Перелік методик щодо забезпечення психологічного супроводу школяра



Скачати 49.78 Kb.
Дата конвертації11.09.2017
Розмір49.78 Kb.
Перелік методик щодо забезпечення психологічного супроводу школяра


п/п


Назва методики, автор

Джерело

Для вирішення якого завдання використовується

Вік

досліджуваних



1

Методика діагностики рівня шкільної тривожності Філліпса

Адаптація дитини до школи / Упоряд.: С.Максименко, К.Максименко, О.Главник – К.: Мікрос- СВС, 2003.- 111 с. – (Психологічний інструментарій) (с.23-27)

Вивчення рівня та характеру загальної тривожності у школі, переживання соціального стресу, рівня фізіологічного опору стресу, страху самовираження

Середній та старший шкільний вік

2

Методика вимірювання рівня тривожності Тейлора (адаптація Т.А.Немчинова)

Райгородский Д.Я. (редактор - составитель)

Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. - Самара: Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2008.-672 с. (с.64-69)



Визначення рівня тривожності

Середній та старший шкільний вік

3

Методика диференційної діагностики депресивних станів Зунге (адаптація Т.І.Балашової)

Райгородский Д.Я. (редактор - составитель)

Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие .- Самара: Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2008.-672 с. (с.82-83)



Диференційна діагностика депресивних станів та станів, близьких до депресії, скринінг-діагностика під час масових досліджень

Підлітковий та юнацький вік

4

Методика диференційної діагностики депресивних станів В.А.Жмурова

Райгородский Д.Я. (редактор - составитель)

Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Учебное пособие. - Самара: Издательский Дом «БАХРАХ-М», 2008.-672 с. (с.84-92)



Визначення рівня прояву депресії: почуття тривоги, гіпотімії (пониженого настрою), апатії, страху.

Старший підлітковий та юнацький вік

5

Методика діагностики самооцінки Ч. Спілбергера (адаптація Ю.Л.Ханіна)

Рогов Е.И. Настольная книга практического психолога: Учеб. пособие: В 2 кн. -2-е изд., перераб. и доп.- Кн.1: Система работы психолога с детьми разного возраста.-384с. (с.343-346)

Визначення ситуативного та особистісного рівня тривожності

Старший підлітковий та юнацький вік

6

Дослідження самооцінки психічних станів за методикою Г.Айзенка

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.37-39)

Визначення рівня тривожності, фрустрації, агресивності, ригідності


Старший підлітковий та юнацький вік

7

Кольоровий тест М.Люшера

Методики психодиагностики в спорте: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов / В.Л.Марищук, Ю.М.Блудов, В.А.Плахтиенко, Л.К.Серова. – 2-е изд., доп. и испр. – М.: Просвещение, 1990.- 256 с. (с.231-250)

Діагностика спрямованості особистості на певну діяльність, настрою, функціонального стану. Визначення найбільш стійких рис особистості

Старший підлітковий та юнацький вік

8

Опитувальник О.О.Зворикіна „Особистісний комплексний соціометричний тест” (ОКСТ)

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.24-35)

Дослідження типу акцентуації характеру підлітка та провідних емоцій сучасного моменту



Учні підліткового віку

9

Опитувальник Д.Рассела і М.Фергюсона

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.35-37)

Дослідження суб’єктивного відчуття самотності. Визначення рівня усвідомлення самотності


Підлітковий та юнацький вік

10

Методика „Самопочуття, активність, настрій” (САН)

Методики психодиагностики в спорте: Учебное пособие для студентов пед. ин-тов / В.Л.Марищук, Ю.М.Блудов, В.А.Плахтиенко, Л.К.Серова. – 2-е изд., доп. и испр. – М.: Просвещение, 1990.- 256 с. (с.212-213)

Методика спрямована на оцінювання настрою, а також вимірювання емоційних станів у цілому під час інтенсивних фізичних та психічних навантажень

Старший підлітковий та юнацький вік

11

Опитувальник К.Роджерса і Р.Даймонда. Дослідження соціально-психологічної адаптації

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.39-44)

Визначення ступенів адаптації, самоприйняття, прийняття інших, емоційної комфортності, інтегральності, прагнення до домінування

Старший підлітковий та юнацький вік

12

Дослідження соціально-ситуативної тривоги. Методика Кондаша

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.44-46)

Визначення рівня тривоги у ситуаціях, пов’язаних зі школою і спілкуванням з учителями. Актуалізація уявлення про себе, особливо у ситуаціях спілкування

Старший підлітковий та юнацький вік

13

Дослідження самооцінки мотивації схвалення. Методика Д.Марлоу і Д.Крауна

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.44-48)

Визначення готовності учнів відповідати соціальним нормам

Старший підлітковий та юнацький вік

14

В.М.Мельников, Л.Т.Ямпольський Опитувальники „Оцінки” та „Використання”

Терлецька Л.Г. Психологія зрілості: практикум. Навчальний посібник. – К.: Главник , 2006.- 144 с. – (Психологічний інструментарій) (с.48-52)

Визначення рівня індивідуальних особливостей мотивації досягнення успіху і уникнення невдачі

Підлітковий вік


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка