Міністерство аграрної політики україни



Сторінка1/8
Дата конвертації24.04.2016
Розмір0.56 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8

МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПО ПІДГОТОВЦІ МОЛОДШИХ СПЕЦІАЛІСТІВ

Укладач Гнатенко Н.В. — викладач Брацславського державного сільськогосподарського технікуму

Рецензент Дубровська Л.К. - викладач Тлумацького сільськогосподарського технікуму бухобліку

Редактор Цвєткова Н.Д

Відповідальний за випуск Павлик І.І.


ОСНОВИ

МЕНЕДЖМЕНТУ

РОБОЧИЙ ЗОШИТ

З ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ МЕНЕДЖМЕНТУ”

ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ, ТЕХНОЛОГІЧНИХ І ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

2001



Оглавление




Тема. 2.1. Функція планування


Мета: закріплення теоретичного матеріалу теми. Планування малого бізнесу.

Завдання: визначити оперативні й стратегічні завдання під час складання бізнес-плану.

Зміст і послідовність виконання завдання

Скласти бізнес-план розвитку підприємства за такою схемою:



Бізнес - план

Девіз (кредо, лейтмотив) підприємства однією фразою з 20-25 слів









  1. Чому я вирішив(ла) відкрити нове підприємство







  2. Якою справою, яким бізнесом я прагну займатися







  3. Як я організую своє підприємство?







  4. Чим унікальний мій товар?







  5. Хто буде моїми клієнтами і де вони знаходяться?







  6. Хто мої конкуренти?







  7. Яка частка мого ринку в цьому регіоні?







  8. Де буде розташоване моє підприємство?







  9. Наскільки велике буде моє підприємство?







  10. Яке обладнання мені буде потрібне?







  11. Яким чином я буду приваблювати своїх клієнтів?







  12. Який персонал мені необхідний?







  13. Яким чином я організую бухгалтерський облік?







  14. Скільки мені потрібно буде грошових коштів для ведення справи?






Тема 2.3. Функції мотивації та контролю


Мета: навчитися аналізувати різні теорії мотивації і знаходити їх використання в управлінні людьми.

Завдання: провести аналіз використання, теорій мотивації дій управлінні людьми.



Зміст і послідовність виконання завдання

  1. Визначити, які теорії мотивації ілюструють наведені нижче приклади. Відповіді обгрунтувати.

    1. Керівництво підприємства, на якому Ви працюєте, у зв’язку з безперспективністю і фінансовими трудностями прийняло рішення за стратегією скорочення ліквідувати Ваш підрозділ. Які потреби виникнуть у Вас у даній ситуації ?







    2. Наступний рівень мотиваційної структури має значення лише тоді, коли попередні вже пройдено. Пояснити це правило стосовно себе







    3. На робочому місці важливе значення має взаємозв’язок таких категорій як “гігієнічні фактори “ і “ мотивація “. Пояснити їх суть і взаємозв’язок.







    4. Робітник відділу вважає, що зусилля, які витрачаються ним при виконанні робочих завдань, не відповідають здобутим результатам. Чому так відбувається ?







    5. Пояснити такі взаємозв’язки : витрати праці - результати; результати - винагорода; цінність винагороди.У якій теорії вони мають місце ?







    6. Працівник відділу вважає, що винагорода, яку він отримує, набагато нижча, ніж винагорода інших за аналогічну роботу. Як повинен діяти в даній ситуації керівник ?




  1. Яку роль у мотивації відіграє винагорода і в чому полягає різниця між внутрішньою і зовнішньою винагородою ? Навести приклади.







  2. Вказати критерії, які стимулюють Вас особисто до навчання







  3. Скласти перелік прийомів мотивації, які мають місце в управлінні українськими підприємствами







  4. Дати відповіді до тесту “Мотивація в системі менеджменту“. Стимулювання інтересу до роботи є важливим фактором управління трудовою мотивацією. Вибрати із зазначених нижче варіантів три види найефективніших засобів, які збуджували б інтерес до виконуваної роботи.
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка