Комунальна установа «Млинівський районний методичний кабінет»



Скачати 180.68 Kb.
Дата конвертації06.04.2016
Розмір180.68 Kb.
Комунальна установа «Млинівський районний методичний кабінет»

Млинівської районної ради Рівненської області


ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ

методист, який відповідає завідувач Млинівського

за психологічну службу районного методичного закладів освіти кабінету

Млинівського районного __________ Павлюк М.В.

методичного кабінету

_________ Тимофіюк О.О. ______________ 2011 року

____________ 2011 року



План

роботи районної інтервізійної групи практичних психологів

на 2011-2012 навчальний рік

Керівник Якобчук Тетяна Олексіївна, практичний психолог Острожецького НВК

2011 р.

Список слухачів районної інтервізійної групи

практичних психологів (на 2011-2012 навчальний рік)

п/

п



Прізвище,

ім`я, по

батькові


навчальний заклад


посада

дата

народ


жен ня

освіта

який навч.

заклад


зак(рік)


Спеціал


Пед .стаж



Категорія

Пед.зван.

нагороди


Атест.

атест.поп.

Попер.ате

Атестац


курси. дата

курсів


Індивідуальна науково – методична проблемна тема

Форма реалізації




1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

1

Онищук Олена Павлівна

Берегівська ЗОШ І-ІІІст

Практ. психолог

28.05.

1984


вища

РДГУ

2006


вчитель історії та практичний психолог

3р 10м (п.5)

Спеціаліст

-

П -2008

(план грудень 2011р)



Здійснення психологічного супроводу процесу навчання, формування позитивної життєвої перспективи шляхом підвищення інтересу учнів до психологічних знань

Розробка заняття з елементами тренінгу

2

Дикса Михайло Михайло

Довгошиївська ЗОШ І-ІІІ ст.


Прак. психолог

12.11.

1964


вища

РПІ «Україна»

2009


Психолог

1р 8м.

П.-9р.


Спеціаліст

-

-

Супровід учасників навчально-виховного процесу, що допоможе формувати ціннісні ставлення

реферат

Пітушківська

ЗОШ І-ІІ ст..


3

Дубравська Алла Миколаївна

Молодорого

стаївська

ЗОШ І-ІІІ ст


Прак. психолог

29.12.

1986


вища

ЗРГУ 2009

Вчитель історії та практичний психолог в закладах освіти




Спеціаліст

-

-

Формування інтелектуальної праці розвитку пізнавальних інтересів і творчих здібностей учнів, розв’язання кризових ситуацій, а також формування в учнів життєвої компетентності

реферат

4

Михальчук Неля

Миколаївна



Млинівська ЗОШ №3

І-ІІІ ст


Практ. психолог

18.02.

1980


вища

РДГУ

2005


практична психологыя та історія

5 р.5м.

Спеціаліст

-

(план листопад 2011р)

Соціально-психологічний супровід з метою формування духовної, національно свідомої , інтелектуальної особистості та реалізації природних здібностей учнів, через підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних технологій навчання

Розробка заняття з елементами тренінгу

5

Сасюк Наталія Юріївна

Млинівська гуманітарна гімназія

Прак. психолог

05.09.

1979


вища

ВДУ

2001


Психолог, викладач психології

10 р

І категорія

2010

09.06 -03.07. 2009

Формування життєвих компетентностей гімназистів засобами сучасних психотератевтичнимих технік як ефективних методів психологічного впливу орієнтованих на особистісний розвиток

Розробка корекційно-розвивального занянття

6

Шевчук Світлана Платонівна

Новоселівська ЗОШ І-ІІІ ст..

Прак. психолог

01.03.

1986


вища

Кременецький гум. Пед. Інститут 2006

Виховательд/з, практичний психолог

4 р.

ІІ категорія

2011

4.10-

25.10


2010

Психологічний супровід забезпечення соціально психологічних умов для успішного навчання та розвитку дитини в шкільному середовищі. Розвиток психологічної компетентності вчителя.

Розробка заняття з елементами тренінгу

7

Громик Оксана Петрівна

Новодобря-тинська

ЗОШ І-ІІІ ст..




Прак. психолог

20.05.

1989


вища

РІС(КСУ)

Психолог, викладач психології

Новопризначений спец.

Спеціаліст


-

-

Профілактика та корекція дезадаптованих періодів в учнів, підвищення психолого-педагогічної компетентностей вчителів та батьків для покращення навчально-виховного процесу

реферат

Пугачівська ЗОШ І-ІІІ ст..


Застосування ефективних методів роботи з метою всебічного розвитку особистості, профілактика та корекція девіантної поведінки учнів підвищення психолого-педагогічної компетентності вчителів та батьків.

реферат

8

Гевель Світлана Миколаївна

Ново українська ЗОШ І-ІІІ ст..

Прак. психолог

20.05. 1982

вища

ЗДГУ

2004


Практичний психолог та основи правознавства

2 р

спеціаліст

-

4.10-

25.10


2010

Формування гармонійно-розвиненої особистості учнів шляхом психолог-педагогічного супроводу. Використання результатів моніторингу здібностей учнів для покращення якості навчально-виховного процесу

реферат

9

Якобчук Тетяна Олексіївна

Острожецький НВК

Прак.

психолог


20.05.

1982


вища

РДГУ

2005


Практичний психолог



ІІ категорія

4.10-

25.10


2010

2007

Профілактика та корекція агресивних і тривожних проявів девіантної поведінки учнів, підвищення психолого-педагогічної компетентності вчителів, батьків з метою профілактики емоційної нестабільності дітей

Розробка корекційно-розвивального занянття

10

Синюк Ірина Миколаївна

Підлозецька ЗОШ І-ІІІ ст..

Прак. психолог

22.01. 1987

вища

МЕГУ

2008


Психолог, вчитель початкових класів

3 р

спеціаліст

-

-

Формування творчої особистості його духовності учня його духовності на основі удосконалення професійної компетентності вчителі та гуманізації виховання

Розробка заняття з елементами тренінгу

11


Ільчук Марія Миколаївна

Смордівська ЗОШ І-ІІІ ст.


Практ. психолог

01.06. 1978

вища

РЕГІ

2007р.


Вчитель поч.. класів і практичний психолог

4 (п.11р.)

ІІ категорія

2010

2011-

Система роботи школи щодо створення умов для вдосконалення навчання і виховання інтерактивних методів роботи

Розробка заняття з елементами тренінгу

Війницька ЗОШ І-ІІ ст..



Система роботи щодо створення умов для вдосконалення навчання і виховання учнів через впровадження інтерактивних методів роботи

12

Свирида Зоя Василівна

Торговицька ЗОШ І-ІІІ ст..

Прак.

психолог


02.05.

1978


вища

МЕРУ

2000


Вчитель поч.. класів і практичний психолог

П-2 р.

1 р.


спеціаліст

-

-

Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу з метою підвищення психологічної компетентності

реферат

13

Вакула Маряна Василівна

Ярославицька ЗОШ І- ІІІ ст.


Прак. психолог

16.11. 1988

вища

Національний університет « Острозька академія» 2011

Психолог

Новопризначений спец.

спеціаліст

-

-

Основні напрямки роботи щодо соціального самовизначення до профільної підготовки та профільного навчання

Реферат

Радянська ЗОШ І-ІІст.


Психологічний супровід учасників навчально-виховного процесу та розвиток пізнавальних інтересів учнів як важливого чинника формування творчої особистості

14

Вавилкіна Олена Володимирівна

Владисла-вівська

ЗОШ І-ІІ ст..



Прак. психолог

12.05.

1981


вища

РДГУ

2005


Всесвітня історія, практична психологія

Новопризначений спец. (п 11р)

Спеціаліст


-

-

Профілактика та корекція агресивних і тривожних тентенцій учнівської молоді через підвищення психолого-педагогічної компетентності вчителів, батьків з метою профілактики емоційної нестабільності дитини

реферат

15

Ревко Любов Ярославівна

МлинівськийДНЗ № 1

Практ. психолог

21.10.

1984


вища

Кременецький інститут

2006


Практичний психолог в закладах освіти

4 р.

Спеціаліст

2011




Створення сприятливих умов для всебічного розвитку творчої особистості, спрямованої в майбутнє, відповідно до базової програми розвитку дитини дошкільного віку «я у світі"

Розробка заняття з елементами тренінгу

16

Брень Катерина

Олегівна



Остроже-цький ДНЗ

Практ. психолог




вища









Спеціаліст

-

-

Створення належних соціально-психологічних та фізичному розвитку кожної дитини

реферат

Вступ

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров'я і соціального благополуччя усіх його учасників.

Психологічна служба забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку вихованців, учнів і студентів, мотивів їх поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчальних закладів.

З метою посилення ролі і значимості психологічної складової освітнього процесу, підвищення ефективності діяльності практичних психологів постійно повинний зростати професійний рівень практичного психолога. Тому на часі організувати інтервізійну групу, що безпосередньо ставить завдання підвищити професійну компетентність практичних психологів та обмін досвіду. Формат супервізії – один із найопнимальних технік навчання та розвитку для практикуючих психологів.

З огляду на актуальність проблеми та відповідно до результатів діагностування практичних психологів та соціальних педагогів у 2011-2012 навчальному році районний семінар-практикум практичних психологів та соціальних педагогів працюватиме над темою «Практичний супровід дітей із синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю як основний фактор порушень поведінки та утруднень у навчанні учнів шкільного віку».

Завдання:



  • сприяння зростанню професійної майстерності практичного психолога;

  • сприяти духовному розвитку дитини через вплив на її емоційно-вольову сферу;

  • сприяти набуттю навичок ефективного спілкування дітьми з надмірною активністю.

Засідання І 23 січня 2012 року

Млинівська гуманітарна гімназія

Тема. Компенсація порушення і набуття навичок ефективного спілкування з однолітками та дорослими гіперактивними дітьми як основна функція колекційної діяльності практичного психолога

№за/п

Форма

роботи


Зміст роботи

Відповідальний

Примітка

Відмітка про виконання

1

Лекція

Психофізіологічні аспекти та психологічні чинники формування гіперактивної поведінки у дітей

Якобчук Тетяна Олексіївна, практичний психолог Острожецького НВК







2

Супервізія

Основні методи роботи з дітьми ін. синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю

Тимофіюк Оксана Олексіївна, методист, який відповідає за психологічну службу закладів освіти району Млинівського РМК







3

Огляд новин навчальної та методичної літератури

Компенсація порушення і набуття навичок ефективного спілкування з однолітками та дорослими гіперактивними дітьми як основна функція колекційної діяльності практичного психолога


Сасюк Наталія Юріївна, практичний психолог Млинівської гуманітарної гімназії







4

Анкетування членів районної інтервізій-ної групи

Плануємо роботу на 2011-2012 навчальний рік

Якобчук Тетяна Олексіївна, керівник інтервізійної групи практичних психологів практичний психолог Острожецького НВК







5

Підведення підсумків засідання районної інтервізійної групи практичних психологів

Компенсація порушення і набуття навичок ефективного спілкування з однолітками та дорослими гіперактивними дітьми як основна функція колекційної діяльності практичного психолога

Якобчук Тетяна Олексіївна, керівник інтервізійної групи практичних психологів практичний психолог Острожецького НВК








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка