Картка особистого обліку учня «групи ризику»



Скачати 90.28 Kb.
Дата конвертації09.09.2017
Розмір90.28 Kb.
КАРТКА ОСОБИСТОГО ОБЛІКУ УЧНЯ «ГРУПИ РИЗИКУ»

Розпочато _______________________________

Закінчено _______________________________

(вказати з яких причин)

І. Вивчення особистості учня з «групи ризику»
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ:

1. ПІП дитини _______________________________________________________________
2. Клас _____________________________________________________________________
3. Дата народження __________________________________________________________

4. ПІП батьків:

мати______________________________________________________________________


місце роботи_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________

батько_____________________________________________________________________
місце роботи_______________________________________________________________

____________________________________________________________________________


5. Характеристика сім’ї, матеріально-побутові умови проживання учня (повна/неповна; з матір'ю, з батьком, рідні батьки /опікуни; сприяє гармонійному психічному і фізичному розвитку/ не благополучна; дитина - сирота/напівсирота):

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



6. Оцінка батьками (опікунами) поведінки дитини (добрий, слухняний, різкий, впертий, образливий)







7. Що викликає стурбованість батьків (опікунів) у поведінці та навчанні дитини







8. Характер поведінки учня в класі, школі _____________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


9. Найбільш типові прояви недисциплінованості________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


10. Успішність у навчанні:

І семестр________________________________________________________________


ІІ семестр_______________________________________________________________
11. Ставлення до навчання ( які предмети любить, які ігнорує)_____________________ ____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________



12. Інформація від педагогів:

Що викликає занепокоєння у навчанні і вихованні учня







Що турбує у поведінці учня







13. Ставлення до суспільства, держави, людей, самого себе, праці, природи, мистецтва __________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



14. Соціальні шкідливості (рання алкоголізація; нікотинова залежність; вживання токсичних і психотроп­них речовин; потяг до азартних ігор; потяг до асоціальних ігор; ранній сексуальний потяг; негативізм в оцінці явищ дійсності)______________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

15. Відхилення в соціальній поведінці (грубість; бійки; прогули; недисциплінованість; побиття слабких; вимагання;жорстоке ставлення до тварин; крадіжки; порушення суспільного порядку (облік в інспекції у справах неповнолітніх); немотивовані вчинки; втечі з дому, інтернату)_______________________________________________________

____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

16. Коло інтересів, умінь, захоплень, яким чином проводить вільний час (відвідування гурток, секцій, проводить вільний час поза домом (з друзями на вулиці), вживає спиртні напої, курить, заробляє собі на життя) ___________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

17. Ставлення до праці, професійна орієнтація (визначення у професії, незнання своїх можливостей і здібностей; професійна невизначеність): __________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



18. Стан здоров’я учня (короткий анамнез, вказати вади розвитку)_________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Заняття спортом ( якими видами)________________________________________________

____________________________________________________________________________


Чи стоїть на обліку в психоневрологічному диспансері_________________________
19. Які міри впливу застосовувались до учня в школі:

батьківським комітетом -____________________________________________________

____________________________________________________________________________
органами учнівського самоврядування ________________________________________

____________________________________________________________________________

інспекцією в справах неповнолітніх -_________________________________________

____________________________________________________________________________


ще ким ( вказати) __________________________________________________________

____________________________________________________________________________


20. Що може допомогти в корекції поведінки учня ______________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ

(результати досліджень відповідно до методичного інструментарію, який використовує психолог)



Що вивчається

Результати дослідження

1

Характерологічні особливості




Тип темпераменту



















Тип акцентуації
















Самооцінка
















2

Емоційний стан та особливості поведінки




Тривожність
















Агресивність
















Адаптивність












ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПРОЦЕСІВ



(результати досліджень відповідно до методичного інструментарію, який використовує психолог)

Загальний рівень розумового розвитку


















































Увага


















































Пам'ять






































Мислення






































Сприймання





































На даному етапі «Вивчення особистості учні» збір інформації можна здійснювати за допомогою спостереження, різноманітного методичного інструментарію (анкети, тести, проективні методики), бесід із самим досліджуваним, класним керівником, вчителями, батьками, однокласниками.

ІІ. Корекційно-розвивальна робота з дітьми «групи ризику»

  1. Індивідуальна робота з учнем:

  • Надання психологічних консультацій

  • Здійснювання контролю за відвідуванням учня школи

  • Ураховування інтересів учня та залучення його до суспільно-корисної діяльності колективу класу, діючих гуртків, творчих об’єднаннях, спортивних секціях, клубах за інтересами школи, позашкільних закладах.

  1. Підготовка вчителя до роботи з дітьми « групи ризику»

  • Надання психологічних консультацій

  • Озброєння класних керівників методикою роботи з важковиховуваними учнями, неблагонадійними сім’ями.

  • Залучення вчителів до здійснення пропаганди здорового способу життя.

  • Заслуховування і аналізування роботи класних керівників з учнями « групи ризику». 

  1. Групова робота з учнями «групи ризику»

  • Читання циклу лекцій і проведення бесід зі збереження здорового способу життя.

  • Розробка і проведення тренінгових занять

  1. Спільна робота зі службою у справах неповнолітніх.

  • Підтримка тісного зв'язку з інспекцією у справах неповнолітніх.

  1. Робота з батьками:

  • Надання індивідуальних консультацій та бесід

  • Проведення виступів на батьківських зборах з приводу попередження фізичного, морального, психологічного насильства дітей у сім'ї, ведення здорового способу життя, пропаганду кращих зразків сімейного виховання.

Орієнтовний список бесід:

1. Бесіда з учнем «групи ризику»
Ким ти хочеш стати після закінчення школи?
Які навчальні предмети ти любиш більше за інші? Що читаєш?
Твої товариші. Що ти про них думаєш?
Чи задоволений ти своїм навчанням і поведінкою в класі, в школі?
Твоя суспільна робота і її результати.
Твоє улюблене заняття в школі і вдома.

Що ти вважаєш найцікавішим і важливішим в житті?


Як ти ставишся до своїх батьків і чому?
Твоє ставлення до старших.
Чи пам'ятаєш ти найприємнішу подію в житті?
Чи пам'ятаєш ти найбільш неприємну подію свого життя?
Чи кривдив тебе хто-небудь? А ти чи кривдив кого-небудь?

2. Бесіда про учня «групи ризику» з вчителями:

Ваша думка про успішність і поведінку учня на ваших уроках.


Найбільш характерні випадки його недисциплінованості і ваші йому поради (заходи, вказівки).

Його здібності в навчанні, в роботі. Його можливості.



3. Бесіда про учня з його товаришами

Чи давно ви дружите?

Ваші улюблені сумісні справи, предмети, заняття?

Що тобі подобається у твоєму другові?

Що тобі не подобається у твоєму другові? Чому? Як ти йому допомагаєш?

Ваші плани на майбутнє.



4. Бесіда зі старостою класу про учня «групи ризику»

Ваша думка про конкретного учня.

У чому виявляються недоліки його поведінки в ко¬лективі класу?
Його ставлення до товаришів по класу.

Як ви і колектив класу допомагаєте йому статизразковим учнем?

Його ставлення до суспільних доручень, участь у колективному житті класу.

5. Бесіди з батьками

Чи задоволені ви навчанням і поведінкою своєї дитини?


Що вас турбує в її поведінці і навчанні? Як ви їй допомагаєте?
Режим дня і його дотримання.
Що він робить по дому, чи допомагає домашнім, у чому?
Ваші поради своїй дитині щодо вибору майбутньої професії.

6. Бесіди з класними керівниками

У чому полягає трудність у вихованні школяра?


Дисципліна школяра дома і в школі. Успішність.
Які конкретні факти говорять про його «трудність»?
Які заходи застосовувалися до цього школяра для його виправлення і які їх результати?


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка