Курсова робота



Дата конвертації12.04.2016
Розмір39.9 Kb.
КУРСОВА РОБОТА

Курсова робота (КР) з дисципліни: “АВІАЦІЙНІ СИСТЕМИ ВІДОБРАЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ” виконується відповідно до затверджених в установленому порядку методичних рекомендацій, з метою закріплення та поглиблення теоретичних знань та вмінь, набутих студентом у процесі засвоєння всього навчального матеріалу дисципліни “Авіаційні системи відображення інформації ”, а також розвитку навичок їх практичного застосування при розв'язанні фахових завдань.


Курсова робота з дисципліни: “Авіаційні системи відображення інформації ” має також за мету навчити студента працювати з літературними джерелами і надати йому досвід самостійного теоретичного та, якщо цього вимагатиме тема роботи, емпіричного дослідження. Виконання КР є важливим етапом у підготовці до виконання дипломного проекту (роботи) майбутнього фахівця.

Виконання, оформлення та захист КР здійснюється студентом в індивідуальному порядку відповідно до методичних рекомендацій.

Час, потрібний для виконання КР – 20 годин самостійної роботи.

Приклад:

Тема : «Аналіз дитячих малюнків проективними техніками».

Завдання: проаналізувати інтерпретаційними методами проективних технік дитячі малюнки, автори яких віком 8 років, 10 років, 12 років та 15 років. Встановити, виходячи з аналізу малюнку – «Малюнку сім'ї», ступінь емоційної близькості дитини з батьками та іншими родичами; місце дитини у сім'ї; само сприйняття дитиною самої себе та оточуючого з урахуванням її віку тощо.



Теми курсових робіт


  1. Загальні психофізіологічні механізми сприймання та переробки сенсорної інформації (відчуття).

  2. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності зорової системи.

  3. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності слухової системи.

  4. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності вестибулярної системи.

  5. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності нюхової системи.

  6. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності смакової системи.

  7. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності шкіряної системи.

  8. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності стато-кінетичної системи.

  9. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності кінестетичної системи.

  10. Сенсорна організація особистості та методичні дослідження: особливості діяльності органічної системи.

  11. Основні закономірності відчуттів.

  12. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: перцептивні дії та їх роль у активізації пізнавальних процесів та пізнавальної діяльності.

  13. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості сприймання.

  14. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості зорового сприймання.

  15. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості слухового сприймання.

  16. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості дотикового сприймання.

  17. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості кінестетичного сприймання.

  18. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості нюхового сприймання.

  19. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості смакового сприймання.

  20. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості просторового сприймання.

  21. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: ілюзії сприймання.

  22. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості сприймання часу.

  23. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: особливості сприймання руху.

  24. Загальні психофізіологічні механізми сприймання: організація та проведення спостереження за об’єктом.

  25. Увага та методики її дослідження.

  26. Увага як прояв спрямованості особистості.

  27. Психофізіологічні механізми функціонування уваги.

  28. Властивості уваги та методики дослідження.

  29. Види уваги та методики дослідження.

  30. Пам’ять та методики її дослідження.

  31. Загальна характеристика пам’яті.

  32. Психофізіологічні основи пам’яті.

  33. Уявлення пам’яті та методики її дослідження.

  34. Види пам’яті та методики її дослідження.

  35. Процеси пам’яті та методики її дослідження.

  36. Відтворення та впізнання (методики дослідження).

  37. Типи пам’яті та методики її дослідження.

  38. Типи пам’яті та індивідуальні розбіжності (методики дослідження).

  39. Мислення та методики дослідження.

  40. Мислення, як вища форма пізнавальної діяльності.

  41. Вивчення мислення у психології та логіці (методики дослідження).

  42. Мислення та мовлення, їх сутність (методики дослідження).

  43. Мислення як діяльність та методики його дослідження.

  44. Види мислення та його індивідуальні особливості.

  45. Мислення як процес, мисленеві операції, аналіз та синтез у мисленевих процесах.

  46. Імовірнісна структура мисленевої діяльності (методики дослідження).

  47. Евристичний підхід до проблем мислення (методики дослідження).

  48. Психофізіологічні основи мислення.

  49. Уява та методи її дослідження.

  50. Соціальна природа уяви.

  51. Активна роль уяви у проблемних ситуаціях та методики її дослідження.

  52. Види уяви та методики їх дослідження.

  53. Аналітико-синтетичний характер уяви та методики дослідження.

  54. Психофізіологічні основи процесу уяви.

  55. Уява та особистість (методики дослідження).

  56. Роль фантазії у ігровій діяльності дитини та творчої діяльності дорослого.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка