Контрольна робота №5: «Арифметичні дії множення та ділення» Контрольна робота №6: «Таблиці множення та ділення на 2,3,4»



Скачати 215.26 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір215.26 Kb.
МАТЕМАТИКА

2 КЛАС


ІІ семестр

(4 години на тиждень)

За підручником:
Математика: Підручник для 2 класу/ Рівкінд Ф.М., Оляницька Л.В. - К.: Видавничий дім „Освіта”, 2012.

Вид перевірки

Дата проведення

Контрольна робота №5: «Арифметичні дії множення та ділення»

Контрольна робота №6: «Таблиці множення та ділення на 2,3,4»

Контрольна робота №7: «Таблиці множення та ділення на 5,6,7,8»

Контрольна робота №8: «Таблиці множення та ділення на 9. Множення на 0 та на 10»

Контрольна робота №9: «Повторення вивченого за рік»






з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

65.




Ознайомлення учнів з дією множення. Знак множення.

Розв’язування задач



Учень /учениця:

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

66.




Читання прикладів на множення. Розв’язування задач на множення

читає і записує числові вирази, які містять знак дії множення; знає, що знак арифметичної дії вказує на операцію, яку потрібно виконати з числами; знає назви компонентів та результатів дій множення;

67.




Назви чисел при множенні. Розв’язування задач на множення

знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

застосовує в обчисленнях переставний закон множення;

68.




Переставний закон множення. Порівняння виразу на множення. Визначення довжини ламаної.

розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

69.




Зв’язок множення з додаванням. Таблиці множення та додавання числа 2. Задачі на множення.

розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

70.




Заміна додавання множенням.

Задачі на множення.



розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

71.




Поняття «на ..більше», « в.. більше».

Задачі на множення.



знає слова-ознаки відношення кратного порівняння;

розуміє сутність відношення «більше в...», «менше в...»;

моделює відношення кратного порівняння чисел ;

72.




Самостійна робота. Ділення (ознайомлення з дією). Знак ділення. Задачі на ділення.

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

73.




Зв’язок дій ділення і множення.

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення в обчисленнях;

74.





Складання таблиці ділення на 2. Задачі на ділення.

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

застосовує взаємозв’язок між діями множення і ділення в обчисленнях;

75.




Знаходження значень виразів. Вирази із зміною. Задачі на множення та ділення.

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

76.




Назви чисел при діленні. Розв’язування задач за малюнками.

знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

77.




Поняття «на ..менше», « в .. менше». . Розв’язування задач за малюнками.

знає слова-ознаки відношення кратного порівняння;

розуміє сутність відношення «більше в...», «менше в...»;

моделює відношення кратного порівняння чисел;

78.




Порядок дій у виразах. Порівняння числових виразів. Задачі на ділення.

застосовує в обчисленнях переставний закон множення;

79.




Вирази зі змінною. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Периметр квадрата.

розуміє позначення змінної буквою; розуміє, що числове значення виразу зі змінною залежить від значень, яких набуває змінна; знаходить значення виразу при заданому числовому значенні змінної;

80.




Властивості множення і ділення на 1. Порівняння виразів.

знає властивості дій множення і ділення на 1,10, множення на нуль, нуля на число, ділення нуля на число, ділення рівних чисел;

81.




Контрольна робота №5: «Арифметичні дії множення та ділення»

розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

82.

.





Аналіз контрольної роботи.

Складання таблиці множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Задачі на ділення.



знає таблицю множення на 3;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

83.




Порядок дій у виразах з дужками.

розуміє призначення дужок у числових виразах; читає і записує вирази з дужками; застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок із дужками; обчислює значення виразів (із дужками та без них) на 2 – 3 дії одного або різних ступенів;

84.




Взаємозв’язок дій ділення і множення. Вирази зі змінною. Задачі на ділення.

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

85.




Складання таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення

на 3.


знає таблицю ділення на 3;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

86.




Вправи на застосування таблиці множення та ділення на 3.

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

87.




Знаходження значень виразів із зміною на одну та дві дії. Геометричний матеріал.

розуміє позначення змінної буквою; розуміє, що числове значення виразу зі змінною залежить від значень, яких набуває змінна; знаходить значення виразу при заданому числовому значенні змінної;

88.




Складання таблиці множення числа 4. Застосування таблиці для розв’язування прикладів і задач.

знає таблицю множення числа 4;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

89.




Складання таблиці ділення на 4. Приклади і задачі на засвоєння таблиці ділення на 4. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом.

знає таблицю ділення на 4;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

90.




Залежність між компонентами при множенні. Рівняння на знаходження невідомого множника. Геометричний матеріал.

застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих множника, діленого, дільника;

91.





Контрольна робота №6: «Таблиці множення та ділення на 2,3,4»

знає таблиці множення чисел 2–4; знає таблиці ділення на числа 2–4; розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

92.




Аналіз контрольної роботи. Математичний диктант. Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 4.

розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

93.




Складання таблиці множення числа 5. Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиці множення числа 5.

знає таблиці множення на 5;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

94.




Складання таблиці ділення на 5. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення і множення на 5.

знає таблицю ділення на 5;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

95.




Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Розв’язування задач.

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів;

96.




Самодиктант. Розв’язування рівнянь. Знаходження значень виразів.

Периметр квадрата.



розуміє позначення змінної буквою; розуміє, що числове значення виразу зі змінною залежить від значень, яких набуває змінна; знаходить значення виразу при заданому числовому значенні змінної ;застосовує в обчисленнях правила знаходження невідомих множника, діленого, дільника; розуміє, що квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні; вимірює довжини сторін квадрата; розуміє поняття «периметр многокутника»; застосовує правило знаходження периметра квадрата;

97.




Складання таблиці множення числа 6. Доба, година, хвилина, секунда.

знає таблиці множення чисел 2–6;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

98.




Визначення часу за годинником. Поняття високосний рік.

знає одиниці часу (доба, тиждень, місяць, рік) та співвідношення між ними; визначає час за годинником;

99.




Математичний диктант. Табель-календар. Розв’язання задач на засвоєння таблиць множення і ділення.

знає одиниці часу (доба, тиждень, місяць, рік) та співвідношення між ними; визначає час за годинником;

100.




Таблиця ділення на 6. Задачі на спосіб зведення до одиниці. Складання задач за схемою.

знає таблиці ділення на числа 2–6;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

101.




Розв’язування прикладів і задач на засвоєння таблиці ділення на 6. Розв’язання задач двома способами..

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

102.




Порівняння задач. Складання задач за коротким записом.

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів;

103.




Складання таблиці множення числа 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці.

знає таблиці множення чисел 2–7;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

104.




Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язання задачі шляхом складання рівняння.

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів;

використовує різні способи розв’язування задачі;

105.




Таблиця ділення на 7. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 7.

знає таблиці ділення на числа 2–7;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

106.




Математичний диктант. Складання виразів за таблицею. Знаходження їх значення.

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

107.




Залежність значення добутку від зміни одного множника при сталому другому. Залежність значення частки при зміні дільника. Порівняння виразів, не виконуючи дій.

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

108.




Порівняння виразів. Визначення часу за годинником. Вправи на засвоєння таблиць ділення і множення.

знає одиниці часу (доба, тиждень, місяць, рік) та співвідношення між ними; визначає час за годинником;

109.




Складання таблиці множення числа 8. Знаходження периметра

прямокутника.



знає таблиці множення чисел 2–8;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

110.




Математичний диктант. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Геометричний матеріал.

розуміє призначення дужок у числових виразах; читає і записує вирази з дужками; застосовує правило порядку виконання дій у виразах без дужок із дужками; обчислює значення виразів (із дужками та без них) на 2 – 3 дії одного або різних ступенів;

111.




Таблиця ділення на 8. Істинні та хибні рівності та нерівності. Задачі а дві дії.

знає таблиці ділення на числа 2–8;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

112.




Математичний диктант. Задачі з буквеними даними.

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів;

113.




Складання таблиці множення числа 9. Вправи на засвоєння таблиці.

знає таблиці множення чисел 2–9;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення добутку від зміни одного з множників;

114.




Контрольна робота №7: «Таблиці множення та ділення на 5,6,7,8»

знає таблиці множення чисел 2–8; знає таблиці ділення на числа 2–8; розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька івно чисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

115.




Аналіз контрольної роботи. Математичний диктант. Вправи і задачі на засвоєння таблиць ділення і множення.

знає таблиці множення чисел 2–8; знає таблиці ділення на числа 2–8; розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька івно чисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

116.




Таблиця ділення на 9. Приклади і задачі на засвоєння таблиць ділення і множення.

знає таблиці ділення на числа 2–9;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

117.




Множення 0. Множення на 0.Ділення 0. Неможливість ділення на 0.

Знає властивості дій множення і ділення на 1,10, множення на нуль, нуля на число, ділення нуля на число, ділення рівних чисел;

розуміє що ділення на 0 неможливе;

118.




Множення числа 10. Ділення на 10. Розв’язання задачі на 3 дії.

знає властивості дій множення і ділення на 1,10, множення на нуль, нуля на число, ділення нуля на число, ділення рівних чисел;

розуміє що ділення на 0 неможливе;

119.




Вправи на засвоєння таблиць ділення і множення. Задача на кратне порівняння.

розв’язує складені задачі на 2-3 дії, які є комбінаціями простих задач вивчених видів;

120.




Вправи на засвоєння таблиць ділення і множення. Геометричний матеріал.

знає таблиці ділення на числа 2–9;

розуміє способи складання таблиць множення і ділення;

розуміє залежність значення частки від зміни діленого або дільника;

перевіряє правильність виконання дії множення діленням, а ділення – множенням;

121.




Контрольна робота №8: «Таблиці множення та ділення на 9. Множення на 0 та на 10»

знає таблиці множення чисел 9; знає таблиці ділення на 9; множення на0 та на10; розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

122




Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. Розв’язання логічних задач.

знає таблиці множення чисел 2–9; знає таблиці ділення на числа 2–9; розуміє сутність дії множення як операцію об’єднання множин, які не перетинаються і містять однакову кількість елементів;

розуміє, що суму однакових доданків можна замінити множенням;

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька івно чисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

123.




ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 2 КЛАСІ.

Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Табличне додавання і віднімання чисел у межах 20 з переходом через розряд.



розуміє сутність прийомів усного додавання й віднімання чисел частинами, порозрядного,способом округлення;

124.




Додавання і віднімання виду 26+8, 26-8. Обчислення значень виразів з буквеним компонентом. Задачі на 2 дії.

володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100; обирає доцільний спосіб обчислення для конкретного випадку; розуміє позначення змінної буквою; розуміє, що числове значення виразу зі змінною залежить від значень, яких набуває змінна; знаходить значення виразу при заданому числовому значенні змінної;

125.




Додавання виду 35+27. Розв’язування рівнянь. Знаходження довжини ламаної лінії.

володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100; обирає доцільний спосіб обчислення для конкретного випадку; розуміє позначення змінної буквою; виділяє ланки ламаної; визначає довжину ламаної;

126.




Віднімання виду 34-18. Розв’язування задач.

володіє обчислювальними навичками додавання і віднімання з переходом через десяток у межах 100; обирає доцільний спосіб обчислення для конкретного випадку; розуміє позначення змінної буквою; розв’язує задачі вивчених видів;

127.




Повторення дії множення та ділення. Задачі на 2 дії різного ступеня.

розуміє сутність дії ділення як операцію розбиття множини на кілька рівночисельних множин, що не перетинаються;

розрізняє ділення на вміщення і ділення на рівні частини;

128.




Назви чисел при множенні та діленні. Задачі на 2 дії різного ступеня.

знає назви компонентів та результатів дій множення і ділення;

застосовує в обчисленнях переставний закон множення;



129.




Контрольна робота №9: «Повторення вивченого за рік»




130.




Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого. Розв’язання логічних задач.

знає порядок роботи над задачею

131.




Узагальнення і систематизація знань учнів.




132.




Підсумковий урок за рік.





База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка