План роботи бібліотеки Борщівського навчально-виховного комплексу



Скачати 388.06 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації30.04.2016
Розмір388.06 Kb.
  1   2

“ЗАТВЕРДЖУЮ”

Борщівського навчально-виховного комплексу

«Борщівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

Дошкільний навчальний заклад»

________________ Н.М. Засадченко



План роботи бібліотеки
Борщівського навчально-виховного комплексу

«Борщівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

дошкільний навчальний заклад»

Балаклійської районної ради

Харківської області

на 2013-2014 навчальний рік

“ЗАТВЕРДЖУЮ”

Директор Борщівського навчально-виховного комплексу

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

дошкільний навчальний заклад»

________________ Н.М. Засадченко



План роботи бібліотеки
Борщівського навчально-виховного комплексу

« Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-

дошкільний навчальний заклад»

на 2013-2014 навчальний рік

АНАЛІЗ РОБОТИ ЗА 2012-2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


Вся робота бібліотеки у 2012-2013 навчальному році проводилась згідно з планом. Пропагувалась література шляхом оформлення тематичних виставок, книжкових виставок, індивідуальних бесід з учнями, бібліотечних уроків масових заходів. Систематично надавалась бібліотечно-бібліографічна допомога, здійснювавсь пошук необхідної літератури при написанні рефератів, різних повідомлень.

Бібліотека спрямувала свою діяльність на популяризацію книг серед дітей, формування їх світогляду, реальну допомогу у задоволенні особистих читацьких інтересів.

У школі проводилась робота щодо збереження підручників, виховання поваги до праці поліграфіста і книговидавництва. Юне покоління залучається до книги , як до джерела знань, культурних надбань і цінностей . В школі були розроблені заходи для проведення акції "Живи , книго!" Огляд-конкурс "Живи, книго!" проводивсь за таким планом:

- створення оргкомітету по проведенню акції "Живи, книго!"; "організація серед учнів "Книжкової лікарні";

- проведення рейдів-перевірки стану підручників(1 раз на місяць, актив бібліотеки);

- оформлення екрану про стан роботи щодо раціонального використання та збереження підручника;

- організація тематичних виставок "Чиї підручники плачуть?", "Підручнику-довге життя";

- проведення бібліотечних уроків;

- проведення уроків творчості(виготовлення закладок, саморобних книжок);

- формування постів бережливих у кожному класі;

- лінійка "Підсумки акції "Живи, книго!". Нагородження переможців.

Підручники видаються учням бібліотекарем. Ведеться облік книг у спеціальному журналі. В кінці навчального року учень повертає підручник у бібліотеку. Стан кожного підручника перевіряється. В кінці кожного року бібліотекар складає графік здачі підручників, за яким учні повертають підручники у бібліотеку.

На початку навчального року був складений план роботи по збереженню підручників, методи організаційної та виховної роботи в цьому напрямку. Проводилась робота по ознайомленню учнів і вчителів з правилами збереження підручників (тематичні лінійки, класні години), організована "Книжкова лікарня"(учні 1-11 класів) . Протягом року згідно з планом було виконано слідуючі заходи: був створений бібліотечний актив, який допомагає проводити рейди-перевірки стану підручників, організовувати роботу бібліотеки. Підсумки цього рейду відображаються на стенді "Бібліотечний вісник".

За результатами рейду-перевірки стану шкільних підручників переможцями стали серед учнів: Кузьменко Світлана, Борщ Олександр, Одерій Інна, Борщ Вікторія, Гнідь Вікторія, Глушак Марина; серед класних колективів учні 3 класу.


Значне місце в роботі бібліотеки щодо збереження навчальної книги відводиться проведенню бібліотечних часів , індивідуальних бесід. Під час запису дітей до бібліотеки і видачі підручників проводяться бесіди про бережливе ставлення до шкільних підручників і художньої літератури.

Для кращого збереження бібліотечного фонду бібліотекарем, класними керівниками постійно ведеться робота з учнями.

Фонд бібліотеки - 10360 примірників. Ведеться чіткий облік літератури, яка надходить до бібліотеки. Загальна кількість записується в сумарній книзі, індивідуальний облік - в інвентарній. В бібліотеці є картотека підручників, картотека статей.

Всього читачів – 78 . Відвідуваність -28. Кількість книговидач - 1750. Загальна кількість відвідувань- 1420.

Важливим напрямом діяльності бібліотеки є пошук нових шляхів комплектування, інформаційне обслуговування вчителів, учнів. В бібліотеці можна ознайомитись з газетами " Освіта України", " Вісті Балаклійщини", "Слобідський край», «Освітяночка» та ін. Велику роль в пропаганді літератури мають виставки, які спрямовані на формування світогляду учнів, розкривають важливі проблеми сучасності, дають змогу слідкувати за подіями. Наприклад, були запропоновані такі виставки: " У письменника ювілей", "Рідне село моє", "Люби і знай свій рідний край", "В боях за Харківщину, "Людина прекрасна своєю працею".....

Були організовані книжкові виставки "Книга дякує", "Такими ми були-такими ми стали", "Книга - твій друг, бережи її".

У школі проводилась акція "Подаруй бібліотеці книгу", в якій прийняли участь школярі, вчителі. Акція дає змогу поповнити фонд бібліотеки.

Протягом року поповнювалась папка «Ужинок голодних жнив" (голодомор ), вівся календар знаменних і пам’ятних дат у 2012-2013 році, оновлений стенд "3 життя нашої бібліотеки", оновлений "Куточок читача", «Як зацікавити дітей книгою", та інші стенди, в яких висвітлена проблема виховання інтересу до читання і важливості читання для дитини.

Протягом року були проведені тиждень бібліотеки (вересень) та тиждень дитячої та юнацької книги. Протягом тижня бібліотеки були проведені такі заходи:

-відкриття тижня(лінійка);

-конкурс ілюстрацій, кросвордів до літературних творів « Моє захоплення -книга;

-книжкова виставка "Юному книголюбові";

-інтелектуальний марафон "Найрозумніший"(8-11кл.);

-свято книги для молодших класів " Бібліотека - добрий чарівник";

-свято-конкурс " Найуважніший читач",

- перегляд презентацій «Книга та її творці», «Найвідоміші бібліотеки світу».

З 24 по 28 вересня був проведений тиждень бібліотеки та день відкритих дверей .

Тиждень проходив під девізом : «Впусти книгу в серце».

Розпочався тиждень з повідомлень на лінійці «Книга і бібліотека в сучасному суспільстві», «Цікаве про книгу та бібліотеку», які підготували учні 8 класу. Також було оголошено план проведення тижня бібліотеки та дня відкритих дверей.

Протягом тижня був сформований бібліотечний актив, який допомагав бібліотекарю в організації заходів, випуску стінгазет.

Проводивсь конкурс ілюстрацій до літературних творів «Моє захоплення– книга», акція «Подаруй бібліотеці книгу». У бібліотеці діяла виставка «У світі цікавих книг”, тематична добірка літератури «Книга: історія та сучасність». Були випущені стінгазети «З історії книги», «Книга - джерело знань», «Впізнай літературних героїв», «Про книгу і бібліотеку», «Прислів'я, афоризми про книгу», створений стенд «Куточок читача», «Казкова ігротека (розвивальні завдання, ігри для учнів 1-4 кл.), стінгазета «Чарівні куточки України, які варто відвідати»( до Дня туризму).

Свято книги для учнів молодших класів «Бібліотека –добрий чарівник» пройшло у вигляді гри – подорожі. Учні побували в казковій країні і допомогли казковим героям, які загубилися, повернутися до своїх казок. Їм довелось пройти багато випробувань, показати свої знання казок і прислів'їв, загадок і віршів. Скрасили свято пісні про книгу, казкових героїв, танець з улюбленими героями.

Інтелектуальний марафон для 7-9 класів дозволив учням показати свої вміння користуватись бібліотечним фондом, навички пошукової роботи , ерудованість.

Для учнів 5-6 класів був проведений конкурс уважних і начитаних , де учні мали змогу продемонструвати свої знання казок, прислів'їв, віршів,загадок.

Підсумки тижня були підведені на лінійці нагородження переможців, подяки найактивнішим учасникам.

Був створений бібліотечний актив (голова бібліотечного активу Глушак М.), який допомагає проводити рейди – перевірки стану підручників, організовувати роботу бібліотеки. Підсумки цього рейду відображаються на стенді “Бібліотечний вісник”.

Виховна робота бібліотеки проводилась за напрямками:

1.Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва(«У письменника ювілей», “Пісня скликає друзів”, “ Вчителю , « Для тебе, вчитель” (виставка літератури), “Світ врятує краса”(бесіда, випуск газети), « 7 чудес світу», «Ні, я жива, я вічно буду жити», «Безсмертне слово Кобзаря», «Перлини української поезії» .

2.Формування ціннісного ставлення до сім ї, родини, людей ( Огляд літератури «Квіти людської душі», «Любов’ю світ зігрітий», «Любій матусі».)

3.Формування ціннісного ставлення до себе ( «Пізнай себе і ти пізнаєш світ”, « Я обираю здоровий спосіб життя» ,«Визначні місця України, які варто відвідати»(випуск стінгазети), «Що таке щастя? Для чого світу ти?», огляд літератури «Обережно - продукти!», «Наркотики ворог суспільства», « Шкідливі звички – шлях у безодню», «Твої права і обов’язки»), « Все про все розкажуть книги», «Жити – значить спілкуватися», «Чи знаєш ти».

4.Формування ціннісного ставлення до суспільства та держави ( «Рідний край , де ми живем , Україною зовем», « І буде пам'ятати Україна безсмертний подвиг партизан», « Наш скарб – рідна мова»,“Світ знає їхні імена”, тематична добірка літератури «Шляхами козацької слави», « Висока честь служити у Збройних Силах України», «Православні свята січня», «День злуки - день єднання України»,«Чи знаєш ти закон?», “Трагічна сторінка нашої історії”, “Україна пам’ятає”, «В Україну йде Святий Миколай», оформлення полиці «Маршрутами бойової слави».

5.Формування ціннісного ставлення до природи (Випуск стінгазети “Дивосвіт рідної природи”, виставки «Спасибі людям , що зростили ліс»,» Торкнись краси природи серцем», «Відкрий їм своє серце»(випуск стінгазети), “Цікавий світ. Тварини.”(година цікавих повідомлень),“Танок осіннього листя”(виставка літератури, малюнків), “Чарівниця зима”, «Весняна симфонія життя».

6. Формування ціннісного ставлення до праці(година спілкування «Людина прекрасна своєю працею», « Калейдоскоп професій», «Навіщо людина працює?», виставка до дня працівників сільського господарства»).

Систематично поповнювались папки: «Україна і ми», «Рідний край», «Літературна сторінка Провесінь», «Безпека життєдіяльності», «Історія»,«Традиції і звичаї укр. народу», «Тенета небезпеки».

Постійно ведеться «Календар знаменних і пам'ятних дат», ілюструється додатковими матеріалами.

Для учнів, як категорії споживачів інформації, розроблено тематику бібліотечно-бібліографічних бесід, які допоможуть розібратися в морі книг «Періодичні видання», «Розвиток книго­друкування в Україні», «Бібліотечно-бібліо­графічні засоби пошуку літератури» тощо.

Приводяться дні інформації та дні бібліогра­фії, бібліотечні ринги, бібліомарафони.

Учні з великим бажання заходять до біб­ліотеки, знаючи, що неодмінно отрима­ють нову корисну інформацію із сучасних поличок-сюрпризів, поличок-загадок, поличок-побажань: «Не допусти біди в житті» (превен­тивне виховання); «Світ загадок» (естетичне виховання); «Чи знаєш ти?» (розвиток пізна­вальних інтересів).

Учні можуть вибрати книгу не лише у від­критому доступі, а і на виставці, і не просто ви­ставці, а виставці-роздумі, виставці-вікторині, виставці-події.

Глибше вивчити уподобання учнів до­помогло анкетування «Чи вмієш ти читати?», «Бібліотека — очима читача». Результати анкетування дають змогу зорієн­тувати увагу на кожну особистість, здійснити керівництво читанням через співпрацю, надати допомогу в доборі літератури, вихованні куль­тури читання.

Всю інформацію з пропозиціями, планами та результатами подаємо у «Віснику бібліотеки».

Усі масові заходи супроводжуються книжко­вими виставками, біля яких проводяться огля­ди, бесіди, розповіді про авторів.

Підтримується зв'язок із сільською бібліотекою.

Слід зазначити, що застосовуючи інноваційні підходи до роботи з вихованцями , праг­ну передати молодому поколінню соціальний досвід і багатство культури народу, його націо­нальну ментальність, своєрідність світогляду, формування особистісної риси громадянина України.

Одним із перспективних напрямів роботи бібліотека­ря з читачами стали навчально-видові бібліотечні уроки з елементами гри. Вчителі та учні із зацікавленістю від­відували уроки з таких тем: «Мандрівка по книжковому місту» , «Книга і її створювачі. Структура книги, використання її науково - довідкового апарату», «Журнали розповідають.», «Книга і комп'ютер інформаційному суспільстві.», «Книги про мистецтво.», «Скажи, що ти читаєш?», «Довідкова література. Словники, довідники, енциклопедії», «Поглиблення знань про структуру книги», «Бібліотека України в контексті національного законодавства», «Бібліотеки як джерело інформації», «Періодичні видання для молодших школярів», «Як правильно читати? Талант читача», «Читання наукової та науково-популярної літератури. Поради читачам.», «Життя у світі книжок» (за В.Сухомлинським), « Вибір книги, коло улюблених творів», «Що таке бібліотека?», «В гостях у стародавньої бібліотеки», «Бібліотека і перші книги» тощо. Навчаль­но-видові бібліотечні уроки проведені з використанням музики, анімації, не тільки викликають неабияку заці­кавленість у дітей, бажання дізнатися більше, але й слугують засвоєнню матеріалу, правил і алгоритму пошуку інформації, дають можливість учням закріпити одержані знання в системі, підвищують рівень інформа­ційної грамотності.

З метою виховання в учнів бережливого ставлення до книги, підручника проводяться різні форми роботи: бібліотечні уроки для учнів різних класів, свята, створено презентації-консультації, комп'ютерні пам'ятки, серед яких:

«Здрастуй, книго!»;

«Хто робить книгу? » ;

«Про що розповідає обкладинка книги»;

«Книга - кращий товариш», «Правила користування книгою»;

«Найвідоміші бібліотеки світу»;

«Плач безпритульних тварин»;

«Діти війни»(до Дня Перемоги);

«Вітаміни і здоров’я»

«Ми за здоровий спосіб життя».

Хочеться зазначити, що форми роботи різні, але мета їх- єдина: протиставити хибним «цін­ностям» справжні зразки художньої культури, допомогти дитині зробити правильний мораль­ний вибір у житті.

Покликання кожного масового заходу - при­щеплювати учням смак до художнього слова, щоб пізнати його багатство, красу, емоційну силу, неповторне звучання рідною мовою.

Завдання і напрямки роботи на 2013-2014 навчальний рік

Читання – це віконце,

через яке діти бачать,

пізнають світ і самих себе.

В. Сухомлинський

У навчальному та виховному процесі роль книги неоціненна.Сьогодні час вимагає від шкільної бібліотеки бути справжнім центром всього навчально-виховного процесу. В умовах розбудови української держави особливу актуальність сьогодні набирає громадянське виховання особистості.

Книга-постійне джерело знань, надбаних людством протягом багатьох віків. Спілкування з книгою допомагає людині оволодіти повною сумою знань, засвоїти досвід попередніх поколінь, прилучає їх до культурних надбань та цінностей українського народу, його звичаїв та традицій.

Основною метою бібліотеки Борщівського навчально-виховного комплексу є забезпечення інформацією навчально-виховного процесу.

Виходячи із основних завдань державної програми «Освіта», Закону України «Про загальну середню освіту», Концепції національного виховання, Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності, Положення про загальноосвітній навчальний заклад, Національної доктрини розвитку освіти України в XXI сторіччі, Конституції України, державних документів про бібліотечну справу в Україні в 2013-2014 навчальному році перед бібліотекою школи постають такі задачі:

1. Подальше удосконалення роботи бібліотеки з урахуванням вимог сьогодення.

2. Сприяння реалізації державної політики в галузі освіти, Закону України «Про загальну середню освіту», вихованню досконалої, інтелектуальної, розвинутої особистості.

3. Виховання в учнів поваги до державних символів України, Конституції України, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.

4. Виховання у читачів інформаційної культури, культури читання, бажання самостійно розширювати свої знання, навичок самостійної роботи з книгою, допомагати учням оволодівати програмовими знаннями та закріпити їх бібліотечними засобами.

5. Пробудження інтересу до читання у читачів-дітей, інтересу до знань, до навчання, розвиток їхньої допитливості, активності, самостійного мислення, потреби у читанні,виховання шанобливого ставлення до книги.

6. Пошук нових форм роботи з виховання в учнів загальнолюдських цінностей, гуманізму, милосердя, духовності, естетичної, правової, трудової, економічної культури, здорового способу життя.

7. Широка популяризація української культури, виховання мовного етикету, глибокої поваги до державної рідної мови, до національної культури і духовних надбань українського народу та інших народів та націй.

8 . Інформаційне обслуговування педагогів, спрямоване на підвищення їх методичної та педагогічної майстерності.

9. Своєчасне забезпечення учнів та педагогічного колективу навчальною, художньою та методичною літературою.

10. Збереження фонду підручників.Виховання бережливого ставлення до шкільних підручників. Участь у Всеукраїнської акції «Живи, книго!».

11. Подальший розвиток інформативної функції бібліотеки як інформативно-культурного центру загальноосвітнього навчального закладу.

Гуманізація виховного процесу, що виражається в створенні умов для всебічного розвитку особистості; для спонукання її до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, самовиховання.

Збереження і максимальне використання саме української літератури.

Створення умов для відкритості фондів і оперативного повідомлення читачів про зміст наявного фонду та нових надходжень.

Ведення масової та індивідуальної роботи з популяризації української книги.

Сприяти підвищенню майстерності вчителя шляхом популяризації педагогічної літератури та інформації про неї.

Інформування шкільних методичних об’єднань про нові надходження підручників та методичної літератури.

Особлива увага буде приділятися широкій популяризації української літератури, літератури з питань освіти, історії культури українського народу і вихованню за допомогою цієї літератури поваги до рідної мови, національно-культурних і духовних надбань нашого народу.

Пропаганда культури світу і ненасильства в інтересах дітей.

Пропаганда здорового способу життя.

Формування правової культури читачів, громадянськості, патріотизму, поширення інтересу до історії рідного краю.

Проведення індивідуальної роботи з читачами як підґрунтя інформаційної культури школярів.

Покращення диференційованого обслуговування користувачів бібліотеки; організація книжкового фонду з урахуванням змін інтересів читачів. Забезпечення можливості найбільш повного й швидкого доступу до інформаційних ресурсів.


Основними документами, якими керується шкільна бібліотека є Конституція України, Закони України «Про освіту» (2001), «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (2000), «Про національну програму інформатизації» (2001), Положенням про бібліотеку ЗНЗ (14.05.1999) та Положенням про мережу освітянських бібліотек МОНУ та Академії педагогічних наук України (2002).

Важливу роль відіграє бібліотека у допомозі вивчення та засвоєння шкільних програм, організації навчальної діяльності та дозвілля дітей. Бібліотека буде продовжувати роботу над створенням фонду української книги, видань краєзнавства і народознавства.

Пріоритетними напрямками функціонування бібліотеки є:

- підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, виховної, пізнавальної функції;

- вивчення читацьких інтересів та як повніше задоволення їх;

- координація дій шкільної бібліотеки зі школярами, педагогами, батьками в популяризації книги;

- систематична робота по збереженню книжкового фонду;

- вивчення і впровадження в практику роботи кращого досвіду бібліотек ЗНЗ;

- всебічне сприяння різними формами і методами бібліотечної роботи самоосвіті учнів, педагогічних працівників:допомога в забезпеченні програмами, підручниками, посібниками.

Проблеми:

1.Недостатнє задоволення учнівських запитів через брак потрібної літератури.

2. Низька читацька активність.

3. Недостатність комплектування фонду художньої літератури, яка надходить за рахунок державних коштів.

4. Брак належного контролю батьків за станом збереження підручників.






Назва заходу

Дата

проведення



Місце

проведення



Відповідаль

ний


Відмітка

про


виконання

1. Організаційна робота.

Формування та задоволення читацьких потреб.

Пропаганда діяльності бібліотеки.

1

2

3



4
5



Екскурсії бібліотекою.

Робота з боржниками.

Аналіз читацьких формулярів.

Оформлення виставки формулярів кращих читачів.

Провести бесіду «Вчись бути читачем»


Вересень

Протягом року


Тиждень бібліотеки



бібліотека

Борщ К.Л.




  1. Довідково-бібліографічне та інформаційне обслуговування читачів.




1
2
3
4


Перегляд статей часописів.

Перегляд статей з газет.

Систематизація бібліотечного фонду.

Вилучення з картотек карток на застарілі матеріали.

Перегляд та вивчення нової літератури.


Протягом року

бібліотека

Борщ К.Л.




3 . Поточне комплектування.


1

Перегляд каталогів видавництв з метою відбору видань для поповнення шкільної бібліотеки.

Протягом року




Борщ К.Л.




  1. Облік бібліотечного фонду.




1
2
3

Прийняття творів друку за супровідними документами.

Ведення облікових документів про рух бібліотечного фонду.

Реєстрація, облік періодичних видань.


Протягом року




Борщ К.Л.




5. Вивчення складу і використання бібліотечного фонду.

1

2


Вивчення складу книжкового фонду статистичним методом:

-Рух літератури по книгах сумарного обліку,

-аналіз поточних надходжень.

Пропаганда та вивчення бібліотечного фонду:

-книг для книжкових виставок, оглядів інформації(згідно з шкільними програмами з позакласного читання),


  • Організація книжкових виставок ” «Знайомтесь, нові книги!», “Несправедливо забуті книги”.

Протягом року

Вересень






Борщ К.Л.




6. Організація зберігання бібліотечного фонду.


1

2


Розстановка книг та періодичних видань в основному книгосховищі.

Оформлення книг в обмінний фонд.

Постійне здійснення ремонту літератури.


Протягом року




Борщ К.Л.




7.Формування ціннісного ставлення до культури та мистецтва. Популяризація художньої літератури. Книжкові виставки та тематичні полиці.

1

«У письменника ювілей»


Протягом року

бібліотека

Борщ К.Л.




2

Цикл заходів до заменних і пам'ятних дат (за окремим планом)

Протягом року

бібліотека

Борщ К.Л.




3

Виставка листівок до дня пошти.(9.10)

жовтень










4

«Музичний калейдоскоп»

жовтень











5

“Для тебе, вчитель “

(виставка)



жовтень










6

“Світ врятує краса”(виставка). День художника.

«Наодинці з мистецтвом»(перегляд презентації)



жовтень











7

“ Ні , я жива , я вічно буду жити” /Л.Українка/

лютий











8

«Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття»


березень










9


“Перлини української поезії»

квітень










  1. Формування ціннісного ставлення до сім ї, родини, людей.

Літературні години.


1

«Відчини своє серце добру» (огляд літератури про людські цінності)

листопад

бібліотека

Борщ К.Л.




2

Книжкова виставка до дня інвалідів(3.12)

грудень











3

«Через віки з любов’ю» (виставка літератури, листівок)

лютий










4

«Спішу подякувати тобі за все,

що маю і що буду мати».

(виставка літератури, листівок)


березень










5

Огляд літератури «В світі усе починається з мами!»(до Дня матері )

травень










  1. Години цікавих повідомлень. Інформаційні хвилинки.

Формування ціннісного ставлення до себе.

1

«Будь сильним і здоровим».

(до дня фізичної культури і спорту 2 тиждень)



вересень










2

«Визначні місця України,які варто відвідати»( стінгазета)

вересень











3


Огляд літератури «Який харч – таке й здоров'я»(«Обережно – продукти!)

жовтень










4

«Твоє здоров'я в твоїх руках.»

Перегляд презентації.



жовтень










5

Інформаційна хвилинка "Про СНІД треба знати заради життя"

листопад










6

Година спілкування « Жити – значить спілкуватися»


грудень










7

“Чи знаєш ти?»

грудень










8

«Пізнай себе і ти пізнаєш світ».

лютий










9

Виставка літератури «Усміхнись»

квітень










10

«Улюблене дитя людства - комп’ютер».

квітень










10. Формування ціннісного ставлення до суспільства та держави.

Українознавство. Краєзнавство.

1

Виставка літератури «Горджусь тобою, Україно.»

Перегляд презентації « Мій рідний край, моя земля »



вересень

бібліотека



Борщ К Л.,




2.

Виставка до Дня партизанської слави(22.09) «І буде пам'ятати Україна безсмертний подвиг партизан»

вересень

бібліотека








3

Тематична добірка літератури «Шляхами козацької слави».

(до дня козацтва 14.10)



жовтень











4

«Моя мова – мова материнська». До Дня української писемності та мови 9.11)

листопад











5

“ Україна пам'ятає”

листопад










6

«Світ знає їхні імена»

грудень










7

«Ми вивчаємо Основний Закон України»

«З дитинства знай свої права»




грудень










8

«В Україну йде Святий Миколай»

грудень










9

Виставка до дня Збройних Сил України "На варті нашої безпеки"

грудень










10

«Новорічна мозаїка»

січень










11

«Єдина соборна Україна»


січень











12


«Плекатимеш мову – цвістимуть слова»(21.02)

лютий











13

«Ми – твої захисники, Вітчизно!»

лютий












14

„Великдень – свято свят”

квітень










15


Виставка літератури “Памятати їх подвиг будемо довічно, і мир у світі зберігати на честь загиблих героїчно”

Перегляд презентації «Ми повинні пам'ятати»



травень










16

«Мій край – краплина України»


травень










11. Формування ціннісного ставлення до природи.


1

«Спасибі людям, що зростили ліс» (до дня працівників лісу)

вересень

бібліотека

Борщ К.Л.




2

“У світі тварин”, «Відкрий їм своє серце»(виставка літератури, стінгазет)

До Всесвітнього дня захисту тварин 4.10.



жовтень










3

Перегляд презентації «Ти відповідальний за тих,кого приручив»

жовтень










4

«До природи не неси шкоди» (гра – вікторина);

листопад











5

«Золота осінь» (виставка літератури, малюнків)

лиспопад










6

«Красуня-зима»


січень










7

«Природа шукає друга»

(виставка літератури)



лютий










8


«Природа – наша мати, треба її оберігати»(виставка літератури до Дня землі)

квітень











9

Дзвони Чорнобиля – душу тривожать.

квітень










10

«Хоровод весняних квітів»

квітень










12.Формування ціннісного ставлення до праці.


1

Виставка до дня працівників сільського господарства.

листопад

бібліотека

Борщ К.Л.




2

“Людина прекрасна своєю працею”(виставка літератури)

травень











3

«На світі тисячі професій – одна із них твоя». (огляд літератури)

травень










4

«Без труда нема плода»(година спілкування)

лютий










13.Тиждень бібліотеки


1


Відкриття тижня бібліотеки(лінійка).

вересень

бібліотека

Борщ К.Л.




2



Конкурс ілюстрацій до літературних творів «Моє захоплення – книга»













3


Книжкова виставка «Улюблені книги моєї родини»













4



Свято книги для учнів молодших класів «Подорож Читай – містом»













5


Конкурс уважних і начитаних (5-6 кл.) «Увесь світ на полиці»













7


Організація «пункту швидкої допомоги книгам»













8


Випуск стінгазет «З історії книги», «Книга - джерело знань», «Впізнай літературних героїв», «У кожній казці – мудрості перлина»













10

Перегляд презентації «Книга та її творці. Диво на ім'я книга».













11

Інтелектуальний марафон «Книги – ключі до знань»













13

Підведення підсумків тижня:

-нагородження переможців;



- подяки найактивнішим учасникам.













14.Тиждень дитячої та юнацької книги

1

Відкриття тижня.

березень

бібліотека

Борщ К.Л.




2


Виставка малюнків “Парад літературних героїв”.













3


Книжкова виставка “Тим , хто цінує книгу”, «Її Величність - Книга»













4


Свято книги для молодших школярів „Казковий дивосвіт”













5

Брейн - ринг «Ерудити, вперед!»













7

Інтелектуальний турнір «Все про все розкажуть книги»













8

Підведення підсумків тижня













15.Поповнювати папки:

1

«Україна і ми»

Протягом




Борщ К.Л.




2


«Літературна сторінка Провесінь»













3

«Безпека життєдіяльності»













4

«Історія»













5

«Традиції і звичаї укр. народу»













6

«Тенета небезпеки»(наркоманія)













16. АКЦІЯ « ЖИВИ, КНИГО!»

1



Оформлення бібліотечного стенду "Довговічність книги в ваших руках"

Протягом року





Борщ К.Л.

Глушак М.






2

Створити актив бібліотеки для проведення рейдів оглядів з перевірки стану підручників.

Вересень













3


Проводити рейди перевірки «Живи , книго!», «Збережи підручник».












4

Випускати «Вісник Книголюба», де відмічати кращих читачів бібліотеки.


Протягом року









  1   2


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка