Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 х



Скачати 19.78 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір19.78 Kb.
Урок математики , 4 клас

Тема:Множення багатоцифрових чисел на трицифрові виду 1578 х

403. Задачі на рух і площу.

Мета:Ознайомити учнів із множенням багатоцифрових чисел на три-

цифрові у випадку,коли другий множник в середині містить нуль

Закріплювати вміння учнів розв’язувати задачі на рух і площу.

Зміст уроку

І.Контроль,корекція та закріплення знань.

1.Усні обчислення.

1)підручник,№857. Рядок для каліграфії.

2)27 ц : 3 кг ,27 м : 90 см ,40 міс. =…років…міс.,200 хв =…год…хв

3) У 2 подарунках на 150 цукерок менше,ніж у 7 подарунках. Ск.

цукерок в 1 подарунку? Ск. цукерок у всіх цих подарунках?

(Порівняти з домашньою задачею).

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.Пояснення на основі порівняння двох добутків (таблиця, підруч-

ник ,№ 858 ).

2.Давайте згадаємо,якою дією можна замінити суму однакових

доданків? Як замінити суму 3593+3593+3593+3593+3593 ,

а+а+а+а+а+а+а+а+а? Як записати 2176 , повторивши доданком 93

рази? Ви вмієте множити багатоцифрове число на двоцифрове?

Зараз перевіримо (№859 ). Розмістіть результати обчислень в поря

дку зростання і відгадайте прислів’я.

1243 х 207 254940 - вчитися

4054 х 104 257301 - ніколи

2517 х 305 421616 - не

420 х 607 767685 - пізно

ІІІ. Розвиток математичних знань.

1. Зараз проведемо гру « Бліц-турнір»

1) Пішохід мав пройти a км. Він ішов 4 год зі швидкістю b км/год.

Яку відстань йому залишилося пройти? Скласти вираз: a - b х 4.

Що означає добуток?

2)Літак пролетів за 2 год y км. Яку відстань він пролетить за 5 год,

якщо летітиме з такою ж швидкістю?

( y : 2) х 5. Що шукали, виконуючи дію в дужках ?

3) Автобус їхав 2 год зі швидкістю с км/год і 3год зі швидкістю b

км/год. Яку відстань подолав автобус? с х 2 + b х 3.

2. Задача № 860 (сильніші учні – самостійно).

Поступове складання виразу :

695 х 3 (км) – пролетів літак за 3 год ,

642 х 2 (км) – пролетів літак за 2 год,

695 х 3 + 642 х 2 (км) – пролетів за 5 год ,

4500 – (695 х 3 + 642 х 2) – залишилось пролетіти.

4500 – (695 х 3 + 642 х 2) =1131 (км)

3.Задача №862. Аналіз задачі. Скласти вираз: 36 : (36 : 3 – 3).

Прокоментувати кожну дію виразу.

36 : 3 – швидкість туди;

36 : 3 – 3 – швидкість назад ;

36 : (36 : 3 – 3) – час руху назад.

4. Задача № 861 (розв’язують самостійно, учні з початковим рів-

нем – колективно).

120 х 46 : 80

ІV. Підсумок уроку.

Що нового дізнались на уроці ? Над чим працювали?

Домашнє завдання : №863 ,864 (1 – 4 письмово).

Довжина прямокутника 8 м, ширина – 4 м. Знайти ширину другого



прямокутника з такою ж площею, довжина якої 16 м.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка