«Ми до тебе, казко, в гості завітали» ( Подорож на станцію



Скачати 48.26 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір48.26 Kb.
«Ми до тебе, казко, в гості завітали»

( Подорож на станцію «Казкова»)
Учитель: Добрий день, усіх вітаєм.

Раді бачити тут вас.

А тепер скажіть, будь ласка,

Що чекаєте від нас?


Добрий день, вітаєм вас.

Настає дозвілля час.

Діти наші, не зівайте.

Добру казку починайте.


В казку вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати,

Із собою не візьмем.


Сьогодні ми зібралися тут всі разом для того, щоб побувати в гостях у казки.

Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона буде існувати стільки, скільки будуть жити люди.

Казка буває сумна і весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Дарує щедрість, багатство хорошим людям.

Тому сьогодні ми допоможемо нашим дітям побувати у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий раз, добро перемагає зло.

Сьогодні ми казку до нас запросили,

Щоб бачити її і слухати гуртом.

А казка у лісі десь там заблудилась,

Давайте її погукаєм разом.



  • Діти, я , навіть, не запитую, чи любите ви казки. Звичайно, любите. У кожного з вас є любима казка. Я порахую до 5, а потім плесну в долоні, а ви кожен назвіть свою казку. Чудово! Яке розмаїття!

  • Ви знаєте, діти, сьогодні на нашу станцію повинні були з'явитися казкові герої. Але я поки що бачу, що тут на станції з'являвся тільки листоноша Пєчкін і приніс багато телеграм на адресу нашої станції.

  • Цікаво. Хто ж їх надіслав? Діти, допоможіть прочитати.

( Діти читають телеграми )
Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.

Курочка Ряба.

З'їв семеро козенят. Болить живіт.

Вовк.


Від дідуся втік, від бабусі втік, а лисичка відпускати не хоче.

Колобок.


Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.

Дід, баба. Внучка.



  • Діти, я вважаю, що причини поважні. Ну нічого. Не будемо сумувати. А будемо розважатись. З казкою завжди весело.

  • Дзвени, дзвени, мій дзвонику

Дзвени гучніш, гучніш.

І всім, хто любить казку,

Допоможи скоріш.


  1. Відгадайте казкові загадки від

Любі діти, коли йшла,

По дорозі це знайшла.

Це хатинка невеличка,

Ми у казці.... ( “Рукавичка”)
Від цієї булави

Змій позбувся голови.

Прагне хлопчик буть хоч трошки

Схожим на .... ( “Котигорошка “)


Хто до нас прийшов на свято,

Вередливий та пихатий?

Вередлива то коза

Ми у казці .... ( “ Дереза”)


Хто на гусячих крилятах

Прилетів до мами й тата,

Був міцний. Бо їв кулешик.

Це відомий всім .... ( “ Телесик”)


На голову глечик лисиця наділа,

Мерщій до річки поспішила,

Скоріше глечика сварити, у річці жартуна втопити.

І не подумала лисиця.

Що і сама може втопиться. ( “ Лисиця і глечик”)
Сидить півник на печі.

Їсть смачненькі калачі.

Тут лисичка прибігає.

Мерщій півника хапає.

Біжить котик рятувати,

В лисиці півника забрати. ( “ Котик і півник”)


Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок.

Спік негайно у печі

Пиріжки та калачі.

Мишенят не пригощав,

Бо жоден з них не помагав. ( “ Колосок”)




  1. А зараз хочеться перевірити, чи добре ви запам’ятали пісні та притчі наших героїв.




  • Яку пісеньку співав Колобок?

  • Яку пісеньку співала мама-коза, коли поверталася з лісу додому?

  • Як гукала свого сина Івасика-Телесика мати?

  • Як кликав Півник на допомогу Котика?

  • Як просив Івасик-Телесик гусеняток?

  • Як відказувала Коза-дереза, коли сиділа в заячій хатці?

3.” Скільки героїв – назвіть”. Такий конкурс пропонує Дюймовочка.




  • Кого зустрів Колобок у лісі?

  • Кого спіймав солом’яний бичок ?

  • Скільки тварин тягло ріпку ? ( 3)

  • Кого перелякав Пан Коцький?

  • Хто жив у рукавичці?

  • Хто вимагав від Кози-дерези покинути зайчикові хатку?

4.“ Яка кінцівка у казки?” Хоче дізнатись Івасик Телесик.




  • Хто вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу?

  • Хто вигнав козу-дерезу із зайчикової хатки?

  • Хто їв пиріжки у казці “ Колосок”?

  • Хто розтанув на сонці у казці “ Солом’яний бичок”?

  • Яку винагороду одержало гусеня у казці “ Івасик-Телесик”?

5. Відгадайте загадки і скажіть, у якій казці відгадка є головним героєм.


Хоч у нього й шуба є,

Та як холод настає,

Він не їсть, тоді й не п’є,

І не ходить, й не гуляє,

А у лігво спать лягає. ( Ведмідь)
Я руда, низького зросту,

Хитра я і довгохвоста.

На курей я вельми ласа –

В них таке смачненьке м’ясо.

Вовку-брату я сестриця.

А зовуть мене ....( Лисиця)


Гострі кігті має –

В подушки ховає.

Лазить все на плотик.

А зоветься ... ( Котик)


Має клешні й довгі вуса.

Я і сам його боюся,

Бо щипає, мов гусак,

Ну а звуть щипаку .... ( Рак)

Пар довгих вушок.

Сіренький кожушок.

Скорий побігайчик,

А зоветься ... ( Зайчик)


В лісі є кравець чудовий,

шиє звірам він обнови.

Для ведмедів кожушки, для лисички – сорочки.

Для куничок – рукавички,

А для білочок – спіднички.

Зайцю – валянки на лапки,

І собі пошив піджак.

Хто кравець такий .... ( Їжак).

6. “ З якої казки ці герої?” робота з ілюстраціями до казок.
7. “ Чи уважні ви читачі” . Питання для кмітливих.


  • На яку геометричну фігуру схожий колобок? ( Коло)

  • Яким по порядку вліз у рукавичку Ведмідь? ( Сьомим)

  • З якого посуду пригощав журавель лисичку ? ( Глечика)

  • Що пік півник у казці “ Колосок”? ( Пиріжки)

  • Скільки звірів упіймав бичок? ( 4)

  • На якому дереві заховався Телесик? ( Дуб)

  • Скільки діб летіла булава Котигорошка? ( 12)

8 . Розв’язування кросворда.

9. Скласти казочку, продовжити казку.
Заключне слово учителя.
Казка – це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте казки, легенди, пісні. Вивчайте казки і переказуйте. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, хай виховують нас і вчать, як треба жити по правді.

Казок на світі є багато.

І веселих , і сумних.

То ж чи можемо

Прожити ми без них?
Не можем без казки у світі ми жити,

Бо казка нас вчить, як потрібно дружити,

Як зло подолати, як хитрих провчити.

Як чуйних і добрих, й сміливих любити.


Як добре, що казка усіх нас зібрала,

Дорослих і діток разом поєднала.

Гукайте іще нас з собою в мандрівку –

Ми знову прийдемо до вас на підтримку.


Сьогодні, я, думаю. Всім було цікаво і весело. Ми пригадали наші знайомі казки, героїв. Але час повертатися з мандрівки.

Всі разом казки згадали.

Гостям нашим показали.

Всі разом: От і казочці кінець.



А хто слухав – молодець!


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка