Конкурсів: Виготовлення стінгазети «Здоровий спосіб життя»



Дата конвертації02.05.2016
Розмір46.3 Kb.
Учасники заходу.

У "Спритних галичанах" беруть участь усі учні 10-11 класів (в естафетах допускаються тільки учні основної медичної групи).

Склад команд відповідно до конкурсів:

1. Виготовлення стінгазети «Здоровий спосіб життя »— увесь клас.

2. Конкурс з аеробіки — 6 осіб.

3. Вікторина — 6 осіб.

4. Естафети — 12 учнів (змішаного типу, довільна кількість юнаків та дівчат)



Підготовка команд.

Кожна команда готує:

1. Нагрудні емблеми на кожного учасника з назвою команди.

2.Велосипед "Десна" (представляється за день до змагань для технічного огляду).

3. Стінгазета "Здоровий спосіб життя" розміром А1.

Критерії оцінки: розкриття теми, лаконічність, художнє оформлення..

4. Виступ команди з аеробіки. (Носії із записом фонограми подаються підписаними.)

Критерії оцінки: синхронність, виконання в такт музики, складність вправ та їх поєднання, артистичність.


Сценарій проведення

Підготовчий етап включає:



  • Подання на конкурс стінгазети.

  • Жеребкування послідовності виступів команд з аеробіки та розміщення на доріжках в естафетах.

  • Конкурс стінгазети "Здоровий спосіб життя".

Газети з підписом виконавців вивішуються у фойє для загального огляду.


  1. Під фонограму "Козацького маршу" команди виходять та шикуються для відкриття змагань.

  2. Суддя при учасниках здає рапорт організаційному комітету. Звучить привітання директора.

  3. Головний суддя представляє команди (клас, назва команди, номер доріжки та вихід до місця старту).

  4. Конкурс на найкращий танець з аеробіки.

  5. Проведення естафет:

  1. Естафета "Садіння картоплі". Учні шикуються у дві шеренги на відстані 2 кроків. Біля направляючих і замикаючих поруч лежать обручі. У обручі біля направляючих покладені 10 м’ячів (картопля). За сигналом : «Почали!»- перші гравці падають м’ячі по черзі сусідам. Перемагає команда, яка швидше переправила всі м’ячі до другого обруча. М’ячі передавати за порядком, якщо м’яч впав з рук, його піднімають і продовжують естафету.

  2. Естафета «Переправа». Дві команди вишикувані в колону по одному. За сигналом, перший гравець переносить другого, сам залишається за протилежною лінією, а другий учасник бігом повертається назад і повторює теж, що і перший і т.д. Переможе команда , яка перша переправить своїх гравців на протилежний бік. Способи перенесення: тримаючи на спині і підтримуючи його під стегна; тримаючи на руках; тримаючи на плечах, узявши за ноги. Перенесення здійснюється домовленим методом. Якщо в команді дівчата, то слід гравців розмістити таким чином, щоб юнак переносив дівчину і вертався за наступним учасником.

  3. Естафета «Біг двоє в обручі». Команди вишикувані в колони по одному. В руках у направляючого – гімнастичний обруч. За сигналом два перші гравці одягають обруч на пояс і швидко перебігають на протилежний бік. Перший номер залишається за фінішною лінією, а другий, не знімаючи обруча, швидко повертається назад і повторює завдання з третім номером. І т.д. Переможе команда, яка перша закінчить естафету. Під час переправи гравці рухаються поруч.

  4. Естафета «Каракатиця». Команди вишикувані в колони по одному. Направляючі приймають положення – упор із зігнутими ногами. За сигналом, вони піднімають таз і швидко пересуваються в упорі на руках до протилежної лінії. Відтак встають і бігом повертаються назад, стаючи в кінець колони. Рух починають другі учасники. Перемагає команда , яка першою закінчила естафету.

  5. Естафета «Чехарда». Перед кожною колоною-командою на відстані 8 кроків від стартової лінії креслять невеликі прямокутники, у які стають перші номери кожної команди. Вони стають у вихідне положення, зігнувшись в упорі на одну ногу, схиливши голову на груди. За сигналом, гравці, які стоять попереду , біжать у перед , стрибають, спираючись руками на спину гравців, що стоять у прямокутниках. Наступні гравці роблять те ж. Команда, яка закінчує гру без штрафних очок, вважається переможницею. Гравцеві, через якого стрибають, не дозволяється змінювати позу під час гри. Не можна вибігати з прямокутника доти, поки гравець, який стрибає, не доторкнеться ногами до підлоги.

  6. Естафета «Їзда на велосипеді». В естафеті беруть участь по одному представнику з команди. Необхідно проїхати на велосипеді визначену дистанцію, не порушуючи правил. А саме їзда по дошці, їзда між фішками. Перемагає команда , яка перша добралась до фінішу та набрала меншу кількість штрафів.

  1. Вікторина на Олімпійську тематику. Враховується кількість правильних відповідей.

  1. Перші сучасні Ігри Олімпіади відбулися в місті?…… Афіни.

  2. Видатний французький просвітитель та гуманіст барон, якому вдалося реалізувати ідею відродження Олімпійських ігор…… П’єру де Кубертен.

  3. Як часто проводяться Олімпійські ігри? …… Раз на 4 роки.

  4. Яка символіка Олімпійських Ігор?……Символом Олімпійських ігор є п’ять олімпійських кілець, які  символізують об’єднання в олімпійському русі п’яти континентів і зустріч атлетів усього світу  на Олімпійських іграх. Олімпійські кільця мають синій, жовтий, чорний, зелений і червоний колір і переплітаються одне з одним зліва направо. Верхні кільця мають синій, чорний і червоний колір. Нижні – жовтий і зелений.

  5. Яке Олімпійське гасло?.. Олімпійське гасло…..«Швидше, вище, сильніше».

  6. Яких Олімпійських чемпіонів ви знаєте?......... Клочкова Яна, Ломаченко Василь, Подкопаєва Лілія , Кличко Володимир Микульчин-Мерлені Ірина.

Чим більша кількість-тим вище місце. Відповідають почергово.

Підрахунок загальної суми балів кожної команди. Оголошення переможця.

За перемогу в конкурсі чи естафеті бали нараховуються згідно зайнятих місць. Переможець визначається за найменшою сумою балів. При однаковій сумі балів перемагає команда з більшою кількістю призових місць.

Висновок

Даний захід сприяв підвищенню емоційного стану серед учнів класу, активності учнів щодо занять фізичною культурою і спортом, “скріпив” клас як колектив. Почуття відповідальності та переживання один за одного позитивно відзначились на стосунках однокласників. Підтримка класного керівника теж зблизила учнів та вчителя.



Під час свята учні відмітили позитивну сторону здорового способу життя, необхідності постійного вдосконалення та розвитку. Покращили свої знання з теми Олімпійських ігор.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка