Науково методичний центр



Сторінка1/3
Дата конвертації01.05.2016
Розмір0.57 Mb.
  1   2   3
Управління освіти міської ради

НАУКОВО – МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

м. Енергодар







document





  • Дитину має оточувати світ творчості, світ краси, світ фантазії та історичної правди.

(В.Сухомлинський)

  • Здається майже чудом, що сучасні методи навчання ще не зовсім задушили святу допитливість , тому що ця ніжна рослинка вимагає поряд з волею, насамперед заохочення


(А. Енштейн) Учні є вченими,з різницею, що вчені роблять відкриття для всього світу, а учні- для самих себе

(З. Калмикова)



  • Мета всіх людських зусиль полягає в досягненні щастя. Однак щастя не може бути досянуто, їм не можна користуватися, і володіння ним не можна забезпечити до тих пір, поки всі люди не будуть насолоджуватись гарним здоров’ям і не придбають справжніх знань і багатства.

(Роберт Оуен)

Творче начало – найважливіше в людині, це її творча іпостась,

Божественне призначення.
( П.Мовчан)







Р у б р и к и н о м е р а:



  • у Міністерстві освіти і науки

  • управлінська діяльність

  • організація навчально-виховного процесу

  • науково-методичний супровід

  • інклюзивна освіта

  • професійна компетентність

  • психологічний супровід навчально – виховного процесу

  • виховання особистості

  • основи здоров’я

  • класному керівнику




  • профільне навчання

  • логопедична служба




  • на допомогу фахівцеві

  • сценарії свят, виховних заходів

  • шкільна бібліотека



Зміст

Назва видання



Видавництво

Пр.

У Міністерстві освіти і науки

*

- Наказ МОН України від 16.03.2011 №235 „Про надання грифа навчальній літературі”

- Лист МОН України від 22.03.2011 № 1/9 – 203 „Щодо відправлення вчителів у відпустки без збереження заробітної плати”

- Наказ МОН України від 17.03.2011 №2239 „Про підсумки проведення огляду музеїв при навчальних закладах, які перебувають у сфері управління Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України”

- Наказ МОН України від 10.03.2011 №217 „Про затвердження складу організаційного комітету з підготовки та проведення в Україні Міжнародного форуму Мінітсрів освіти європейських країн „Європейські освітні системи 21 столітті: Київські ініціативи”

- Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 29.03.2011 №292 „Про організацію інформаційно-профілактичної роботи щодо запобігання торгівлі, експлуатації та жорстокого поводження з дітьми у 2011 році”

-Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 01.04.2011 №304ро проведення ІУ Всеукраїнського фестивалю-конкурсу „Молодь обирає здоров’я”



Директор школи

21-22

Шк.світ




Управлінська діяльність

*

-Громовий В.В. Від освітнього хуторянства до глобальної перспективи

- Дрожжина Т.В. Імідж сучасної школи

- Колесникова О.В. Самоаналіз навчального закладу.Кадрова політика


Управління школою

13-15

Основа







Макара Н. Щорічне звітування керівника навчального закладу

Практика управління закладом

освіти


5

МЦФЕР

освіта








Толочкін Ю.Управлінська діяльність

Директор школи

18

Шк.світ







Прибиловська Н. Таксономія цілей при плануванні роботи ЗНЗ

Директор школи

20

Шк.світ







Стельмах А.Г. Відмова від стереотипів управлінського мислення

Педагогічна майстерня

5

Основа




Організація навчально-виховного процесу




Пулина А.А. Проектирование индивидуальной образовательной программы учащегося

Управління школою

13-15

Основа




*

-Прибиловська Н. Таксономія цілей при плануванні роботи ЗНЗ

- Ткаченко В. Профорієнтаційна робота

- Кукленко О. Особливості педагогічного аудиту

- Шабанова Т. Модель випускника гімназії



Директор школи

19

Шк.світ




*

Ткаченко В.Профорієнтаційна робота

Директор школи

18

Шк.світ




*

-Технології забезпечення якості освіти. Результати пілотного проекту

- Пометун О. До громадянського суспільства – через громадянську освіту.



Директор школи

21-22

Шк.світ




*

- Калошин В.Ф. Практичні поради учням щодо підготовки до іспитів та їх складання

-Домашич Т.С. Моніторинг навчальних досягнень учнів

-Мархотіна О.б. Модульно-розвивальне навчання

- Криворчуко М.В. Учителі-новатори- педагогічне джерело передового досвіду

- Калошин В.Ф. Методика В.Ф. Шаталова –успіх та радість у навчанні


Завучу.Усе для роботи

9-10

Основа




*

-Дуб’яга Л.А. Система роботи з обдарованими дітьми

- Орлова С.В. Розвиток дослідницьких умінь старшокласників

- Лядобрук О.В. Робота з обдарованими дітьми в умовах школи- інтернату, групи продовжено дня

- Лядобрук О.В. Творчий підхід до організації роботи з обдарованими дітьми

- Супрун Т.П. та ін. Модель наукового товариства учнів

- Сєдова Т.Д. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарований учнів в освітньому середовищі гімназії

- Волошинова О.Я. Система роботи педагогічного колективу з обдаровании учнями


Завучу.Усе для роботи

11-12

Основа




*

- Особистісно зорієнтований підхід до зростання професійної майстерності вчителя. Матеріали творчої групи

- Дольчук В., Батюк Т. Специфіка роботи закладу нового типу

- Гавриленко Н. Розвиток творчої компетентної особистості. Засідання МО вчителів предметів суспільно- гуманітарного циклу

- Баранецька Н. Урок у технології особистісно зорієнтованого навчання

- Рубан Л. Урок української літератури в системі особистісно зорієнтованого навчання

- Азаренкова А. Математична мозаїка. Авторська програма гуртка з математики . 5-6 клас

-Баранова В., Бобраніцька Н. Вступ до слов’янознавства. Авторська програма факультативного курсу для учнів 5-6 класів

( 70 год)




Школа

5

Шк.світ




*

- Шеремет М.О. Інтегрований підхід до формування моделей закладів освіти

- Козлик Т.О. З досвіду організації профорієнтаційної роботи школи



Педагогічна майстерня

6

Основа




*

- Нечепельська Н.В. Формування критичного мислення

- Зінькевич Н.В. Формування мотивації та активізація навчальної діяльності



Педагогічна майстерня

5

Основа




Науково-методичний супровід




Аніскіна Н. Методична робота

Директор школ

19

Шк.світ







Аніскіна Н.Методична робота.Інноваційні форми організації

Директор школи

20

Шк.світ




*

-Сахарная В.Л. Організаційно-методична робота з молодими вчителями

- Глухова А.Г. Диференційований та індивідуальний підхід до підвищення кваліфікації педагогічних кадрів

- Баранецька Н.М. Творчий підхід до науково-методичної роботи з педагогічними кадрами

- Денисенко В.Ф. У контексті сучасних вимог



Завучу. Усе для роботи

9-10

Основа




*

- Пістрюга Л.В. Методичний конкурс

- Половенко О.Г. Роль методичних служб у підготовці вчителя до роботи з обдарованими дітьми



Завучу.Усе для роботи

11-12

Основа




*

- Сафронюк І. Успіх та оптимізм – нові ідеали. Самореалізація вчителя. Особистісто зорієнтований методичний супровід

- Довга Т. Ми вибираємо особистісно зорієнтоване навчання та виховання



Школа

5

Шк.світ




Інклюзивна освіта




- Лабайчук Г. Інноваційні підходи до організації та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного правового поля

Практика управління навчальним закладом

5

МЦФЕР

Освіта








Буданцева А. Центр реабілітації слабкозорих дітей

Директор школи

18

Шк.світ







Балакірська Л.В. Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами

Педагогічна майстерня

6

Основа




Професійна компетентність

*

- Кобзар С.І. Професійна компетентність учителя як необхідна умова ефективності процесу навчання

- Ковальська Н.Ф. Роль самоосвіти в підвищенні професійної компетентності



Завучу.Усе для роботи

9-10

Основа







Бойчук Ю.Д. Валеологічна безпека педагогічної діяльності вчителґ

Педагогічна майстерня

6

Основа




Психологічний супровід навчально – виховного процесу

*

-Калошин В.Ф. Как стать успешным

- Ходарєв Д.В. Роль керівника в процесі управління конфліктами в педагогічному колективі



Управління школою

13-15

Основа







Приходько В.Н. Синдром эмоционального выгорания педагогов: мониторинг и методы его превенции

Управління школою

16-18

Основа







Бакалюк В.і. Психологічний аспект новаторського застосування опорних сигналів у методиці В.Ф.Шаталова

Завучу.Усе для роботи

9-10

Основа




*

- Павлютенков Е.М., Штанова В.Е. Секреты таланта

- Калошин В.Ф. Життєві обставини й успіх

- Туріщева Л.В. Обдарований – це про що? Чи про кого?


Завучу. Усе для роботи

11-12

Основа




*

- Анциборова В.В. психолого-педагогічна діагностика виховного процесу

- Безносик Н.Г. Релаксація як засіб запобігання стресу

- Руденко О.М. Тренінг для вчителя „Мої 24 години”

- Тимченко О.І. Вчимося бути толерантними

- Басараб Л.В. Оминаймо гострі кути

- Прокопчук Ж.В. Правда про куріння

- Столяренко О.В., Щорс В.В. Гуманістичний підхід –головний принцип сімейного виховання


Шкільному психологу.Усе для роботи

5

Основа




*

- Рубан А.М. Гнів як один з емоційних проявів особистості.Шляхи подолання

- Кириленко А.І. Конфлікти між учителями й учнями.Способи їх розв’язання

- Туріщева Л.В. Психологічні аспекти фінансової грамоти для школярів


Класному керівнику.

Усе для роботи



5

Основа




*

- Назаренко Г.І. Створення позитивного псиемоційного клімату в шкільному колективі

- Замрій Г.В. Емоційна підготовка учнів до уроку

- Куліш С.Г. Техніка педагогічного спілкування


Педагогічна майстерня

6

Основа




*

- Філіпенко І.В. Тренінгове заняття. Як уникнути професійного вигорання

- Калошин В.Ф. Перша психологічна допомога

- Дибський С.Н. Глосарій для психолого-педагогічної характеристики

- Куліш С.Г. Психологічні особливості навчально-пізнавальної діяльності учнів



Педагогічна майстерня

5

Основа




Виховання особистості




- Сахно Н.Ю. Дружний клас ( тренінг)

- Колосова В.В. Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів

- Калошин В.Ф. Раціональна емотивна терапія мислення – ефективний засіб гармонізації відносин

- Заєць В.І. Як зіпсувати стосунки з дітьми, та й самих дітей



Виховна робота в школі

5

Основа







Голосова Т.С. Любов – найкращий спосіб виховання

Класному керівнику.

Усе для роботи



5

Основа






















*

- Мартнкова Т. Проектування особистісно- розвивального змісту навчально-виховного процесу

- Баранецька Н., Литвин А. Діалог між учнем та вчителем. Психолого- педагогічний семінар

- Баранова В. Молодіжна дипломатія. Євроклуб „Слов’янське братство”

- Іасик І. Учнівське самоврядування в системі виховної роботи



Школа

5

Шк.світ




Основи здоров’я

*

- Назаренко Г.І. Методи гуманістичного виховання

- Коліщук А.Л. Українська козацька духовність і сучасна молодь

- Павленко Л.І.,Челах Г.Є. Сміття руйнує твоє життя. Здоров’язберігаюча педагогіка

- Гончаренко М.С. та ін. Вплив випромінювання мобільного телефона на організм людини

- Музика С.П. Емоційна саморегуляція. Урок-тренінг у 9-му класі

- Наточій Н.В. Наркоманія і Віл-інфікування. Урок у 7-му класі

- Малашенко М.П. Колір та його вплив на здоров’я людини

- Коломоєць С.Д., Федоренко І.В. Подорожі з цікавиком: дітям про загальні правила безпечної поведінки

- Калякін О.В. Ребуси для емоційного „входження” в урок

- Москальчук А.М. Кроки до нового стилю життя



Основи здоров’я

5

Основа




Класному керівнику

*

- Сіденко Ю.О. Девіантна поведінка підлітків

- Скляр Е.С. Класний! Класний керівник




Класному керівнику. Усе для роботи

5

Основа




Профільне навчання

*

Петрощук Н.Профільне навчання в школах Києва

Директор школи

18

Шк.світ




Логопедична служба

*

- Лалаева Р.И. Методика психолигнвистического изучения нарушений устной речи у детей

- Гошеньова О.М. Диференціація звуків [д] – [т]

- Ручко С.М. Организация взаимодействия учителя- логопеда и воспитателей в коррекционной работе

- Пугакова В.Ф. Порушення лексичної і граматичної сторони мовлення в дітей із ЗНМ

- Рібцун Ю.В. Братики – автомобілі

- Федоренко О.А.Креативні методики малювання як засіб кореції ЗНМ

- Зубец Т.В. „ Я умею творить волшебство”. Развитие моторики руки в работе с бумагой

- Обадіна С.Ю. „Маленькі майстри”. З досвіду роботи вихователя

-Долгопята Л.В. Логопедичні роздуми

- Рібцун Ю.В. Мовленнєві порушення. Легше попередити, аніж подолати ( до батьківського записника)




Логопед

5

Основа




На допомогу фахівцеві

Початкова школа




*

- Астахова О.В., Тихоплав С.М. Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра

- Новик Л.И. Органы зрения. Урок природоведения в 3 классе

- Лапіна Т.М. Тестові завдання з української мови за курс початкової школи

- Полищук Е.Н., Поканевич И.А. Тестовые задания по природоведению. 4 класс

- Яланська С.Ю. Попереду у нас – п’ятий клас ! Психологічна гра-подорож для учнгів 4 класу

- Куцінко О.Г. Як правиль навчати „неправильну дитину”

- Третякова Н.В. Геніальні двієчники


Початкове навчання та виховання

13

Основа




*

- Олійник С.М. Планування роботи літнього пришкільного табору

- Данилюк- Шестова О.В. Пришкільний табір відпочинку: з досвіду роботи

- Нагорная Т.Е., Недбайлова Н.Г. Путешествие по книжному царсту. Коллективный творческий проект

- Онопко Т.А. КВН «Знатоки сказок»

- Шевченко С.Ю. « Мы с книгою дружны» Час общения

- Скальова О.Б. „Найрозумніший”. Інтелектуальна гра для учнів 2-го класу

- Луцик М.А. „ Зоряний час”. Пізнавально- конкурсна гра

- Семененко Н.Л. „ Поле чудес”. Інтелектуальна гра

- Бойко Л.Б. Навчальні екскурсії

- Карпенко С.В. Все работы хорошо. Час общения в 3 классе

- Топоровская Е.В. Путешествие в страну профессий. Брейн – ринг для учащихся 3-4 классов

- Савченко Л.Г. «Прекрасных профессий на свете не счесть!» Час общения в 3-м классе

- Горбачева Е.А. « Клуб веселых мастеров” Час общения

- Найдюк Н.В. „Чарівна краса квітів”. Виховний захід для учнів 2-4 класів

- Шаповал Н.П., Токаржевська Т.Д. „Зелений розмай України”. Усний журнал


Початкове навчання та виховання

14-15

Основа




*

- Распопова Т.В. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри

- Савченко І.В. Дидактичні ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики

- Гамаюн С.А. Формування мовленнєвої компетентності на уроках розвитку зв’язного мовлення

- Засуха С.В. Інформаційно- ціннісний підхід до опанування навичок читання в початкових класах

- Газімагомедова О.М. Упровадження інтерактивних технологій навчання в практику роботи вчителя початкової ланки

- Полєєва Г.М. Психолого- педагогічний супровід переходу учнів із початкової до середньої школи

- Границя Т.А. , Несвєдова О.В. Предметний тиждент із природознавства у початковій школі

- Моісєєва Н.М. Формування творчої компетентності учнів під час підготовки і виконання колективних творчих робіт

- Рибачок М.Р. Картки- блискавки для миттєвої перевірки знань, умінь і навичок з орфографії та морфології


Початкове навчання та виховання

16-18

Основа



  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка