Основи роботи з текстовою інфомацією



Скачати 277.45 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір277.45 Kb.
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №12


ЦИКЛ УРОКІВ

З ІНФОРМАТИКИ У 9 КЛАСІ НА ТЕМУ
ОСНОВИ РОБОТИ З ТЕКСТОВОЮ ІНФОМАЦІЄЮ

Підготувала:

Вчитель інформатики та математики ЗОШ №12

Кирилова Марина Юріївна

Красноармійськ

2013
Примітка. При вивченні теми «Основи роботи з текстовою інформацією», яка розрахована на 4 години в 9 класі, пропоную застосовувати метод проектів за допомогою хмарних технологій в сервісі SkyDrive. Проектне навчання заохочує і посилює активність учнів, тому після першого уроку учням пропонується написання творчих робіт, захист яких відбудеться наприкінці вивчення.



Урок №1

Тема. Призначення, можливості і класифікація систем обробки текстів.

Мета уроку:

ознайомити учнів з загальним поняттям про текстові редактори, з інтерфейсом текстового редактора, його складовими;

навчити працювати з вікнами редактора та його довідковою системою, переміщатися по тексту та завантажувати текст із зовнішніх носіїв.

розвивати кругозір учнів, логічне мислення, пам’ять, грамотність та культуру мови;

виховувати цікавість, допитливість, бажання навчатися та поважати старших.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань із використанням програми OneNote і сервісу SkyDrive.
Обладнання Комп’ютери класу, мережа Інтернет, проектор, презентація «Текстові редактори»

ХІД УРОКУ

  1. Орг. момент.

  2. Мотивація навчання.

Фронтальна бесіда:

  • В якому вигляді може бути представлена інформація?

  • Які програми для обробки інформації вам відомі?

  • Для чого вони призначені?

  1. Актуалізація опорних знань учнів з використанням ситуативного завдання

Учням демонструється два документи: у першому текст складено та набрано за усіма правилами вводу; другий набраний без урахування цих правил. (Учні повинні за допомогою вчителя зробити висновок: тема, яку починають вивчати, дуже необхідна для сучасної людини, що повинна вміло користуватись інструментарієм для набору та обробки текстових документів.)

4. Вивчення нового матеріалу.

1. Системи опрацювання текстів.



  • Роль текстів у житті людини.

  • Текстові редактори, їх різновиди.

  • Можливості текстових редакторів.

  • Сфери застосування умінь роботи з текстовими редакторами.

  • Навчання по презентації “Текстові редактори”.

2. Запуск та знайомство з текстовим редактором.(відео урок http://videouroki.net/view_post.php?id=96 )

  • Запуск редактора.

  • Інтерфейс редактора.

  • Назви панелей інструментів та частин вікна.

  • Режими екрана, використання вікон.

  • Довідкова система редактора.

3. Робота з текстом у середовищі редактора.

  • Завантаження текстового документу із зовнішнього носія (2 способи).

  • Переміщення по тексту та абзацах.

  • Пошук текстового документу для завантаження на зовнішніх носіях.

4. Робота в групах.

1 гр. - формат txt.



  1. гр. - doc

  2. гр. – docx

  3. гр. – rtf

(діти складають визначення, записують їх у зошит)

5. Практична робота.

1. Поточний інструктаж з техніки безпеки в кабінеті.

2. Зайти в свою групу сервісу SkyDrive, відкрити файл OneNote Журнал завдань виконати завдання:

. Запустити текстовий процесор Word 2007 та:

А) введіть своє ім’я, прізвище та клас;

Б) розмістіть текстовий курсор усередині будь якого слова;

В) виберіть по черзі вказані елементи керування вкладки Главная :

Кнопку зі списком Колір шрифту групи Шрифт, кнопку Жирний групи Шрифт, кнопку По центру групи Абзац. Визначте призначення вказаних елементів керування;

Г) збережіть документ у файлі з іменем вправа 6.1.2.docx у власній папці.



6. Фізкультхвилинка

7. Закріплення вивченого матеріалу.

Вправа «Знайди помилку»



Клавіша

Переміщення курсору

Page Up

На кінець рядка

Page Down

На початок рядка

End

На один екран вниз

Home

На один екран вгору

8.Домашнє завдання.

  • Розділ 6, п.6.1,

  • виконайте пошук інформації по групам:

1 група про видатних літераторів м.Красноармійська

2 група про видатних музикантів м.Красноармійська

3 група про видатних художників м.Красноармійська

4 група шукає інформацію про героїв м.Красноармійська

5 група шукає інформацію про підприємства м.Красноармійська

9. Рефлексія.


  1. Що найбільше вам сподобалося на уроці?

  2. Коли вам було найцікавіше?

  3. Виконуючи які завдання, ви почувалися комфортно, впевнено?

10. Підбиття підсумків уроку, оцінювання навчальних досягнень
учнів.

Урок №2

Тема. Введення й редагування тексту. Практична робота № 9. «Введення й редагування тексту».

Мета уроку:

ознайомити із способами пошуку документів на носіях та створення нового документа;

навчити учнів прийомам редагування символів, абзаців, сторінок та використання шрифтів;

розвивати практичні навички та вміння щодо оформлення текстової інформації за допомогою засобів меню;

виховувати культуру споживача ПК.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: картки перевірки знань, комп’ютери класу, мережа Інтернет, проектор, презентація «Текстові редактори»

ХІД УРОКУ

  1. Орг. момент.

  2. Мотивація навчання.

  3. Актуалізація опорних знань

Завдання 1. «Лови помилку»

Які помилки набору тексту ви бачите на екраніі? Поясніть, чому ви так вважаєте? Як виправити ці помилки? (Красноармі́йськ(до 1934-Гришино, у 1934-1938-Постишево)-місто в Донецькій області, над річкою Гришинка, центр однойменного району.)



Завдання 2. «Третій зайвий»

Об’єднайте за змістом наведені слова. Поясніть, чому ви зробили такій вибір. Чи існують у наведеному рядку зайві слова?



Меню, символ, панель форматування, речення, фрагмент, сторінка, панель операції, заголовок, слово, лінійка, абзац, рядок стану.

Решта учнів готує відповіді на запитання розданих карток.

1. Які клавіші стирають символ? Чим їх дії відрізняються?

2. Як вставити пропущений символ?

3. Як замінити непотрібний символ?

4. Як розрізати (склеїти) рядки?

5. Для чого використовується кнопка панелі операції?



4. Вивчення нового матеріалу (проводиться за допомогою презентації)

Вивчення нових понять проходить за допомогою методу «Сніжний ком».

1. Введення тексту.

2. Редагування.

3. Форматування.

4. Виділення фрагментів тексту (різні способи).

5. Перевірка правопису.

6. Пошук та автоматична заміна текстових фрагментів.

5. Практична робота «Введення, редагування й форматування тексту».

1. Поточний інструктаж з техніки безпеки в кабінеті.

2. Зайти в свою групу сервісу SkyDrive, відкрити файл OneNote Журнал завдань виконати завдання:


  • Створити текстовий документ

  • .Ввести текст «Місто Гришине було засноване 1875 року за рішенням Міністерства шляхів сполучення Росії. У Гришинської сільської громади Бахмутського повіту Катеринославської губернії купили ділянку землі для будівництва залізничної станції. Тоді село Гришине налічувало дві тисячі жителів.»

  • Скопіювати текст і виправити помилки «З розвитком залізниці розросталася станція Гришине, з'являлися нові підприємства, зокрема, почалася розробка покладів корисних копалин. Виникли перші вугільні копальні. До 1913 року населення станції збільшилося більш ніж удвічі й становило близько 4,5 тис. осіб. Переживши першу світову та громадянську війни, розруху станція Гришине у радянськi часи почала нарощувати оберти, і вже до 1925 року на повну потужність запрацювали паровозне депо, цегельний завод, 6 шахт Гришинського рудоуправління. Змінилося назва станції - спочатку на Постишеве, а 1938 року разом з присвоєнням статусу міста отримало назву Красноармійське. У роки Другої світової війни понад 1 000 жителів були знищені окупантами, 4 788 земляків загинули на фронтах. На початку 1970-х років побудовані великий молокозавод, м'ясокомбінат, почалося спорудження шахти «Красноармійська-Західна №1. Проведено технічне переозброєння залізничного вузла. 1970 року місто було газифіковане.»

3. Зберегти відформатований документ під назвою Красноармійськ.doc у своїй робочій папці.

6. Фізкультхвилинка

7. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Сформулюйте основні поняття теми:

Символ — це… Слово — це … Рядок — це … Абзац — це …

2. Які ви знаєте основні правила вводу тексту? Запишіть їх.

3. Редагування це?

4. Що називають редагуванням, форматуванням тексту?

5. Що називають абзацем

8.Домашнє завдання.


  • Розділ 6, п.6.2,

  • Створіть текстовий документ і спільно виконайте редагування знайденої вами інформації по групам.

9. Рефлексія.

  1. Що найбільше вам сподобалося на уроці?

  2. Коли вам було найцікавіше?

  3. Виконуючи які завдання, ви почувалися комфортно, впевнено?

10. Підбиття підсумків уроку, оцінювання навчальних досягнень учнів.

Урок №3

Тема. Робота з кількома документами. Форматування шрифтів і абзаців. Практична робота № 10. «Робота з текстовими фрагментами».

Мета уроку:

ознайомити із способами пошуку документів на носіях та створення нового документа;

навчити учнів прийомам форматування символів, абзаців, сторінок та використання шрифтів;

розвивати практичні навички та вміння щодо оформлення текстової інформації за допомогою засобів меню;

виховувати культуру споживача ПК.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: картки перевірки знань, комп’ютери класу, мережа Інтернет, проектор, презентація «Текстові редактори»

ХІД УРОКУ

  1. Орг. момент.

  2. Мотивація навчання.

  3. Актуалізація опорних знань

4. Вивчення нового матеріалу (проводиться за допомогою презентації)

Вивчення нових понять проходить за допомогою методу «Сніжний ком».

1. Виділення фрагментів тексту .

2. Операції над фрагментами тексту.

3. Автоматичний пошук і заміна фрагментів тексту.

4. Виділення фрагментів тексту (різні способи).

5. Форматування символів і абзаців.



5. Практична робота «Робота з текстовими фрагментами».

1. Поточний інструктаж з техніки безпеки в кабінеті.

2. Зайти в свою групу сервісу SkyDrive, відкрити файл OneNote Журнал завдань виконати завдання:


  • Відкрити документ Краснорамійськ, створенний на минулому уроці

  • Розбити текст на 3 абзаци, та від форматувати:

  1. Параметри сторінки

Орієнтація сторінки — книжкова; поля: верхнє — 2,5 см, нижнє — 2,5 см, ліве — 3 см, праве — 2 см.

Параметри тексту



1 абзац

Гарнітура шрифту — SchoolBook; •• розмір — 10 пт; •• начертання — Ж, К; міжрядковий інтервал — полуторний; •• вирівнювання абзацу — по правому краю; •• відступ абзацу справа — 9 см.



2 абзац

Гарнітура шрифту — Pragmatica; розмір — 10 пт, ALL CAPS; начертання — Ж; міжрядковий інтервал — полуторний; видозміна — з тінню; колір тексту — синій; вирівнювання — по центру.



3 абзац

Гарнітура шрифту — SchoolBook; озмір — 10 пт; начертання — звичайне; міжрядковий інтервал — полуторний; вирівнювання абзацу — по лівому краю; відступ абзацу першого рядка — 0,6 см;



4 абзац

Гарнітура шрифту — SchoolBook; розмір — 10 пт; начертання — к; міжрядковий інтервал — полуторний; вирівнювання абзацу — по центру; відступ абзацу першого рядка — 0,6 см.

2. Зберегти відформатований документ під назвою Красноармійськ.doc у своїй робочій папці.

6. Фізкультхвилинка

7. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота в групах:



  1. Плутанина.

Установити первісний вигляд ланцюжка дій, використавши окремі слова та фрази, подані нижче.

Для того щоб здійснити пошук заданого фрагмента тексту, потрібно…

Для того щоб установити полуторний міжрядковий інтервал, потрібно…

Щоб здійснити перевірку правопису, потрібно

Здійснити набір символу можна за допомогою такої послідовності дій…

СИМВОЛ, УВЕСТИ ТЕКСТ, ФРАГМЕНТА, ВСТАВКА, ФОРМАТ, СЕРВІС, ЗАДАТИ ПАРАМЕТРИ ПОШУКУ, ВІДСТУПИ ТА ІНТЕРВАЛИ, ПРАВКА, ПРАВОПИС, ВСТАВИТИ, АБЗАЦ, ЗНАЙТИ

2. Установіть відповідність.


Форматування

символів





Вирівнювання

Міжрядковий інтервал

Відступ

Установлення границь та



заливки

Форматування

абзаців


Форматування

абзаців


Форматування

сторінок


Шрифт

Начертання

Розмір

Гарнітура




8.Домашнє завдання.


  • Розділ 6, п.6.3, 6.4,

  • В текстовому документ спільно виконайте форматування знайденої вами інформації по групам.

9. Рефлексія.

  1. Що найбільше вам сподобалося на уроці?

  2. Коли вам було найцікавіше?

  3. Виконуючи які завдання, ви почувалися комфортно, впевнено?

10. Підбиття підсумків уроку, оцінювання навчальних досягнень учнів.

Урок №4

Тема. КПР з теми «Основи роботи з текстовою інформацією»

Мета:

систематизувати і узагальнити знання за даною темою;

перевірка знань, умінь та навичок учнів з теми «Основи роботи з текстовою інформацією».

Тип уроку: урок систематизації та узагальнення знань, умінь і навичок.

Обладнання: комп’ютери класу, мережа Інтернет, проектор, роботи дітей.

ХІД УРОКУ

  1. Орг. момент.

  2. Актуалізація опорних знань

Повторення основних понять теми


По горизонталі:

1. Ключове слово або фраза, завдяки якій здійснюється пошук. 2. Довільна послідовність символів між лівою та правою границями абзацу. 3. Послідовність символів, які обмежені пробілами. 4. Частина документу, в якому використовується зазначений формат сторінки. 6. Примітка до тексту, яка може знаходитися у нижній частині сторінки або у кінці документу. 7. Найменша одиниця символьної інформації. 10. Спеціальним чином виділений неперервний кусок тексту. 11. Частина тексту, перший рядок якого починається з відступу. 12. Пункт меню, за допомогою якого здійснюють оформлення документу.



По вертикалі:

1. Попередньо підготовлені дані, які розміщають над (під) текстом сторінки книги, журналу, газети. 2. Внесення змін у вже існуючий текст. 7. Одна з операцій, які здійснюються за допомогою буфера обміну 8. Задає розмір шрифту в пунктах, дорівнює 1/72 дюйма. 9. Спосіб представлення текстової інформації.

В і д п о в і д і

По горизонталі:

1. Контекст. 2. Рядок. 3. Слово. 4. Розділ. 6. Зноска. 7. Символ. 10. Фрагмент. 11. Абзац. 12. Формат.



По вертикалі:

  1. 1. Колонтитул. 2. Редагування. 7. Вставка. 8. Кегль. 9. Шрифт.

3. Контрольна робота.

ІНФОРМАТИКА-9 ТЕСТ 6

ТЕМА " Текстовий редактор”


1. Для чого потрібна програма WORD?

2. Як зберегти текст у другій папці та під другою назвою?

А) "Файл" - "Сохранить как..." - вибрати папку та набрати нову назву файла - "Сохранить"

Б) "Файл" - "Открыть" - вибрати папку та назву файла - "Открыть"

В) "Файл" - "Сохранить" - вибрати папку та набрати назву файла - "Сохранить"

Г) "Файл" - "Записать" - вибрати папку та набрати назву файла - "Записать"

Д) "Файл" - "Загрузить" - вибрати папку та назву файла - "Загрузить"



3. Як виділити фрагмент тексту у програмі WORD (Опишіть 2 способи)?

4. Якщо двічі клацнути лівою кнопкою мишки на слові текста, то WORD...

А) Виділить весь абзац, як фрагмент. Б) Скопіює слово в буфер обміну.

В) Виділить все речення, як фрагмент. Г) Знищить слово. Д) Виділить все слово, як фрагмент.

5. Яким способом можна скопіювати виділений фрагмент текста у буфер обміну?

6. З яким розширенням зберігаються файли створені у WORD?

А) .WRD Б) .DOC В) .TXT Г) .EXE Д) .BMP



7. Якщо натиснути в панелі інструментів кнопку з намальованими ножицями, то...

А) Слово на якому мигає курсор знищиться. Б) Весь документ знищиться.

В) Виділений фрагмент переміститься з тексту у буфер обміну. Г) Все речення скопіюється в буфер обміну

Д) Виділений фрагмент можна буде перемістити в інше місце тексту.



8. Для чого потрібні трикутні повзунки на горизонтальній лінійці?

А) Щоб переміщати виділені фрагменти вліво або вправо.

Б) Щоб можна було бачити, де закінчується сторінка документа.

В) Для зміни границь таблиці в тексті.

Г) Для зміни абзацного відступу, лівої та правої границь текста.

Д) Щоб змінювати розмір шрифта.



9. Що означає термін "форматування тексту"?

А) Це процес запису документа на диск.

Б) Це процес автоматичної перевірки тексту на помилки.

В) Це процес вирівнювання тексту по границям аркуша.

Г) Це процес розмітки диска на доріжки, сектори та кластери.

Д) Це зміна шрифту, розміру букв, границь тексту, параметрів абзаців та ін.



10. Текстовий редактор WORD відноситься до програм...

А) Microsoft Office. Б) WindowsXP. В) Cлужбової групи. Г) Утиліт. Д) Драйверів.



4. Захист робіт по групах.

5. Фізкультхвилинка

6.Домашнє завдання.

  • Розділ 6.

9. Рефлексія.

  1. Що найбільше вам сподобалося на уроці?

  2. Коли вам було найцікавіше?

  3. Виконуючи які завдання, ви почувалися комфортно, впевнено?

10. Підбиття підсумків уроку, оцінювання навчальних досягнень учнів.

Позакласний

захід
Брейн ринг «Информационная сеть»
Розробила:

Вчитель інформатики та математики ЗОШ №12

Кирилова Марина Юріївна


Цель: стимулировать познавательный интерес учащихся.

Задачи:

- обобщить знания основных определений, теорем, понятий;



- развивать творческие способности, логическое мышление, навыки групповой работы, коммуникативного общения;

Тип мероприятия:  внеклассное мероприятие обобщения и систематизации знаний, умений и навыков.

Форма проведения: игровая.

  1. «Разминка»

  2. «Вопрос картинка»

  3. «Имена»

  4. «Заморочки»

  5. «Обычный вопрос»

  6. «Супер игра»

  1. «Разминка»

Каждой команде по очереди показываются понятия, их задача дать определения.

Парабола

график квадратичной функции

гипербола

график обратной пропорциональности

АЛУ

арифметическо-логическое устройство

процент

1/100 часть числа

радикал

знак корня

ОЗУ

оперативная память

радиан

единица измерения углов

синусоида

график функций y=sin(x), y=cos(x)

интерфейс

 совокупность средств, методов и правил взаимодействия между элементами системы

кубическая парабола

график функции y=x3

абак

древние счеты

SATA

интерфейс обмена данными с накопителями информации

Баррель

единица объема

дуга

часть окружности

бод

единица скорости передачи информации

Кабельтов

единица скорости

карат

единица измерения драгоценных камней

диаграмма

графическое представление статических данных

разность

результат вычитания

радиус

отрезок от центра до точки на окружности

linux

операционная система

среднее арифметическое

это сумма всех чисел, делённая на их количество

натуральное число

число, которое применяется при счете

software

программное обеспечение

катет

сторона прямоугольного треугольника

аксиома

предложение, принимаемое без доказательств

LAN

локальная сеть

вектор

направленный отрезок

Лемма

вспомогательная теорема

плоттер

устройство для автоматического вычерчивания графической информации

скаляр

число

хорда

отрезок

WWW

Всемирная паутина

  1. «Вопрос картинка»

Закончите теорему и назовите, кто сформулировал и доказал:

Сумма корней приведенного квадратного уравнения равна

(Теорема Виета — сумма корней приведенного квадратного уравнения x2 + px + q = 0 равна -p, а произведение корней равно q.)

Если на одной прямой отложить равные

(Теорема Фалеса - если на одной из двух прямых отложить последовательно несколько равных отрезков и через их концы провести параллельные прямые, пересекающие вторую прямую, то они отсекут на второй прямой равные между собой отрезки.)

Квадрат гипотенузы

(Теорема Пифагора - В прямоугольном треугольнике квадрат длины гипотенузы равен сумме квадратов длин катетов.)

Площадь треугольника равна корню из произведения полупериметра

(Формула Герона - Площадь треугольника равна корню из произведения разностей полупериметра треугольника (p) и каждой из его сторон (a, b, c))

  1. «Имена»

Назовите, о чем идет речь, и какое отношение имеет к информатике.

1. Известный писатель и поэт сказал:

«Мы почитаем всех нулями
И единицами себя»

(А.С. Пушкин – двоичная система счисления)

2. «Я сам удивляюсь могуществу составляемой мной машины, за год перед этим я не поверил бы возможности такого результата. Эта машина может производить действия над ста переменными (числами), которые могут изменяться: каждое число может состоять из 25 цифр».

(Ч. Беббидж - аналитическая машина)



3. «Cвязь и управление являются сущностью внутренней жизни человека, в не меньшей мере, чем его общественной жизни»

(Н.Винер - Кибернетика)

4. «Вы говорите, что машина не может делать все. Если вы скажете точно, что именно она не может делать, я могу создать машину, которая это сделает»

(Джон фон Нейман – компьютер)

5. «Истина есть соответствие мысли действительности. Истинное суждение – это суждение, в котором понятия соединены между собой так, как связаны между собой вещи в природе. А ложное — суждение, которое соединяет то, что разъединено в природе, или разъединяет то, что связано в ней» 



(Аристотель – основоположник логики)

  1. «Заморочки»

Найти соответствие между формулой и ее названием

  1. «Обычный вопрос»

  • В каждом вопросе надо сформулировать заданную теорему, определение.

  • На экране определённое количество прономерованных табличек. По ходу игры команды открывают их в произвольном порядке. Открыв одну из них, появляется слово, входящее в формулировку данной теоремы, определения. Команда должна сформулировать теорему или определение, в котором это слово присутствует. Если она не может сформулировать, то ход переходит к соперникам. Другая команда открывает другую табличку- там другое слово из заданной теоремы и опять повторяется тот же процесс. Если команда может узнать спрятанную теорему и сформулировать её (не открыв все слова), тогда она получает два балла. Если открыты все слова, то 1 балл.

  • Некоторые слова могут быть красного цвета. Это означает, что команда теряет свой ход, т.е. происходит переход хода.

  • Выигрывает та команда, которая наберёт больше баллов.

5 слов и два перехода хода

1. Слова

1

2

3

4

5

равна

углов

1800

треугольника

сумма

Ответ: Сумма углов треугольника равна 1800

2. Слова

1

2

3

4

5

точки

одну

через

провести

прямую

Ответ: Через две точки можно провести прямую и притом только одну

3. Слова

1

2

3

4

5

память

данных

процессору

временного

предназначена

Ответ: Оперативная память предназначена для временного хранения данных и команд, необходимых процессору для выполнения им операций.

4. Слова

1

2

3

4

5

областью

функции

аргумента

определена

всех

Ответ: Областью определения функции f(x) называется множество всех значений аргумента x, при которых f(x) определена

5. Слова

1

2

3

4

5

против

половине

катет

лежащий

угла

Ответ: Катет, лежащий против угла в 300 равен половине гипотенузы

6. Слова

1

2

3

4

5

технические

передачи

каналами

средства

информации

Ответ: Если в процессе передачи используются технические средства связи, то их называют каналами передачи информации.

7. Слова

1

2

3

4

5

точку

две

прямую

плоскости

общую

Ответ: Если две плоскости имеют общую точку, то они имеют и общую прямую

8. Слова

1

2

3

4

5

медиана

равнобедренном

биссектрисой

основанию

к

Ответ: В равнобедренном треугольнике медиана, проведенная к основанию, является и биссектрисой и высотой

9. Слова

1

2

3

4

5

появления

больше

вероятность

информации

сигнала

Ответ: Чем меньше вероятность появления того или иного сигнала, тем больше информации он несет для потребителя.

10. Слова

1

2

3

4

5

плоскостях

прямые

скрещивающимися

разных

пересекаются

Ответ: Прямые, которые не пересекаются и лежат в разных плоскостях, называют скрещивающимися

11. Слова

1

2

3

4

5

раздел

изучаются

геометрии

пространстве

фигур

Ответ: Стереометрия – это раздел геометрии, в котором изучаются свойства фигур в пространстве

12. Слова

1

2

3

4

5

двоичного

разрешающей

изображения

глубиной

качество

Ответ: Качество двоичного кодирования изображения определяется разрешающей способностью экрана и глубиной цвета.

13. Слова

1

2

3

4

5

перпендикуляра

точке

опущенного

расстояние

прямой

Ответ: Расстояние от точки до прямой, это длина перпендикуляра, опущенного из этой точки к данной прямой

14. Слова

1

2

3

4

5

обыкновенной

знаменателю

числитель

больше

то

Ответ: Если числитель обыкновенной дроби больше или равен знаменателю, то дробь неправильная

15. Слова

1

2

3

4

5

знаний

обществе

занято

большинство

производством

Ответ: В информационном обществе большинство работающих занято производством, хранением, переработкой и реализацией информации, особенно высшей ее формы — знаний.

16. Слова

1

2

3

4

5

острого

к

прямоугольного

угла

отношение

Ответ: Синусом острого угла прямоугольного треугольника называется отношение противолежащего катета к гипотенузе

17. Слова

1

2

3

4

5

части

одно

или

положительное

верное

Ответ: Если обе части верного неравенства умножить или разделить на одно и тоже положительное число, то получится верное неравенство

18. Слова

1

2

3

4

5

испытаний

реализаций

события

сближаться

возрастающем

Ответ: События называются равновероятными, если при возрастающем количестве испытаний количество реализаций событий будет все более сближаться

  1. «Супер игра»

4 слова, без перехода хода.

Команда выбирает количество слов (все или какие – то) для открытия. И по ним отвечают на супер вопросы

Формулировка, связывающая 3 линии пространства.

1

2

3

4

прямая

через

основание

перпендикулярна

Ответ: Прямая проведённая в плоскости через основание наклонной перпендикулярно к её проекции на эту плоскость, перпендикулярна и к самой наклонной.

Формулировка, объясняющая доставку файлов в Интернете.



1

2

3

4

разбиение

сборку

пакеты

протокол

Ответ: TCP протокол обеспечивает разбиение файлов на IP - пакеты в процессе передачи и сборку файлов в процессе получения.

Подводим итоги игры, награждаем участников и победителей.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка