Карта схема



Скачати 71.77 Kb.
Дата конвертації08.09.2017
Розмір71.77 Kb.
КАРТА - СХЕМА

психолого-педагогічної характеристики учня.

Прізвище, ім’я, по-батькові _______________________________________.

Вік ______________________________клас _________________________.

Виділяються три групи якостей особистості, які для педагога мають професійну значимість.

1. Група особистісних якостей, пов’язана з розумінням внутрішнього світу іншої людини.

2. Група здібностей особистості в сфері активного впливу на іншу людину (ініціатива, самостійність у прийнятті рішень, винахідливість, організаторські здібності, вимогливість, гнучкість мислення).

3. Група здібностей особистості, яка свідчить про володіння собою (витримка, наполегливість, урівноваженість, терпимість).

Рівні розвитку окремих якостей оцінюються по п’ятибальній шкалі:

„5” - якість дуже сильна й постійно проявляється;

„4” - якість проявляється дуже сильно, але не постійно;

„3” - якість проявляється не завжди й не сильно;

„2” - якість не проявляється зовсім;

„1” - проявляється протилежна, негативна якість.

4. Рівень громадської активності: високий, середній, низький (потрібне підкреслити).

5. Яке громадське доручення виконував у старших класах?

6. Умови сімейного виховання.

Склад сім’ї __________________________________________________.

Професії батьків ______________________________________________.

7. Рівень загальної культури: високий, середній, низький (підкреслити).

8. Чим подобається займатись у вільний час?_______________________

9. Членом яких гуртків є (був)? ___________________________________

10. Які мотиви участі в громадській роботі? _________________________

11. Чи симпатизують однокласники (так, ні)?

12. Чи має постійних друзів (так, ні)?



13. Рівень самооцінки: високий, адекватний, низький (підкреслити).

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА

1. Чи проявляє інтерес і увагу до інших людей, товаришів по спільній діяльності, молодших?

5 4 3 2 1

2. Віддає перевагу спілкуванню з однолітками та товаришами, іншим видам діяльності?

5 4 3 2 1

3. Приймає на себе відповідальність за іншу людину?

5 4 3 2 1

4. Спостерігається падіння настрою під час відсутності спілкування?

5 4 3 2 1

5. Проявляється готовність прийти на допомогу іншому, турбуватися про нього?

5 4 3 2 1

6. Проявляється нахили до пізнання людей, до аналізу їх поведінки і вчинків?

5 4 3 2 1

7. Спостерігається готовність приймати на себе роль вихователя, впливати на інших?

5 4 3 2 1

8. Відчуває радість від успіхів і досягнень однолітків, молодших, чи переживає їх невдачі?

5 4 3 2 1

9. Спостерігається тенденція в рішенні практичних питань, висувати на перший план людину, її потреби і інтереси?

5 4 3 2 1

10. Характеризується вмінням бачити краще в іншій людині?

5 4 3 2 1

ХАРАКТЕРОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ.

1. Справедливість по відношенню до однолітків, менших.

5 4 3 2 1

2. Вимогливість до інших людей.

5 4 3 2 1

3. Співчуття і добродійність.

5 4 3 2 1

4. Турботливість.

5 4 3 2 1

5. Відзивчивість.

5 4 3 2 1

6. Розуміння стану іншої людини.

5 4 3 2 1

7. Співпереживання іншим людям

5 4 3 2 1

8. Чесність по відношенню до інших.

5 4 3 2 1

9. Спостережливість

5 4 3 2 1

10. Ініціативність.

5 4 3 2 1

11. Винахідливість.

5 4 3 2 1

12. Організованість.

5 4 3 2 1

13. Впевненість у своїх силах і можливостях.

5 4 3 2 1

14. Витримка, врівноваженість.

5 4 3 2 1

15. Почуття гумору.

5 4 3 2 1

16. Емоційна рівновага, стійкість.

5 4 3 2 1

17. Усвідомлення своїх педагогічних здібностей.

5 4 3 2 1

18. Віра в свої сили і можливості.

5 4 3 2 1

19. Доброта.

5 4 3 2 1

20. Розкутість.

5 4 3 2 1

ЗДІБНОСТІ І ВМІННЯ.

На якому рівні знаходяться в учня наступні здібності і вміння

Рівень

1. Збуджувати інших своїм підношенням до людей, подій.

5 4 3 2 1

2. Впливати на інших переконанням, пробуджувати до діяльності.

5 4 3 2 1

3. Створювати в людині впевненість в собі.

5 4 3 2 1

4. Орієнтуватись в особистості на позитивні сторони.

5 4 3 2 1

5. Аналізувати поведінку і вчинки людей.

5 4 3 2 1

6. Швидко і якісно засвоювати досвід діяльності.

5 4 3 2 1

7. Передавати знання іншим.

5 4 3 2 1

8. Розподіляти обов’язки між людьми з, урахуванням їх індивідуальних особливостей.

5 4 3 2 1

9. Аналізувати свою поведінку, свою діяльність.

5 4 3 2 1

10. Виділяти в ситуації головне і додаткове.

5 4 3 2 1

11. Стримувати негативні емоції.

5 4 3 2 1

12. Встановлювати контакти з однолітками, молодшими.

5 4 3 2 1

13. Швидко приймати правильні рішення

5 4 3 2 1

14. Вміння стати на точку зору іншої людини.

5 4 3 2 1

15. Адекватно сприймати психологічні особливості інших.

5 4 3 2 1

16. Передбачати реакцію людини.

5 4 3 2 1

17. Сприймати потреби інших людей як свої.

5 4 3 2 1

18. Сприймати ситуації з точки зору поганого стану іншої людини, можливості допомогти їй.

5 4 3 2 1

ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1. Яким видам діяльності віддає перевагу: навчальній, трудовій, громадській, спортивній, педагогічній, художньо-естетичній, конструктивно-технічній?

5 4 3 2 1

2. Яку конкретну педагогічну діяльність виконує?

5 4 3 2 1

3. Як відноситься до педагогічної діяльності? (з любов’ю, інтересом, не любить)

5 4 3 2 1

4. Що привертає увагу в педагогічній діяльності?

5 4 3 2 1

5. Які способи взаємодії найбільш часто використовує в спілкуванні з дітьми? (прохання, бесіда, погроза, інструктаж, порада, вимога).

5 4 3 2 1

6. Чи враховує в педагогічній діяльності індивідуальні особливості дітей?

5 4 3 2 1

7. Чи вміє в організації діяльності молодших, однолітків враховувати їх потреби?

5 4 3 2 1

8. Чи вміє розподілити діяльність так, щоб створити умови для активності всіх дітей?

5 4 3 2 1

9. Користується повагою і любов’ю однолітків, молодших дітей.

5 4 3 2 1

10. 3 діяльністю яких педагогів знайомий?

5 4 3 2 1


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка