Картотека перспективного педагогічного досвіду Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій



Скачати 250.85 Kb.
Дата конвертації26.04.2016
Розмір250.85 Kb.
Картотека перспективного педагогічного досвіду

Білоцерківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №12

з поглибленим вивченням інформаційних технологій


Навчальний

заклад

П.І.П. вчителя

Предмет

Категорія,

звання

Стаж


Тема досвіду

Форма

узагальнення

Коротка анотація

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Вітюк

Олексій Панасович



математика

вища,

вчитель-методист



33

Комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі

Статті «Комплексне використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі», «Матеріально-технічна база для використання ІКТ у навчально-виховному процесі»,КОІПОПК,2012

Подані основні напрями роботи закладу щодо реалізації даного питання, представлена структура комплексного застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Радченко Валентина Сергіївна

математика

вища,

вчитель-методист



34

Оптимальні шляхи використання інформаційних технологій на базі прндметних кабінетів природничо-математичного циклу

Стаггі «Розвиток практичних умінь та навичок учнів у процесі викладання предметів приодничого циклу на основі використання інформаційних технологій»,

«Застосування засобів інформаційних технологій при викладанні

математики в 5-6 класах» КОІПОПК,2012


Розкрито необхідність створення сучасної інформатизованої матеріально-технічної бази навчальних кабінетів природничого циклу та шляхи вакористання її в урочний і позаурочний час.

Розкрито вплив застосування засобів інформаційних технологій на формування досвіду отримання та обробки неохідної інформації учнями, ефективність компютерної підтримки вивчення математики на уроках та при проведенні навчальної практики



Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Прохоровська

Валентина Валентинівна



українська мова та література

вища,

вчитель-методист



29

Використання комп ютерно-орієнтованих технологій у процесі викладання предметів гуманітарного циклу

Статті«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у прцесі викладання української та світової літтератури», «Презентація досвіду роботи вчителів школи з використання ІКТ у навчально-виховному процесі», КОІПОПК, 2012.

Використання новітніх інформаційних технологій забезпечує активізацію діяльності вчителя й учня на уроці, сприяє здійсненню диференціації та індуалізації навчання, посилює міжпредметні зв’язки. Це дає можливість покращити якість навчально-виховного процесу та рівень навчальних досягнень учнів з предмета

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Бодрик

Оксана Олександрівна



Інформати-ка

вища,

вчитель-методист



19

Використання інноваційних педагогічних технологій у роботі шкільного НТУ

«Гармонійний розвиток інтелектуальної обдарованості в умовах духовного середовища навчального закладу» - Виступ на круглому столі «Духовна культура педагога як умова розвитку інтелектуальної обдарованості старшокласників» від 23 травня 2013 року: К: Інститут обдарованої дитини.

Розглянуто рівні інтелектуальної обдарованості, основні проблеми обдарованих дітей Проаналізовано вимоги до педагогів, що працюють з обдарованими дітьми, для реалізації гармонійного розвитку інтелектуальної обдарованості.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Салівон Тамара Леонтіївна

початкові класи

вища,

вчитель-методист



36

Розвиток продуктивного мислення як засіб підвищення інтелекту молодшого школяра

Методичний посібник «Розвиток логічного-мислення молодших школярів – запорука успішного навчання»

У посібнику розглянуто особливості необхідності розвитку логічного мислення молодших школярів, запропонована система ігор та вправ для формування основних логічних операцій на уроках математики,української мови та в позаурочний час

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Калашнікова Галина Василівна

географія, природознавство, основи здоров’я

вища,

вчитель-методист



33

Використання інформаційно – технологічний методів навчання при вивченні природничих дисциплін

Інформаційно- технологічні та математичні методи в шкільному курсі економіки

В посібнику висвітлено питання комплексного підходу до викладання економіки в шкільному курсі. Розроблена методика розв’язання задач. Запропоновано добірку олімпіадних завдань.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Шевченко Світлана Михайлівна

історія, БІХЕ, Київщино

знавство


вища,

вчитель-методист



26

Використання інтерактивних технологій навчання в проектній діяльності старшокласників

Стаття «Використання методу проектів у роботі зі старшокласниками»

(електронне видання «Учительський журнал»

Майстер-клас на Першому форумі молодих вчителів Київщини.

Електронний освітній ресурс «Відкритий світ»; Історія України, 7 клас.



Стаття присвячена основним аспектам методики використання найбільш ефективного методу формування історичних компетентностей у старшокласників – методу проектної діяльності на уроках історії.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Вітюк

Наталія Сергіївна



історія,

етика, Київщино

знавство


вища,

вчитель-методист



33

Реалізація ідеї «педагогіки співпраці» на уроках історії та в краєзнавчій роботі через використання інформаційно-комунікаційних технологій

Методичний збірник із досвіду роботи

У збірнику вміщені матеріали з досвіду роботи керівника гуртка пошуково-краєзнавчого напрямку, представлені різнолланові розробки виховних заходів із мультимедійним супроводом. Розроблена навчальна програма гуртка

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Майборода Зоя

Григорівна



музичне мистецтво

вища,

вчитель-методист



44

Демонстраційно-комп:ютернне моделювання як засіб емоційного впливу при вивченні музичного мистецтва

Методичний збірник «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання мистецьких дисциплін»

У збірнику проаналізовано систему роботи вчителя, щодо використання інформаційних технологій на уроках музичного мистецтва. Представлено розробки навчальних занять

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Щербина

Раїса Георгіївна



історія, правознавство

вища,

вчитель-методист



39

Формування навичок критичного мислення в процесі вивчення суспільствознавчих дисциплін

Програма правового гуртка «Дебати». Методичні рекомендації до проведення заняття правового гуртка за темою «Проблеми торгівлі людьми з огляду на права людини»

Розроблена програма допомогає соціалізації старшокласників в умовах сучасності.

Методичні рекомендації містять аналіз найефективніших методів та прийомів проведення занять правового гуртка за найбільш актуальною проблемою сучасності.



Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Пономаренко Світлана Іванівна

фізика. астрономія

вища,

вчитель-методист



35

Використання інтерактивних технологій з метою активізації пізнавальної діяльності учнів

Навчально-методичний посібник «Використання саморобних приладів для розв язування експериментальних задач при роботі з обдарованимси учнями»

У даному посібнику підібрані задачі підвищеної складності, для розрахунку яких створені саморобні прилади. Запропонований матеріал може використовуватися при роботі в МАН

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Журибеда Оксана Анатоліївна

інформатика

вища,

вчитель-методист



18

Формування інформатичних компетентностей при викладанні інформатики

Навчально-методичний посібник «Компетентнісні задачі».

Досвід роботи представлено у матеріалах конкурсу «Вчитель року 2013»



Матеріал даного посібника висвітлює питання, присвячені розвитку компетентностей через розвязування компетентнісних задач при вивченні шкільнолго курсу інформатики. Посібник містить: теоретичний модуль, присвячений опису понять компетенцій, компетентності та компетентнісної задачі у контексті сучасних поглядів науковців та фахівців; модуль опису методичних підходів до розвязування компетентнісних задач державної підсумкової атестації, модуль збірки компетентнісних задач.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Слуп’ян Людмила Миколаївна

математика

вища,

вчитель-методист



30

Математичне моделювання, як засіб формування математичних компетентностей учнів.

Навчально-методичний посібник «Інформаційно-технологічні та математичні методи в шкільному курсі економіки»

У посібнику висвітлено питання комплексного підходу до викладання економіки в шкільному курсі. Представлено розробку методики навчання розв`язування основних економічних задач, наведено приклади їх розв`язання, систематизовано типи економічних задач на основі використання математичних методів. Запропоновано добірку олімпіадних задач з економіки.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Дуб

Галина Максимівна



українська мова та література

вища,

вчитель-методист



36

Формування творчої інтелектуальної особистості на уроках української мови та літератури через використання мультимедійних технологій

Мультимедійний засіб(Українська мова.Морфологія.

Синтаксис).


Цикл уроків

«Вивченння творчостіі О.П. Довженка в школі» з використанням мультимедійних технологій.


У даному посібнику теоретичний матеріал з розділів»Морфологія»,«Синтаксис»подано у вигляді блоків – опорних конспектів. У кінці кожної теми вміщено питанння для самоконтролю та подано практичні завдання.

До уроків «Вивчення творчості О.Довженка в школі» підібрано слайди,відеосюжети,

уривки з кінофільмів про письменника та його твори.


Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Коломієць Тетяна Василівна

образотворче мистецтво

вища,

вчитель-методист



30

Формування культорологічних компетентностей учнів на уроках образотворчого мистецтва через використання інформаційно- комунікаційних технологій

Навчально-методичний комплекс «Уроки образотварчого мистецтва з мультимедійним супроводом»

Подано розгорнуті конспекти, у яких розкрито основний зміст уроку та мультимедійний супровід у вигляді презентацій.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Саражинська Наталія Анатоліївна

початкові класи (інформатика)

вища,

вчитель-методист



29

Формування інформаційних компетентностей в учнів початкових класів

Підручники «Сходинки до інформатики» 2 кл., «Інформатика» 5, 6 кл., посібники «Інформаційна культура» 1, 2 кл.

Підручники і посібники створені за новими програмами націлені на формування в учнів компетенцій, передбачених новими Держстандартами, навичок 21 ст.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Куракіна Валентина Вадимівна

російська мова, світова література

вища,

вчитель-методист



29

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках світової літератури та російської мови

Методичний посібник «Вивчення біографії письменника»

В посібнику представлено теоретичний матеріал із мультимедійним супроводом.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Воробцова Вікторія Василівна

українська мова та література, художня культура

вища,

вчитель-методист



18

Розвиток пізнавальних здібностей учнів на уроках української літератури через використання ІКТ

1.Теорія літератури в таблицях, схемах, ілюстраціях: Електронний посібник. – Біла Церква, 2010.

2. ЕЗНП «Морфологія». – Біла Церква: КОІПОПК, 2009.

3. Заболотний О.В., Мірошник С.І., Бичевська Л.В., Воробцова В.В. та ін. Методичні матеріали до вивчення української мови у 5 класі: навчально-методичний посібник. – К. : Генеза, 2013.

4. Авторські курси «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови та літератури»



1. У джерелі подано матеріал із теорії літератури. Електронний посібник орієнтований на сучасні форми навчання із забезпеченням сумісності з традиційними навчальними матеріалами.
2. В електронному посібнику наведено теоретичний маеріал із розділу «Морфологія» відповідно до шкільної програми. Охоплено практичний матеріал з усіх розділів курсу і передбачено різні типи завдань для практичних занять, самостійної та індивідуальної роботи, контрольної і тренувальної перевірки знань учнів.
3. У посібнику представлено методичні матеріали до вивчення української мови у 5 класі, укладені до підручника з української мови для 5 класу авторів О.В.Заболотного, В.В.Заболотного, розкрито підходи до вивчення української мови, запропоновано календарне планування, методичні розробки уроків, завдання для індивідуальної і групової роботи та контрольні роботи.
4. Курси містять теоретичний і практичний блоки, спрямовані на висвітлення основних засад використання ІКТ у практичній діяльності вчителя-словесника.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Мимренко Віта

Василівна



інформатика

вища,

вчитель-методист



18

Використання інтерактивних технологій для дотримування соціальної та комунікаційної компетентності старшокласників.

Навчально – методичний посібник “Використання проектних технологій для формування життєвих компетентностей учнів у процесі вивчення інформатики.”

В посібнику висвітлені основні форми та методи роботи, притаманнікомпетентнісному підходу, а саме активні та інтерактивні технології навчання, які активізують діяльність усіх учнів, розвивають такі творчі здібності, як уміння моделювати, порівнювати, аналізувати, узагальнювати.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Міханова Валентина Петрівна

географія, природознавство, економіка

вища,

вчитель-методист



24

Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках географії

Мультимедійний програмний засіб «Мандрівник країнами світу»

У програмному засобі представлено теоретичний матеріал, розроблені презентації з використанням графіків, таблиць, відеосюжетів для вивчення економічної і соціальної географії світу.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Бондаренко Ірина

Іванівна


початкові класи

вища,

вчитель-методист



28

Розвиток творчих здібностей молодших школярів засобами інформаційних технологій

Мультимедійний навчальний комплекс «Математика, 4 клас. Дроби»

Матеріл, зібраний у комплексі, структурований за темами, які вивчаються впродовж двох років у певній послідовності, дозволяючи таким чином поступово ускладнювати і доповнювати одна одну більш складними поняттями

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Самогородська Антоніна Йосипівна

початкові класи

вища,

вчитель-методист



31

Розвиток мовленнєвих навичок учнів способом збагачення лексики з використанням інформаційних технологій

Мультимедійний навчальний комплекс

«Українська мова,2 клас. Словникові слова»



У посібнику представлено теоретичний матеріал розроблені презентації для роботи при вивченні всіх словникових слів,що рекомендовані програмою. що дає змогу кращому запам’ятовуванню та написанню.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Пильник Ольга Олексіївна

біологія

вища, старший учитель

23

Демонстраційно-компютерне моделювання при вивченні біології

ЕЗНП «Розвиток органічного світу. 11 клас»

Представлено теоретичний матеріал, розроблено унаочненість у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та запропоновано тести для перевірки знань учнів

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Боханевич Ірина Роєславівна

світова література, російська мова

вища, старший учитель

30

Можливість застосування електронних засобів навчання на різних типах уроків літератури у старших класах

Навчально-методичний посібник «Формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератири через використання ІКТ»

Представлено теоретичний матеріал, розроблено наочність у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та конспекти уроків світової літератури у старших класах

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Осадча Наталія Анатоліївна

початкові класи

вища, старший учитель

30

Впровадження ІКТ в навчальний процес початкової школи.

Навчально-методичний посібник з системою вправ до уроків навчання грамоти

В посібнику запропонована система вправ, які можна використовувати під час проведення занять з навчання грамоти в 1 класі.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Олійник Наталія Василівна

початкові класи

вища, старший учитель

35

Розвиток пізнавальної активності молодших школярів шляхом впровадження ІКТ в навчальний процес.

Збірка вправ

«Словниково- логічні завдання для розвитку зв/язного мовлення молодших школярів»



У збірку розроблено комплекс вправ,спрямованих на розвиток зв/язного мовлення учнів.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Черняховська Світлана Миколаївна

англійська мова

вища, старший учитель

36

Використання автентичних матеріалів на заняттях англійської мови з метою вдосконалення навичок читання та аудіювання

Навчально-методичний посібник «Play and learn English»

Посібник містить розробки тематичних позакласних заходів з англійської мови для різних вікових груп і різних рівнів володіння англійською мовою учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Тут ви знайдете загадки та вікторини, які можна використовувати на уроках англійської мови для підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Коряк

Галина Василівна



початкові класи

вища, старший учитель

30

Забезпечення психолого –педагогічних умов засвоєння етичних норм молодшими школярами

Збірник творчих робіт «Гармонійний розвиток особистості в процесі реалізації творчих завдань із природознавства»

У збірнику представлені творчі напрацювання учнів різних жанрів. Представлено дитячі спостереження за природними явищами, дослідницькі цікавинки, вікторини

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Решетова Ірина Вікторівна

початкові класи

вища, старший учитель

20

Розвиток комунікативної компетентності та творчих здібностей учнів на уроках гуманітарного профілю шляхом використання інтерактивних технологій.

Навчально – методичний посібник «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках гуманітарного профілю.»

У досвіді розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів школи першого ступеня у процесі мовленнєвої діяльності, під час формування природничих знань, а також засобом розв’язування творчих завдань. Розкрито ефективнысть розвитку творчої особистості під час впровадження інтерактивних технологій та залучення учнів до проектної діяльності.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Оселедько Володимир Іванович

трудове навчання

вища, старший учитель

29

Формування в учнів творчої активності й самостійності на уроках технічної праці через використання ІКТ

Розробка мультимедійних презентацій для використання на навчальних заняттях із технічної праці

Створені мультимедійні презентації дають можливість ознайомити учнів з місцем і роллю ІКТ у сучасному виробництві, повсякденному житті та з професійним виболом у подальшому житті

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Бєлова

Надія Анатоліївна



хімія

вища, старший учитель

30

Демонстраційно-компютерне моделювання при вивченні хімії

Методичний посібник «Демонстраційно-комп’ютерне моделювання хімічних процесів під час літньої практики»

Представлено теоретичний матеріал, розлоблено унаочненість у вигляді схем, таблиць, ілюстрацій, відеосюжетів та запропоновано тести для перевірки знань учнів

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Юрченко

Ігор Миколайович



математика Захист Вітчизни

вища, старший учитель

22

Розвиток чуттєвого пізнання та абстрактного мислення учнів у процесі викладання математичних дисциплін

Навчально-методичний посібник «Розвиток чуттєвого пізнання абстрактного мислення учнів у процесі викладання математики»

У посібнику розглянуто процеси та види мислення, наведені цікаві оригінальні задачі для учнів 5-9 класів, які розвивають математичне мислення, творчу уяву, привчають школярів міркувати логічно, заохочують до творчого пошуку, розвивають їх здібності

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Романченко Людмила Василівна

англійська мова

вища, старший учитель

23

Шляхи підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів на уроках англійської мови та в позаурочний час

Навчально методичний посібник «Play and learn English»

Посібник містить розробки тематичних позакласних заходів з англійської мови для різних вікових груп і різних рівнів володіння англійською мовою учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Тут ви знайдете загадки та вікторини, які можна використовувати на уроках англійської мови для підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Черноводська Людмила Василівна

початкові класи

вища, старший учитель

35

Викоримтання інноваційної технології МТП «ПіснеЗнайка» в навчально-виховному процесі початкової школи.

Методичний посібник «Викоримтання медико-педагогічної технології «ПіснеЗнайка» в навчально-виховному процесі початкової школи.»

У посібнику розкривається використання МПТ «ПіснеЗнайка» та її значення для розвитку дитячої індивідуальності. Звертається увага на виконання та оздоровлення, яке дає можливість школярам працювати із задоволенням, без перевантажень, стресу й гіподинамії.

Білоцерківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням інформаційних технологій

Яременко Ольга Василівна

початкові класи

вища, старший учитель

35

Розвиток мовної спостережливості на уроках читання через використання інформаційно – комунікаційні технології

Мультимедійний навчальний комплекс «Активізація словникового запасу молодших школярів»

У комплексі містяться матеріали, які дають можливіст розвивати мовленнєву діяльність учнів. Розширенню й активізації лексики учнів, розвитку їх мислення сприяють спостереження за багатозначністю слів, робота з синонімами та антонімами.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка