Мета: формувати поняття про шкільне життя, познайомити майбутніх першокласників із школою



Скачати 77.27 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір77.27 Kb.
Мета:формувати поняття про шкільне життя,

познайомити майбутніх першокласників із школою,

вчити відповідати на запитання,

розвивати пам'ять, мовлення, мислення, дружні стосунки,

виховувати зацікавленість до шкільного життя, навчання.
Ведучий. Сьогодні свято радістю багате,

Сьогодні ви, шановні мами й тата,

Діток своїх веселих та завзятих

До школи нашої всі дружно привели.



Ведуча. Тож, як ведеться, хочем всіх вас привітати,

За нашим звичаєм вас будем зустрічати:

Даруєм усмішки всім на добро,

Щоб в вас і в нас лиш щастя скрізь було!



Зайчик: Доброго дня, друзі! Від імені усіх звірят - школярят, які

навчаються в лісовій школі, я вітаю вас з великим і радісним днем

у вашому житті.

Хочу побажати вам: якщо «дванадцяток», то добірних,

Якщо щастя, то рясного,

Усмішок без ліку і квітучого віку.



Пісня «Учат в школе»

Звучить фонограма з казки "Буратіно". На сцену виходить Мальвіна.

Зайчик: Що трапилось, Мальвіна?

Мальвіна. Десь зник Буратіно. Діти, Ви не бачили його?

На сцені з"являється Буратіно. Він плаче.

Мальвіна. Що сталося, Буратіно? Сьогодні такий день, а ти плачеш.

Буратіно. (хниче) Я плачу, бо отримав листа, але не можу його прочитати.

А так цікаво знати, що там написано.



Мальвіна. Ах! Та ти ж не вмієш читати. Я забула. Діти, допоможемо

Буратіно? Хто з вас знає букви підніміть руки. Не бійтесь. Ніхто

не знає , ну тоді я вам допоможу.

«ДОРОГИЙ БУРАТІНО!

ЗАПРОШУЄМО ТЕБЕ НА ЗНАЙОМСТВО ЗІ ШКОЛОЮ

І ПЕРШОЮ ВЧИТЕЛЬКОЮ.»



Буратіно. Ух! Як здорово! А чи не підкажете ви мені, як потрапити до

школи?


Мальвіна. Ти і так у школі. І сьогодні ми знайомимось зі школою і

вчителькою.



Буратіно. Ну, якщо так, то я з радістю теж познайомлюсь. До того ж у мене

є для вас сюрприз. А який? Ви дізнаєтеся, коли виконаєте мої

завдання.

Буратіно. У сумці зошити, буквар.

Хто до школи йде? (школяр)



Мальвіна. На травиці біля хати

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних - скільки всіх? (п'ять)



Буратіно. Коли хочеш ти читати,

То мене повинен знати.

А коли мене не знаєш,

То нічого не вгадаєш. (буква)



Мальвіна. На полиці вісім книг,

Толя взяв одну із них.

Хто тепер сказати міг,

Скільки на полиці книг? (сім)



Буратіно. Є чарівник у школі в нас.

Ану, впізнайте, хто він?

Озветься - тиша йде у клас,

Озветься ще раз - гомін.

Щоб не спізнитись на урок,

Нам голос подає ... (Дзвінок)

Молодці! Ви добре справилися з завданням!

А зараз, друзі, обіцяний сюрприз…



Презентація «Моя Україна»

Діти (разом): Ми - сім кольорів веселки.

Вводимо вас, діти, в веселковий світ знань.



  1. читанка У школі вас навчать читати,

Бо хто багато читає, той багато знає.

А книжка вчить, як на світі жить.

На читанні вас навчать читати,

Вчення – світ, а невчення – тьма.

З книги легко світ пізнати,

Книга все розкаже вам сама.

Книга допоможе мандрувати

По землі і навіть до зірок,

З нею можете повсюди побувати,

Ви ж зробили лише перший крок.

Книга мудра і багато знає,

Вчить людину, як на світі жить.

Мудрий той, хто книжечку читає,

Знайко завжди спереду біжить.



Гра « Впізнай казку»

-Діти! До нас на свято надійшли листи від казкових героїв. Сорока розгнівалась, що її не запросили на свято і витерла деякі слова у листах. Відгадайте! Від яких казкових героїв прийшли листи і назвіть казку.



а) Дід, баба, курочка, яйце, мишка, ( «Курочка ряба» )

б) Дід, баба, онучка, собачка, мишка, ріпка. Ріпка» )

в) Котик, півник, лисичка. Котик і півник. )

г) Дід, баба, ведмідь, зайчик, вовчик, лисичка, Колобок. Колобок»)
д)Коза, вовк, коваль, козенята. (Вовк і семеро козенят»)


е)Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовк, кабан, ведмідь («Рукавичка»)

Показ казки у слайдах «Вовк та козенята»

2 – рідна мова: Пишуть не пером, а розумом,

Хто навчиться грамотно писати,

Тому всі відкриються путі

Й допоможе іншим у житті.

Той, хто рідну мову поважає,

Живучи у рідному краю,

Той усі вершини подолає

І не зрадить матінку свою.

Свою рідну неньку Україну

Берегтиме кожен день і час.

І стоятиме за неї до загину,

Бо земля ця дорога для нас.



3 – математика: “Математика – гімнастика для розуму”.

Математика - наука найточніша,

Її треба наполегливо учить.

І чим далі – тим вона складніша,

Та без неї людям не прожить.

Гра «Вибери потрібне»

Ви прийшли до школи і вже, мабуть, знаєте, що учневі потрібно брати в школу. Послухайте історію про хлопчика Миколку і визначте, чи все потрібне йому у школі.

Хлопчик Микола збирався до школи і ось що він поставив в портфель.

Перший раз малий Микола став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку, ручку, зошит, гумку, м'яч, перо, граблі, подушку,

На обід м'яку пампушку, два ведмедики, лопату,

Білочку руду, хвостату, лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю, ще й стільця, стола і парту,

Трактора, машину, мило, вже й надворі звечоріло.

4 – природознавство: “Весна красна квітами, а осінь – плодами”.

Земля – це найбільше диво.

Оточує нас дивосвіт.

І довкілля таке красиве

Всіх приваблює з юних літ,

Все в гармонії в цьому світі,

Флора, фауна і зірки.

Тож природу потрібно любити.

І другом їй бути завжди.

Кожну річечку і озерце,

Не забруднюй, а очищай.

Полюби і прийми до серця,

Бережи зелен світ і знай!

5 – світ музики: “Музика без язика, а людей скликає”

Всіх людей краса єднає,

Щастя, радість нам дає:

Всяк від радості співає –

І такі уроки є!

Всіх тут музики навчають,

Лунай, пісенний водограю!

Котки весело стрибають,

Ну, а ти їх заспівай.

Співає пісню «Промінчик»

6 – фізкультура, спорт. “У здоровому тілі – здоровий дух”.

Головне завдання – всім здоровим бути,

Мусиш сам подбати – і не вередуй.

Тож про фізкультуру як же нам забути?

Дух і волю, тіло вправами гартуй!

І зарядку треба нам щодня робити,

Й бігати, стрибати – всім потрібен рух!

А без цього, діти, в світі не прожити.

Лиш в здоровім тілі є здоровий дух!

Фізкультхвилинка.

Що ж, мабуть прийшла пора трохи відпочити.

Хочу на фізкультхвилинку всіх вас запросити.

Станем струнко! Руки в боки. Пострибаєм, як сороки.

Як сороки - білобоки. Стрибу - стрибу! Скоки - скоки!

А тепер, як жабенята хочем трохи пострибати.

Ква - ква - ква! Ква - ква - ква! Щоб спочила голова.



7 - праця, малювання: “Праця людину годує, а лінь марнує”

Мала бджола, а й та працює!

Тому і ти живи в труді,

Бо труд годує, а лінь – марнує.

Працюй – не будеш у біді.

Привчай до праці руки, друже,

А голові давай знання.

Майстерності навчайся дужче,

Будь наполегливим щодня,

Ще вчися гарно малювати,

Бо в світі стільки є краси,

Щоб світ у фарбах передати,

І людям цю красу нести.

Лине тиха музика. Діти залишають сцену.

Пісня «Розкажу про Україну».

Вчитель: Прийміть, будь ласка, подаруночки.

Діти їх зробили власними руками.



Презентація «Прохання до батьків»

Дитячі заповіді для мам, тат, бабусь та дідусів.

1.Дорогі батьки, пам'ятайте, що Ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва стати і бути людиною.

2.У моїх очах світ виглядає інакше, ніж у ваших. Прошу Вас, поясніть мені, що, коли, чому кожен із Вас у ньому має робити.

3. Мої ручки ще маленькі – не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко, малюю, пишу або кидаю м'яча.

4.Мої почуття ще недозрілі – прошу, будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте мене цілий день.

5. Щоб розвиватися, мені потрібне Ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.

6.Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках вчився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7.Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй неспроможності виконувати завдання згідно з вашим очікуванням.

8.Я вчуся у Вас усього: слів, інтонації голосу, манери рухатися. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до Вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв'язок між поколіннями. Тому навчіть мене, будь ласка, кращого.

Пам'ятайте, що ми разом не випадково:

ми маємо допомагати один одному

в цьому безмежному світі.

9.Я хочу відчувати вашу любов, хочу, щоб Ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб Ваша любов не перетворилася на милиці, які заважатимуть мені робити самостійні кроки.

ЛЮБІ МОЇ, Я ВАС ДУЖЕ – ДУЖЕ ЛЮБЛЮ!!!

ПОКАЖІТЬ МЕНІ, ЩО ВИ ЛЮБИТЕ МЕНЕ ТАКОЖ.

Ваша донька



Пам' ятка батькам першокласників

« Від п'ятилітньої дитини до мене

тільки крок,

Від новонародженого до п'ятилітнього –

страшна відстань »

Л. Толстой


1.Любіть дитину. Не забувайте про тілесний контакт з дитиною. Знаходьте радість у спілкуванні з дітьми. Дайте дитині місце в сім'ї.

2.Хай не буде жодного дня без прочитаної книжки.

3.Розмовляйте з дитиною, розвивайте її мову. Цікавтесь справами і проблемами дитини.

4.Дозвольте дитині малювати, розфарбовувати, вирізати, наклеювати, ліпити.

5.Відвідуйте театри, організовуйте сімейні екскурсії містом.

6.Надайте перевагу повноцінному харчуванню дитини, а не розкішному одягу.

7.Обмежте перегляд телепередач, ігри на комп'ютері до 30 хв.

8.Привчайте дітей до самообслуговування і формуйте трудові навички і любов до праці.

9.Не робіть із дитини лише споживача, хай вона буде рівноправним членом сім'ї зі своїми правилами і обов'язками.

10.Пам'ятайте, що діти – не прості продовжувачі наших особистих умінь і здібностей. Кожна дитина має право на власний вияв своїх потенційних можливостей і на свою власну долю.



Хлопчик: Бажаєм успіху і знань,

Змагань, і віри, і дерзань.

Знання потрібні для життя,

Для України майбуття…



Хлопчик: Здолати труднощі зумій,

Своє завдання зрозумій,

Що лише той учитись зможе,

Хто власні ліньки переможе.



Пісня

Глушківська ЗОШ I – III ступенів

Разом до школи ми йдемо

Свято-зустріч з

майбутніми учнями



вчитель Рожнова І.О.

2012


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка