Моделювання спідниці. Поняття про стиль і моду



Скачати 83.72 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір83.72 Kb.
Розробка уроку з трудового навчання в 8 класі "Поняття про моду, стиль. Моделювання спідниці (вч. труд. навч. Вєдяєва Н. О.)

Тема: Моделювання спідниці. Поняття про стиль і моду.

Мета: навчальна:

ü Ознайомити з поняттям «моделювання»

ü Формувати навички технічного моделювання

ü Ознайомитись з видами моделювання

ü Удосконалити вміння читати креслення, наносити модельні лінії

ü Навчити за ескізом розробляти нові моделі

ü Розширювати

ü Закріпити вміння працювати

ü Продовжити знайомство з професіями легкої промисловості модельєр

Виховна: виховувати любов до праці, акуратність, працелюбність.

Розвиваюча: Розвивати творчі здібності, абстрактне мислення; уміння працювати в групі, уміння презентувати результати діяльності,

Обладнання: проектор, мультимедійна презентація, ескізи спідниць, кольорові шаблони спідниць, аркуші паперу А4, ножиці, клей,

План уроку

1. Організаційна частина.2хв.

2. А О З.8 хв.

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми, завдань уроку. 5 хв

4. Виклад нового матеріалу.10 хв

5. Практична робота.15 хв

6. Рефлексія.3 хв.

7. Підсумок уроку3 хв.

8. ДЗ 2 хв

Хід уроку

І. Організаційна частина. (2 хв)

А) перевірка наявності учнів; Черговий доповідає чи всі учні присутні, чи у всіх є необхідне обладнання.

Б) перевірка готовності до уроку. (зошит, ножиці, кольорові шаблони, клей, простий олівець, лінійка)

А зараз налаштуйтеся на роботу. На вулиці прекрасна погода, У вас і в мене чудовий настрій, ми з вами гарно виглядаємо, у нас з вами чудові гості, які теж будуть учасниками нашого уроку. Сьогодні чудовий день, який принесе нам удачу. Отже приступимо до роботи. Оцінка за урок у вас буде складатися з : за домашнє завдання; за практичну частину; за відповіді на запитання.

ІІ. А . О. З. (8 хв.)

Діти, наш урок ми почнемо традиційно з перевірки домашнього завдання. Але питання вам будуть задавати не я, а наші гості. Вправа називається «Повторення – мати вчення» (в коробці звернуті листочки з прізвищами учнів. Гості витягують, учні відповідають на питання .) оцінювання: за кожну правильну відповідь 1 бал

Питання :

ü Що таке одяг?

ü Які види одягу ви знаєте?

ü Які конструктивні пояси фігури людини?

ü Що таке поясні вироби? Назвіть їх.

ü Які мірки необхідні для побудови викрійки поясного виробу.

ü Що таке силует?

ü Як спідниці поділяють за силуетом?

ü Які бувають спідниці за кроєм?

А тепер таке завдання: на слайді зображена спідниця, ви повинні охарактеризувати її за кроєм та силуетом. Слайд (на слайді спідниця, її потрібно охарактеризувати за кроєм та силуетом.)3 слайди

А для того, щоб дізнатися, що буде темою нашого уроку, ви розв’яжете кросворд. Кросворд (5 хв.) Питання на слайді, Кросворд на дошці.

(учні по черзі відповідають на запитання)

1. Назва жінки чи дівчини, яка надто турбується про відповідність свого одягу напряму моди (модниця)

2. Короткі до колін літні брюки (шорти)

3. Загальна назва вбрання людини? (одяг)

4. Брюки з нагрудником і бретелями (комбінезон)

5. Скорочена назва спідниці, зшитої з клинів тканини (клинка)

6. Назва спідниці російською мовою (юбка)

7. Зразок, вирізаний з паперу чи картону по контурних лініях креслення виробу, на якому вказується напрямок повздовжньої нитки, лінії згинів, назви деталей (викрійка)

8. Довга до щиколот спідниця (максі)

9. Народна назва брюк, виготовлених х джинсової тканини (джинси)

10. Дуже коротка спідниця (міні)



11. Жіночий поясний одяг, довжина якого буває міні, міді і максі (спідниця)





1

М

0

д

н

и

ц

я







2

3

ш

о

р

т

и







О

д

я

г







4

к

о

м

б

і

н

е

з

о

н



















5

к

л

и

н

к

а










6

7

ю

б

к

а










в

и

к

р

і

й

к

а







8

м

а

к

с

і













9

д

ж

и

н

с

и













10

м

і

н

і







11

с

п

і

д

н

и

ц

я


























































Отже, ключове слово нашого уроку буде моделювання.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 5 хв.

Вправа «Асоціативний кущ»

Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово моделювання.?

Вчитель записує асоціації на дошці. . Отже, як ви здогадалися, сьогодні ми будемо говорити про моду,стиль, моделювання. Тема нашого уроку: Поняття про моду, стиль. Моделювання спідниці. А які ж завдання ми поставимо перед собою на сьогоднішнє заняття? Завдання уроку: Слайд)

1. Розширити уявлення про моду, стиль.

2. Ознайомитися з поняттям моделювання, його видами.

3. Навчитися моделювати різні створювати різні моделі спідниць на основі прямої двошовної спідниці.

4. Ознайомитися з професією модельєр.

5. Виготовити моделі спідниць в різних стилях.

План уроку.

1. Поняття про моду, стиль.

2. Поняття про моделювання, його види.

3. Принципи технічного моделювання.

4. Практична робота «Моделювання спідниці.



ІV. Подача нового матеріалу. (10 хв.)

А що таке мода? (слайд)

А як створюються нові моделі?

А яких ви знаєте відомих модельєрів сучасності? (Повідомлення дітей)

Що таке стиль одягу? Слайд.

А які ви знаєте стилі одягу? (Слайд)



Моделюванняє початковою стадією виготовлення виробу, під час якого враховується призначення одягу, фігура людини, колір, малюнок тканини та крій, як основний фасон одягу для певної людини.

У швейній промисловості є два види швейного моделювання: художнє (творче) – створення первинного зразка, фасону, моделі, тобто воно ґрунтується на тематичній основі, і технічне – створення нових фасонів одягу за ескізами на основі прямої двошовної спідниці.

Технічне моделювання включає в себе нанесення модельних ліній талії, стегон, ширини виробу, середини переду, спинки, лінії боку, довжини виробу.

На викрійці основи спідниці можна розробити різноманітні фасони. Змінюючи ширину клина, шиють спідниці різної форми. Моделі спідниці можна урізноманітнити, розміщуючи тканину щоразу інакше. Наприклад, смугасту тканину розміщують „ялинкою”, картату – по діагоналі або в різних напрямках.

Послідовність проведення моделювання.( Слайд)Запис у зошиті

1. Уважно розглянути ескіз моделі.

2. Визначити, де на кресленні виробу необхідно зробити зміни.

3. Нанести допоміжні лінії зміни на креслення переднього і заднього полотнищ спідниці.

4. Вирізати викрійки.

Перед тим, як приступити до моделювання спідниці на основі прямої двошовної, ми повинні нагадати основні лінії на креслення викрійки. (Вчитель показує лінію, а учень її називає.)Слайд

Моделювання різних фасонів спідниць див. інстр. карту № 2.

(Вчитель показує етапи моделювання, учні повторюють за вчителем і виготовляють одну модель спідниці за зразком.)

Що таке ескіз? На сьогодні вашим домашнім завданням було розробити ескіз спідниці.

Працювати ми будемо з кольоровими шаблонами.



V. Закріплення нового матеріалу. Практична робота. 10 хв.»Ділова гра «Модельні агенції»

1. Вступний інструктаж. Давайте з вами відчуємо хоч не на довго дизайнерами та створимо свої міні колекції одягу з використанням елементів різних стилів. Кожна група буде розробляти модель спідниці того стилю, який витягне при жеребкуванні: класичного, романтичного, фольклорного, спортивного . Працювати ви будете за інструкційними картками. Перед тим, як ви приступите до роботи, повторимо правила техніки безпеки при роботі з ножицями.

Виконання роботи. Поточний інструктаж. Вчитель слідкує за виконанням роботи, проводить поточний інструктаж

Закінчення роботи. Заключний інструктаж. Прибирання робочих місць.



Групи представляють свої моделі спідниць.

VI. Рефлексія. Чи виконали ми завдання уроку? Чи зрозуміли ви тему уроку. Чи сподобався вам результат вашої праці?

VII. Підсумок уроку. Оцінювання: відповіді на запитання, виступи з повідомленнями, виконання практичної роботи, представлення результатів роботи. Вчитель виставляє мотивовані оцінки.

VIII. Домашнє завдання.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка