Опис найбільш ефективної розробки Назва розробки



Дата конвертації12.09.2017
Розмір24.1 Kb.
Опис найбільш ефективної розробки
Назва розробки: Психологічні особливості впливу моніторингу метапам’яті особистості на прогностичну валідність засвоєння, відтворення та зберігання навчального матеріалу у студентів ВНЗ.

Автори: Пасічник І.Д., Каламаж Р.В., Джонсон Ф.У., Волошина В.О., Гордійчук О.В., Довгалюк Т.А..

Основні характеристики, суть розробки: Встановлено, що метапам’ять особистості відіграє важливу роль у педагогічному процесі. Планування навчальної діяльності, оцінювання рівня опрацювання навчального матеріалу та запам’ятовування є основними завданнями метапізнання. Моніторинг метапам’яті є одним із основних процесів відслідковування функціонування рівня запам’ятовування, зберігання та можливості продуктивного відтворення інформації. Метапам’яттєві судження є цілеспрямованими умовиводами щодо ймовірності відтворення інформації, що запам’ятовується або зберігається у пам’яті і оптимізують процес запам’ятовування в цілому.

Патенто-, конкурентоспроможні результати. Вперше було здійснено експериментальне дослідження підґрунтя EOL суджень, та статистично доведено, що даний вид метапам’яттєвих суджень базується на основі внутрішніх передумов, а також аналітичних та неаналітичних когнітивних процесів; а також, досліджено силу взаємозв’язку між EOL, миттєвими JOL та відкладеними JOL для не повторюваного матеріалу, та здійснено порівняльний аналіз, при якому було теоретично обґрунтовано, що в основі даних метакогнітивних суджень лежать схожі, проте різні когнітивні процеси.

Порівняння із світовими аналогами.Результат, який ми отримали, щодо дослідження прогностичної валідності, дещо відрізняється від результатів отриманими Коріат (1997). У всіх чотирьох експериментах, в його досліджені, JOL високо корелювали з складністю самих стимулів для запам’ятовування.

Економічна привабливість розробки для просування на ринок, впровадження та реалізації, показники, вартість. Результати НДР, передбачають: видання підручників з курсу «Когнітивна психологія», методичних рекомендацій щодо правильної систематизації та організації навчального матеріалу, вдосконалення навчальних програм з метою оптимізації засвоєння та покращення рівня опрацювання, розуміння навчальної інформації, написання кваліфікаційних та науково-дослідних робіт.


Галузі, міністерства, відомства, підприємства, організації, де можна реалізувати результати розробки: Вищі навчальні заклади усіх типів та видів: університети, технікуми, академії, інститути, консерваторії, коледжі.

Стан готовності розробки: Завершено проміжний етап «Теоретичне, емпіричне та експериментальне дослідження проблематики».

Результати впровадження: Результати науково-дослідної роботи пояснюють причини та недоліки навчальної діяльності студентів, там дозволяють розробити рекомендації, що сприятимуть оптимізації навчального процесу, з метою більш продуктивного засвоєння, зберігання та відтворення навчального матеріалу студентами ВНЗ.


Адреса:35800 Рівненська обл., м. Острог, вул. Семінарська, 2.

Тпрямая соединительная линия 1прямая соединительная линия 2прямая соединительная линия 3елефон:(03654) 22949 , Факс:(03654) 22949, E-mail:oa@oa.edu.ua




Проректор із наукової роботи

доктор філософських наук, професор

Кралюк Петро Михайлович

________________________










База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка