Методичні рекомендації щодо організації та



Скачати 204.88 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір204.88 Kb.
Методичні рекомендації щодо організації та проведення у 2015 році

Всеукраїнського тижня дитячого читання

Протягом десятиліть останній тиждень березня неодноразово змінював назву: Книжкові іменини, Тиждень дитячої та юнацької книги, Тиждень дитячого читання… Та незалежно від офіційної назви, цей тиждень є святом дитячого читання, святом, яке має на меті познайомити дитину з книгою.

Всеукраїнський тиждень дитячого читання 2015 може складатися із тематичних днів за літературними жанрами (День казки, День періодики, День історичної книги, День детектива, День поезії тощо), за видами мистецтва (День кіно, День мультфільму, День музики, День театру) або з окремих заходів. Важливо, щоб його дні були наповнені активними, діалоговими, ігровими формами роботи, які дозволяють розкрити основну тему дня, а також стимулювати читацьку активність дітей та підлітків.

Пропонуємо орієнтовну програму проведення Тижня:

1-й день – Урочисте відкриття Тижня «Ключі до читання»

2-й день – День поезії «Мелодії віршів чудових»

3-й день – День патріотичної книги «Їх подвиг вічно будем пам’ятати »

4-й день – День письменників-ювілярів «У пошуках скарбів на острові літератури»

5-й день – День театру «Чарівний світ театру»

6-й день – День казки «Подорожуємо країною казок»

7-й день – Закриття Тижня

Відкриття Тижня найчастіше відбувається як театралізована вистава за участю героїв улюблених дитячих книг, зустрічі із письменниками, художниками і видавцями, початок різноманітних конкурсів, що проводитимуться протягом цих днів. До участі у заходах важливо залучати не лише дітей, а й дорослих.

Оскільки 2015 рік багатий на ювілеї поетів, як українських, так і зарубіжних, доречно буде в один із днів організувати поетичну світлицю, під час якої приділити увагу творчості Л. Костенко, В.Симоненко, Д. Білоуса, М. Рильського та ін. Так, наприклад, для наймолодших читачів-учнів 1-4 класів рекомендуємо провести літературне лото «Білоусові загадки» використавши загадки і вірші автора, для читачів-учнів 5-11 класів цікавими будуть такі форми роботи, як поетичне інтерв’ю з Ліною Костенко «Я вибрала долю собі сама» (додаток 1), літературно-музичний вечір «Максим Рильський – вірний лицар рідної мови».

З метою вшанування пам’яті борців, що полягли за незалежність України 2015 рік в Тернопільській області проголошений Роком повстанської звитяги, тому доречним буде проведення третього дня Тижня під гаслом «Їх подвиг вічно будем пам’ятати». Цього дня пропонуємо оформити книжково-ілюстративні та фотовиставки «Доля армії без держави», «Повстанцям України», «Життя віддане Вітчизні», що відображатимуть боротьбу ОУН, УПА на теренах області за здобуття Україною незалежності. Для старшокласників театралізований вечір «З вогню та в полум’я», історичний турнір-вікторину «УПА: правда і міфи».

Серед різноманітних заходів Тижня почесне місце посідають ігрові форми роботи. Численні вікторини, літературні змагання, як групові, так і індивідуальні не лише розвиватимуть у дитини пам’ять, логічне та образне мислення, але й спонукатимуть взяти в руки ту чи іншу книгу. Для проведення таких заходів рекомендуємо книги письменників-ювілярів, які давно здобули у дітей любов та захоплення. Наприклад, для читачів-учнів 1-4 класів пропонуємо провести літературну гру «Нестайко-читайко» (додаток 2), для читачів-учнів 5-11 класів літературна вікторина по творчості Джанні Родарі «Володарка світу фантазій», інтелектуально-творча гра «Вас запрошує Том Сойєр» за романом Марка Твена.

Оскільки проведення Тижня співпадає з Міжнародним днем театру (27 березня), тому цей день рекомендуємо присвятити театру. В 2015 році відзначаються ювілеї театральних корифеїв: М. Старицького, І. Карпенка-Карого, М. Кропивницького. Доречним можуть бути інсценізації їх творів, конкурс на кращого юного актора або режисера, вікторина «Корифеї української сцени».

Потрапити у світ казки дітям допоможе вікторина «Кольори казок» (додаток 3), у ході якої учасники не лише зможуть пригадати твори Редьярда Кіплінга, Ганса Христіана Андерсена, Миколи Носова та інших дитячих письменників, але й матимуть змогу передивитися уривки із мультиплікаційних екранізацій цих творів та ознайомлення із кращими ілюстраціями до них. Також ефективними формами роботи цього дня будуть літературно-музичний ранок «Чарівник з теплим серцем» присвячений творчості В. Гауфа, літературна гра «Казки його життя» за творами Г.Х.Андерсена.

І, нарешті, у день урочистого закриття Тижня варто підбити підсумки всіх конкурсів, вікторин тощо, провести нагородження переможців, визначити найактивніших читачів, заохотити тих, хто прийшов до бібліотеки вперше.

Під час проведення Тижня рекомендуємо звернути увагу на такі  ювілейні дати письменників і видатних людей:


  • 80 років від дня народження В.А.Симоненка

  • 80 років від дня народження Б. Олійника

  • 85 років від дня народження Л.Костенко

  • 85 років від дня народження В. Нестайка

  • 95 років від дня народження Д. Білоуса

  • 95 років від дня народження Д. Родарі

  • 120 років від дня народження М. Рильського

  • 180 років від дня народження М.Твена 

  • 200 років від дня народження М. Вербицького

  • 200 років від дня народження П. Єршова та ряд інших дат.

Додаток 1

Я вибрала долю собі сама

Поетичне інтерв’ю з Ліною Костенко

Мета: ознайомити читачів - учнів 8-9 класів з творами Ліни Костенко, які не входять до шкільної програми. Побудовано захід у формі діалогу.

Дійові особи: кореспондент, читці, ведуча. Від імені Ліни Костенко читає ведуча.

Звучить класична музика.

Сцену прикрашено портретам Ліни Костенко.

Ведуча: Упродовж століть утверджувалася думка, що сягнути в поезії чоловічого рівня жінка ніколи не зможе. При цьому часто натикалося на «недоско­налість» жіночої природи, тобто, на нездатність жінки мислити. Але гені­альний вислів грекині Сапфо «Людина в щасті – рівня Богові» доводить протилежне. А українська поезія відмічена феноменом Ліни Костенко.

Читець 1: Я, що прийшла у світ не для корид,

Що не люблю юрби і телекамер,

О, як мені упікся і обрид

Щоденний спорт – боротися з биками!

Я одягаю пурпуровий плащ.

Бики вже люттю наливають очі,

Я йду на них!... Душе моя, не плач...

Ці види спорту вже тепер жіночі.



Ведуча: Ліна Василівна Костенко народилась 19 березня 1930 року в мі­стечку Ржищеві на Київщині в родині вчителів, яка у 1936 році переїхала до Києва, де Ліна закінчує середню школу. Війна, післявоєнні труднощі наклали свій відбиток на вразливу душу дівчини:

Читець 2: Мій перший вірш написаний в окопі.

На тій сипкій од вибухів стіні,

Коли згубило зорі в гороскопі

Моє дитинство, вбите на війні...

Це вже було ні зайчиком, ні вовком,

Кривавий світ, обвуглена зоря! –

А я писала мало не осколком

Великі букви, щойно з букваря, –

Той перший віршик, притулившись скраю,

Щоб просвітила поночі війна,

Який він був, я вже не пам’ятаю.

Снаряд упав - осипалась стіна.



Ведуча: Після закінчення школи Ліна Костенко навчається у Київському пе­дагогічному інституті, але навчання не приносить задоволення її творчій душі, і вона вступає до Московського літературного інституту ім. О.М. Горького, який закінчила у 1956 році з відзнакою.

Кореспондент: Ви навчалися і спілкувалися з неординарними особисто­стями того часу. Хто вони?

Ліна Костенко: Так, це цікаві та талановиті люди: Роберт Рождественський, Фазіль Іскандер, Юнна Моріц, Паруйр Севата інші, які яскраво заявили про себе у шістдесяті.

Кореспондент: А що Ви скажете про захист своєї дипломної роботи в літературному інституті?

Ліна Костенко: Я вчилася у семінарі Михайла Свєтлова. Цікаві дискусії, краса Підмосков’я, народжуються сповнені любові до життя і людей вірші, які й увійшли до першої збірки «Проміння землі». Вона і стала моєю диплом­ною роботою, а рецензентом був відомий письменник Всеволод Іванов.

Ведуча: Чи легкою виявилася доля поетеси? Чому її так пророчо передбачила Ліна Костенко у своєму вірші «Доля»?

Читець 1: Наснився мені чудернацький базар:

Під небом, у чистому полі,

Для різних людей,

Для щедрих і скнар,

Продавалися різні Долі.

Одні були царівен не гірш,

А другі — як бідні Міньйони.

Хто купляв собі Долю за гріш.

А хто — і за мільйони.

Дехто щастям своїм платив.

Дехто платив сумлінням.

Дехто — золотом золотим.

А дехто — вельми сумнівним.
Долі — ворожки, тасуючи дні,

До покупців горнулись.

Далі самі набивались мені.

І тільки одна відвернулась.



Я глянула їй в обличчя смутне,

Душею покликала очі.



  • Ти все одно не візьмеш мене, —

сказала вона неохоче.

  • А може, візьму?

  • Ти собі затям, —

За мене треба платити життям,

а я принесу тобі горе.

—То хто ж ти така?

Як твоє ім’я?

Чи варта такої плати?


  • Поезія — рідна сестра моя.

Правда людська — наша мати.

І я її прийняла, як закон.

І диво велике сталось:

Минула ніч. І скінчився сон,

А Доля мені зосталась.

Я вибрала Долю собі сама.

І що зі мною не станеться —

у мене жодних претензій нема

до Долі — моєї обраниці.

Перша збірка «Промені землі», яка вийшла у 1957 р., принесла визнання поетесі. Згодом побачили світ збірки «Вітрила», «Мандрівки серця», «Зоря­ний інтеграл». Потім поетичному слову Ліни Костенко було оголошено заборону. її твори не виходили окремими тиражами до 1977 р., до появи збірки «Над берегами вічної ріки».



На сцену виходять ведуча та кореспондент.

Кореспондент: Ліна Василівно! Досить чисто зустрічається така фраза: «Ба­гато років у поетеси пройшли у вимушеному мовчанні».

Ліна Костенко:... Ні! Це не так! В студентських гуртожитках і серед справ­жніх шанувальників літератури мої вірші ходили по руках. Я писала.

Кореспондент: Ви не любите мітингів, не любите виступати, а все ж таки виступаєте.

Ліна Костенко: ...я, яка хотіла б тільки бути біля свого письмового столу, я відчуваю, усвідомлюю: настав час, коли мовчати мають право тільки мертві. І тому я приймаю запрошення виступати перед людьми.

Кореспондент: Скажіть, вірші, як люди? Ваші вірші мають свій характер? Ліна Костенко: Є вірші — квіти...

Вірші - дуби.

Є іграшки вірші.

Є рани.


Є повелителі й раби.

І вірші є - каторжани.

Крізь мури в’язниць,

По тернах лихоліть - ідуть, ідуть

По етапу століть...

Кореспондент: Що ви можете сказати про сучасну молоду поезію Укра­їни? Чим різниться літературне покоління нового століття від «шістде­сятників»?

Ліна Костенко: В теперішній літературній молоді відродилася і про­довжилася та гілка, яка не скоригована тимчасовими політичними чи ідео­логічними обставинами. Всі вони пишуть по-різному, у кожного своя пое­тика, але в цілому в їхній поезії є щось і спільне. Рівнем свого обдарування це нове покоління принесло нову надію на подальший розвиток україн­ської літератури по висхідній.

Кореспондент: Що це за «фантастична доля» історії віршованого роману «Маруся Чурай»?

Ліна Костенко: Насправді історія з цим твором розпочиналася не так легко й радісно. Звинувачення внутрішніх рецензентів, причому закиди навіть політичного характеру, затримали вихід роману не менше, як літ на шість... Лише після спеціальної ухвали Президії правління Спілки пись­менників України твір був випущений у 1979 році «Радянським письмен­ником». За кілька днів восьмитисячний тираж було розпродано. Повторне видання через три роки вже накладом сто тисяч примірників в серії «Рома­ни і повісті» («Дніпро», 1982), так само швидко зникло з книгарень.

Ця дівчина не просто так, Маруся,



Це голос наш. Це - пісня. Це - душа.

Ведуча: Я вважаю, що саме ці слова можна сказати і про велику поетесу України Ліну Костенко. Так, вона наша і пісня і душа, і щирість, і суддя, і захисник. Вона поетеса, яка живе і думає, радіє і сумує разом з нами, виносить свій вирок і намагається щиро допомогти своїм словом, безком­промісним, щирим, чутливим; словом, яке відкриває зовсім інший світ, де на першому місці стоять лише добро, любов, милосердя и щирий па­тріотизм.

Кореспондент: Дякуємо Вам за цікаве інтерв'ю.

Додаток 2

Нестайко-читайко
Літературна гра

Мета: Популяризація творів В. Нестайка, написаних в останні роки.
Обладнання: Два гральних кубики різних кольорів, листки з питаннями.
Умови гри: У грі можуть брати участь як окремі читачі, так і команди. Ведучий по черзі кидає кубики. Число, яке випаде на одному — це назва книги, на другому — запитання до даної книги. За вірну відповідь надається один бал. Виграє той, хто перший назбирає 12 балів.

Запитання до творів В. Нестайка:

I. Таємниці лісею Кондор

  1. Де жила родина президента Пташиної республіки? (У Мармуровому Палаці на Скелястій Горі).

  2. Яка була улюблена гра Грифи? (У «ворона»).

  3. Як жартував над Грифою невидимка? (Кинув йому яйце у дзьоб, штовхнув з вишки на уроці літання, змусив квакати по-жаб’ячому на уроці співів).

  4. Хто відправився розгадувати таємницю лісею? (Грифа, Крякс, Пак і Гелгуш).

  5. Який новачок з’явився в лісеї? (Чарівне пташеня Жартик).

  6. Що допомогло Грифі одержати першу перемогу над собою? (Сміх).

II. Ковалі щастя

  1. Чого не мав чаклун Зландії? (Щастя).

  2. Де жили ковалі Часу — Тік і Так? (На горі Вічності, край берега ріки Часу, у Чарівному Замку Годин).

  3. Що вкрав у ковалів щастя Посіпак? (Золоте кувалдо і чарівний мішок з частинками-золотинками).

  4. Кому сказали ковалі: «Щастя в неволі не кується?» (Бабі Свистусі).

  5. На кого перетворилися Зландій та Посіпака? (На Діда Мороза та Снігуроньку).

  6. Хто врятував ковалів Щастя? (Детектив Бровко Барбосович).

III. В країні Місячних Зайчиків

  1. Як звати головну героїню казки? (Нуся).

  2. Що місячні зайчики вважали своїм головним заняттям? (Дарувати несподівані радощі).

  3. Хто полонив гнома-агронома Цибульку? (Пан Морок).

  4. Де знайшла Нуся місячного зайчика Сяйвика? (У країні Страхолюндії).

  5. За допомогою якої квітки Нуся розчаклувала  Цибульку? (Нічна фіалка).

  6. Яким чарівним пристроєм користувалися місячні зайчики? (Чаривізор).

IV. Казкові пригоди Грайлика

  1. Яке справжнє ім’я Грайлика? (Михайлик).

  2. Яку країну вигадав Грайлик зі своїми друзями? (Дитиндія).

  3. Якою секретною зброєю володів Коша? (Серце).

  4. Що дав дідусь Татай Грайликові, коли той вирушив у подорож по золоті терези? (Сім чарівних таблеток).

  5. Які три секрети майбутнього відкрив Грайлик? (Якщо щось захотів, треба дуже-дуже цього захотіти. Поставивши мету, потрібно прагнути до неї з усіх сил. Без допомоги людей ти нічого не можеш зробити).

  6. Як розшифровується назва країни Куматенега? («Куди Макар телят не ганяв»).

V. Чарівні окуляри

  1. Хто подарував Васі і Ромці чарівні окуляри? (Добра відьма Маргарита Степанівна).

  2. Де судили Ромку за те, що він дражнив рудих? (У цирку міста Рудоград).

  3. Як допомогли Вася і Ромка художнику Георгію Васильовичу? (За допомогою чарівних окулярів вони знайшли ікону Миколая Чудотворця).

  4. Для чого було дароване дитяче безсмертя козачкові Гульці? (Для захисту скривджених дітей).

  5. Як звали чарівника часу? (Мить Митьович Часомір).

  6. Яке найбільше диво зробили чарівні окуляри? (Дарували зір сліпій Любочці).

VI. Чорлі

  1. Як чаклун Бридакус зачаклував Орланда? (Перетворив його ніс і рот на орлиний дзьоб).

  2. Хто і чому не був щасливим в Дивограді? (Хлопчик Айк, який був боягузом).

  3. Хто вважав, що невдачі можуть бути на краще? (Кіт Чорлі).

  4. Що врятувало Айка від потворства? (Сміх).

  5. Хто допоміг врятувати лицаря Орланда? (Сонячний зайчик Терентій).

  6. На кого перетворив Чорлі чаклуна Бридака? (На людину Дака).


Додаток 3

Кольори казок

Вікторина для читачів-учнів 1-4 класів
Мета: Популяризація серед читачів-учнів 1-4 класів класичних творів дитячої літератури, знайомство із цікавими книгами за допомогою цитат, ілюстрацій, екранізацій творів та іншої інформації про книгу.

Обладнання: Різнокольорові фішки і конверти із питаннями

Умови гри: У грі можуть брати участь 6-8 читачів або команди з такою ж кількістю учасників, які обирають собі питання з конвертів (наприклад, конверт червоний, питання 6) За правильну відповідь учасник (команда) отримує фішку відповідного кольору. Учасник, або команда також мають право один раз вибрати конверт «Веселка»: у разі правильної відповіді він отримує сім фішок, неправильної — віддає половину своїх фішок. Перемога призначається у двох номінаціях: «Найбільша веселка» (найбільша кількість фішок), «Найяскравіша веселка» (найбільше фішок різних кольорів).

Список книг:

А. Погорельський. «Чорна курка, або Підземні жителі»

П. Єршов. «Горбоконик»

Г. Х. Андерсен. «Снігова королева»

Р. Кіплінг. «Мауглі»

К. Чуковський. «Муха-Цокотуха»

Ю. Олеша. «Три товтстуни»

П. Бажов. «Малахітова шкатулка»

М. Носов. «Пригоди Незнайка та його друзів»
Червоний конверт. Автора!

Назвати автора казок

1. «Снігова королева» (Ганс Христіан Андерсен).

2. «Горбоконик» (Павло Єршов).

3. «Три товстуни» (Юрій Олеша).

4. «Пригоди Незнайка та його друзів» (Микола Носов).

5. «Чорна курка, або Підземні жителі» (Антоній Погорєльський).

6. «Мауглі» (Редьяр Кіплінг).

7. «Срібне копитце» (Павло Бажов).

8. «Муха-Цокотуха» (Корній Чуковський).

(Правильна відповідь — 1 червона фішка)
Помаранчевий конверт. Казкові головоломки

Розшифрувати назву казки

1. ХА-ЦО-МУ-ТУ-КО-ХА («Муха-Цокотуха»).

2. КИ-НО-КО-БРОГ («Горбоконик»).

3. СНІ-КО-ГО-РО-ВА-ЛЕ-ВА («Снігова королева»).

4. ЧОРНІ ЖИТЕЛІ АБО ПІДЗЕМНА КУРКА («Чорна курка, або Підземні жителі»).

5. СРІБ-ЦЕ-НЕ-ИТ-КОП («Срібне копитце»).

6. ПРИ-ДИ-ГО-НЕЗ-КА-НАЙ-ТА-ЙО-ДРУ-ГО-ЗІВ («Пригоди Незнайка та його друзів»).

7. М-І-А-Л-У-Г («Мауглі»).



8. ТРИ-ТУ-НИ-ТОВСТ («Три товстуни»).

(Правильна відповідь — 2 помаранчеві фішки).
Жовтий конверт. До казки – підказки

Назвіть казку про те…

Як дурник став царем за допомогою коника. (П. Єршов, «Горбоконик»).

Як легко робити і важко виправляти помилки. (А. Погорельський «Чорна курка, або Підземні жителі»).

Як жили маленькі чоловічки у казковому місті. (М. Носов, «Пригоди Незнайка та його друзів»).

Як дружба та відданість розтопили льодяне серце. (Г. Х. Андерсен, «Снігова королева»).

Про іменини, битву та весілля. (К. Чуковський, «Муха-Цокотуха»).

Про сина вовчої зграї. (Р. Кіплінг, «Манглі»).

Про дідуся, його прийомну онучку, кішку та козлика. (П. Бажов. «Срібне копитце»).

Про державний переворот у казковому королівстві (Ю. Олеша, «Три товстуни»).

(Правильна відповідь — 3 жовті фішки).
Зелений сектор. Казкова пошта

Із якої казки надійшли телеграми:

«Ми однієї крові – ти і я» (Р. Кіплінг, «Мауглі»).

«Візьму тебе, тільки цур мені, в лісі не ревти і додому, поки не можна буде, не проситися» (П. Бажов, «Срібне копитце»).

«Більших коней ти продай,

Горбанька ж не віддавай.

В ясен день, у тьмі ночній,

Він товарищ буде твій» (П. Єршов, «Горбоконик»).

«Я подарую тобі увесь світ, та ще й нові ковзани, якщо ти складеш із крижин слово «вічність» (Г. Х. Андерсен, «Снігова королева»).

«Я не можу забути твоєї послуги, хоча той Альоша, який врятував мене від смерті, зовсім не схожий на того, якого тепер перед собою бачу» (А. Погорєльський, «Чорна курка, або Підземні жителі»).

«Я злодюгу зарубав,

Павучище покарав,

І я хочу після бою

Одружитися з тобою» (К. Чуковський, «Муха-Цокотуха»).

«Пане спадкоємцю, я вилікував вашу ляльку. Як бачите, я не тільки повернув їй життя, але й зробив це життя ще чудовішим... Я навчив вашу ляльку розмовляти, складати пісеньки і танцювати» (Ю. Олеша, «Три товстуни»).

«Від сонця відірвався шматок і вдарив мене по потилиці!» (М. Носов, «Пригоди Незнайка та його друзів»).

(Правильна відповідь — 4 зелені фішки).
Блакитний конверт. Чарівна скринька

Із якої казки предмети:

Кинжал (Р. Кіплінг, «Мауглі»).

Конопляне зернятко (А. Погорельський, «Чорна курка, або Підземні жителі»).

Скалочка дзеркала (Г. Х. Андерсен, «Снігова королева»).

Ключ (Ю. Олеша, «Три товстуни»).

Блакитний капелюх (М. Носов, «Пригоди Незнайка та його друзів»).

Перо Жар-Птиці (П. Єршов, «Горбоконик»).

Шапка із дорогоцінним камінням (П. Бажов, «Срібне копитце»).

Самовар (К. Чуковський, «Муха-Цокотуха»).

(Правильна відповідь — 5 блакитних фішок).
Сектор синій. Казка на екрані

Назвати казку за уривком із мультфільму

1. Снігова королева = Снежная королева [1957] : [електрон. ресурс]: екранізація казки Г. Х. Андерсена / реж. Л. Атаманов ; сцен. Л. Атаманов, Г. Гребнер, М. Ердман ; худож.-постан. О. Вінокуров, Л. Шварцман; оператор-постанов. М. Друян; комп. А. Айвазян; ролі озвучували С. Мартінсон, В. Бендіна, Я. Жеймо.

— Електрон. відео-дані (1 файл: 1 год. 4 хв. 30 с.). — [Союз-мультфильм, 1957]. — Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=4T1TdghHedo, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. —Канал користувача OnlineTales на Youtube. — 46 хв. 26 с.-47 хв. 40 с.



2. Подарушка = Подарёнка [1978] : [електрон. ресурс]: за сказом П. Бажова «Срібне копитце» / реж. І. Резніков ; сцен. А. Розін ; оператор В. Баженов; комп. В. Казенін. — Електорн. відео-дані (1 файл: 18 хв. 31 с.). — [Свердловск. киностудия, 1978]. — Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=53W7hOWqjEw, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача animatru на Youtube. — 15 хв.45 с.-17 хв. 03 с.

3. Три товстуни = Три толстяка [1963] : [електрон. ресурс]: за казкою Ю. Олеші / реж. В. Брумерг, З. Брумерг ; сцен. В. Шкловський ; оператор О. Петрова; комп. О. Варламов ; ролі озвучували Н. Румянцева, Т. Пельтцер, О. Косовський. — Електрон. відео-дані (1 файл: 35 хв. 36 с.). — [Союзмультфильм, 1963]. — Режим

доступу: http://www.youtube.com/watch?v=AMFEtBC9004, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача Союзмульт- фильм на Youtube. — 20 хв. 30 с.-21 хв. 45 с.



4. Мауглі. Повернення до людей = Маугли. Возвращение к людям. [1971] : [електрон. ресурс] : фільм із серії «Мауглі» / реж. Р. Давидов ; сцен. Л. Білокуров ; худож.-постанов. П. Репкін, О. Винокуров ; комп. С. Губайдуліна; ролі озвучували

А. Папанов, А. Назаров, С. Мартінсон та ін. — Електорн. відеодані (1 файл: 20 хв. 18 с.). — [Союзмультфильм, 1963]. — Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=zDIJjF9aeTc, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача Союзмультфильм на Youtube. —15 хв.25 с.-17 хв.42 с.



5. Горбоконик = Конек-Горбунок [1975] : [електрон. ресурс]: за казкою П. Єршова / реж. І. Іванов-Вано ; сцен. А. Вовков ; худож.- постанов. Л. Мільчин ; комп. В. Оранський, В. Васильєв ; ролі озвучували О. Грибов, В. Енютіна, Г. Віцин та ін. — Електорн. відеодані (1 файл: 1 год. 15 хв.). — [Союзмультфильм, 1975]. — Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=xS2WX1PiZuQ,

вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача Союзмультфильм на Youtube. — 48 хв.10 с.-49 хв.10 с.



6. Пригоди Незнайка та його друзів. Коротульки з Квіткового міста = Приключения Незнайки и его друзей. Коротышки из Цветочного города. [1971] : [електрон. ресурс]: перший фільм серії «Пригоди Незнайка та його друзів» / реж. Ю. Трофімов; сцен. М. Носов ; худож.-постановщик Ю. Трофімов, Г. Смолянов; комп. В. Шаїнський ; ролі озвучували О. Бабаєва, Р. Зеленая, З. Гердт та ін. — Електорн. відео-дані (1 файл: 17 хв. 6 с.). — [Экран, 1971]. — Режим доступу: http://www.youtube.com/watch?v=IDSA-i6FFKc, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача Vskazki на Youtube. — 07.00-08.03.

7. Муха-Цокотуха [1971] : [електрон. ресурс]: за вірш. Казкою К. Чуковського / реж. Б. Дьожкін, В. Сутєєв; сцен. В. Сутєєв ; худож.-постанов. Б. Дьожкін, В. Нікітін ; комп. О. Соколов-Камін. — Електорн. відео-дані (1 файл: 10 хв. 3 с.). — [Союзмульфільм,1971]. — Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=IHyur

GDLtSA , вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача VideoMultfilm на Youtube. — 8 хв. 10 с.-10 хв.15с.



8. Чорна курка = Черная курица [1975] : [електрон. ресурс]: за казкою А. Погорельського / реж. Ю. Трофімов; оператор Є. Гуревич; комп. О. Рибніков. — Електорн. відео-дані (1 файл: 20 хв. 34 с.). — [Экран, 1975]. — Режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=F85OCe0gmiE, вільн. — Назва з екрана. — Рос. мова. — Канал користувача Soyuzmult на Youtube. — 08 хв. 10 с.-10 хв. 15 с.



(Правильна відповідь — 6 синіх фішок).
Фіолетовий конверт. Казка у малюнках

Впізнати казку за ілюстраціями.

1. Андерсен Г. «Снігова королева».

2. Бажов П. «Срібне копитце».

3. Єршов П. «Горбоконик».

4. Кіплінг Р. «Мауглі».

5. Носов Н. «Пригоди Незнайка та його друзів».

6. Олеша Ю. «Три товстуни».

7. Погорельський А. «Чорна курка, або Підземні жителі».

8. Чуковский К. «Муха-цокотуха».

(Правильна відповідь — 7 фіолетових фішок).
Конверт «Веселка»

1. Які книги про Незнайка написав Микола Носов?



(«Пригоди Незнайка та його друзів», «Незнайко у Сонячному місті», «Незнайко на Місяці»).

2. До якого збірника входить казка Павла Бажова «Срібне копитце»? («Малахітова шкатулка»).

3. Назвіть три казки Корнія Чуковського.

4. Що означає ім’я героя Редьяра Кіплінга «Мауглі»? (Жабенятко).

5. Назвіть три казки Ганса Христіана Андерсена.

6. Яку посаду займала Чорнушка із казки Антонія Погорельського «Чорна курка» при королівському дворі? (Міністр).

7. Скільки кораблів було звільнено із пащі кита у казці Павла Єршова «Горбоконик»? (Сорок).

8. Ким були Тутті і Суок – герої казки Юрія Олеши «Три Товстуни»? (Братом і сестрою).








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка