Кількість годин за програмою Зміст уроку Дата



Скачати 196.62 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір196.62 Kb.




Кількість годин за програмою

Зміст уроку

Дата

Примітка

1

1

Вступ. Література як мистецтво слова. Художній образ










6

Міфи народів світу







2




Поняття про міф. Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів







3




Грецькі міфи. Міф про Прометея. Вселюдський сенс подвигу Прометея







4




Міфи про Геракла. Уславлення розуму й сили людини в циклі міфів про Геракла (на прикладі 1-2 міфів)







5




Деметра і Персефона. Міфологічне уявлення давніх греків про зміни пір року




За рахунок резервного часу

6

B,n/.

Орфей і Еврідіка. Уславлення сили любові й мистецтва в міфі







7

Розвиток мовлення (усно)

Нарцис. Усний переказ тексту міфу за простим планом







8




Індійські міфи про творення. Особливості образної моделі світобудови давніх індійців







9




Єгипетські міфи. Особливості образного уявлення про світ давніх єгиптян










3

Мудрість байки







10




Байка як літературний жанр, її характерні ознаки. Езоп – зачинатель жанру байки. Втілення людських якостей в алегоричних образах Езопа







11




Мудрість байок Езопа, поєднання в них конкретного та загального







12




Моральні проблеми в байках Івана Андрійовича Крилова. Яскравість алегоричних образів







13

Контрольна робота (25 хвилин)

Популярні образи, сюжети, мотиви в міфах та байках різних народів. Контрольна робота з тем «Міфи народів світу», «Байка» (тести)










18

Пригоди і фантастика










5

Жуль Верн (1828-1905). «П’ятнадцятилітній капітан»







14




Особливості сюжету й композиції роману Жуля Верна «П’ятнадцятилітній капітан». Аналіз І розділу. Новаторство Жуля Верна в поетизації романтики подорожей, величі науки й знань







15




Сенс зображення морських пригод героїв. Взаємодія світу людини й природи в романі







16




Система образів роману, сенс їх розподілу на позитивних і негативних героїв. Дік Сенд і його друзі







17




Тема духовного випробування людини в романі Жуля Верна. Моральні якості Діка Сенда







18




Проблема рабства в романі. Сенс протистояння Діка Сенда й Негоро










4

Роберт Льюїс Стівенсон (1850- 1894). «Острів скарбів»







19




Особливості розвитку пригодницького роману «Остров скарбів» Р. Л. Стівенсона







20




Антитеза як провідний прийом створення системи образів роману







21




Роль художнього простору й часу в розкритті смислу твору Стівенсона







22

Контрольна робота (25 хвилин)

Художні особливості втілення моральних цінностей в романі «Острів скарбів». Контрольна робота за творами Жуля Верна та Роберта Льюїса Стівенсона (складання порівняльної характеристики героїв романів)







23

Позакласне читання

О. Генрі. «Вождь червоношкірих». Світ дитини й світ дорослих в новелі










4

Чарльз Діккенс (1812 – 1870). «Різдвяна пісня в прозі»







24




Причини деградації Скруджа, засоби їх художнього втілення







25




Сенс мандрівки Скруджа в просторі й часі з Духами Різдва







26




Відродження душі головного героя повісті Ч. Діккенса







27




Сенс авторського задуму «Різдвяної пісні у прозі». Гуманістичний зміст твору Ч. Діккенса










4

Микола Васильович Гоголь (1809 -1852). «Ніч перед Різдвом»







28




Відображення народних традицій та звичаїв у творі







29




Особливості втілення теми кохання. Образи Вакули та Оксани







30




Роль фантастики та елементів фольклору в повісті М. Гоголя «Ніч перед Різдвом»







31




Повість М. Гоголя «Ніч перед Різдвом» на кіноекрані та в мультиплікації







32

Контрольна робота

Підсумок вивченого за І семестр. Контрольна робота з теми «Пригоди і фантастика» (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)










14

Людські стосунки










3

Антон Павлович Чехов (1860-1904). «Хамелеон», «Товстий і тонкий»







33




Діалог та художня деталь як основна форма розкриття сюжету в гумористичних оповіданнях А. Чехова







34




Висміювання чиношанування та підлабузництва в оповіданнях А.Чехова







35




Антитеза як композиційний і художній засіб в оповіданнях А. Чехова. Символічність назв










2

Джек Лондон (1876 – 1916). «Жага до життя»







36




Проблеми життя й смерті, дружби й зрадництва в творі. Характеристика героїв







37




Світ людини та світ природи в зв’язку з провідною ідеєю оповідання Д. Лондона «Жага до життя»










4

Гаррієт Бічер-Стоу (1811-1896). «Хатина дядька Тома», Володимир Галактіонович Короленко (1853-1921). «Сліпий музикант» (1 твір за вибором учителя)







38




Проблема рабства й ставлення до людей різних рас і національностей у творі Г. Бічер-Стоу (або Пошук головним героєм повісті В. Короленка «Сліпий музикант» свого місця в світі)







39




Система образів роману Г. Бічер-Стоу, місце в ній образу дядька Тома (або Особливості втілення теми мистецтва в повісті В. Короленка «Сліпий музикант»)







40




Ідеї доброти, поваги до людини, мужності, толерантності в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома» (або Багатство духовного світу Петра Попельського та Евеліни)







41




Художні особливості викриття жорстокості й расової неприязні в романі Г. Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». Екранізації твору (або Образ Максима Яценка, твердість його переконань, увага й повага до інших. Повість В. Короленка «Сліпий музикант» на кіноекрані)










4

Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944). «Маленький принц».







42




Світ дітей і світ дорослих у творі







43




Сенс мандрівки Маленького принца Всесвітом







44




Сенс змалювання дружби Маленького принца з пілотом та Лисом. Роль алегорії в розкритті головних життєвих цінностей







45




Сенс авторського задуму та жанрово-композиційні особливості філософської алегоричної казки-притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»







46

Розвиток мовлення (письмово)

Твір-роздум за одним із афоризмів казки-притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький принц»







47

Контрольна робота

Контрольна робота з теми «Людські стосунки» (тести, розгорнуті відповіді, творчі завдання)







48

Позакласне читання

Еріх Еммануель Шмітт. «Оскар і Рожева Пані». Гуманістичні цінності та художні особливості їх втілення в творі та на кіноекрані










6

Поетичне бачення світу










2

Мацуо Басьо (1644-1694). Хайку







49




Художній світ хайку Мацуо Басьо. Відображення японських уявлень про красу в поезії митця




Напам’ять 3-4 хоку за вибором учня

50




Лаконізм форми і широта художнього змісту хайку Мацуо Басьо







51

Розвиток мовлення (усно)

Створення власних хайку за принципами художнього паралелізму та асоціацій










1

Роберт Бернс (1759- 1796). «Моє серце в верховині…»







52




Особливості поетичного втілення ідеї любові до батьківщини у вірші Роберта Бернса «Моє серце в верховині…»




Напам’ять




2

Генрі Лонгфелло 91807-1882). «Пісня про Гайявату» (1 розділ за вибором учителя)







53




Міфи північноамериканських індіанців та їх втілення в поемі Г. Лонгфелло «Пісня про Гайявату». Елементи фольклору в творі







54




Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату»





Напам’ять уривок, запропонований учням учителем

55

Розвиток мовлення

(письмово)

Характеристика образу Гайявати за ключовими цитатами










2

Джанні Родарі (1920-1980). «Листівки з видами міст»







56




Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша







57

За рахунок резервного часу

Листівки як символ широти світу й прагнення до його відкриття







58

Позакласне читання

Е. Сетон-Томпсон. «Маленькі дикуни». Художнє втілення ідеї єдності людини й природи










4

Образ майбутнього в літературі










2

Рей Дуглас Бредбері(1920-2014). «Усмішка»







59




Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні «Усмішка»







60




Образ Тома, його динаміка







61

За рахунок резервного часу

Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору










2

Роберт Шеклі (1928-2005). «Запах думки»







62




Утвердження сили людської думки в творі. Духовне й фізичне випробування Кліві







63




Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання – віра в перемогу людського розуму







64

Контрольна робота (за рахунок резервного часу)

Контрольна робота з тем «Поетичне бачення світу» та «Образ майбутнього в літературі» (тести, творчі завдання)










4

Сучасна література. Зростання і взаємини зі світом (1-2 твори за вибором учнів і вчителя)










2

Астрід Анна Емілія Ліндгрен (1907 – 2002). «Брати Лев’яче серце», «Міо, мій Міо» (1 за вибором) або Міхаель Андреас Гельмут Енде (1929-1995). «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»







65




Астрід Ліндгрен – «Андерсен» нашого часу. Образи головних героїв її творів. Перемога добра над злом (або Фантастична країна Усландія Міхаеля Енде та її мешканці)







66




Моральні цінності у творах А. Ліндгрен (або Моральні цінності, що утверджуються в творі Енде (дружба, кохання, сім’я, повага до інших, любов до батьківщини).










2

Крістіне Нестлінгер (нар. 1936). «Конрад, або Дитина з бляшанки»







67




Незвичайність образу Конрада, риси його характеру







68




Особливості становлення Конрада в світі










2

Підсумки







69

Контрольна робота (25 хвилин)

Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Контрольний тест на основі вивченого в 6 класі матеріалу







70




Аналіз сформованості читацьких компетенцій шестикласників. Анонс програми курсу «Світова література.7 клас»








База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка