План-конспект уроку з фізичної культури у 8 класі Тема уроку : Легка атлетика. Біг на короткі дистанції Мета уроку : навчити дітей техніки бігу на коротких дистанціях



Скачати 79.54 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір79.54 Kb.
План-конспект уроку
з фізичної культури

у 8 класі




Тема уроку : Легка атлетика. Біг на короткі дистанції
Мета уроку: навчити дітей техніки бігу на коротких дистанціях;

удосконалити техніку низького старту;

формувати фізичні якості: швидкість, витривалість

завдяки рухливим іграм;

виховувати прагнення до перемоги.
Тип уроку: комбінований.

Девіз уроку:«Рух – скарбниця життя, життя – в русі!»



Частина

Зміст уроку

Дозування

О.М.В.

Підготовча

(15хв)


1.Шикування.

  • Шикуйсь!

  • Рівняйсь!

  • Струнко!

  • Добрий день!

2. Рапорт чергового.

3. Мотивація навчальної діяльності.

. «Рух – скарбниця життя», «Життя - в русі»… До схожих висловів ми вже звикли настільки, що навіть не замислюємося над їхнім змістом і не намагаємось зрозуміти: в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості?

4. Актуалізація.

Біг – найпоширеніший вид фізичних вправ, що входить до багатьох видів спорту.

Які види бігу ви знаєте?
Гладкий – це біг по біговій доріжці стадіону на короткі та довгі дистанції.
Біг з перешкодами – бар’єрний біг.
Естафетний біг належить до командного виду.
Біг у природних умовах має два різновиди. Крос проводиться на пересічній місцевості до 14 км. Другий різновид бігу – дорогами від 15 до 42 км. 195 м.

5. Повідомлення завдань уроку.

- Завдання нашого уроку такі: вдосконалювати техніку бігу на коротких дистанціях; розвивати швидкісно – силові якості: швидкість, спритність, витривалість завдяки рухливим іграм; виховувати прагнення до перемоги.

А головне – ви повинні зберегти своє життя та зміцнити своє здоров'я, а в цьому нам допоможуть такі правила:


  • не заважати один одному на старті;

  • під час групового старту біжіть тільки по своїй стороні;

  • дотримуватись дистанції;

  • не допускати різко «стопорячих» зупинок;

  • не проходити через місця, де проводиться біг;

  • чітко виконувати вказівки вчителя.

6. Стройові вправи.

Повороти направо, наліво, кругом.



7. Ходьба.

(Звичайна)

  • Руки на пояс став, на носках руш.

  • На п’ятках.

  • На зовнішній стороні ступні.

  • На внутрішній стороні ступні.

  • Руки перед собою напівприсівши.

  • Руки на колінах, в повному присяді.

  • В повному присяді стрибками.

  • Звичайним кроком, лівою, лівою, підрівнялись за направляючим.

8. Біг.

  • Бігом середнім темпом руш.

  • З високим підніманням стегна, вище, вище піднімаємо коліна.

  • Захлест гомілки, частіше.

  • Приставним кроком правим, лівим боком.

  • Звичайним бігом. Слідкуємо за диханням.

  • Перейшли на крок.

  • Відновлюємо дихання, нараз піднімаємося на носочки, руки вверх глибокий вдих, на два – в. п. видих.

9. Ходьба.

  • Направляючий на місці, лівою, лівою, на місці стій, раз – два. Наліво. На перший другий відлічись, другі номера два кроки вперед. Розімкнулись на витягнуті руки.


10. Загально-розвиваючі вправи на місці.

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі, колові рухи головою в праву і в ліву сторону.

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки в сторони, колові рухи руками

1-4 – назад

4-8 – вперед ;

не згинаємо рук в ліктях.


  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили тулуба на 1-2 в праву і 3-4 в ліву сторони.

  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки внизу на 1 – руки вгору

2 – дістати пальців ніг

3 – руки перед грудьми

4 – в.п.


  • В.п. – ноги на ширині плечей, руки перед собою

1 – випад вліво

2 – в.п.


3 – випад вправо

4 – в.п


  • В.п. ноги разом, на раз – стрибок ноги нарізно, хлопок руками над головою, на два – в.п.

  • В.п. ноги разом стрибки на

місці.

1

1


1

2

1



6


Звернути увагу на форму учнів.

Стежити за чіткістю поворотів.

Стежити, щоб учні виконували біг на носках з енергійними рухами рук.

Вправи виконуються в повільному темпі.

Слідкувати за правильністю виконання вправ

Нагадую, що при виконанні вправи руки повинні бути прямі.

Нахили повинні бути якомога нижчі.

При виконанні вправи ноги повинні бути прямі.


Основна (25хв)

  1. Повторення та вдосконалення техніки низького старту.

За командою “ На старт” підходити до стартової лінії, ставити сильнішу ногу носком до лінії, не переступаючи її, другу відставте на 1,5-2 ступні назад, упираючись в підлогу (ґрунт) носком. Тулуб випрямлено, руки вільно опущено вздовж тіла, голова прямо.

За командою “Увага” згинаєте обидві ноги

в колінних суглобах і нахиляйте тулуб вперед приблизно під кутом 450 до горизонту. Згинаючи руки в ліктьових суглобах, учень одну руку виносить вперед, другу – назад. Дивитись треба вперед на 5-6 кроків.

За командою “Руш” учень різко кидається вперед, не розгинаючи тулуба, щоб досягти максимальної швидкості при стартовому розгоні, ступні ніг ставляться м’яко, швидко, із збільшенням сили відштовхування. Руки під час бігу зігнуті в ліктях. А тепер переходимо на бігову доріжку і подивимось, як ви засвоїли техніку виконання



а) показ (вчитель показує)

б) виконання сильними учнями.

в) виконання класом (аналіз учителем).

2. . Вправи на розвиток швидкісно-силових якостей, координації рухів та спритності.

- Тепер перевіримо, діти, вашу увагу, а в цьому нам допоможуть легкоатлетичні вправи, які не лише покращать вашу увагу, а й допоможуть удосконалити техніку та піднімуть настрій. Шикуємося в колону по два. І я попрошу вас бути дуже уважними та обережними, щоб не зазнати травм. Чітко виконуйте мої вказівки і з відповідальністю віднесіться до виконання вправ.

За командою виконують:

1) біг вперед 7 – 10 кроків.

2) біг після поворотів в стрибку.

3) біг спиною вперед.

4) біг після вистрибування із глибокого присіду.

3.Біг на 60 метрів

Оголошення кращих результатів .Аналіз помилок

4. Рухлива гра

- А зараз, діти, ми проведемо гру “Третій зайвий”. Умови гри такі: всі учні стають в коло парами, а 2 залишаються: один втікає, інший доганяє. Якщо перший учень (що втікає) стає попереду пари, то втікає 3-й, що стоїть позаду.



7

13

5





Стежити, щоб діти виконували біг на носках з енергійними рухами рук, зігнутих у ліктях.

Пояснювати треба чітко, нешвидко, щоб дітям все було зрозуміло і при цьому показувати в повільному темпі.

Слідкувати за правильністю виконання гри.



Заключна (5хв)

1.Шикування класу.

  1. Вправи на приведення організму в стан відносного спокою.

  • Ходьба в повільному темпі.

В.п. – руки внизу.

  • руки в сторони

  • руки вгору (вдих)

  • руки в сторони (видих)

  • в.п.


3. Підведення підсумків.

  • Які завдання стояли перед нами на сьогоднішньому уроці?

  • Як ви думаєте, чим корисні вправи, які ми виконували?

4. Домашнє завдання.

Вам потрібно тренуватися та вдосконалювати техніку бігу та техніку виконання низького старту, а також подумайте та підберіть рухливі ігри, які сприяють розвитку швидкості та спритності.

5. Оцінювання.

6. Організований вихід з уроку.


1

1



1

1

1



Підібрати такі вправи, під час яких діти повинні привести організм в стан відносного спокою, стежити за виконанням їх.

Підвести підсумок уроку й задати домашнє завдання.

Провести оцінювання, з вказуванням допущених помилок.
Діти виходять один за одним до роздягалки.



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка