Конспект інноваційного (особистісно орієнтованого) уроку



Скачати 103.61 Kb.
Дата конвертації29.04.2016
Розмір103.61 Kb.





Конспект інноваційного (особистісно орієнтованого) уроку

з гімнастики для учнів 6-го класу

Мета: сприяти формуванню в учнів особистої фізичної культури.

Завдання:

1.Закріпити техніку виконання акробатичних вправ, вправ на гімнастичній колоді та вправ на низькій перекладині.

2.Розвивати швидкісно-силові якості учнів.

3.Формувати в учнів позитивне ставлення до занять фізичною культурою.



Обладнання: гімнастичні мати 8 шт., гімнастична колода, низька перекладина, свисток, секундомір.

Місце проведення: гімнастичний зал Дата проведення:


Частина уроку

Зміст програмного матеріалу

Дозу-вання вправ

Методичні вказівки

I

Підготовча

15 хв.


1.Шикування,

привітання,

повідомлення завдань уроку:

- закріплення акробатичних вправ;

- створити власну комбінацію акробатичних вправ;

- підготуватися до конкурсу на кращу акробатичну комбінацію за гімнастичним та хореографічним стилем;

2. Повідомлення правил техніки безпеки:

- бути уважним, чітко виконувати вказівки вчителя;

- не виконувати вправи без страхування;

- не займатися на снарядах з вологими руками;

- під час виконання вправ на снарядах не знаходитися поруч із снарядом;

- під час виконання вправ не відволікати, не заважати виконанню вправи.

3. Гімнастична вікторина:

- який снаряд зображено на екрані?

- який снаряд зображено на фото?

- який снаряд зображено на екрані?

- який снаряд зображено на фото?

- який снаряд зображено на екрані?

- як називається вид програми спортивної гімнастики?

- як називається вид програми спортивної гімнастики?

- як називається вид програми спортивної гімнастики?

4.Вимір ЧСС за 10 с.

5. Визначити середній показник ЧСС у класі.

6.Повороти на місці.

7..Ходьба по колу, різновиди ходьби:

а) ходьба на носках;

б) ходьба на п’ятах ;

в) ходьба перекатами з п’ятки на носок.

8.Повільний біг.

9.Біг приставним кроком (правим, лівим) боком.

10.Вправи у русі:

а) в.п.- руки до пліч:

1-4-кругові рухи вперед;

1-4-те саме назад.

б) в.п.- руки перед груддю:

1-2-відведення назад зігнутих рук;

3-4-відведення назад рівних рук.

в) в.п.- руки в сторони:

1-2-скресні рухи перед собою;

3-4-те саме, зі зміною положення рук.

11.Вправи на місці з обтяжувачами:

а) в.п.- стійка-ноги нарізно:

1-піднімання правої руки в перед;

2- в.п.


3-4-те саме в ліво.

б) в.п.-те саме:

1-піднімання рук вверх через сторони;

2- в.п.


3-4- те саме.

в)в.п.- стійка ноги нарізно, руки до пліч:

1-2-нахил тулуба в право;

3-4- те саме, в ліво.

г) в.п.- те саме:

1-3 нахили тулуба вперед;

4 - в.п.

д) в.п.- широка стійка-ноги нарізно, нахил тулуба вперед, руки опущені:

1- відведення рук в сторони;

2- в.п.;


3-4- те саме.

є) в.п.- випад правою вперед, руки на пояс

1-2 пружні прогини ;

3-4 поштовхом, зміна положення ніг, те саме.

12. Вимір ЧСС за 10 с.

13. Визначити середній показник ЧСС у класі.



2 хв.

45 сек.


2 хв.

15 сек.


15

сек

15 сек

1 хв.


1 хв.

2 хв.
1 хв.

20 сек.
20 сек.
20 сек.

4 хв.


40 сек.

40 сек.

40 сек.

40 сек.
40 сек.


40 сек.

15 сек.
15 сек.


Посміхнутись 1учням.

Звернути увагу на інтервал у шерензі та зовнішній виг­ляд учнів (похвалити учнів у спортивній формі). По­ціка­витись самопочуттям та настроєм класу.

Звернути увагу школярів на те, що дотримання правил техніки безпеки дозволить їм уникнути важких травм і зберегти здоров’я та працездатність.
Відзначити наліпками учнів, які надали правильні відповіді.

Виділити спеціальними наліпками учнів з пульсом більше 90 уд. Поцікавитись їх самопочуттям. Нанести точку на графіку пульсометрії

Слідкувати за правильною поставою та дистанцією.


Слідкувати за дистанцією та технікою бігу

Максимальна амплітуда рухів.
Слідкувати за положенням долонь.
Контроль за положенням рук.

Обтяжувачі учні беруть за власним бажанням

Вправи виконуються під музику

Слідкувати за технікою виконання вправи

Дотримання максимальної амплітуди.

Слідкувати за положенням спини( спина рівна)

Слідкувати за положенням ніг (ноги рівні)
Дотримання максимальної амплітуди рухів

Контроль пружності рухів



Звернути увагу на учнів у яких ЧСС більше 140 уд. за хв.

Нанести точку на графіку пульсометрії

II

Основна


26 хв.


1.Перешиковування учнів з колони по одному в колону по два.

2. Повідомлення учням завдань, які необхідно виконати на уроці.



Слова вчителя:

Шановні учні! Після розминки ми готові до вирішення основних завдань нашого уроку.

Хлопці та дівчата, під час уроку вам необхідно виконати три завдання:


  • перше – закріпити акробатичні елементи;

  • друге – на основі раніше вивчених акробатичних елементів створити власну комбінацію;

  • третє - провести конкурс на кращу акробатичну комбінацію серед учнів класу.

Любі друзі, для того, щоб успішно виконати перше завдання, подивиться на екран, де ви побачите відеофрагменти всіх гімнастичних елементів. Зверніть увагу на положення рук, ніг, спини.

Для успішного складання власної комбінації на екрані ви побачите орієнтовні комплекси гімнастичних комбінацій, які допоможуть вам створити власну комбінацію (додаток А.).

3. Виконання учнями акробатичних елементів:

- перекати на спині в сід;

- вправа «корзинка»;

- стійка на лопатках (берізка);

- вправа «міст» з положення лежачи;

- перекид вперед;

- перекид назад;

4. Гімнастичні естафети:

- біг, стійка на лопатках, передача естафети;

- біг, «міст», передача естафети;

- біг, перекид вперед, передача естафети;

- біг, перекид назад, передача естафети;
5. Конкурс на кращу акробатичну комбінацію.
6. Вимір ЧСС за 10 с.
7. Визначити середній показник ЧСС у класі.


30 сек.

1.5 хв.

12 хв.
2 хв.

2 хв.


2 хв.

2 хв.


2 хв.

2 хв.
3 хв.

8 хв.

15 сек. 15 сек.



Вправа виконується фронтальним методом організації учнів

Звернути увагу дітей на початок виконання кожної вправи і комбінації в цілому (піднята рука)

Нагадати учням про те, що для того, щоб перемогти у конкурсі на кращу гімнастичну комбінацію необхідно правильно виконувати кожний технічний елемент з яких вона складається.


Слідкувати за гімнастичним стилем

Для корекції помилок використовувати

Відеоролик.

Слідкувати за дотриманням учнями правил естафети.



Заохочувати учнів до вболівання за свої команди.

Кращих відзначити наліпками.


Оцінюється гімнастичний та хореографічний стиль

Звернути увагу на учнів з ЧСС більше 170 уд. за хв.

Нанести точку на графіку пульсометрії.

III


Заключна

4 хв.



1.Шикування в одну шеренгу.
2.Гра на увагу «Роби так, роби етак!»

Правила гри:

1.Вчитель показує вправи, і при цьому говорить слова «Роби так!»- діти повторюють. Коли вчитель говорить «Роби етак!» - учні не повинні повторювати.

2.Хто помилився, той робить крок вперед.

3.Перемагає той, хто пройде найменшу кількість кроків.

3. Шикування в одну шеренгу.


4. Вимір ЧСС за 10 с.
5. Визначити середній показник ЧСС у класі.
6. Спільно з учнями проаналізувати графік пульсометрії:

  • як змінювалось навантаження протягом підготовчої, основної та заключної частин уроку?

  • як повинна змінюватись наша ЧСС під час самостійних занять фізичною культурою?

7. Спільно з учнями узагальнити характерні помилки під час виконання класом запропонованих гімнастичних елементів.

8. Підвести підсумки конкурсу на найкращу акробатичну комбінацію за гімнастичним та хореографічним стилем.

9. Оцінити та нагородити учнів, які набрали найбільшу кількість наліпок, а також найбільш старанного учня.

10 . Повідомлення домашнього завдання.


11. Організований вихід із залу.

10 сек.

1 хв.


10 сек.

15 сек.


5 сек.

1 хв.

30 сек.

30 сек.


20 сек.

10 сек.


20 сек.

Звернути увагу учнів на уважність під час гри.


Переможців відзначити наліпками.

Звернути увагу на учнів з ЧСС більше 130 уд. за хв.

Нанести точку на графіку пульсометрії
Відзначити учнів, які дали правильні відповіді наліпками.
Відзначити учнів, які дали правильні відповіді наліпками.





Орієнтовні акробатичні комбінації
(Дівчата)
Комбінація № 1

Упор присівши – перекид вперед, перекид вперед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти – «міст», з положення лежачи – розворот в упор присівши – зіскок.



Комбінація № 2

Упор присівши – 2 перекиди вперед – упор присівши – перекид назад – напівшпагат, руки в сторони – упор присівши – скат – стійка на лопатках – лягти – «міст» з положення лежачи – розворот в упор присівши – зіскок.



Комбінація № 3

«Колесо» - упор присівши – перекид в перед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – згрупування,перекат в упор присівши – встати – «міст», з положення стоячи – розворот в упор присівши.


(Хлопці)
Комбінація № 1

Упор присівши – перекид вперед, перекид вперед – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти – «міст», з положення лежачи – розворот, в упор присівши – зіскок.



Комбінація № 2

Упор присівши – 2 перекиди вперед, стрибком – перекид назад – скат – стійка на лопатках – лягти – «міст», з положення лежачи – розворот в, упор присівши – зіскок.



Комбінація № 3

Упор присівши – 2 перекиди вперед , стрибком – перекид назад – встати – «колесо» - упор присівши – стійка на голові – згрупування , перекид вперед – зіскок.




Орієнтовні гімнастичні комбінації

на колоді
(Дівчата)
Комбінація № 1
4 кроки на носках, руки в сторони – мах однією, хлопок під ногами, мах другою, те саме – крок, випад вперед – розворот на 180˚, випад на другу ногу – розворот на 180˚ - крок, присід – розворот в присіді на 180˚, зворотній розворот на 180˚ - крок , зіскок з колоди.

Комбінація № 2
2 кроки на носках, руки в сторони – 2 приставні кроки, руки в сторони – крок вперед, випад – вправа «ластівка» - крок вперед – присід, розворот на 180˚ - розворот на 180˚ - крок на зіскок – зіскок.

Комбінація № 3
2 кроки на носках, руки в сторони – 2 приставні кроки, руки в сторони – крок вперед, випад – вправа «ластівка» - 2 танцювальні кроки, 2 приставні кроки – зіскок.


Орієнтовні гімнастичні комбінації

на перекладині
(Хлопці)
Комбінація № 1
Підйом переворотом – упор – нахил в перед, махом назад, зіскок.

Комбінація № 2

Підйом переворотом – упор – перемахом однієї, сід – спад з зачепом – махом ноги, вихід у сід – зворотній перемах – упор – нахил вперед – махом назад, зіскок .


Комбінація № 3
Підйом переворотом – упор – перемах однієї – перемах другою, зіскок з поворотом на 90˚.
Комбінація № 4
Підйом переворотом – упор – перемах, однієї в сід – обертання на 360˚- спад з зачепом – махом, вихід у сід – пере махом другої, зіскок, з поворотом на 90˚.





1 Жирним шрифтом виділені педагогічні прийоми, які дозволяють реалізувати ідею особистісно орієнтованого підходу на уроці фізичної культури



База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка