Обласної картотеки перспективного педагогічного досвіду



Сторінка1/14
Дата конвертації12.04.2016
Розмір2.94 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


КОМУНАЛЬНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»

ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ


АНОТОВАНИЙ КАТАЛОГ

ОБЛАСНОЇ КАРТОТЕКИ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

(2013 рік)





Херсон 2013

УДК 37.091.3-057(477.72)

ББК 74.202

А 64

Обговорено і рекомендовано до друку на засіданні

навчально-методичної ради КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

(протокол № 1 від 20.02.2014 р.)
Рецензент:

Слободенюк Л. І., проректор з навчально-методичної роботи, кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки і психології Комунального вищого навчального закладу «Херсонська академія неперервної освіти» Херсонської обласної ради

А 64


Анотований каталог Обласної картотеки перспективного педагогічного досвіду (2013 рік) / за заг. ред. С. А. Паламарчук. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2013. – 181 с.

Посібник ознайомить читача з досягненнями перспективного педагогічного досвіду кращих педагогічних працівників області, допоможе працівникам освіти ефективно вивчати та використовувати в своїй роботі інноваційні ідеї.

Дані матеріали розраховані на широке коло читачів.

УДК 37.091.3-057(477.72)

ББК 74.202


© КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2013

1.

Матеріали перспективного педагогічного досвіду, які вивчено та занесено в обласну картотеку перспективного педагогічного досвіду КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»…………………….....


4


2.

Упровадження перспективного педагогічного досвіду

в КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»……………………...


19


3.

Матеріали перспективного педагогічного досвіду, які вивчено, узагальнено на районному (міському) рівні та схвалено радами методичних кабінетів ………………………………………………………

23





м. Херсон…………………………………………………………………

23




м. Каховка………………………………………………………………..

34




м. Нова Каховка………………………………………………………….

45




Бериславський район……………………………………………………

57




Білозерський район……………………………………………………...

63




Великолепетиський район………………………………………………

104




Великоолександрівський район………………………………………...

110




Верхньорогачицький район……………………………………………..

113




Високопільський район…………………………………………………

115




Генічеський район……………………………………………………….

120




Голопристанський район………………………………………………..

123




Горностаївський район………………………………………………….

127




Іванівський район………………………………………………………..

129




Каланчацький район…………………………………………………….

131




Каховський район………………………………………………………..

136




Нижньосірогозький район………………………………………………

142




Нововоронцовський район……………………………………………...

145




Новотроїцький район……………………………………………………

150




Скадовський район………………………………………………………

152




Цюрупинський район……………………………………………………

172




Чаплинський район……………………………………………………...

176



























ЗМІСТ


1. МАТЕРІАЛИ ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ,

ЯКІ ВИВЧЕНО ТА ЗАНЕСЕНО В ОБЛАСНУ КАРТОТЕКУ


ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

КВНЗ «ХЕРСОНСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»
м. ХЕРСОН
1. Тема досвіду

Функціонально-діяльнісний підхід до вивчення мови та розвитку мовлення в учнів початкових класів



Автор досвіду

Архипова Ірина Аркадіївна, 1969 р.н., учитель початкових класів, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, Заслужений учитель України, педагогічний стаж – 20 років



Адреса досвіду

Херсонська багатопрофільна гімназія № 20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради, вул. Ленина 2, тел. (0552) 49-10-54



Анотація досвіду

Тема досвіду І. А. Архипової пов’язана з вихованням потреби у вивченні рідної мови, формування духовного світу учнів, загальнолюдських цінностей шляхом прилучення через мову до культурних надбань рідного народу й людства.

Функціонально-діяльнісний підхід передбачає дотримання цілісного вивчення мови і мовлення і високу готовність учнів до успішної діяльності в різних сферах. Викладання української мови переорієнтоване на функціональний підхід, у результаті якого учень досліджуватиме функціонування лінгвістичних одиниць у текстах різних типів, стилів, жанрів мовлення.

Початковий етап навчання української мови є тією основою знань, умінь і навичок, без яких неможливе подальше її вивчення. Тому цей курс, вважає Ірина Аркадіївна, повинен бути зорієнтований на комунікативний аспект, що забезпечує розвиток мовленнєвих здібностей дитини на основі не тільки лінгвістичних знань, але й активної мовленнєвої діяльності.

Найвідповідальніший етап роботи вчителя – формування в учнів уміння сприймати усне й письмове мовлення, відтворювати, самостійно будувати усні й письмові висловлювання різних жанрів, які необхідні дітям у період навчання, у процесі діяльності і просто в життєвому спілкуванні.

З метою розвитку мовлення Ірина Аркадіївна пропонує учням на окремих етапах уроку складати усні і письмові твори, твори-мініатюри, розповіді, роздуми, описи, діалоги, листи з певним завданням чи без нього. Діяльнісна сторона таких завдань змушує учня запам’ятовувати, працювати на перспективу



Форми поширення досвіду

Відкриті уроки, семінари, методичні об'єднання, публікації в пресі, виставки педагогічних ідей




2. Тема досвіду

Роль керівника школи-інтернату в розробці шляхів розвитку і саморозвитку учнів



Автор досвіду

Рябуха Михайло Іванович, 1955 р.н., директор Херсонського ліцею Херсонської обласної ради, кандидат педагогічних наук, заслужений працівник освіти України, педагогічний стаж – 38 років



Адреса досвіду

Херсонський ліцей Херсонської обласної ради, м. Херсон, вул. Полтавська 89, 8 (0552) 29-20-71, e-mail: licey@ist.com.ua



Анотація досвіду

В основу управлінської діяльності директора ліцею покладено систему педагогічних, психологічних, соціальних заходів, спрямованих на допомогу педагогу і учню щодо створення розвивального середовища, забезпечення умов для розвитку і саморозвитку особистості, адаптації її у соціальному середовищі.



Форми поширення досвіду

Обласні семінари, курси підвищення кваліфікації, публікації у педагогічних виданнях



3. Тема досвіду

Роль підручника української мови в самоосвітній діяльності учнів



Автор досвіду

Бабич Наталія Адамівна, 1971 р.н., учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічний стаж – 19 років



Адреса досвіду

Херсонська багатопрофільна гімназія № 20 імені Бориса Лавреньова Херсонської міської ради, м. Херсон, вул. Дзержинського, 2, (0552) 49-13-06



Анотація досвіду

Перспективний педагогічний досвід Бабич Н. А. стане в нагоді як учителям української мови і літератури загальноосвітніх шкіл (і початкової ланки в тому числі), так і викладачам ВНЗ I та II рівнів акредитації під час вивчення української мови і літератури та української мови професійного спрямування. Досвід роботи вчителя щодо ефективної організації самостійної роботи учнів з підручником допоможе використати великий потенціал самостійної роботи учнів для підвищення мотивації навчання мови та рівня знань, умінь та навичок з предмета.



Форми поширення досвіду

Проведення майстер-класів на курсах підвищення кваліфікації, виступи на науково-практичних семінарах, на науково-практичних конференціях різного рівня, публікації в науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти», у всеукраїнських педагогічних виданнях, проведення показових уроків.



м. КАХОВКА
4. Тема досвіду

Практичні роботи з астрономії як засіб формування самоосвітніх умінь старшокласників



Автор досвіду

Мандриця Олексій Анатолійович, 1969 р.н., учитель астрономії, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 22 роки



Адреса досвіду

Каховська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов, м. Каховка, вул. К. Маркса, 78, e-mail: kahovskayazosh2@mail.ru



Анотація досвіду

Сьогодні астрономія являє собою систему знань про будову та еволюцію Всесвіту, яка ґрунтується на системних астрономічних спостереженнях.

У матеріалах досвіду віддзеркалена методика проведення астрономічних спостережень на базі шкільного кабінету фізики, а також методика узагальнення матеріалів астрономічних спостережень і складання за їх даними астрофізичних задач.

Фрагменти уроків і позакласних заходів з визначеної проблеми записані на електронному носії і додаються до брошури.



Форми поширення досвіду

Проведення практичних занять на курсах підвищення кваліфікації учителів фізики та астрономії, виступи на семінарах, публікації у районних, обласних, республіканських педагогічних виданнях.



5. Тема досвіду

Система корекційно-освітньої роботи логопеда в умовах логопедичного пункту дошкільного навчального закладу



Автор досвіду

Клименко Ангеліна Іванівна, 1958 р.н., вчитель-логопед вищої категорії, педагогічний стаж понад 25 років



Адреса досвіду

Дошкільний навчальний заклад № 5 «Берізка», м. Каховка, вул. К. Лібкнехта, 1, e-mail: yaslasadberiszka@mail.ru



Анотація досвіду

Автор досвіду має певну систему роботи з розвитку мовленнєвої діяльності дітей в умовах логопедичного пункту при дошкільному навчальному закладі, дає рекомендації щодо організації взаємодії вчителя-логопеда з батьками та педагогами закладу.

Створена модель корекційно-освітньої роботи логопеда в умовах логопункту, розроблені та систематизовані практичні матеріали з досвіду роботи: пам’ятки для педагогів та батьків, розробки занять логопедичної вітальні «Звукограй» та свят.

Форми поширення досвіду

Виступи на семінарах, майстер-класи, публікації у педагогічній пресі.



м. НОВА КАХОВКА
6. Тема досвіду

Інноваційна культура школи



Автор досвіду

Дубас Ірина Петрівна, 1970 р.н., директор Новокаховської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Новокаховської міської ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічний стаж – 24,6 років



Адреса досвіду

Новокаховська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Новокаховської міської ради, вул. Леніна, 33, (05549) 4-26-63, е-mаіl: zoch3@kahovka.net



Анотація досвіду

Збірник з додатками повністю розкриває особливості роботи школи в експериментальному режимі. Одна з головних задач сучасного суспільства – створення такої освітньої системи, яка б не тільки виховувала освічену культурну людину, але й зберігала б та розвивала її здоров’я.



Форми поширення досвіду

Виступи на семінарах, публікації у районних, обласних, республіканських педагогічних виданнях, проведення майстер-класів, проведення районних та обласних заходів на базі «Міського методичного центру культури здоров’я», який був створений під час роботи в експериментальному режимі в Новокаховська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Новокаховської міської ради.




БІЛОЗЕРСЬКИЙ РАЙОН
7. Тема досвіду

Методичні рекомендації «Застосування ігрових елементів на уроках української мови під час вивчення фразеології»



Автор досвіду

Коробоненко Тетяна Володимирівна, 1974 р.н., учитель української мови і літератури, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, педагогічний стаж – 20 років



Адреса досвіду

Білозерська загальноосвітня школа I-III ступенів № 2 імені Б. Хмельницького, смт Білозерка, 050-274-33-23, е-mаіl: njusha-tk@mail.ru



Анотація досвіду

У методичних рекомендаціях вміщено як теоретичні, так і практичні матеріали, що надають методичну допомогу в організації і впровадженні ігрових елементів під час навчання української мови в середній школі, а саме при вивченні фразеології.

Цікаві ігри та вправи Тетяна Володимирівна пропонує використовувати на різних етапах уроку, зміст і завдання яких залежать від мети уроку та знань учнів.

Рекомендації будуть корисні вчителям української мови для урізноманітнення навчальної діяльності учнів, подання матеріалу в ігровій формі, що сприятиме мимовільному поповненню лексичного запасу фразеологізмами.



Форми поширення досвіду

Проведення показових уроків, майстер-класів на курсах підвищення кваліфікації, участь у роботі науково-медичних семінарів, методичних об'єднань, публікації у науково-методичному журналі «Таврійський вісник освіти».



ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ РАЙОН
8. Тема досвіду

Цілісний підхід до всебічного розвитку дошкільника через українознавчі традиції



Автор досвіду

Козаренко-Чорнуха Антоніна Анатоліївна, 1967 р.н., вихователь дошкільного навчального закладу, спеціаліст І категорії, вихователь-методист, педагогічний стаж – 17 років



Адреса досвіду

Дошкільний навчальний заклад № 1 Великоолександрівської селищної ради, смт Велика Олександрівка, вул. Театральна 13, (232) 2-15-29



Анотація досвіду

В основі навчально-виховного процесу вихователь застосовує принципи українознавчої роботи, а саме: народність, природовідповідність, наочність, активність, систематичність, послідовність, урахування вікових та індивідуальних особливостей.

Антоніна Анатоліївна розробила перспективний план роботи з народознавства відповідно віковим групам, конспекти інтегрованих занять, свят-розваг, систематизувала підборку практичних матеріалів усної, народної творчості, яку використовує як на занятті так і в повсякденному житті в роботі з дошкільниками.

Педагог доводить, що тільки знання своєї історії, культури, свого родоводу, традицій народу і сім’ї дає змогу виховувати підростаюче покоління патріотами своєї країни.



Форми поширення досвіду.

Виступи на семінарах, відкриті заняття, методичні об’єднання, публікації у місцевій пресі.



ГЕНІЧЕСЬКИЙ РАЙОН
9. Тема досвіду

Проектування географічного простору гімназиста через впровадження продуктивної технології навчання з використанням елементів ІКТ



Автор досвіду

Пирогов Ігор Анатолійович, 1970 р.н., учитель географії, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист, заступник директора з виховної роботи, педагогічний стаж – 20 років



Адреса досвіду

НВК «Гімназія м. Генічеська – спеціалізована школа I ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов» Генічеської районної ради, 75500, вул. Гоголя, 26, тел. 055-34-3-22-18, e-mail: oleq_197070@mail.ru



Анотація досвіду

В основу технології навчання, яку застосовує учитель на уроках географії, покладено впровадження продуктивної педагогічної технології з елементами ІКТ.

Продуктивне навчання – це освітній процес, що призводить до розвитку особистості в соціумі одночасно із змінами в самому соціумі. Це спроба вийти на новий рівень творчо організованої освіти, заснованої на інтересах підлітка, який навчається самостійно та взаємодіє з педагогами і психологами лише для консультації.

Головна особливість даного підходу до навчання – створення учасниками особистісної освітньої продукції: інтелектуальних відкриттів, винаходів та конструкцій, моделей, задач, гіпотез, правил, досліджень, програм навчання, проектів тощо.

Пирогову Ігорю Анатолійовичу вдалося реалізувати цей підхід через інтеграцію урочної та самостійної освітньої діяльності гімназистів, що дало можливість кожному вихованцю відчути радість відкриття, усвідомити власні здібності, повірити у свої сили.  

Таким чином, гімназист стає суб’єктом, конструктором і продуктом освітньої діяльності. Він – один з організаторів процесу власного навчання, проектувальник основних етапів саморозвитку.



Форми поширення досвіду

Відкриті уроки, виступи на семінарах, проведення майстер-класів, публікації у педагогічних виданнях.



КАЛАНЧАЦЬКИЙ РАЙОН
10. Тема досвіду

Формування в учнів позитивної мотивації до ведення здорового способу життя



Автор досвіду

Серікова Світлана Олександрівна, 1959 р.н., учитель фізичної культури, спеціаліст вищої категорії, лауреат обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2008» у номінації «Фізична культура», педагогічний стаж – 24 роки



Адреса досвіду

Каланчацька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 2 Каланчацької районної ради Херсонської області, смт Каланчак, вул. Шевченка, 53, (05530) 3-17-83, е-mail: kalanchakschool2@mail.ru



Анотація досвіду (суть і зміст досвіду)

Досвід учителя узагальнений у брошурі: Формування в учнів позитивної мотивації до ведення здорового способу життя: з досвіду роботи Сєрікової С. О. : брошура / укладач С. О. Моїсеєв. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2013. – 66 с.

У брошурі описується професійний портрет талановитого педагога; розкривається авторський педагогічний інструментарій формування в учнів позитивної мотивації до ведення здорового способу життя (підвищення в учнів мотивації до ведення здорового способу життя; залучення батьків до фізичного виховання учнів; основні напрями роботи вчителя фізичної культури); наводяться плани-конспекти нестандартних уроків фізичної культури (бінарний урок з географії та фізичної культури «Подорож у Спортландію»; урок гімнастики оздоровчої спрямованості; бінарний урок-змагання з фізичної культури та захисту Вітчизни «Ми – здорове покоління»; урок гімнастики для учнів 5 класу) та сценарії позакласних фізкультурно-оздоровчих заходів для учнів загальноосвітніх шкіл (веселі старти на свіжому повітрі для учнів 5-8 класів; спортивні змагання на морському узбережжі «Морські пригоди» для 5-8 класів; спортивно-масовий захід «Богатирські забави» для учнів 8-х класів; олімпійський захід «Стань у ряди олімпійців» для учнів 5-8 класів; виховна година для учнів 8 класів).

У роботі з учнями Світлана Олександрівна приділяє підвищену увагу формуванню в них позитивної мотивації до систематичних занять фізичною культурою і спортом. Для досягнення поставленої мети талановитий педагог використовує наступний педагогічний інструментарій: дохідливе пояснення учням завдань уроку; розкриття правил виконання вправ, їх впливу на організм; особистий приклад учителя та виконання педагогом разом з учнями фізичних вправ; насичення навчально-виховного процесу спортивними та рухливими іграми, також постійний контроль за власним фізичним станом.

На уроках учитель широко використовує як традиційні, так і нетрадиційні форми: сюжетно-рольові ігри, метод колового тренування, індивідуальний та диференційований підходи, уроки-змагання, з використанням нестандартного спортивного обладнання, бінарні уроки, уроки з використанням мультимедійних технологій.

Узагальнений досвід може бути використаний учителями фізичної культури, керівниками методичних об’єднань для підвищення ефективності процесу фізичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.



Форми поширення досвіду

Виступи на науково-практичних семінарах різного рівня, публікації у районних, обласних, республіканських педагогічних виданнях, відкриті уроки, методичні рекомендації.



НОВОВОРОНЦОВСЬКИЙ РАЙОН
11. Тема досвіду

Формування основ екологічних знань учнів початкової школи



Автори досвіду

Палієнко Ліна Федорівна, 1969 р.н., учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель, педагогічний стаж – 25 років

Кучів Світлана Володимирівна, 1966 р.н., учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист, педагогічний стаж – 26 років

Адреса досвіду

Дудчанське загальноосвітнє об’єднання «дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад», с. Дудчани, вул. Чапаєва 48, (05533) 3-11-19, e-mail: schooldud@yandex.ru



Анотація досвіду

Досвід роботи вчителів початкових класів Кучів С.В. та Палієнко Л.Ф. сприяє формуванню природознавчої компетентності, вихованню соціально активної особистості, яка усвідомлює свою належність до різних елементів природного середовища, здатна мислити, бережливо ставиться до природи, людей і самого себе.



Форми поширення досвіду

Виступ на конференції, серпневій секції вчителів початкових класів, на обласних семінарах, публікації у обласних виданнях.



12. Тема досвіду

Віртуальний кабінет хімії (електронна шкільна лекція)



Автор досвіду

Полтавець Сергій Сергійович 1985 р.н., учитель хімії, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 10 років



Адреса досвіду

Нововоронцовська загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2, смт Нововоронцовка, вул. Береславська 35, (0553) 321-763, е-mail: nvor-school-2@mail.ru



Анотація досвіду

В основу технології навчання, яку застосовує вчитель на уроках хімії покладено впровадження віртуального кабінету хімії. Створення віртуального навчального середовища є вимога часу. Елементи структури віртуального навчального кабінету знаходиться в постійному процесі розвитку і поповнення, що дозволяє кожному шкільному вчителю самостійно обирати зміст та наочність викладання свого предмету. Матеріал, яким поповнюється кабінет ні є сталим, його зміст залежить від запитів навчальної програми, учнів. Такий мультимедійний засіб є доступний для кожного учня, батьків в любий час та на любий відстані від об’єкта.

Віртуальний кабінет (ВК) розглядається як елемент навчально-методичного комплексу предмета хімія. Зміст ВК відповідає основним розділам навчальної програми хімії (наочний матеріал, схеми, таблиці, діаграми, основні поняття, відео фрагменти, аудіо записи, демонстраційний матеріал, шкільні лекції, додатковий матеріал, тести, контрольно-оцінний матеріал тощо).

Сергій Сергійович розкриває поетапні кроки створення: електронного уроку, персонального сайту, електронного уроку з використанням ВК, електронний тестів тощо.

Використання такої наочності підвищує пізнавальний інтерес учнів та дає змогу: надати можливість неперервної освіти для учнів з хімії протягом доби; докорінно змінити організацію процесу навчання учнів, формувати у них системне мислення; використовувати комп’ютерну підтримку з метою активізувати індивідуальний навчальний процес; вивчати хімічні явища та процеси у мікро- та макросвіті; демонструвати в зручному для вивчення масштабі та формі різні фізичні та хімічні процеси, що протікають з дуже великою або малою швидкістю.

Форми поширення досвіду:

Курси підвищення кваліфікації, семінари для педагогічних працівників.



СКАДОВСЬКИЙ РАЙОН
13. Тема досвіду

Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами музичної діяльності в дошкільному навчальному закладі.



Автор досвіду

Іванова Лариса Володимирівна, 1967 р.н., музичний керівник, спеціаліст, вихователь-методист, педагогічний стаж – 20 років



Адреса досвіду

Дошкільний навчальний заклад № 6 Скадовської міської ради, м. Скадовськ, вул. Кірова, 36, (237) 5-07-88, e-mail: taisiya.shvorob@mail.ru



Анотація досвіду

В основу розвитку творчих здібностей дітей, на музичних заняттях, педагогом покладено поєднання різних видів музичної діяльності з казково-ігровими сюжетами. Казка в поєднанні з музичною діяльністю збагачує духовний світ дитини і є чудовим сюжетом для постановки мюзиклів, театралізацій.

Лариса Володимирівна організувала для дітей середнього та старшого дошкільного віку гурток музично-драматичної діяльності «Мельпоменочка». Використання різних видів театру дає змогу брати участь всім дошкільнятам, не залежно від рівня їх обдарованості та музичних здібностей. А також розвиває творчі та декламаційні здібності, пам’ять, дикцію, риторику, виразність емоцій та міміки, пластичність рухів, виховує любов до театрального мистецтва, музики, бажання приносити людям радість.

Форми поширення досвіду.

Виступи на семінарах, відкриті заняття, методичні об’єднання, публікації у місцевій пресі.


14. Тема досвіду

Виховна система Школи розвитку успішної особистості



Автор досвіду

Адзима Тетяна Миколаївна, 1968 р.н., заступник директора з виховної роботи, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, педагогічний стаж – 26 років



Адреса досвіду

Скадовська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3, м. Скадовськ, вул. Шмідта, 30, (05537) 5-24-23, е-mail: skadschool3@mail.ru



Анотація досвіду

Виховна система Школа розвитку успішної особистості – це складна психолого-соціо-педагогічна сукупність, яка охоплює весь педагогічний процес, інтегруючи навчальні заняття, позаурочне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, вплив соціального, природного, предметно-естетичного середовища.

Головна мета виховної роботи школи – формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, створення виховного простору Школи розвитку успішної особистості через технологізацію виховного процесу та високий професіоналізм педагога.

Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді у даній виховній системі – це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе. Виховання здійснюється для ідентифікації вихованця із загальновизнаними цінностями і якостями та самореалізації його сумісних сил.

Побудований таким чином виховний процес має ознаки інноваційності, проективності та гарантує позитивний кінцевий результат.

Форми поширення досвіду

Виступи на семінарах, методичних об’єднаннях, проведення майстер-класів, публікації у педагогічних виданнях.



ЦЮРУПИНСЬКИЙ РАЙОН
15. Тема досвіду

Психологічне забезпечення і соціально-педагогічний супровід інклюзивної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах району



Автор досвіду

Васильєва Наталія Володимирівна, практичний психолог методичного кабінету, завідуюча РПМПК, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 16 років



Адреса досвіду

Комунальна установа «Цюрупинський районний методичний кабінет» Цюрупинської районної ради, м. Цюрупинськ, вул. Самарця, 22, 2-16-63, факс: 2-19-42, е-mail: metodcab_cyr@ukr.net



Анотація досвіду

В досвіді висвітлено зміст та основні завдання психологічної служби з питань організації та впровадження психологічного супроводу інклюзивної освіти в навчальних закладах; організацію та проведення психолого-педагогічного супроводження та корекційної роботи з дітьми з особливими потребами працівниками психологічної служби (практичними психологами і соціальними педагогами) загальноосвітніх шкіл; шляхи пристосування освітнього середовища до потреб дитини в навчальних закладах Цюрупинського району.



Форми поширення досвіду:

Виступи на семінарах, майстер-класах, семінарах-практикумах, методичних об’єднаннях, виставках педагогічних ідей, публікаціях у фахових періодичних виданнях


16. Тема досвіду

Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській діяльності



Автор досвіду

Сидоренко Ігор Леонідович, 1970 р.н., учитель історії, спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж – 24 роки



Адреса досвіду

Цюрупинська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням іноземних мов Цюрупинської районної ради Херсонської області, вул. Комунарів, 45, (05542) 2-16-52, e-mail: shkola2@bigmir.net



Анотація досвіду (суть і зміст досвіду)

Даний посібник відображає нові форми і методи розвитку в учасників освітнього процесу інформаційно-комунікаційних та основних компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу, первинної і вторинної соціалізації.



Форми поширення досвіду

Виступи на семінарах та конференціях, публікації у районних, обласних, республіканських педагогічних виданнях, майстер-класи, виставка педагогічних ідей.



  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   14


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка