Наказ № Про підсумки методичноїроботи з педагогічними кадрами в 2014-2015навчальному році



Скачати 162.89 Kb.
Дата конвертації15.04.2016
Розмір162.89 Kb.


УКРАЇНА

КОМАРІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ

БОРЗНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ

ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

НАКАЗ


29.05.2015 року с. Комарівка №

Про підсумки

методичноїроботи

з педагогічними кадрами

в 2014-2015навчальному році

       З метою виконання Законів України "Про освіту”, "Про загальну середню освіту”, "Про мови”, Положення про атестацію педагогічних працівників, інструктивних і нормативних документів Міністерства освіти і науки України, реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти та науки України, з метою підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя та на підставі наказу по школі від 09.09. 2014р. № 62 "Про організацію методичної роботи в 2014-2015 навчальному році» робота навчального закладу була направлена на підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності педагогів шляхом залучення їх до різних форм методичної роботи, надання інформаційно-методичної і практичної допомоги педагогічним працівникам округу, удосконалення змісту, форм і методів діяльності методичних об’єднань, вирішення методичної проблеми «Впровадження інноваційних технологій в методичну роботу шкільного освітнього округу».

В окрузі здійснювали роботу:

- міжшкільні методичні структури КШОО: міжшкільні методичні об’єднання учителів української мови і літератури (голова – Кривоберець С.М., Комарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), класних керівників (голова – Залозна О.М. Комарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), учителів математики і фізики (голова – Шматенко Г.М., Красносільська ЗОШ І-ІІІ ступенів), школа педагогічної майстерності учителів початкових класів (голова – Ющенко Т.А. Комарівська ЗОШ І-ІІІ ступенів), творча група учителів історії (голова – Мазур Б.Ю., Оленівська ЗОШ І-ІІІ ступенів). Міжшкільне методоб’єднання учителів української мови і літератури та творча група учителів історії проводять науково-дослідницьку роботу з вивчення рідного краю, впровадження інноваційних технологій.

- шкільні методичні об’єднання методичні об’єднання учителів природничо-математичного циклу (голова – Фесенко В.М), учителів-філологів (голова – Бабинець О. М.), початкових класів та різновікової дошкільної групи (голова – Ющенко Т.А.), класних керівників (голова – Кантур Г.М.), гуманітарного циклу (голова – Авраменко Г.М.), учителів динамічної групи (голова – Куделя О.І.).

- психолого-педагогічний семінар;

- наставництво.

Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, схвалення завдань для державної підсумкової атестації, провадження Держстандартів), так і науково-методичні питання.

Результативно та якісно проведені засідання:

• «Інтерактивні технології як засіб підвищення ефективності уроку та виховних заходів» (шкільне методичне об’єднання учителів початкових класів та вихователів різновікової дошкільної групи, голова МО – Ющенко Т.А.)

• «Краєзнавчий матеріал на уроках української мови літератури» (міжшкільне методичне об’єднання вчителів української мови та літератури, голова – Кривоберець С.М.).

У Комарівській ЗОШ І-ІІІ ступенів діє методичний центр, який функціонує згідно положення, плану роботи. Методичний центр забезпечує науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів. Надається методична допомога вчителям до виконання підсумкових робіт до курсів підвищення кваліфікації, проводиться індивідуальне консультування та діагностування педагогів.

В школі забезпечують навчально-виховний процес 20 педагогів: 7 – спеціалістів вищої категорії, 3 – старших учителі, 12 –спеціалістів першої категорії, 2 – спеціалістів другої категорії, 2 – спеціалісти .

Інформаційне, методичне, психологічне забезпечення атестаційного процесу в школі спрямовується як дієвий засіб професійного зростання вчителів та покращення якості освіти.

За наслідками атестації в 2015 р. атестовано заступника директора з навчально-виховної роботи Курінську Т.П. на відповідність займаній посаді та 6 педагогічних працівників школи, з них: Залозну О.М., учителя біології та Курінську Т.П., учителя трудового навчання – на відповідність раніше присвоєній „спеціаліст вищої категорії" та присвоєння педагогічного звання «старший учитель», Кантур Г.М., Куранду О.М., учителів математики і фізики, Куделю О.І., учителя фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» на відповідність раніше присвоєній „спеціаліст першої категорії", Перець В.І., учителя російської мови і світової літератури – на присвоєння кваліфікаційної категорії „спеціаліст другої категорії".

Курсову перепідготовку упродовж навчального року пройшли 5 педагогічних працівників школи.

Учителі школи щорічні учасники І (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2015". Бабинець О.А., учитель української мови й літератури, визнана лауреатом у районному етапі у номінації «Українська мова і література». Бабинець О.А. - учасник конкурсу "Учитель року – 2015" на своєму прикладі довела, що постійне навчання, вдосконалення форм і методів роботи з учнями відшліфовують вчительський талант, сприяють підвищенню рівня конкурентної спроможності вчителя.

Кантур Г.М., учитель математики, здобула диплом ІІ ступеня в обласному конкурсі «Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес» у номінації «Математика».

Вірш Ю.І. Кантура увійшов до посібника кращих авторських поезій районного (заочного) фестивалю-конкурсу на кращу авторську поезію серед учителів загальноосвітніх шкіл району «Без мови і калини нема України».

Інноваційна діяльність у Комарівському ШОО реалізується через здійснення науково-експериментальної, науково–пошукової, науково-дослідницької діяльності, у результаті яких підвищується ефективність роботи закладу.

З 2013 року школа має статус дослідно-експериментального майданчика регіонального рівня з проблеми «Теоретико-методичні засади комп’ютерного моделювання динамічних об’єктів у процесі вивчення математики в загальноосвітній школі». Учителі математики Кантур Г.М., Фесенко В.М., Куранда О.М. організують різнопланову навчально-пізнавальну діяльність учнів, створюють стимулююче, розвивальне освітнє середовище за рахунок моделювання та дослідження у динаміці властивостей і залежностей математичних об’єктів, використовують у практиці ППЗ типу «Динамічна математика», а саме пакети: GRAN, DG. Педагоги систематично виконують геометричні побудови у програмах комп’ютерного моделювання, що дозволяє: відтворювати моделі математичних об’єктів у динаміці, досліджувати і моделювати їхні властивості і залежності, спонукаючи учнів до власних «відкриттів» нових для них знань, до змістових узагальнень; моделювати і розгортати математичний експеримент на очах учнів, залучати їх до власної дослідницької (творчої) діяльності.

Учителі математики Кантур Г.М., Фесенко В.М., Куранда О.М. діляться досвідом роботи з учителями математики округу. Систематично виступають з доповідями на засіданні методичного об’єднання учителів математики і фізики Комарівського ШОО. Спілкуються дистанційно, підтримують зв'язок з керівником дослідно-експерементального майданчика, кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри природничо-математичних дисциплін ЧОІППО імені К. Д. Ушинського Грамбовською Л. В.

В школі впроваджуються елементи проекту «Інформаційне забезпечення загальноосвітнього навчального закладу».

Учителі округу на уроках та в позаурочний час використовують матеріали комп’ютерної бібліотечно-інформаційної системи «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ-інфо». Зокрема, учителі Лестуха О.А. на уроках фізики в 10 класі з теми «Лабораторна робота «Вимірювання відносної вологості повітря» (О.Чуйко), Бабинець О.А. на уроках української літератури у 5 класі матеріали для тематичних контрольних робіт з теми «Загадки. Прислів’я та приказки. Леонід Глібов. «Химерний, маленький…», «Що за птиця?», «Хто вона?», «Хто розмовляє?», «Хто сестра і брат?» (Нікітченко Л.), Чернігівська поетична Шевченкіада» (Матюшкіна Т.П.), учитель Годун Б.Л. на уроках історії з тем «Голодомори ХХ століття як геноцид українського народу», «Героїчні сторінки Великої Вітчизняної війни 1941-1945р.р. у патріотичному вихованні української молоді» (Коропатник М.М.), «Корюківська трагедія 1943 в контексті трагедій знищених населених пунктів України у Другій світовій війні» (Нестеренко Л.О.), класні керівники Залозна О.М., Авраменко Г.М., Кантур Г.М., Фесенко В.М. на годинах спілкування з тем «Бій під Крутами», «День Соборності України» (Сизих В.М.), педагог-організатор пі час проведення виховних заходів «День українського козацтва» (Мідько А.С.), «70-річчя визволення Чернігівщини від фашистських загарбників» (Макрогуз О.П.), практичний психолог з тем «Організація роботи з дітьми, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах» (Третиннікова Л.А.), «Робота практичного психолога з молодшими школярами, які мають затримку психічного розвитку» (Лісовецька І.М.).

Навчальний заклад є базовим закладом педагогічного експерименту регіонального рівня «Модель модульно-мережевої системи методичної роботи на дистантній основі».

В школі систематично проводяться заходи щодо підвищення комп'ютерної грамотності педагогів. Усі педагоги школи пройшли навчання за програмою курсів «Microsoft із цифрових технологій" та 12 (52%) педагогів за програмою INTEL «Навчання для майбутнього».Вчителі використовують ІКТ для розробки методичних, дидактичних матеріалів, створення і використання наочності, здійснюють цілеспрямований пошук інформації в мережі Інтернет, користуються освітніми сайтами, електронною поштою.

Комп’ютерний клас школи забезпечений мультимедійним комплексом. У класі встановлено 18 комп’ютерів. Школа має мобільне підключення до Інтернету, власну електронну адресу (komshkola@ukr.net).Учитель інформатики Куранди О.М. систематично працює над матеріалами для поповнення веб-сайту школи (http://komarivka-zosh.edukit.cn.ua).

У окрузі також діють сайти дочірніх шкіл та персональні сайти педагогічних працівників: директора школи Порубай Н.Г. (http://nataliya-porubai.cn.sch.in.ua), заступника директора з навчально-виховної роботи Курінської Т.П. (http://tetiana-kurinska.cn.sch.in.ua), педагога–організатора Перець В.І.(http://vira-perets.cn.sch.in.ua), учителя біології Залозної О.М.(http://olgazalozna.zz.vc), практичного психолога Слоницької Л.О. (http://liliya-slonytska.cn.sch.in.ua), учителя української мови й літератури Бабинець О.А. (http://olga-babynets.cn.sch.in.ua).

Вихованці школи є активними учасниками районного очно-дистанційного центру «Інтелект», який є основою системи роботи з обдарованими учнями:


  • Кантур Максим, учень 7 класу, з математики (учитель – Кантур Г.М.)

  • Федірко Едуард, учень 9 класу, з математики (учитель – Фесенко В.М.)

  • Куранда Марина, учениця 9 класу, з інформатики (учитель - Куранда О.М.)

  • Чужба Сергій, учень 11 класу, з економіки (учитель – Залозна О.М.).

Чільне місце в окрузі займає науково-пошукова робота з краєзнавства, яка передбачає формування в учнів національної свідомості, любові до рідної землі, виховання патріотичних почуттів, шанобливого ставлення до творчої спадщини видатних людей Борзнянщини, до рідного слова, прищеплення до культури, звичаїв, традицій українського народу. Заняття краєзнавством істотно змінює характер праці самого вчителя. Це шлях до підвищення кваліфікації, педагогічної майстерності, це дорога до науки, дослідницької діяльності.

Історичне краєзнавство — це не самостійний предмет шкільного вивчення, а принцип навчання і виховання на місцевому матеріалі. Краєзнавство стало важливим засобом підвищення якості знань, воно сприяє формуванню в учнів наукового світогляду, вихованню моральності і патріотизму. Основні особливості історичного краєзнавства на сучасному етапі – висока ідейність, суспільно-корисна спрямованість, його пошуково-дослідницький характер. Краєзнавчо-пошукова робота відкриває широкі можливості для самостійної діяльності учнів, для дослідження і навіть відкриття. Це пробуджує у школярів глибокий інтерес до історії краю, України, викликає тягу до знань. Тому учителі історії округу Кантур Ю.І. (Комарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів), Мазур Б.Ю., Шевлюга С.В. (Оленівської ЗОШ І-ІІІ ступенів), Симоненко Ю.В., Чикало Я.П. (Прохорської ЗОШ І-ІІІ ступенів головною метою своєї діяльності вважають формування і виховання особистості з високим рівнем громадянської свідомості і патріотизму.

З 2010 року на базі Комарівської ЗОШ І-ІІІ ступенів створено клуб військово-патріотичного виховання «Пошук» під керівництвом учителя історії Кантура Ю.І.. Всі гуртківці-краєзнавці є активними членами клубу. Діти доглядають обеліски і могили загиблих солдатів, надають допомогу учасникам Великої Вітчизняної війни, організовують зустрічі з ветеранами, проводять заходи військово-патріотичного спрямування: конкурс інсценованої воєнної пісні, свято-реквієм «В моїй душі болить Афганістан», свято «Низький уклін вам, ветерани», урочисту лінійку до дня визволення Комарівки від німецько-фашистських загарбників, годину-реквієм по вшануванню пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 рр.

Члени клубу спільно з учителями-наставниками проводять роботу по встановленню родинних зв’язків родини Білозерських, систематично проводять екскурсії до історичних заповідників «Ганнина пустинь», «Гетьманська столиця», Мотронівку - батьківщину П.Куліша, станцію Крути, музей художника О. Саєнка, картинну галерею художника М. Ге та інші, проводять там фестивалі, виховні заходи, залучаються до вшанування пам’яті славетних земляків.

Накопичений матеріал з питань краєзнавства друкується в шкільному краєзнавчому альманасі, демонструється на виставках творчих робіт з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, представлений у виступах учнівської художньої самодіяльності.

Ефективну та змістовну роботу з підготовки учасників Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН проводять всі школи Комарівського ШОО.

Бабинець О.А., учитель української мови й літератури, до обласного етапу Всеукраїнського літературного конкурсу «Розкрилля душі» з Курандою Мариною, ученицею 9 класу, підготували роботу з теми “Жив-був народ над Прип’яттю – і зник”. Чорнобильська біда у житті і творчості Ліни Костенко»».

Кантур Г.М.,учитель математики, з вихованцем Кантуром М., учнем 7 класу, підготував роботу з теми «Олександр Степанець: слуга комарівський цариці наук» для захисту у районному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. Кантур Ю.І., учитель історії, написав ессе «Стеоретип творчості Олександра Довженка. Сучасна Паралель», брав участь в експедиції «Моя батьківщина Україна» у номінації «З попелу забуття».

Аналіз досягнень членів гуртка з краєзнавства свідчить про те, що система краєзнавчо-пошукової роботи має добру результативність, дає учням всі можливості для самореалізації і розвитку своїх творчих здібностей. А для вчителя, краєзнавство дає можливість всебічно розвивати особистість підлітків, виховувати свідомих громадян України, патріотів рідного краю.

Вчителі школи працюють в режимі пошуку та впровадженні нових, ефективних інноваційних педагогічних технологій, результатом яких є формування творчої особистості.

У школі профільність впроваджується за 2 профілями: української філології, інформаційно-технологічного. У школі охоплення учнів 10-11 класів профільним навчанням становить 100%.

Допрофільна підготовка учнів здійснюється через факультативи, предметні гуртки, секції, учнівські наукові товариства, Малу академію наук, предметні олімпіади, турніри тощо.

У школі запроваджено факультативи, у яких займаються 16 (16%) учнів («За лаштунками шкільної математики – 9 клас (9%) та «Практикум із синтаксису української мови» - 11 клас (7%)). 13учнів (13%) 8 класу мають змогу вивчати курс за вибором «Практикум з правопису української мови». У 5 гуртках розвивають здібності 75 (76 %) вихованців.

Робота з обдарованими та здібними дітьми, їх пошук і розвиток – один із важливих напрямів діяльності педагогічного колективу.

Призерами ІІ (районного) туру Всеукраїнських олімпіад з базових предметів стали:

Куранда Марина – учениця 9 класу – І місце з російської мови, вчитель – Обушна В.С.

Бабинець Анастасія, учениця 8 класу – ІІІ місце з української мови, учитель – Кривоберець С.М.

Машир Андрій, учень 8 класу - ІІ місце з трудового навчання(технічні види праці), учитель – Курінська Т.П.

Ярмак Анжела, учениця 4 класу - ІІ місце з математики (учитель – Слоницька Л.О.)

Кантур Максим, учень 7 класу – за перемогу у районному етапі обласного конкурсу шкільних медіа нагороджений дипломом І ступеня.

Учні школи є лауреатами та призерами Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т.Г.Шевченка, Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», Міжнародного конкурсу з інформатики і комп’ютерної вправності «Бобер», Всеукраїнського учнівського фізичного конкурсу «Левеня», Всеукраїнського конкурсу «Колосок», Всеукраїнських учнівських конкурсів з англійської мови «Гринвіч», V гри «Геліантус», V Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник».

Литвиненко Вікторія написала твір з теми «Об’єднаймося ж, брати мої» до районного етапу Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості та брала участь в Всеукраїнській акції «Лист пораненому» (учитель- Кривоберець С.М.).

Куранда Марина переможець районного етапу Всеукраїнського конкурсу есе «Я – європеєць»(учитель Кривоберець С.М.).

19-22 вересня 2014 року учні 1-11 класів брали участь у Всеукраїнській освітній кампанії «Голуб миру» під гаслом «Право народів на мир».

Юні екологи Ловейко Тетяна і Харченко Ілона результати своєї роботи презентували до обласного етапу Всеукраїнського конкурсу з теми «Малі річки – життя України» (учитель – Залозна О.М.). Вихованці Лестухи Л.М. долучилися до всеукраїнської акції «Вчимося заповідати» та подали результати своєї роботи до обласного етапу.

Дениско Дарина, учениця 4 класу, презентувала казку «Вогнепут-ліліпут» до районного етапу Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Безпека в житті – життя у безпеці» (учитель – Слоницька Л.О.).

Перші проби пера Бебешко Катерини, вірш «Думи солдата», подано до Міжнародного конкурсу «Життя – Тобі» для дітей та юнацтва в Україні та поза її межами.

Юні художники Рудьковська Аліна, учениця 5 класу, Рудьковська Вікторія, учениця 8 класу - учасники районного етапу Всеукраїнського конкурсу «Світ навколо нас». Педан Олена, учениця 3 класу, намалювала малюнок до VІ Всеукраїнського конкурсу шкільнихмалюнків «Мої права», приуроченого до Дня захистудітей (учитель – Курінська Т.П.).

Класні керівники 1- 11 класів упродовж року проводили виховні заходи щодо відзначення:

- пам'яті видатних правозахисників Василя Стуса, Олекси Тихого, Юрія Литвина, які загинули у концтаборах колишнього СРСР, з нагоди 25-ї річниці їх перепоховання

-Міжнародного дня визволенняв’язнів фашистськихтаборів

- пам'ятних дат історичних подій Другої світової війни

-вшанування пам’яті бійців АТО

- відзначення діяльності Українських Січових Стрільців та 100-річчя їх перемоги на горі Маківка

- 71 річниці депортації кримськотатарського народу

- 200-річчя від дня народження М. Вербицького.

Здібні та обдаровані учні з базових дисциплін - організатори предметних тижнів, тижня знань з безпеки життєдіяльності. Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек, Європейського тижня місцевої демократії, Дня Європи, Всесвітнього дня вишиванки, творчих виставок з геометричного різьблення, квілінгу, оригамі.

Важливе місце в навчально-виховному процесі займає спортивно-масова робота:



  • збірна команда округу в районних змаганнях з футболу серед юнаків стала переможцем та отримала призи клубу «Шкіряний м’яч»

  • збірна команда округу в районному етапі Всеукраїнського спортивно-масового заходу серед дітей та юнацтва «Олімпійське лелеченя» посіла 2 місце

  • збірна команда округу в першості Борзнянського району з міні-футболу серед дівчат 2000 року народження і молодших посіла 2 місце

  • збірна команда школи в чемпіонаті Борзнянського району з футболу серед дівчат посіла 2 місце.

  • Традиційними є шкільні спортивні свята: «День здоров’я», «Олімпійський урок», «Шкільна спартакіада», «Козацькі забави», «Веселі старти», «Олімпійське лелеченя».

Нині вже не викликає сумніву, що навчання школярів стає ефективнішим, якщо вчитель володіє інформаційно-комунікаційними технологіями і використовує ресурси і можливості Інтернету у своїй практичній діяльності, може оперувати й управляти інформацією.

Розуміючи важливість даного напрямку роботи в умовах становлення та розвитку в Україні інформаційного суспільства в школі належну увагу приділено інформатизації освіти та впровадженню інформаційно-комунікаційних технологій як в управлінський так і в навчально-виховний процес.

Враховуючи усе вищевказане, можназробитивисновок, що у школі склалась певна система роботи з обдарованими та здібними учнями. Відстежується позитивна динаміка результативності роботи педагогічного колективу у цьомунапрямку.

Школа впроваджує освітній прект “Щоденник.ua”, програму «Курс.Школа», «Школи-новатори», «Відкритий світ».

Упродовж року в школі проводились методичні дні, предметні тижні, надавалась індивідуальна допомога молодим спеціалістам.

Широко впроваджують учителі інтерактивні методи навчання та проводять нестандартні уроки.

Н А К А З У Ю:

1. У 2015-2016н.р. урізноманітнювати форми проведення засідань методичних об’єднань, творчих груп.

2. Залучати педагогічних працівників до створення авторських програм.

3. Сприяти підвищенню професійного рівня педагогічних працівників за активної участі у фахових конкурсах

4. Підвищувати інформаційну підготовку педагогічних працівників до застосування інформаційних та інноваційних технологій у навчально-виховному процесі

5. Посилити роботу з вивчення та узагальнення перспективного педагогічного досвіду роботи.

6. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи Курінську Т.П.

Директор школи Н.Г.Порубай



З наказом ознайомлені: Т.П. Курінська
С.О. Набок В.М. Фесенко
Т.А. Ющенко В.В. Курінський
О.М. Куранда Г.М. Авраменко
О.І. Куделя Б.Л. Годун
К.С. Тимченко С.М. Кривоберець
Л.М. Лестуха О.А. Лестуха
В.І. Перець В.С. Обушна
Л.О. Слоницька


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка