План роботи гайворонського дошкільного навчального закладу №5 "дзвіночок" на 2013/2014 навчальний рік



Скачати 486.11 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації26.04.2016
Розмір486.11 Kb.
  1   2   3   4

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Завідуюча Гайворонського

ДНЗ № 5 "Дзвіночок"

______________________ Д.Байда







ПОГОДЖЕНО:

Начальник відділу освіти Гайворонської РДА

________________ Т.Романюк



ПЛАН РОБОТИ

ГАЙВОРОНСЬКОГО ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 5 "ДЗВІНОЧОК"

НА 2013/2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


АНАЛІЗ РОБОТИ ЗА 2012/2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Гайворонський дошкільний навчальний заклад № 5 "Дзвіночок" діє згідно з Конституцією України, Законом України "Про дошкільну освіту", Статутом ясел-садка № 5, "Колективною угодою між адміністрацією, профспілковим комітетом та трудовим колективом", Правилами внутрішнього розпорядку, Посадовими інструкціями.

У ДНЗ протягом 2012/2013 навчального року функціонувало 6 груп: 2 ясельні та 4 садові. Наповнюваність груп залишається сталою. Режим перебування дітей був такий: 5 груп працювало з 9 годинним перебуванням, 1 група з 10,5 годинним перебуванням.

Заклад працював за Базовою програмою "Я у Світі" програмою "Впевнений старт" для дітей старшого віку, з використанням Базового компонента дошкільної освіти в Україні.

Кількість педпрацівників відповідає штатному розпису, затвердженого наказом по відділу освіти Гайворонської РДА. Курсову перепідготовку, відповідно до плану, пройшли 100% педагогів, які атестувались.

У 2012/2013 навчальному році за результатами атестації проатестована вихователь Кукурудзяк Н.П. на підтвердження 9 тарифного розряду. Атестація педагогічних працівників проводилась згідно з перспективним планом відповідно до Типового положення про атестацію.

Усі працівники систематично працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно діючі семінари, беруть участь у роботі РМО всіх категорій педагогічних працівників району, упроваджують передовий педагогічний досвід колеги Рябової Г.П. з питань впровадження ТРВЗ-педагогіку в навчально-виховний процес.

За творчої ініціативи вихователів в кожній групі створені розвивальні середовища: природне, ігрове, інтелектуальне, предметне. Обладнання в куточках виготовлено власними руками за допомогою покидькового матеріалу.

Навчально-виховна робота ДНЗ була спрямована на підвищення ефективності цілісного адаптованого освітнього процесу, зростання професійної компетентності, активності кожного педагога, заохочення його до творчих ініціативних кроків. Протягом року продовжувалася робота над формуванням у дітей здоров'язберігаючої та пізнавальної компетентності у світлі завдань Базової програми "Я у Світі".

Упродовж І кварталу 2012/2013 навчального року колектив працював над питанням здоров'язберігаючих технологій в умовах організованого дитинства. Вихователями всіх груп були підготовлені і проведені відкриті заходи з валеологічного та фізичного виховання.

Так, вихователь середньої групи Качконоженко Л.Б. провела змістовне, цікаве заняття з валеології з елементами фізкультури, метою якого було навчити дітей дбати про своє здоров'я, закріплення знань про лікарські рослини, правила особистої гігієни, знайомство з елементами самомасажу, виховання доброти, бажання допомагати іншим, виявляти співчуття до чужого болю.

З дітьми старшої групи (вихователь Шаганенко Л.А.) проведено заняття з валеологічного виховання,побудоване на основі дослідницької діяльності "Ми маленькі дослідники". Діти за допомогою простих дослідів дізнавалися про властивості води, льоду, визначали ступінь їх забруднення, самостійно робили висновки щодо результатів кожного досліду. Використання дослідницької діяльності в роботі з дітьми сприяє кращому засвоєнню дітьми програмових завдань, підтримує інтерес до занять, викликає бажання дізнаватися про нове і цікаве.

Проектна технологія в умовах дошкільного закладу – це друге питання над яким педагогічний колектив працював у ІІ кварталі навчального року. Кожна група показала підсумкове заняття по закінченню проекту. Так, в середній групі "Б" вихователем Черкаською В.П. був проведений 10-денний проект "Що вміють людські руки", метою якого було ознайомлення з народним декоративно-ужитковим мистецтвом, реалізація освітніх, розвивальних, виховних завдань. На протязі 10 днів вихователь провела такі заняття як "Для чого потрібні людські руки", "Бабусин посуд", "Вишиванки з бабусиної скриньки", "Народні промисли. Гончарство" та ін.. Останній рефлексі йно-оцінювальний день "У нас в гостях люди різних професій. Колективне декоративне малювання "Рушничок для дитячого садка" – вихователь продемонструвала на колективному перегляді.

У середній групі "А" проведено підготовлено проект "Казковий диво грай", в старшій "А вже весна, а вже красна".

Річний план навчально-виховної роботи складався відповідно до вимог програми із врахуванням базового компоненту, вікових можливостей дітей та професійних здібностей вихователів. На основі аналізу навчально-виховної роботи визначаються проблемні завдання колективу, формулюється тема педагогічної ради.

Наради при завідувачі проводяться за потреби. Питання, які виносяться на ці наради, пов’язані з рішенням різноманітних напрямів роботи в колективі.

Робота з батьками велася згідно річного плану. Протягом року проведені загальні та групові збори, на яких висвітлювалася тематика фізичного розвитку, загартування, правила організації харчування, розвиток пізнавальних здібностей дітей. Батькам надавалися консультації, поради.

Річний план за 2012/2013 навчальний рік був виконаний, проте поряд з позитивними результатами роботи педколективу спостерігаються й окремі недоліки в освітньо-виховному процесі. Незначне місце в плані методичної роботи приділено питанням самоаналізу особистої діяльності педагогів. Потребує вдосконалення диференційований підхід до проведення організованих занять, дидактичних ігор за рівнями пізнавального розвитку.


  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка