Назва навчального закладу



Сторінка1/8
Дата конвертації04.04.2016
Розмір1.32 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Банк данних

про впровадження інноваційних технологій у практику роботи ЗНЗ м. Кіровограда




Назва навчального закладу


Назва та суть інноваційної педагогічної технології, автор- розробник

Колектив або особа, які апробують ( адаптують, впроваджують) дану технологію

Адреса навчального закладу та контактні телефони

Прогнозовані результати

Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної педагогічної технології

Гімназія №9

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


Навчальний діалог та полілог на уроках укр. літ-ри. Автор: Переденко І.М. (за М.М. Бахтіним)

Онищенко Л.В., вчитель української мови та літератури

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Виховання творчого читача




Навчальний діалог та полілог при інтерпретаційному дослідженні. Автор: Переденко І.М. (за М.М. Бахтіним)

Школа «Творчого словесника» під керівництвом Гузь О.О. – Сайко А.А., вчитель світової літератури

Постійно діючий семінар при КОІППО під керівництвом Ревнівцевої О.В. – Тіхоненко С.О., вчитель світової літератури



25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Естетичний рівень читацького сприйняття

Розробки уроків, методичні рекомендації Сайко А.А., Тіхоненко С.О. в журналах «Зарубіжна література в навчальних закладах України», тижневику «Зарубіжна література»

Герменевтичний аналіз літературного тексту на уроках укр.. літ. Автор – Гузь О.О.

Нетребенко О.О., вчитель укр. мови та літ-ри

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Формування читацьких компетентностей




Текстоцентрична технологія

Довгалюк Н.В., вчитель української мови та літератури

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Формування практичних умінь і навичок

Розробка уроку укр.. мови у 8 кл з теми6 «Складений іменний присудок» Педагогічний вісник

ІКТ – супровід на уроках укр. мови та літ-ри (Голодюк Л.С., Котляренко Н.М.)

Дуняшенко Н.В., вчитель української мови та літератури

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Формування інформаційної компетентності

«Нехай панують на землі добро і справедливість».Урок мови в мультимедійному класі//Дивослово №12, 2009 р. с.8-10

Проблемне навчання

Цьома В.Д., вчитель української мови та літератури

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Розвиток творчих здібностей




ІКТ на уроках української мови та літератури

Багрієнко Н.В., вчитель української мови та літератури

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Сприяння розвитку компетентності учнів, творчих здібностей




Метод проектів

Вчителі іноземних мов:

Коваленко Н.М.,

Оліфіренко О.С., Леоновець Н.А., Панькіна А.Ф.


25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Поліпшення мовленнєвої діяльності учнів




Метод проектів, інтерактивні технології

Вчителі трудового навчання, музики та образотворчого мистецтва:

Шевченко О.С., Дзиґа Л.В., Бондаренко В.М., Туз М.А., Тішкус О.В., Лук’яненко Ю.І.



25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Підвищення ефективності навчання




Акмеологічні технології

Вчителі математики: Шверненко І.Є., Євладенко Л.В., Івлєва Н.І., Яремчук О.О., Патріман Н.Г. та вчитель біології – Гребенюк Г.О.

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Розробка уроків та позакласних заходів з використанням акме-технологій. Методичні рекомендації




ТРВЗ

Янчук Т.В.

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Розробка уроків та позакласних заходів з використанням ТРВЗ. Методичні рекомендації




Впровадження ІКТ на уроках

Гаянська Ю.П., вчитель хімії та біології

Солтик І.В., вчитель фізики та математики, Тарасенко Н.М., вчитель історії



25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Розробка уроків та позакласних заходів з використанням ІКТ. Методичні рекомендації




«Створення ситуації успіху» та «Колективно-групова навчальна діяльність»

Вчителі фізики: Сівек Л.Г., Білокінь Д.М., Нижник К.М.

25030, м. Кіровоград, вул. Академіка Корольова 27/21

т.56-32-75,

факс 56-10-49


Покращення вивчення та засвоєння учбового матеріалу та вдосконалення фізичних здібностей




НВО «Спеціальна загальноосвітня школа І-ІІ ст.

№1 - ДНЗ»

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


Робота по складанню Програми

для 10 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Трудове навчання. Столярна справа.

Вчителі трудового навчання:

Стародубцов А.В.

Савицький В.В.

Непоможець В.І.



Учні 10 класу (уроки трудового навчання – столярна справа)

м. Кіровоград,

вул. Волкова,

26-А,

тел./факс.



55-12-04

Апробація програми у 2013 – 2014 навчальному році, згідно рішення педагогічної ради,

протокол №6 від 30.08.2013



-------




Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13

Кіровоградської міської ради Кіровоградської області




Ейдотехніка – це освітній проект, що включає систему розробок, навчання та впровадження мнемотехнічних технологій з ефективного засвоєння інформації та адаптації до вимог сучасної освіти.

Мнемотехніка (пам'ять і «мистецтво» - переклад) - це спосіб поліпшення засвоєння нової інформації шляхом свідомого утворення асоціативних зв’язків за допомогою спеціальних прийомів і методів.

Парнивода Т.І.

(м.Вінниця) – автор розробник



Вчителі початкових класів

Проспект Правди

Розвиток зв’язного мовлення, логічного та творчого мислення доступності та ефективності засвоєння програмного матеріалу




Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №31 з гімназійними класами,

центр дитячої та юнацької творчості «Сузір’я» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області




Технологія особистісно орієнтованого навчання

Педагогічні працівники закладу

вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Розвиток індивідуальних пізнавальних здібностей кожної дитини;

Допомогти особистості пізнати себе, самовизначитись та самореалізуватись, а не формувати попередньо задані якості;Сформувати в особистості культуру життєдіяльності, яка дає можливість продуктивно будувати своє повсякденне життя, правильно визначати лінії життя.



-

Технологія організації групової навчальної діяльності школярів

Учителі початкових класів та учителі - предметники

вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Уміння учнів співпрацювати у виконанні групових завдань;

Розвивати комунікативні уміння школярів;

забезпечити високий рівень сформованості рефлексивних компонентів навчальної діяльності: цілеспрямованість, планування, контроль, самооцінку, оцінку;навчити учнів активно включатися у різні види навчальної діяльності: групову, індивідуальну, фронтальну.


-

Проектна технологія

Педагогічні працівники закладу

вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Навчити учнів самостійно здобувати знання, уміння застосовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних завдань;розширювати коло спілкування дітей, знайомити з іншими культурами, різними точками зору на одну і ту ж проблему;

формувати уміння працювати у групах, виконуючи різні соціальні ролі (лідера, виконавця, посередника);навчити






Технологія формування взаємин (програма «Психологія педагогічних взаємин»),автор практичний психолог закладу Постика А.А.

Практичний психолог

закладу Постика А.А.



вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Вироблення у вчителів уміння психологічно вмотивовувати зміст навчальних програм з кожного предмету;

Практично оволодіти психологічними механізмами навчальної роботи;

Оволодіти методикою психолого – педагогічних спостережень за процесом розвитку особистості учнів.


-

Технологія саморегуляції особистості (програма «Уроки добрих знань»), автори Табальчук С.В., заступник директора, учителі початкових класів

Учителі початкових

класів


вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Учні початкових класів:

вчаться адекватно виражати свої почуття;

знаходять конструктивні способи виходу із складних ситуацій;

чітко розуміють свій емоційний стан;

розпізнають почуття інших людей;

мають широкий спектр розвинутих комунікативних навиків та вміють користуватися ними у повсякденному житті;свідомо знижують власний рівень тривожності та страхів;

підвищують почуття впевненості в собі.


-

Технологія самоооздоровлення (програма «Нетрадиційні методи і системи оздоровлення»), автор Тиханська Т.І., директор закладу

Учителі 5-8-х класів

вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Творчо організований навчально – виховний процес дає можливість сформувати у дітей і підлітків стійку культуру здоров’я. Знання про культуру здоров’я дозволять учням:

сформувати свідоме, дбайливе ставлення до здоров’я як найвищої цінності;розкрити в повному обсязі фізичний, духовний та творчий потенціал особистості;

ефективно проводити профілактику інфекційних, психічних, фізичних захворювань;використовувати набуті вміння медичної само- та взаємодопомоги;

запобігати несприятливим чинникам довкілля.



-

Технологія реабілітації зору (програма «Корекція зору вправами йоги за методикою Норбекова»), автор Табальчук С.В., заступник директора закладу

Учителі 3-4-х класів

вул. Космонавта Попова, 11а

55-83-55


Зниження рівня порушень зору в учнів початкових класів;Вироблення навичок відповідального ставлення до проблем власного здоров’я;

Формування правильної постави учня, яка стане запорукою подальшого підвищення якості фізичного і психічного здоров’я особистості.



-

НВК «Кіровоградський колегіум» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


«Теорія і практика аналізу художнього тексту. Мистецтво інтерпретації»

Шпаченко Т.В., член обласної творчої групи вчителів світової літератури при КОІППО

м. Кіровоград, вул. Арсенія Тарковського, 25, тел.. 22-57-08








«Єдність внутрішнього світу ліричного героя зі світом природи», С. Єсенін «Пісня про собаку» 8 кл.


Єрьоміна О.М.,

вчитель світової літератури









«Використання ейдетики і ТРВЗ на уроках математики і навчання грамоти. Застосовування мультимедійних форм роботи»




Агеєнко О.С., вчитель початкових класів







Створити умови для розвитку творчої особистості, яка вміє самостійно розв’язувати проблемні ситуації, маючи при цьому власні думки щодо шляхів їх подолання.





«Гуманістичне виховання учнів. Використання мультимедійних форм роботи на уроках в початковій школі»

Зеленяк Н.М.,

вчитель початкових класів



Створення умов для розвитку кращих моральних і громадянських якостей.

Навчити учнів впевненості у тому, що кожна людина заслуговує на повагу, визнання за кожною людиною індивідуальних поглядів, інтересів, суджень. У кожній особистості слід бачити мету, бачити щось унікальне.








«Гуманно-особистісний підхід на навчання і виховання учнів молодших школярів»

Ш.О. Амонашвілі



Майборода Ю.А., вчитель початкових класів

Створити найкращі умови для цілеспрямованого особистісного, соціального і педагогічно значущого розвитку. Постійно виявляти віру в можливості і перспективи кожного школяра.





Інформаційні технології навчання. А.П. Єршов, І.В. Роберт, Ю.І. Машбіц, М.І. Жолдак, С. Пейперт

Суть: Інформатизація освіти – це процес забезпечення сфери освіти теорією і практикою розробки й використання сучасних нових інформаційних технологій, орієнтованих на реалізацію психолого-педагогічної мети навчання і виховання.



Чернобривець Л.М., вчитель англійської мови




Оптимізація навчання, підвищення мотивації вивчення англійської мови, удосконалення навчального процесу. Розвиток пізнавальних інтересів та комунікативних вмінь учнів




«Створення ситуації успіху на уроці», автор-розробник А. Бєлкін.

Суть технології: створити успіху для розвитку особистості, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили.



Красова О.Г.,

учитель англійської мови



Створення сприятливих психолого-педагогічних умов саморозвитку та самореалізації особистості школяра.




Проектна технологія. Автори Дж. Дьюї, В Кілпатрик

Суть технології: Стимулювати інтерес учнів до певних проблем, що передбачають володіння визначною сумою знань та через проектну діяльність, яка передбачає розв‘язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування надбаних знань.



Колісніченко Г.О., вчитель англійської мови




Стимулювання процесу учнів до вивчення англійської мови. Розвиток пізнавального інтересу учнів. Навчання учнів самостійно працювати з інформацією.




НВО «СЗНЗ 1 ступеня «Гармонія» - гімназія імені Тараса Шевченка - ЦПВ «Контакт»
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


Інтерактивні технології навчання.

Ромащенко О.А.

Снісаренко В.П.

Драгомирецька Н.Д.


м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Підвищення мотивації до навчання.

Методичний посібник «Використання інтерактивних методів навчання на уроці англійської мови».2011р. Ромащенко О.А.

Проектні технології

Дудіч Г.В., Дьяконенко Т.М., Ромащенко В.О.,

Солоп М.М.



м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Розвиток соціокультурних і комунікативних компетентностей учнів, розвиток творчих здібностей, розвиток міжнародної співпраці.

Участь гімназистів у міжнародних проектах під егідою Британської ради в Україні описана в методичній збірці з матеріалами міжнародної конференції членів асоціації вчителів англійської мови в м. Ужгород, 2013р.

Технологія ЧПКМ (читання, письмо, критичне мислення)

Харченко І.В.

м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Розвиток предметних компетентностей учнів, розвиток критичного мислення.

«Слово методиста», 2012

Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху». (Софія Лисенкова)

Левченко В.В., Лисенко Н.Г.

м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Підвищення мотивації до навчання, підвищення самооцінки учнів, підвищення результатів навчальної діяльності.


Розвивальне навчання.

Суть: розвивальне навчання передбачає розвиток активного самостійного мислення учнів.

Автори: Д.Ельконін, В.Давидов.


Ворошилова Т.П.

Рожанчук І.В.

Лєнчина Н.В.


м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Заохочення учнів до пошукової діяльності; розвиток аналітичних здібностей, уміння бачити навчальний матеріал у системі, у взаємозв’язках ; формування стійких знань з предмета; розвиток пізнавальних здібностей, уміння самостійно працювати.

Системи уроків в посібниках КОІППО«Конспекти уроків з української літератури» для 8, 9, 10, 11 класів (Рожанчук І.В.); журнал «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» - уроки «Властивості функції. Складання конспекту», «Е. Андієвська. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст казки».

Проблемне навчання.

Суть: проб лематизація навчального матеріалу, створення проблемно-пошукових ситуацій на уроках



Паталах Г.С.

Вольська С.О.



м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Вироблення в учнів навичок самостійної роботи; формування стійких знань з предмета; розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів, уміння мислити логічно, творчо; формування навичок дослідницької роботи.

Збірник КОІППО - матеріали переможців конкурсу «ІКТ- контент сучасного уроку» (Паталах Г.С.).

Особистісно зорієнтоване навчання.

Суть: учні опановують структуру діяльності завдяки педагогу, який допомагає зорієнтуватися в матеріалі, що вивчається.

Автори: Подмазін С.І.


Окольнича Л.І.

Борисова О.М.

Гукович Л.Д.

Грищенко Н.А.



м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Розвиток особистісних якостей учнів у процесі навчальної діяльності; збільшення кількості учнів, що обирають активну життєву позицію, умітимуть її відстояти, братимуть відповідальність за прийняті рішення.




Проектна технологія.

Суть: створення проектів з предмета, організація колективних творчих справ у позаурочній діяльності.

Автори: Дж. Дьюї, К . Баханов.


Учителі-філологи Лебедєва О.П.

Самсонова Н.В.

Вчителі історії

Дядюшка О.О. та

Веретенникова О.В.

Учителі природничих дисциплін Самсонова Н.В., Кодрул В.Ю., Бабійчук Я.Л.

Кропліс Н.П.

Тарасова М.А.



м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Створення проектів-презентацій

учнями економічних та філологічних класів

відповідно до профілів

«Видатні історичні постаті ХХ ст.», «Земельне питання у ХХ ст.»

Прогнозовані результати:

самоствердження та самовираження учнів;

реалізація творчого потенціалу;

формування стійкої мотивації до вивчення предмета, самостійності, ініціативності та відповідальності.



Авторські методичні посібники вчителя «І кожен крок як творчий пошук»

Збірка «Квіти душі людської+трагедія та біль Чорнобиля»

Виступи на педагогічній раді.


Критичне мислення.

Суть: допомогти навчитися ефективно мислити й доносити свою позицію, застосовуючи здобуті знання, знаходити й захищати істину.



Маслюкова Н. П.

Колот О. В.


Коваленко Н.І.

м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Навчити використовувати технології критичного мислення під час проведення різних типів уроку.




Інформаційно-комунікаційні технології

Суть. Як зазначає Г.Селевко, на практиці

ін¬формаційними технологіями називають ті, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕВМ, аудіо, кіно, відео). Термін «інформаційно-комунікаційні» є об'єднуючим для різних варіантів технологій та вказує на специфіку інтерактивного навчання — діалог у системі «користувач — комп'ютер».


Самсонова Н.В.,

Стрекаловська О.І.

Данілова Л.Г.

Паталах Г.С.,

Окольнича Л.М.
Вдовиченко Т. В.

Зозуля Ю. А.

Єрьоменко О. Г.

Кропліс Н. П.

Кучеренко С. С.


м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Прогнозовані результати: формування умінь працювати з інформацією, розвиток комунікативних здібностей

Авторські методичні посібники вчителя «І кожен крок як творчий пошук»

Збірка «Квіти душі людської+трагедія та біль Чорнобиля»

Виступи на педагогічній раді.





Технологія колективно- групового навчання.

Автор-розробник — В.Дяченко.

Суть. Організаційна структура групового способу навчання може бути комбінованою, такою що поєднує групову роботу учнів (один вчить багатьох), парну та індивідуальну. Однак домінуюче значення має групова форма роботи. До групових технологій належать: класно-урочна організація, лекційно-семінарська система, дидактичні ігри, бригадно-лабораторний метод тощо.


Самсонова Н.В.

Скрипник Л.А.

Дядюшка О.О.


м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Зростання інтересу до навчання, через творчі форми організації навчального процесу. Навчання відповідальності, підтримки, взаєморозуміння.

Статті в методичному збірнику «Пошук-це необхідність,праця-це засіб,творчість-це радість.





Теорія і практика розв’язування винахідницьких задач, автор Болсун С. А.

Кучеренко С. С.

м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


У дітейрозвивається потреба творчості, збагачується словниковий запас та мовлення, самостійність, технічнівміння в зображувальнійдіяльності.







Технологія інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей, авторВ. Шаталов.


Тарасова М. А.

м. Кіровоград,

вул.. Чорновола 15


22-15-24

32-15-24


Формування системи знань, умінь, навичок учнів; навчання всіх дітей незалежно від індивідуальних даних; прискорене навчання.




  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка