає структура методичної роботи, яка систематизована та приведена у відповідність до умов та потреб навчальних закладів міста.

У минулому навчальному році загальноосвітні навчальні заклади працювали на 3-му етапі обласного науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», науково - методичної проблеми міста «Використання інноваційних педагогічних технологій та удосконалення системи психолого-педагогічного супроводу креативності учасників навчально-виховного процесу», метою якої є використання новітніх технологій, спрямованих на розвиток інноваційного потенціалу особистості, оволодіння сучасним педагогічним мисленням, підвищення педагогічної майстерності, визначення основних пріоритетів діяльності та створення колективу однодумців.

Зміст діяльності інформаційно-методичного центру (ІМЦ) управління освіти формується на діагностичній основі. З метою вивчення творчого потенціалу вчителів проведено діагностику професійних якостей педагогів і керівників закладів освіти, самоосвітнього рівня вчителів, ефективності методичної роботи в закладах освіти, проведено діагностичні анкети з метою формування методичних об’єднань і планування їх роботи; оцінку використання в педагогічній діяльності форм і методів методичної роботи; діагностику утруднень та заявок на методичну допомогу вчителям та керівникам закладів освіти. Отримані результати є підґрунтям планування роботи ІМЦ та окремих ланок методичної роботи.

Упродовж року для забезпечення чіткої злагодженої роботи з педагогічними кадрами було підготовлено план методичної роботи з визначенням форм методичного навчання, затверджено план та склад міської методичної ради, на засіданнях якої розглянуто, зокрема, такі питання:

- Впровадження нового Державного стандарту початкової середньої освіти - орієнтація на соціалізацію особистості молодшого школяра;

- Шкільна бібліотека - осередок інформації та духовної безпеки дітей та учнівської молоді;

- Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у ЗНО -2012 та особливості проведення ЗНО у 2013 році;

- Рівень комунікативного спрямування уроків історії та правознавства як показник забезпечення творчого партнерства вчителя та учнів;

- Роль методичної служби ДНЗ у підвищені екологічної компетентності педагогів та урізноманітненні моделей екологічної освіти дошкільника;

- Створення цілісної системи громадянського становлення особистості в умовах сучасного навчального закладу та ін..

Упродовж навчального року працівниками інформаційно - методичного центру управління освіти здійснено тематичне вивчення питань:


  • Психолого-педагогічні умови організації навчання та утримання учнів у 1-х класах;»

  • - Стан викладання та рівень компетентності учнів з географії к КЗ «СЗШ№8»та КЗ «СЗШ№9»;

  • Забезпечення належних умов для оздоровлення та відпочинку дітей та підлітків влітку 2013року в закладах освіти;

  • Якість реалізації КДНЗ міста завдань пріоритетних напрямків та рівень сформованості компетентностей дітей за вимогами Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі»;

  • Стан викладання та рівень компетентності учнів з трудового навчання у КЗ «СЗШ№5» та КЗ «ОНСЗШ»;

  • Стан та результати проходження курсової перепідготовки у 2007-2013 роках;

  • Результати впровадження Концепції національно –патріотичного виховання в закладах освіти міста тощо.

Інформаційно – методичним центром управління освіти проведено моніторинг науково – методичного супроводу самоосвітньої діяльності директорів та заступників директорів з НВР шкіл міста; підготовки закладів освіти до впровадження нового Державного стандарту початкової , базової та загальної середньої освіти в 2-хта 5-х класах; моніторинг підручників для 11-х класів.

Методисти ІМЦ у складі експертної атестаційної комісії взяли участь у здійсненні атестаційної експертизи комунального закладу «СЗШ№6».

Активною була участь педагогів у міському турі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013».

До оргкомітету міського туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року –2013» надійшло 36 заявок та конкурсні роботи педагогів шкіл міста. Журі відзначило якісну підготовку конкурсантів КЗ «СЗШ №5», КЗ «СЗШ №2», КЗ «СЗШ №8», КЗ «СЗШ№6». Освіта міста була представлена у всіх 5-ти номінаціях відбіркового туру обласного етапу конкурсу «Учитель року». Приємно зазначити, що за результатами участі в очному турі вчителі КЗ «СЗШ №8» Ільчук С.Е. у номінації «російська мова», КЗ «СЗШ№6» Андрюхіна А. В. у номінації «інформатика», КЗ «СЗШ№5» Щеднова Н.В. увійшли до десятки кращих педагогів області.

Сьогодні у місті створено дієву систему методичної роботи з кадрами, в основі якої дидактично-діалогічна модель навчання, проблемний підхід до розв’язання конкретних методичних завдань. Розвиток інноваційних процесів в місті – явище природне і закономірне.

Одним із показників інноваційної діяльності навчальних закладів є організація та проведення експериментальної науково-дослідницької роботи. П’ять шкіл міста,що становить 46% від загальної кількості ЗНЗ, мають статус експериментальних закладів обласного рівня. Так, педагогічний колектив КЗ «СЗШ №8» завершує дослідно-експериментальну роботу за темою: «Розробка основ розвитку креативної особистості». КЗ «СЗШ №6» досліджує проблему по використанню інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та визначення їх впливу на становлення особистості учня. До мережі експериментальних навчальних закладів області з упровадження медіаосвіти входить КЗ «СЗШ №2», а комунальні заклади «СЗШ №9» та «Ліцей» досліджують проблему «Випереджаюча освіта для сталого розвитку».

Інформаційно-методичний центр та КЗ «СЗШ№5», КЗ «СЗШ№8» гідно представляли педагогічну громадськість міста, педагогічні інновації, які впроваджуються у навчально-виховний процес закладів на Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2013» (м. Київ, березень 2013р.).

З метою забезпечення якості професійно – практичної підготовки педагогічних працівників протягом року діяло 31 методичне об’єднання, методичною службою організовано та проведено 52 семінара-практикума на базі навчальних закладів для керівників шкіл, керівників ММО, вчителів-предметників різних категорій, класних керівників, шкільних бібліотекарів, заступників директорів з навчально-виховної роботи, педагогів-організаторів, психологів, логопедів тощо.

З метою підвищення професійного, методичного рівня педагогів на базі навчальних закладів міста працювали творчі групи, лабораторії, майстер-класи, школи професійної адаптації молодого вчителя.

Протягом року педагоги шкіл міста взяли активну участь у методичних заходах обласного та всеукраїнського рівня, а саме:

- обласний круглий стіл, присвячений 150-річчю від дня народження В.І.Вернадського «Екологічне виховання та моральна культура особистості: шляхи формування»(КЗ «СЗШ№2»);

- Всеукраїнські науково – практичні конференції «Мультидисциплінарний підхід як методологічна основа інклюзивного навчання»(КЗ «СЗШ№6»), «Філософсько – теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти»(КЗ СЗШ№9», КЗ Ліцей»);

- обласні конференції «Проблеми та перспективи модернізації системи загальної середньої освіти в контексті реалізації компетентнісного підходу» (КЗ «СЗШ№9) та ін.

За І півріччя 2013року 82% педагогічних працівників шкіл, дошкільних та позашкільних закладів пройшли курси підвищення кваліфікації на базі ДОІППО.

У закладах освіти міста працює 520 педагогів, серед яких 70% мають повну вищу освіту. 52% вчителі мають вищу кваліфікаційну категорію; 111 педагогів мають педагогічні звання «Вчитель-методист», «Старший учитель», 67 – «Вихователь-методист», 6 – «Старший вихователь».

Оновлюється і поповнюється каталог передового педагогічного досвіду закладів освіти міста. У 2012-2013 навчальному році каталог поповнився 13 об’єктами ППД.

З жовтня 2012р. запроваджено рубрику «Інновації наших педагогів» у міській газеті «Козацька вежа», де кожен заклад має змогу представити матеріал про новаторські здобутки своїх педагогів.

За програмою Intel пройшли навчання 85% вчителів, за програмою «ІКТ» - 100% педагогів.

Дошкільні заклади мають статус закладів із різним пріоритетним освітнім спрямуванням. Це дає змогу вирішувати питання підвищення якості дошкільної освіти, підняття авторитету освітнього закладу у мікрорайоні обслуговування, а саме головне – задовольнити освітні потреби батьків як основних замовників освітніх послуг.

У найближчий час треба зосередити зусилля на розв’язанні таких завдань:



  • реалізація в освітньому процесі КДНЗ нової редакції Базового компонента дошкільної освіти;

  • розширення життєвого простору для дошкільнят;

  • використання ІКТ та гнучких моделей організації освітньо-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів дітей.

Педагогами та батьківською громадськістю облаштовано розвивальні середовища та створено навчально-методичні і дидактичні комплекси для організації навчально-виховного процесу у 1-х класах. Однією з важливих особливостей минулого навчального року був перехід початкової школи на нові Державні стандарти освіти.

67,5% учнів початкової ланки мають високий і достатній рівень навчальних досягнень за наслідками ДПА у 4 класах.

Педагоги та батьки підтримують прагнення дітей до розвитку своїх природних задатків, здібностей: 156 молодших школярів тренуються у секціях ДЮСШ та 413 – у гуртках БТДЮ, що становить 46%, гуртковою роботою у школах охоплено 73% дітей.

Профільним навчанням охоплено 100% учнів школи ІІІ ступеня (обласний показник – 97%). Маємо 23 випускника (або 9,3 %), які закінчили школу з золотою та 4 (або1,6 %) зі срібною медалями, що на 8 % більше кількості медалістів минулого року.

У 2012-2013 навчальному році ІМЦ було забезпечено необхідну координацію діяльності із запровадження ЗНО осіб, які виявили бажання вступити до ВНЗ. Із 247 випускників 11 класів шкіл міста ЗНО-2013 пройшло 247 осіб, або 98%. Результати ЗНО засвідчили, що випускники належним чином опанували навчальний матеріал. До ВНЗ ІІІ-ІV рівня акредитації вступили 231 випускник (що становить 85,5%) від загальної кількості випускників.

Заклади освіти міста успішно впроваджують обласний проект «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти». Через створення інформаційно-освітнього простору ми маємо вийти на абсолютно нову модель системи освіти: навчання протягом життя, навчання усюди і завжди.

З цією метою у місті реалізовано цілу низку важливих заходів: 100% комп’ютеризовано школи, усі навчальні заклади підключено до мережі Інтернет, у всіх ЗНЗ та КДНЗ міста функціонують власні веб-сайти. У системі працює електронна пошта між закладами та управлінням освіти, сайт управління освіти. Значна увага приділяється використанню у навчальному процесі педагогічних програмних засобів, впровадженню в управлінську діяльність інформаційно-комунікаційних технологій.

Впровадження ІКТ є визначальним фактором діяльності і шкільних бібліотек, як невід’ємної складової освітнього процесу на шляху трансформації у сучасний бібліотечно-інформаційний культурно-просвітницький центр. Діє єдина централізована електронна система обліку підручників і навчальної літератури на основі комп’ютерної програми «Шкільний підручник».

Забезпечується методичний супровід використання сучасних форм і методів підготовки учнів до олімпіад, конкурсів, змагань різних рівнів. Діяльність управління освіти, педагогічних колективів шкіл спрямована на розвиток та підтримку творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання та виховання інтелектуально та творчо обдарованих дітей. Про це свідчать успіхи учнів у міських, обласних олімпіадах, конкурсах. Так, у 2012-2013н.р. в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін призові місця посіли 18 учнів, що на 12,5% більше, ніж у минулому році. За підсумками обласного етапу олімпіад маємо 22 призових місця (даний показник є стабільним два роки поспіль). Якісний показник результатів виступу загальноміської команди на ІІІ етапі Всеукраїнських олімпіад становить 31,4 % (у порівнянні з 2011-2012н.р. цей показник становив 36%). Є досягнення і на всеукраїнському рівні: учень 10 класу КЗ «Ліцей» Михайлюк Владислав – стипендіат Президента України два роки поспіль, переможець 4–го етапу всеукраїнської олімпіади з математики; учениця 9 класу КЗ «Ліцей» Князюк Яна-учасниця 4-го етапу всеукраїнської олімпіади з англійської мови. Учні шкіл міста – активні учасники міжнародних та всеукраїнських конкурсів, зокрема: з фізики «Левеня», з інформатики «Бобер», з математики «Кенгуру», природознавчої гри «Геліантус», з історії України «Лелека» тощо.

У місті функціонує два позашкільних навчальних заклади: Будинок творчості дітей та юнацтва, Дитячо-юнацька спортивна школа. Про результати роботи позашкільних закладів свідчать чисельні перемоги вихованців в обласних конкурсах, змаганнях, фестивалях. Щороку на базі позашкільних навчальних закладів проводяться різноманітні методичні та масові заходи, які активізують роботу закладів освіти міста, сприяють творчому розвиткові як педагогів, так і їх вихованців.

Ціннісний досвід виховної роботи накопичено в КЗ «Ліцей», КЗ «СЗШ №6», КЗ «СЗШ №8» та КЗ «СЗШ №2». В усіх закладах активізовано правове виховання та співпрацю педагогічних колективів з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді активної життєвої позиції, моральної культури, толерантної поведінки.

Осередками військово-патріотичного та громадянського виховання учнів через діяльність шкільних музеїв є КЗ «СЗШ №5», КЗ «СЗШ №6» та КЗ «СЗШ №2», де діють Музеї Бойової Слави, продовжує розвиватися краєзнавчий музей у КЗ «ЧНСЗШ», започатковано музей школи у КЗ «СЗШ№9».

Актуальність стратегічних змін розвитку освіти зумовлена новими соціальними вимогами у площині психологічного супроводу освітнього процесу. Процес розбудови міської психологічної служби триває, і підтвердженням цьому є організація мобільного соціально-психологічного пункту на базі КЗ «СЗШ№4», функціонування міської психолого-медико-педагогічної консультації на постійно діючій основі.

Піклуючись про здоров’я підростаючого покоління управлінням та закладами освіти у минулому навчальному році, як і в попередні роки, значна увага приділялася розвитку фізичної культури та спорту серед учнівської молоді та вихованців. За підсумками спартакіади школярів кращими були спортсмени КЗ «Ліцей» та КЗ «ЧНСЗШ». 16 років поспіль команда КЗ «Ліцей» - переможець обласних змагань «Старти надій». Значна увага в закладах освіти приділяється збереженню життя та здоров’я підростаючого покоління, профілактиці нещасних випадків.

Усі заплановані методичні заходи проведено якісно і у повному обсязі. На сучасному етапі розвитку методичної служби залишається необхідним:

- удосконалювати зміст, форми і методи навчального процесу з метою підвищення якості освіти;

- більш широко використовувати ІКТ у навчальному процесі та управлінській діяльності;

- продовжувати впроваджувати інноваційні технології розвитку творчих здібностей учнів через активізацію методичної роботи;

- удосконалювати систему психолого-педагогічного супроводу розвитку особистості вихованців;

- проводити систематично моніторинг якості навчання та творчої компетентності школярів;

- активізувати підготовку педагогами міста авторських матеріалів щодо креативного розвитку педагогів та учнів.

У 2013-2014 навчальному році діяльність інформаційно-методичного центру буде відбуватись відповідно до Положення про районний (міський) методичний кабінет (центр) (наказ МОНУ №1119 від 08.12.2008р.) і спрямована на реалізацію 4-го (коригую чого) етапу роботи над обласним науково-методичним проектом «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості», метою якого на даному етапі є аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики розвитку творчого потенціалу учнів та їх навчальних досягнень; організація огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти».



Пріоритетні напрями та завдання

інформаційно-методичного центру

на 2013-2014 навчальний рік
- забезпечення функцій координаційного, інформаційного, методичного центру в системі дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти міста;

- забезпечення функцій методичного супроводу діяльності керівників закладів освіти;

- створення системи інформаційної підтримки, включаючи ресурси мережі Інтернет, забезпечення пропаганди перспективного педагогічного досвіду, реальних досягнень педагогів та колективів;

- запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів, забезпечення методичного супроводу олімпіад, конкурсів, турнірів, МАН;

- включення в освітній та інформаційний простір дітей з особливими потребами;

-методичне сприяння зовнішньому оцінюванню та об’єктивному, науково обґрунтованому моніторингу навчально-виховного процесу, використання його результатів у методичній роботі з керівниками та педагогічними кадрами;

- удосконалення освітньо-інформаційної діяльності, спрямованої на оперативне задоволення потреб особистості в отриманні інформації про досягнення в різних галузях знань, сприяння підвищенню їхнього освітнього рівня, формуванню інформаційної культури педагогів;

- удосконалення системи аналізу, узагальнення, впровадження перспективного педагогічного досвіду та педагогічних інновацій шляхом впровадження інформаційних технологій;

- створення організаційних умов для вдосконалення педагогічних фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої психологічної активності;

- здійснення методичного супроводу завдань особистісно-орієнтованого виховання в контексті програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» та впровадження у виховний процес інноваційних технологій;

- методичне забезпечення процесу атестації педагогічних кадрів, проведення експертної оцінки поданих на атестацію матеріалів;

- координування роботою психологічних служб закладів освіти міста, надання їм методичної та практичної допомоги;

- розробка методичних рекомендацій із актуальних питань модернізації освіти;

- зміцнення вертикалі міський методичний центр – школа – вчитель – учень;

- забезпечення координації діяльності інформаційно-методичного центру з обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти;

- забезпечення науково-методичного супроводу інноваційної діяльності закладів освіти, роботи педагогічних колективів на ІІІ етапі науково-методичного проекту «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»;

- надання методичної допомоги навчальним закладам КЗ «СЗШ№2», КЗ «Ліцей», КЗ «СЗШ№6», КЗ «СЗШ№8», КЗ «СЗШ№9», які мають статус експериментальних;

- подальше впровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій;

- проведення І етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», інших фахових конкурсів і змагань педагогічних працівників; надання переможцям допомоги в підготовці їх до участі в наступних етапах змагань.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА.
ІІ.1. Робота методичної ради управління освіти.
ВЕРЕСЕНЬ 2013р.
1.Про підсумки методичної роботи у 2012-2013н.р., визначення пріоритетних напрямків діяльності та основні завдання на 2013-2014н.р.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

2.Ознайомлення з планом роботи міської методичної ради на 2013-2014н.р.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

3.Про порядок організації та проведення атестації медпрацівників у 2013-2014 навчальному році.

О.К.Мовчан, методист ІМЦ.

4.Новий Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти - нова школа.

О.Д. Барба , заступник директора з НВР КЗ «СЗШ №9»



ГРУДЕНЬ 2013р.
1.Діяльність вчителя математики по виконанню завдань обласної цільової програми «Підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015року».

І.В. Шаповалова, керівник ММО

вчителів математики.

2.Підсумки участі випускників ЗНЗ міста у ЗНО та особливості проведення ЗНО у 2014 році.

В.В. Чернишова, завідуюча ІМЦ.

3. Роль методичної служби у формуванні професійної мобільності педагогів в інноваційному освітньому просторі.

Т.В. Чижик, заступник директора

з навчально-виховної роботи КЗ «СЗШ №4».

4. Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах сучасного позашкільного навчального закладу.

І.М. Саганець, завідуюча методичним кабінетом

КПНЗ «БТДЮ».
ЛЮТИЙ 2014р.
1.Професійно - методична компетентність учителя російської мови та літератури як один із важелів розвитку інноваційної особистості

О.І. Васильєва, керівник ММО вчителів російської мови та літератури

2.Експертна оцінка матеріалів педагогів, що атестуються на присвоєння (підтвердження) педагогічних звань «Учитель-методист», «Вихователь-методист». .

Члени міської методичної ради.

3.Проектні підходи у функціонуванні виховної системи школи як засіб формування життєвої компетенції особистості.

Т.М. Кучеренко, заступник директора з виховної роботи КЗ «СЗШ №6».

4.Креативні технології організації виховного процесу в умовах групи продовженого дня.

І.М. Сапа, методист ІМЦ УО


КВІТЕНЬ 2014р.
1.Формування креативної пізнавальної діяльності учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках художньо-естетичного циклу.

Н.В.Щеднова, керівник ММО вчителів музики.

2.Освітній медіа простір школи як засіб формування інноваційної особистості учня.

З.О.Пархоменко, заступник директора з НВР КЗ «СЗШ №2».

3.Формування та розвиток інноваційного потенціалу особистості в умовах реалізації принципів сталого розвитку.

О.Ю. Устимчук, заступник директора з НВР КЗ «Ліцей».

4.Розгляд пропозицій щодо планування методичної роботи з педагогічними працівниками на 2014-2015н.р.

Члени міської методичної ради.



ІІ. 2. Інструктивно-методичні наради керівників ММО,

заступників директорів з НВР та виховної роботи,

педагогічних працівників різних категорій

з\п


Тема

Місяць

Категорія

педпрацівників




Відповідальний

1

Щодо ведення шкільної ділової документації;

організації проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Чернишова В.В.,

Сапа І.М.,

Котій В.М.


2

Інструктивна нарада з питань організації та проведення атестації педпрацівників

у 2013-2014н.р.



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Мовчан О.К.

3

Про стан навчально-методичного забезпечення організованого початку 2013-2014н.р.,

впровадження нового Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти



Вересень

Заступники директорів шкіл з НВР

Чернишова В.В.,

Сапа І.М.,

Котій В.М.,

Чергинець Г.М.


4


Про наповнення педагогічним контентом сайту управління освіти

Жовтень

Керівники ЗНЗ, ДНЗ, методисти

Охота І.М.

5

Про організацію та проведення

І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014»



Жовтень

Заступники директорів шкіл з НВР, керівники ММО

Мовчан О.К.


6


Інструктивно-методична нарада для адміністрації КДНЗ

Листопад

Адміністрація КДНЗ

Дзюбенко О.В.

7

Про підсумки ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад

з базових дисциплін та завдання щодо підготовки до ІІІ етапу олімпіад



Грудень

Заступники директорів шкіл з НВР

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



8

Підведення підсумків участі ЗНЗ міста у виховних заходах за 2013р. та особливості організації виховної роботи у 2013 році

Січень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

9

Розширена інструктивно-методична нарада для членів адміністрацій ДНЗ міста


Січень

Адміністрація ДНЗ

Дзюбенко О.В.

10

Особливості проведення зовнішнього незалежного оцінювання у 2014 році

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Коваль В.В.

Чернишова В.В.




11

Методичні рекомендації щодо організації та проведення підсумкових державних атестацій в ЗНЗ міста

Лютий

Заступники директорів з НВР, керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



12

Інструктивно-методична нарада з заступниками директорів шкіл з питань початкової освіти

Березень

Заступники директорів з НВР

Сапа І.М.

13

Про організацію урочистого святкування Дня Перемоги

Квітень

Заступники директора з виховної роботи, педагоги-організатори

Матвєєва О.О.

14

Інструктивно-методична нарада для адміністрацій ЗНЗ та КДНЗ за результатами роботи на 4-му етапі обласного науково-методичного проекту

Травень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



15

Нарада «Виховний потенціал літнього оздоровлення учнів»

Травень

Організатори літнього оздоровлення

Матвєєва О.О.

16

Інструктивно-методична нарада для адміністрації КДНЗ, ЗНЗ міста по плануванню методичної роботи на 2014-2015н.р.

Червень

Адміністрація ДНЗ, ЗНЗ

Чернишова В.В.,

Дзюбенко О.В.



17

Інструктивно-методична нарада для керівників ММО по підготовці до секційних засідань міської серпневої конференції

Серпень

Керівники ММО.

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ



18

Про пріоритетні напрямки роботи методичних об’єднань на 5-му етапі обласного науково-методичного проекту

Серпень

Керівники ММО

Чернишова В.В.,

методисти ІМЦ





з\п


Тематика

Термін виконання

Заклади

Відповідальні

1


Підсумки оздоровлення та відпочинку дітей у період літньої оздоровчої кампанії

Вересень

ЗНЗ,

КДНЗ


міста

О.О. Матвєєва


2


Результативність курсового навчання директорів шкіл та їх заступників

за кредитно-модульною системою

на засадах випереджаючої освіти сталого розвитку


Листопад

ЗНЗ міста

В.В.Чернишова,

О.К. Мовчан


3


Виконання Закону України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»

Щоквар-талу

КДНЗ,

ЗНЗ міста



О.О. Матвєєва

4


Про хід протокольного рішення колегії управління освіти 04.12.2012р. №5 «Про стан цивільного захисту у КЗ «Ліцей», КЗ«ЧНСЗШ», КДНЗ№11, КДНЗ№18, готовність персоналу, учнів та вихованців до дій у надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру, загрози або виникнення терористичних проявів

Вересень

ЗНЗ та КДНЗ міста

В.М. Котій

5


Реалізація євро інтеграційних процесів в освіті міста та діяльність шкільних євро клубів КЗ«СЗШ№4», КЗ«СЗШ№5», КЗ«СЗШ№8», КЗ «ЧНСЗШ».

Жовтень

ЗНЗ міста

І.М. Сапа

6


Стан організації ігрової діяльності для дітей дошкільного віку та рівень сформованості у них ігрових умінь і навичок

Жовтень

ЗНЗ міста

О.В.Дзюбенко

7

Ефективність функціонування системно-інтегрованої моделі організації діяльності психологічної служби та МПМПК у форматі сучасних освітянських вимог.

Жовтень

ЗНЗ міста

Г.М.Чергинець

8

Стан викладання та рівень компетентностей учнів з курсу «Людина і світ» у КЗ «Ліцей» та «СЗШ№9»

Грудень

КЗ «Ліцей»,

КЗ«СЗШ№9»



І.М.Сапа

9

Стан викладання та рівень компетентностей учнів з курсу «Захист Вітчизни» у КЗ «СЗШ№2» та «СЗШ№4»

Лютий

КЗ «СЗШ№2»,

КЗ«СЗШ№4»



В.М.Котій

ІІ. 3. Тематичне вивчення питань

ІІ. 4. Вивчення, пропаганда та поширення передового педагогічного досвіду





Тема

Автор

Етап

Форма узагаль

нення


Термін

Відповідаль-

ний


1

Використання технології проблемного навчання з метою стимулювання креативності учнів на уроках трудового навчання у 7-9-х класах

Коцюбенко О.В.,

вчитель трудового навчання

КЗ «Ліцей», спеціаліст вищої категорії,

«Вчитель-методист»



Узагаль-нення

Опис

досвіду


Лютий 2014р.

Котій В.М., методист ІМЦ

2

Розвиток навичок усного мовлення на основі комунікативної компетенції на уроках англійської мови в 10-11-х класах

Бондаренко Г.П., вчитель англійської мови

КЗ «СЗШ №4», спеціаліст вищої категорії,

«Вчитель-методист»


Узагаль-нення

Опис досвіду

Січень 2014р.

Сапа І.М., методист ІМЦ

3

Формування компетентної мовної особистості на засадах особистісно-орієнтованих технологій у школі ІІ ступеня

Юртаєва Г.Р.,

вчитель української мови та літератури

КЗ «СЗШ №6», спеціаліст вищої категорії,

«Вчитель-методист»



Узагаль-нення

Опис досвіду

Лютий 2014р.

Чергинець Г.М.,

зав. МПМПЦ



4

Використання рефлексії для визначення і корекції психологічного стану учнів

Гребельна В.П., практичний психолог

КЗ «СЗШ№8», спеціаліст вищої категорії





Узагаль-нення

Опис досвіду

Січень 2014р.

Чергинець Г.М.,

зав. МПМПЦ



5

Розвиток креативної особистості на уроках хімії шляхом формування учнів наукового світогляду на засадах сталого розвитку

Проценко Н.І., вчитель хімії

КЗ «СЗШ №9», Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії



Узагаль-нення

Опис досвіду

Лютий 2014р.

Чернишова В.В., зав. ІМЦ

6

Формування компетентностей саморозвитку й самоосвіти на уроках географії шляхом використання медіа засобів

Мякотіна Л.С., вчитель географії,

КЗ «СЗШ№2»,

«Вчитель-методист»


Узагаль-нення

Опис досвіду

Січень 2014р.

Чернишова В.В., зав. ІМЦ

7

Використання інформаційних технологій на уроках математики як засіб формування математичної компетентності учнів початкової школи

Швець Т.М.,

вчитель початкових класів

КЗ «НВК№1»,

«Старший учитель»



Узагаль-нення

Опис досвіду

Січень 2014р.

Сапа І.М.,

методист ІМЦ



8

Формування логічного мислення молодших школярів шляхом викладання формальної логіки в 4-му класі

Мірошниченко Т.В.,

вчитель початкових класів,

КЗ «СЗШ№2»,

«Вчитель-методист»




Узагаль-нення

Опис досвіду

Лютий 2014р.

Сапа І.М.,

методист ІМЦ



9

Використання інтерактивних технологій на уроках української літератури як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу та розвитку креативності учнів

Нагорна І.А.,

вчитель української мови та літератури,

КЗ «НВК№1»,

«Вчитель-методист»



Узагаль-нення

Опис досвіду

Січень 2014р.

Чергинець Г.М.,

зав. МПМПЦ




10

Формування громадянської компетентності учнівської молоді засобами суспільних дисциплін на засадах сталого розвитку

Тетеря Н.І.,

Вчитель історії та суспільствознавства,

КЗ «СЗШ №9»,

«Старший учитель»



Узагаль-нення

Опис досвіду

Лютий 2014р.

Сапа І.М.,

методист ІМЦ




ІІ. 5. Проведення олімпіад, конкурсів та інших масових заходів
1. Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом МОН молодь спорту України від 22.09.2011р. за №1099,на виконання наказу МОН молодь спорту України від 14.08.2012р. № 916 провести олімпіади серед учнів навчально-виховних закладів за етапами:

Етап

Рівень

Термін проведення

Відповідальні

І

Шкільний

Жовтень

Директори ЗНЗ

ІІ

Міський

Листопад - грудень


Методисти ІМЦ УО,

директори ЗНЗ



ІІІ

Обласний

Січень - Лютий

ГУОН Дніпропетровської обласної державної адміністрації, ДОІППО

ІУ

Всеукраїнський

За графіком МОН України




В.В.Чернишова,

Методисти ІМЦ УО, керівники ЗНЗ.

2. На виконання нормативно-правових документів щодо організації та проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року», відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс «Учитель року» взяти участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року-2014»:

Тур

Рівень

Місяць

Відповідальні

І

Міський

Грудень

Методисти ІМЦ УО,керівники ЗНЗ

ІІ

Обласний

Лютий

ГУОН Дніпропетровської

обласної державної адміністрації


  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка