План проведення тижня біології. № Дата Назва заходу Клас



Скачати 219.79 Kb.
Дата конвертації01.05.2016
Розмір219.79 Kb.
Захарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Світловодської РДА

Кіровоградської області

Тиждень біології у школі

Підготувала вчитель біології

Колесник В.В.

2015

УВАГА!!!

З 06.04.15 до 10.04.15 у школі проходить тиждень біології.



План проведення тижня біології.



Дата

Назва заходу

Клас

Час проведення

1

06.04

Лінійка – оголошення

1-11

1010

2

06.04

Гра «Пошук скарбів»

5-11

На протязі дня

2

07.04

Конкурс

на краще озеленення кабінету, присвячений Дню довкілля

17.04


1-11

На протязі дня

4

08.04

Вікторина "У світі тварин та рослин"

9

5 урок

3

09.04

Конкурс загадок «На гостину до Флори і Фауни»

5-6

7 урок

5

10.04

Конкурс малюнків

« Моя планета»



1-6

На протязі тижня

6

10.04

Оголошення результатів тижня

1-11

1010

Захарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Світловодської РДА

Кіровоградської області

Сценарій

Гра « Пошук скарбів»

Підготувала: вчитель біології

Колесник В.В.
2015
Оголошення
Увага! Увага!

Учні школи!

Усі, хто любить пошук та пригоди.

У школу надійшов загадковий лист.

Просимо представників від кожного класу отримати загадковий конверт у школи.

Перший конверт


О, вельмишановні та наймудріші юні біологи!

Дуже давно у нашій школі я заховала найцінніше – напій бадьорості. Я дарую Вам цей напій, але ви його повинні знайти!

Шлях пошуку Вам підкаже чарівний листок. Нехай допоможуть Вам Ваші знання з біології, Ваша ерудиція та кмітливість.
Чарівний листок.
Дайте відповідь на шість запропонованих запитань і , взявши з кожного слова вказану літеру, складіть слово-пароль. Із цим словом-паролем зверніться до Ольги Михайлівни, яка передасть Вам другий конверт.


  1. Одне кинеш – цілу жменю візьмеш. (1-ша літера)

  2. Літом і зимою одне вбрання у нас, а можна нас побачити, як рік почався у вас. (4-та літера)

  3. Ні птах, ні звір – щось змішану, а спить завжди підвішане. (2-га літера)

  4. У зеленім кожушку, повстяній сорочечці, я росту собі в лісах, всім зірвати хочеться. (5-та літера)

  5. Білі горішки на зеленій ніжці. (3-тя літера)

  6. Червоніше та кругліше я стаю день від дня, соковите та смачне – спробуйте мене. ( 1-ша літера)

Другий конверт

Дорогі друзі! Перед Вами кросворд-головоломка. Якщо ви правильно його розгадаєте, одержите по діагоналі друге слово-пароль. З цим словом-паролем зверніться до вчителя фізики, який передасть Вам третій конверт.




  1. Представник одноклітинних найпростіших тварин.

  2. Якісні зміни, що відбуваються у всьому організмі.

  3. Хто два рази народжується, а один раз вмирає.

  4. Морська тварина з драглистим тілом, хижак, є щупальця.

  5. Процес утворення органічних речовин з неорганічних із використанням енергії сонця.

  6. Зубів немає, а гризе.













































































































































































































































Третій конверт
Вельмишановні! Одному з Вас необхідно зайти в кабінет біології і, працюючи з мікроскопом, знайти чітке відображення об’єкта на мікропрепараті. Подати роботу вчителю біології і отримати четвертий конверт.
Четвертий конверт
Ви подолали вже довгий шлях! До перемоги недалеко! Складіть, за вже відомою схемою, слово-пароль і зверніться з ним до заступника директора з виховної роботи, отримайте п’ятий конверт.


  1. Назвіть органи дихання водних тварин. ( 3-тя літера)

  2. Назвіть структурну і функціональну одиницю будови всіх організмів. (3-тя літера)

  3. Яку назву має запліднена яйцеклітина? (4-та літера)

  4. Органи дихання в наземних хребетних тварин (1-ша літера)

  5. Яку назву має вторинна порожнина тіла? (4-та літера)

  6. Індивідуальний розвиток організму – це... (5-та літера)

  7. Як називаються судини, по яких кров рухається від серця? (6-та літера)

  8. Яку назву має жіноча статева клітина? (1-ша літера)

П’ятий конверт
О, найрозумніші! Вітаю Вас з перемогою! Напій бадьорості – це „ЖИВЧИК”!

Схема да проведення конкурсу

на краще озеленення кабінету, присвячений Дню довкілля

п/п

Клас

Кабінет

Міністр озеленення

Кількість квітів

Стан квіткових рослин

Інтер'єр

Кількість балів

Місце

1

























2

























3







 
















4







 
















5







 
















6

























7







 
















8

























9







 
















10







 
















11







 
















17.04.15

 

Захарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів



Світловодської РДА

Кіровоградської області



Сценарій вікторини

"У світі тварин та рослин"

( 9 клас)

Підготувала: вчитель біології

Колесник В.В.

2015

1. «Гонка за лідером»

Питання для першої команди.

Вода в твердому стані? (лід).

Об’єм 1 моля газу за н.у. (22,4 л).

Найменша частина речовини, яка зберігає її хімічні властивості?

(молекула).

Самий найшвидший ссавець? ( гепард).

Формула нітратної кислоти?

Найбільший птах? (страус 2,7 м , 156 кг).

Речовини, які складаються з атомів 1 хімічного елемента? (прості речовини).

Солі сульфатної кислоти? (сульфати).

Сполучення брому і гідрогену? (бромідна кислота).

Самий більший ссавець? (синій кит).

Чи п’ють жаби воду? (ні).

У якої риби очі з однієї сторони? (камбала).

Земноводне, тіло якого покрите панциром? (черепаха).

Розчинні основи? (луги).

Формула ортофосфатної кислоти?

Де починаються повітроносні шляхи людини? (в носовій порожнині).

Самий великий хрящ глотки? (щитовидний).

Наука, яка вивчає хвороби? (валеологія).

Найбільша органела клітини, що зберігає спадкову інформацію? (ядро).

Чим розмножуються перстач та суниця? (вусами).

Назвіть 5 соковитих плодів?



Питання для другої команди.

Хімічно неподільна частинка? (атом).

Одиниця вимірювання кількості речовини? (моль).

Сама висока тварина? (жираф).

Речовини, які складаються з атомів різних хімічних елементів? (складні).

Солі карбонатної кислоти? (карбонати).

Формула хлоридної кислоти?

Земноводна тварина з довгим, вузьким тілом без кінцівок? (змія).

Який час утопаюча людина може знаходитися під водою, щоб ї можна було спасти? (5 – 6 хвилин).

Ссавець – хижак із родини кошачих, який на вухах має кісточки? (рись).

Сполучення фтора і гідрогена?

М’язова перегородка між грудиною і брючною порожниною? (діафрагма).

Самий головний природний оксид? (вода).

Чи правда, що арахіс має підземні квіти і плоди? ( да, земляний горіх).

Як називаються солі хлоридної кислоти? (хлориди).

Чому не всі тополя утворюють пух? (чоловічі не утворюють).

Чи правда , що від жаб на шкірі утворюються бородавки? (ні).

Реакції між кислотами та основами? (нейтралізації).

Наука, що вивчає життя на Землі ? (біологія).

Внутрішнє середовище клітини, яке міститься між плазматичною мембраною і ядром? (цитоплазма).

Чим розмножується часник і цибуля? (цибулинами).

Назвіть 5 сухих плодів? (горох, квасоля, соя, ліщина, боби, насіння, ячмінь, пшениця, жито).



Гейм 2. «Агент 007».

Для 1 команди.

Коли «Т», він – елемент,

Та врахуй такий момент:

Виправши лиш «Т» на «Р» -

Деспот править відтепер.

(титан і тиран)

Там, де «З», - мене цінують,

Я – коштовний елемент.

«З» на «Д» перейменують –

Я – теслярський інструмент.

(золото і долото)

Для 2 команди.

Я благородний , не люблю бурливих сцен,

Бо я інертний газ, я навіть сонний.

Та забери від мене букву «Н» -

Відразу стану кораблем Ясона.

(Аргон і «Арго»)

В таблиці я – відомий елемент,

Та літеру зміни з одного боку,

Переконаєшся в один момент,

Що я не елемент вже, а протона.

(фосфор і босфор)

Гейм 3. «Далі, далі ….»

Запитання для першої команди.

Рідкий в нормальних умовах метал ? (ртуть).

Найменша птиця на Землі? (колібрі).

Що утворюється при взаємодії гідрогену з оксигеном? (вода).

Складні речовини, які складаються з 2 – х елементів, один з яких обов’язково кисень? (оксиди).

Умовний запис складу речовини (хімічна формула).

Наука, яка вивчає рослини? (ботаніка).

Рослина, яка в’ється? (ліана).

Одноока ракоподібна тварина? (циклоп).

Яка риба із ряду акуло подібні, має назву давнього виду холодної зброї? (риба меч).

Чим розмножується суниця? (вусами).

Чи правда, що деякі ссавці дихають за допомогою зябер? (ні).

Чому потрібно дихати через ніс, а не через рот? (тому що в носовій порожнині волоски, які утримують пил та мікроорганізми, тобто в носовій порожнині відбувається очищення, зволоження і зігрівання).

Можливість атомів хімічного елемента з’єднуватися з деяким числом атомів того самого або іншого хімічного елемента? (валентність).

Які органи чуття найкраще розвинені у кішок? (вуса).

Чоловічі статеві клітини? (сперматозоїди).

Збільшення кількості особин будь – якого виду організмів тим чи іншим способом? (розмноження).

Формула нонану? (С8Н18).

Що утворюється при взаємодії нітрогену з гідрогеном? (аміак).

Наука, яка вивчає птахів? (орнітологія).

Скільки відомо хімічних елементів на сьогодні? (110).

Запитання для другої команди.

1.Самий найлегший газ? (гідроген).

2. Найбільша артерія? (аорта).

3. Наука, яка вивчає тварин? (зоологія).

4. Що означає термін «гермафродит»?(є і чоловічі і жіночі статеві органи).

5. Відповідь організму на подразнення? (рефлекс).

6. Яка речовина утворюється при взаємодії гідрогену і хлориду? (хлоридна кислота).

7. Формула гептану? (С7Н16).

8. До якого типу інфекцій відносять грип? (вірусна).

9. Наука, яка вивчає гриби? (мікологія).

10. Скільки камер має серце земноводного? (3).

11.Чим розмножуються тюльпани? (цибулинами).

12. Під якою рослиною, а легендою, треба копати, щоб знайти скарб? (папоротник).

13. Як називають самку павука, яка після спаровування вбиває самця? (чорна вдова).

14. Наука про речовини та їх перетворення. (хімія).

15. Що називають їдким натром? (NaOH).

16. Як розмножується амеба? (шляхом поділу).

17. Найпоширеніший елемент в атмосфері? (нітроген 78%).

18. Найрідкісніший елемент? (астат).

19. Тритон – це земноводний чи плазун? (земноводний).

20. Найбільший плазун на Землі? (анаконда).


Захарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Світловодської РДА

Кіровоградської області


Сценарій

конкурсу загадок

«На гостину до Флори і Фауни»

Підготувала: вчитель біології

Колесник В.В.

2015
Мета заходу: з допомогою загадок виявити знання учнів початкової школи про живий світ, про рослини і тварини; розвивати увагу, логічне мислення, творчу уяву, вміння аналізувати, співставляти, порівнювати; виховувати любов до живої природи, захоплення її красою.

Обладнання: таблиці із зображенням рослин і тварин, кольорові фото, муляжі, експонати тварин, виставка енциклопедичних довідників із серії «Рослини», «Тварини».

Вчитель біології:

- Добрий день, дорогі діти! У нашій школі проводиться тиждень біології. Можливо хтось із вас знає, що це за наука? Що вона вивчає? (Діти відповідають. Учитель доповнює їх відповіді.) Правильно! Біологія - це наука про життя, про живі організми, які населяють нашу планету. Світ навколо нас прекрасний, і ми - його часточка. Людина може бути байдужою і не помічати навколишньої краси, не захоплюватися нею, а може бути й допитливою, уважною. Тоді вона буде помічати зором і відчувати серцем красу оточуючого нас світу. І щоразу відкриватиме для себе щось нове, дивуватиметься і захоплюватиметься. Чи не найдивовижнішими творіннями природи є рослини і тварини, про яких ми з вами сьогодні і поговоримо, використовуючи українські фольклорні та віршовані загадки. Та перш, ніж ми з вами перейдемо до відгадування загадок, я познайомлю вас із своїми помічницями:

Були у матері природи

Дві донечки такої вроди,

Хто їх побачив, хоч на мить,

Не міг забути й розлюбить.

Голубооку звали Флора,

У неї очі наче зорі,

Завжди замріяна, тендітна,

Ласкава, ніжна і привітна.

А Фауна - швидка, як вітер,

Могла за птахами летіти

І за оленями стрибати,

Та з білочками пустувати.

Обидві світ живий любили,

Відтак його боготворили.

То ж вирішила рідна мати

В придане їм дарунки дати:

Мрійливій Флорі - світ рослинний,

А жвавій Фауні - тваринний

Від всього злого захищати.

Живуть в легендах і понині

Живого світу дві богині.

Сьогодні ці дві богині завітали до нас у гості. (заходять Флора і Фауна)



Флора. Я - богиня всього живого на землі. Під моєю опікою знаходяться трави і квіти, дерева і кущі.

Фауна. А я - богиня всіх тварин. Малесенька комашка, спритна ящірка, красивий і стрімкий птах, сильний ведмідь і грізний лев - все це мешканці мого царства, дар великої матінки-природи.

Флора. Зараз ми з'ясуємо, як ви знаєте рослинний світ за допомогою загадок.

Загадки Флори:

Слів на описи не трачу, словами не передаси їх земної, безсловесної, дивовижної краси.


Люди дивляться, п'яніють, в них кохаються віки.

Нареченим їх дарують, заплітають у вінки. (Квіти)

В житечку зеленім - Факели вогненні.

Цілий день горять,

З сонечком лягають спать. (Мак)

Сонце луг поцілувало -

Все довкола жовтим стало.

Дуже сонечко пригріло -

Жовта фарба побіліла,

Літній вітерець повіяв -

Білий килимок розвіяв. (Кульбаба)

Квіточка маленька, голівонька біленька

На галявині стоїть.

Про весну нам сповіщає

Ви не рвіть мене! - прохає. (Підсніжник)

Я найперша зацвітаю

Синім цвітом серед гаю.

Відгадайте, що за квітка,

Бо мене не стане влітку. (Пролісок)

Дуже злючою буває ця трава.

Називається вона - ...(Кропива)

Кущ весняний запашний

Зацвітає біля хати.

Відламаю гілку я

І візьму в кімнату.

Хай він пахне мамі й тату. (Бузок)

На просторах поля золотого

Сині зірочки тремтять.

Мов шматочки неба голубого

Виграють, виблискують, горять. (Волошки)

Маю п'ять я пелюсток

І напівкруглий зелений листок.

Серединка у мене жовтенька,

Личко не кругле, а трошки довгеньке. (Фіалка)

Хоч з гілками я колючими,

Зате з квітками пахучими. (Троянда)

Виросли на лузі

Сестрички маленькі,

Очки золоті,

А вії біленькі. (Ромашка)

Коли квітує квітка ця чубата,

Не можна всидіти у хатах

Пливе п'янкий медовий аромат:

Амброзія, ваніль, лукум-рахат. (Ряст)

Лікарська рослина цвіте навесні,

У травні знайдеш ти її у гущині.

Схилили голівки біленькі дзвіночки,

Ховають від сонця пахучі віночки. (Конвалія)

Листок чудовий у рослини:

Блищить на сонці зверху він,

А перевернеш - знизу білий,

Повстистий і м'який.

Якщо при йдеться застудитись,

Не вгамувати кашель, жар,

Візьми рослину цю цілющу

І випий з неї ти відвар. (Підбіл, мати-й-мачуха)

б) Городні рослини:

Шкір має сім, а сльози випускає всім. (Цибуля)

Я кругленька, червоненька,

з хвостиком тоненьким.

На городі мене рвуть і до столу подають. (Редиска)

Червоний Макар по полю скакав, а в борщ попав. (Перець)

Ось до нас іде краса.

Наче льон її коса.

Білі зуби має,

Та усі ховає.

Довгі коси має,

Та не заплітає. (Кукурудза)

Що то за голова, що лиш зуби та борода? (Часник)

Не кінь, не віл, а прив'язаний. (Гарбуз)

Хто ховає під кущі наші супи та борщі? (Картопля)

Була дитиною - не знала пелюшок,

а старою стала - сто пелюшок мала. (Капуста)

Що на нашому городі стає першим у пригоді.

Виростають щодоби, як у лісі ті гриби? (Огірки)

Товстий Гнат при землі не знать.

Сам червоний, а чуб зелений. (Буряк)

Не гіркий і не солоний,

А солодкий і червоний.

Як же зветься цей товстун?

Здогадалися?..(Кавун)

Без рук, без ніг, а пнеться на батіг. (Квасоля)

Сидить дівчина в коморі, а коса її надворі. (Морква)

В кожнім колосі зерно

Світиться янтарно,

Бо трудились на селі

Люди всі ударно.

Наче сонце на столі

Свіжа паляниця,

То на славу уродила Золота ... (Пшениця)



в) Дерева:

Стрімко вибігли на гору

Дві подружки білокорі.

Дощик їм полоще кіски.

Звуть подружок цих ...(Берізки)

І маленькі, і старенькі

Влітку, взимку, навесні

Всюди вдягнені гарненько

У зелені сукні всі. (Ялинки)

Навесні красується білим цвітом,

А в жнива - червоним плодом. (Вишня)

Живе один батько і тисячі синів має,

Всім шапки справляє, а собі не має. (Дуб)

Біла, а не сніг,

зелена, а не листя,

Кучерява, а без волосся. (Береза)

Я у лісі росту величаво,

Ви заходьте у ліс на галяву,

Навесні вас я соком почастую,

Восени вам красу подарую. (Клен)



Загадки Фауни

а) Свійські тварини:

Кругом бочки бігають клубочки. (Квочка з курчатами)

З рогами, а не бик,

доять, а не корова.

Кору здирає, а кошиків не плете. (Коза)

За горами, за долами ходить свита і кожух. (Вівця)

Серед двору стоїть копа:

Спереду вила, а ззаду мітла. (Корова)

Годинника не має, а час знає. (Півень)

По землі ходить і неба не бачить.(Свиня)

Ні коваль, ні столяр, ні візник,

А найкращий в селі робітник. (Кінь)

Собою не птиця, співати не співа,

А хто до господаря йде, знати дає. (Собака)

Хто з хвостиком і вушками?

В кого лапки з подушками?

Як іде - ніхто не чує,

Тихо крадучись, полює. (Кіт)

Сірий та не вовк,

довговухий, та не заєць,

з копитами, та не кінь. (Осел)

б) Звірі:

Гостроносий і малий,

сірий, тихий і не злий,

Вдень ховається.

Вночі - йде шукать собі харчі.

Весь із тонких колючок,

Як він зветься? (Їжачок)

Безліч зерен поїдає,

Він шкідливий, кожен знає.

В нори воду заливають,

Пастки різні наставляють. (Ховрах)

Я вухастий ваш дружок,

в мене сірий кожушок,

куций хвостик, довгі вуха,

я усіх боюся. (Заєць)

Буркотливий, вайлуватий,

Ходить лісом дід лахматий,

Одягнувся в кожушину,

Мед шукає і ожину.

Літом любить полювати,

Як зачує він весну -

Прокидається від сну. (Ведмідь)

Живе в густому лісі і ласує на горісі.

Як намисто оченята. Хто це? (Білка)

Живу я там, де вічний лід,

Люблю я рибу на обід.

В кожусі білому завжди,

Виходжу часто я з води,

Умію плавати й пірнати ...

Скажіть, як же мене звати? (Білий ведмідь)

Прийшла кума з довгим віником

На бесіду з нашим півником.

Схопила півня на обід

І замела мітлою слід. (Лисичка)

Дуже товсті ноги має,

Ледве їх переставляє.

Сам високий він на зріст,

Замість рота в нього хвіст. (Слон)



в) Птахи:

Прилетіли гості, сіли на помості,

Без сокири, без лопати поробили собі хати. (Птахи)

Дім відсутній, як у зайця,

В гнізда інших носить яйця,

Дуже гарну має вроду,

Тільки діток не виводить. (Зозуля)

Він великий має хист

І співає, як артист,

Спів той радісний усюди

Дуже люблять слухать люди. (Соловей)

Які ноги заввишки, такий ніс завдовжки.

Хату на хаті має, всім жабам рахунок знає. (Лелека)

Чорномазий, білодзьобий,

Він за плугом важко ходить,

Черв'ячків, жучків знаходить

Сторож вірний, друг полів,

Перший вісник теплих днів. (Грак)

Вірно людям я служу,

їм дерева стережу.

Дзьоб міцний і гострий маю,

Шкідників ним здобуваю. (Дятел)

Перший я приніс весну,

пробудив усе від сну,

Заспіваю під вікном, бо зовуть мене ...(Шпаком)

Уночі гуляє, а вдень спочиває,

Має круглі очі, бачить серед ночі. (Сова)

У річці купається, в сорочку не вдягається,

В повітрі літає, завжди суха буває. (Дика качка)

Швидко скрізь цей птах літає,

Безліч мошок поїдає,

За вікном гніздо будує,

Тільки в нас він не зимує. (Ластівка)

Ти відгадай мені загадку:

Вгорі тремтить сіренька цятка,

Пісні співає голосні,

Та жаль, що тільки навесні. (Жайворонок)

Стоїть у лузі на одній нозі. (Журавель)

Бідовий хлопчина

В теплій сорочині

По дворах стрибає,

Крихти збирає. (Горобець)

Невеличка, сніжно-біла,

Що її в небесну шир

Люди радісно пускають

Сповістити всіх про мир.

Кожний з нас цю пташку знає,

її назву відгадає. (Голуб)



Учитель, Флора і Фауна підводять підсумки конкурсу загадок. Відзначають

найактивніших учасників.

Учитель:

  • Ну от, наші гостини у Флори і Фауни добігають кінця. В ході конкурсу загадок ви показали, що знайомі з представниками обох царств. Вам залишається лише взяти в свої руки турботу про них. Нехай це буде маленька шпаківня навесні або годівниця для птахів узимку, нагодований кіт чи собака, посаджене дерево чи вирощені квіти. Ставтесь з турботою про наш прекрасний світ. Будьте друзями Флори і Фауни.


Звіт про проведення тижня біології

06.04.15-10.04.15 в Захарівській ЗОШ І-ІІІ ступенів проводився тиждень біології. Розпочався тиждень лінійкою, на якій було оголошено про план проведення тижня. Вже на лінійці учні отримали своє перше завдання, яке зацікавило їх. Цим завданням став пошук чудодійного напою. Підчас пошуку скарбів учні отримали п’ять конвертів, завдання їх зацікавили і викликали неабиякий інтерес. Таким чином на протязі дня всі класи активно мандрували від одного вчителя до іншого виконуючи завдання, що були в конвертах.

По завершенню естафети першими до фінішу дійшли учні 10 класу, а саме Єслікова Оля, яка і отримала приз – напій «Живчик».

c:\users\admin\appdata\local\microsoft\windows\inetcache\content.word\фото0512.jpg

Підчас даного завдання найактивнішими були учні 10, 9 та 8 класів.

Вівторок 07.04 розпочався зі старту конкурсу на краще озеленення класу. За певними нормативами був оглянутий кожен клас та обрані переможці серед учнів 1-11 класів. І місце отримали учні 1 класу( 117балів);ІІ місця закріпилися за учнями 10(40 балів) та 11(38 балів) класів; ІІІ місця були закріплені за учнями 5 класу(35 балів) та у зв’язку з обмеженими можливостями по розведенню квітів учні 9 класу отримали бонус 10 балів тому і посіли також ІІ місце (33 бали).

http://cs621726.vk.me/v621726761/1ffde/grhxprsec_c.jpghttp://cs621726.vk.me/v621726761/1ffc0/15ollbl8hi8.jpghttp://cs621726.vk.me/v621726761/1ffd4/y3ovy-twfo8.jpg

В середу 08.04 відбулася вікторина між учнями 9 класу під назвою « У світі рослин та тварин». Учні поділилися на дві команди команду хлопців «Бацили» та команду дівчат «Ендорфіни». Кожна команда намагалася вибороти перемогу, та все ж переможцями стала команда хлопців.

Четвер 09.04 здивував появою двох прекрасних богинь Флори та Фауни, які залюбки провели інтелектуальне змагання між учнями 5 та 6 класів. В результаті складного змагання перемогли учні 6 класу та отримали знання найкращих знавців природи.

d:\images\фото0552.jpg

10.04 тиждень біології дійшов кінця. Були підведені підсумки за конкурсом малюнків « Моя Земля». В результаті І місце отримав Богдан Денис (3 клас), ІІ місця отримали Білик Олександра та Шаповал Оксана( 3 клас), ІІІ місце отримала Хомецька Мирослава(3 клас).



По завершенню всі отримали грамоти за досягнені результати під час звітної лінійки.

Вчитель біології____________________________________В.В.Колесник


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка