Курсу: теорія і методики фізичного виховання дошкільників



Скачати 491.67 Kb.
Сторінка1/4
Дата конвертації15.04.2016
Розмір491.67 Kb.
  1   2   3   4
Тематика курсових робіт

кафедри теорії та методик дошкільної освіти

на 2015 - 2016 н. р.
Тематика курсових робіт

із курсу: теорія і методики фізичного виховання дошкільників

наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Поліщук О.В.



п/п

Тема роботи

1.

Педагогічний супровід малих форм активного відпочинку дошкільників

2.

Педагогічні технології формування правильної постави у дітей дошкільного віку

3.

Комплексний підхід до вирішення рухових завдань як засіб підвищення показника моторної щільності занять із фізкультури

4.

Педагогічний менеджмент системи фізичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі

5.

Моделювання педагогічних технологій супроводження гігієнічної гімнастики після денного сну з дітьми 5-7 років в умовах НВК «Школа - ДНЗ»

6.

Шляхи удосконалення наступнісних зв’язків у фізичному вихованні дошкільників та першокласників

7.

Педагогічні технології навчання вправ із метання дітей шостого року життя

8.

Закономірності формування рухових навичок у дітей дошкільного віку

9.

Цілеспрямоване застосування теоретичних положень видатних педагогів минулого у фізичному вихованні дошкільників

10.

Оптимальна модель фізкультурно-оздоровчої роботи в літній період в умовах НВК «Школа – ДНЗ»


Тематика курсових робіт із курсу: методика ознайомлення дітей з природою

наук.керівник ‒ к.п.н.,професор Рогальська-Яблонська І.П.





Тема роботи



Екологічне виховання дошкільників у світлі досвіду народної педагогіки.

2.


Куток природи як основна матеріальна база ознайомлення дошкільників з природою.

3.

Формування естетичного сприйняття природи у дітей старшого дошкільного віку.

4.


Формування у дітей старшого дошкільного віку ціннісного ставлення до природи засобами мистецтва.

5.

Народна педагогіка про виховання дошкільників засобами природи.

6.

Спільна робота дошкільного закладу та сім’ї з екологічного виховання старших дошкільників.

7.

Формування екологічної культури особистості через її духовний розвиток.

8.

Пізнавальний потенціал екологічних знань в умовах комплексного використання різних видів діяльності дітей у природі.

9.

Формування у дошкільників первинних уявлень про екологічні зв’язки у природі.

10.

Морально-естетичне виховання старших дошкільників засобами природи.

11.

Праця в природі як основний практичний метод ознайомлення дошкільників з природою.

12.

Спостереження як основний метод у процесі ознайомлення дошкільників з природою.

13.

Гра як засіб фіксації знань дошкільників про природу.

14.

Цінність природи та її виховний вплив на дошкільників.

15.

Природа як фактор фізичного виховання дошкільників


Тематика курсових робіт

із курсу: методика ознайомлення дітей із суспільним довкіллям

наук.керівник ‒ к.п.н.,професор Рогальська-Яблонська І.П.





Тема роботи

1.

Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей старшого дошкільного віку.

2.


Формування соціального досвіду у дітей старшого дошкільного віку.

3.

Соціалізація особистості дитини на основі взаємодії сім’ї та дошкільного навчального закладу.


4.

Дитяча субкультура як фактор соціалізації дітей дошкільного віку.


5.

Особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дошкільників.

6.

Місце і роль сім'ї в соціалізації особистості дитини.

7.

Особливості соціалізації дітей у Монтессорі-педагогіці.

8.

Соціалізація особистості дитини засобами ігрової діяльності.

9.

Особливості соціалізації дітей у стосунках з однолітками.

10.

Особливості соціалізації дитини в сім’ях розлучених батьків.

11.

Збагачення уявлень дітей про суспільне довкілля у дітей дошкільного віку.

12.

Соціалізація дошкільників засобами використання казки у педагогічному процесі ДНЗ.

Виховання у старших дошкільників гуманного ставлення до людей.



13.

Виховання у дітей старшого дошкільного віку шанобливого ставлення до людей похилого віку.

14.

Різновікова взаємодія дітей як чинник їхньої соціалізації.

15.

Педагогічна підтримака економічної соціалізації дітей у взаємодії сім’ї та дошкільного навчального закладу.

16.

Соціальний розвиток дошкільників в умовах різновікової взаємодії.

17.

Педагогічні умови виховання у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до себе.

18.

Педагогічні умови освоєння дітьми цінностей навколишнього світу.

19.

Наступність у соціально-емоційному розвитку дошкільників та молодших школярів.

20.

Зміст і організація спілкування дошкільників як засіб їхньої соціалізації.


Тематика курсових робіт із курсу: дошкільна лінгводидактика

наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Залізняк А.М.





Тема роботи

1.

Методика навчання переказу дітей п'ятого року на основі використання методу моделювання.

2.


Особливості розвитку мовленнєвої творчості старших дошкільників у ігровій діяльності.

3.

Виховні умови стимулювання мовленнєвої активності дітей середнього (старшого) дошкільного віку в процесі навчання розповіді за картиною.

4.

Розвиток образності мовлення дітей у процесі навчання розповідання за пейзажними картинами.

5.

Особливості навчання розповідання в молодшому дошкільному віці на основі використання наочності.

6.

Особливості застосування структурно-логічної схеми в процесі навчання розповідання молодших дошкільників.

7.

Особливості використання командного методу в навчанні старших дошкільників розповідання.

8.

Лінгводидактичні умови стимулювання мовленнєвої творчої діяльності дітей.

9.

Особливості формування передумов зв'язного мовлення в молодшому дошкільному віці.

10.

Методика розвитку зв'язного мовлення старших дошкільників у процесі театралізованої діяльності.

11.

Мовленнєвий супровід дитини старшого дошкільного віку.

12.

Формування діалогічних умінь дітей старшого дошкільного віку в іграх за сюжетами художніх творів.

13.

Особливості оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.

14.

Казкотерапія в розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.


Тематика курсових робіт

із курсу: образотворче мистецтво з методикою

наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Бабій І.В.





Тема роботи

1.

Розвиток творчих здібностей у дітей засобом витинання.

2.


Розвиток творчого сприймання та фантазії в процесі розважального малювання.

3.

Вплив творів декоративно-прикладного мистецтва на збагачення змісту дитячих малюнків.

4.

Формування художніх умінь і навичок дітей на заняттях з аплікації.

5.

Педагогічні умови навчання дошкільників техніці малювання.

6.

Естетичне виховання дошкільників шляхом ознайомлення з творами народно-прикладного мистецтва.

7.

Вплив казки на розвиток зображувальної творчості дітей.

8.

Розвиток творчості дітей на заняттях з ліплення.

9.

Система ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з творами живопису (натюрмортом).

10.

Особливості керівництва самостійною діяльністю дітей в процесі декоративного ліплення.

11.

Особливості організації гурткової роботи щодо ознайомлення : дошкільників із скульптурою.

12.

Роль музейної педагогіки у формуванні естетичних смаків дошкільника.

13.

Сенсомоторний розвиток дошкільника в процесі ознайомлення з образотворчим мистецтвом.

14.

Розвиток органів відчуття у процесі образотворчої діяльності.

15.

Розвиток зображувальної діяльності в ранньому віці.

16.

Гра в системі навчання дітей основам зображення.

17.

Шляхи навчання дітей старшого дошкільного віку естетичного сприйняття творів образотворчого мистецтва.

18.

Педагогічні умови організації художньо-творчої діяльності дітей.

19.

Формування технічних умінь і навичок моделювання з папер> та картону у дошкільників.

20.

Педагогічні умови організації самостійної зображувальної діяльності у повсякденному житті старших дошкільників.

21.

Орігамі як засіб формування худжньо-конструкторських умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку.

22.

Українське народно-декоративне мистецтво як засіб формування національної свідомості старших дошкільників.

23.

Система навчальних завдань як засіб розвитку творчих здібностей дітей.

24.

Ігротерапія як модель забезпечення особистісно-орієнтовного навчання особистості.

25.

Формування основ техніки створення художнього образу шляхом інтеграції навчальних процесів.

26.

Художнє конструювання як творчий метод дизайну.

27.

Формування виразності образу в процесі виготовлення художніх виробів.

28.

Формування художньо-образотворчої компетентності дошкільника засобом казок В. Сухомлинського.


Тематика курсових робіт

із курсу: теорія та методики формування елементарних математичних уявлень

наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Іщенко Л.В.



Тема роботи

1.

Наступність у математичному розвитку дошкільників і молодших школярів.

2.


Використання дидактичних ігор у сенсорному розвитку дітей раннього віку.

3.

Розвиток сенсорних здібностей дітей дошкільного віку за системою саморозвитку М.Монтессорі.

4.

Розвиток чуття часу у дітей старшого дошкільного віку.

5.

Ігрові ситуації як засіб математичного розвитку дошкільника.

6.

Навчання дітей розв’язуванню арифметичних задач.

7.

Дидактичні ігри математичного змісту.

8.

Навчання дітей вимірюванню.

9.

Співпраця дошкільного навчального закладу і сім’ї з математичного розвитку дітей.

10.

Інтегровані заняття як умова розвитку пізнавальної активності в процесі навчання дітей елементам математики.

11.

Розвиток у дошкільників здібностей до просторового моделювання.

12.

Розвиток математичного мовлення дітей в процесі навчання математиці.

13.

Навчально-логічні вміння як складова логіко-математичної «компетенції» дітей дошкільного віку.

14.

Розвиток поняття числа у дітей дошкільного віку.

15.

Індивідуально-диференційований підхід до формування математичних уявлень у дітей різновікових груп.

16.

Розвиток уявлень про геометричні фігури та форму предметів у дітей дошкільного віку.

17.

Формування уявлень про множину предметів у молодших дошкільників.

18.

Формування навичок лічби у дітей старшого дошкільного віку.

19.

Розвиток пізнавального інтересу у молодших дошкільників засобами математичної гри.

20.

Зміст та методика навчання дітей порівнянню величин (неперервних і дискретних).

21.

  1. Використання наочного матеріалу в навчанні дітей дошкільного віку елементарним математичним уявленням.

22.

Ознайомлення дітей дошкільного віку з величиною предметів.

23.

Формування у дітей дошкільного віку уявлень про орієнту вання у часі.

24.

Формування у дітей уявлень і понять про форму предметів та геометричні фігури.

25.

Ознайомлення дітей з множиною в різних вікових групах.

26.

Співпраця дошкільного навчального закладу і школи з питань математичного розвитку дошкільників


Тематика курсових робіт

із курсу: художня праця та основи дизайну

наук.керівник ‒ к.п.н.,доцент Бутенко О.Г.





Тема роботи

1.

Дитячий дизайн як засіб художньо-естетичного виховання старших дошкільників

2.

Художня праця та її можливості у процесі формування творчої активності старших дошкільників

3.

Розвиток творчості у старших дошкільників засобами дитячого дизайну

4.

Художня дизайнерська студія дошкільного навчального закладу як середовище розвитку творчості у дітей 5-6 років

5.

Виховання інтересу до праці дорослих у дітей старшого дошкільного віку

6.

Художня праця як засіб естетичного виховання дітей дошкільного віку

7.

Виховання моральних мотивів у старших дошкільників у процесі дизайнерської діяльності

8.

Художня праця як засіб розвитку творчих здібностей дітей 5-6 років

9.

Формування у дошкільників уявлень про творчий характер праці

10.

Виховання у дітей старшого дошкільного віку поваги до людей різних професій

11.

Розвиток художньої творчості у старших дошкільників засобами мультиплікаційних фільмів

12.

Розвиток трудових умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку

13.

Виховання інтересу до художньої праці в дітей дошкільного віку

14.

Розвиток самостійності у старших дошкільників в процесі художньої праці

15.

Робота з різними матеріалами як засіб розвитку творчості у старших дошкільників

16.

Психолого-педагогічні передумови виховання художнього смаку у старших дошкільників

17.

Архітектура як засіб педагогічного впливу на художній смак дітей дошкільного віку

18.

Виховання основ культури споживання у хлопчиків старшого дошкільного віку засобами конструювання з різних матеріалів

19.

Виховання основ естетичної культури у старших дошкільників у процесі дизайн-діяльності

20.

Виховання основ естетичної культури у старших дошкільників засобами фотодизайну

21.

Формування художньо-творчих здібностей у дітей 5-7 років засобами дизайнерської діяльності

22.

Виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку засобами дитячого дизайну



  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка