Індивідуальний план-графік «Психологія ділового спілкування і основи ділового етикету»



Скачати 67.31 Kb.
Дата конвертації06.04.2016
Розмір67.31 Kb.


Індивідуальний план-графік

«Психологія ділового спілкування і основи ділового етикету»
Група ДС 11 (11 клас)


№ з/п

Термін виконання

Зміст навчального матеріалу

Зміст завдання

Дата здачі роботи, рецензія на виконану роботу

Вимоги до рівня навчальних досягнень

Розділ ІІІ. Діловий етикет. Основи ділової взаємодії.

1

вересень 2015

Тема:

Імідж ділової людини.

Закони формування іміджу. Психологічні фактори спілкування.

Ефекти сприйняття: про що можуть сказати обличчя та голос: «словник» рухів тіла, «ефект ореола». Психологічні захисні механізми. Основні захисні стратегії.



Самостійна робота №1

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Поняття «імідж» та його складові.

  • Правила формування іміджу ділової жінки, ділового чоловіка

  • Ефекти сприйняття: жести, міміка, пантоміміка та їх значення у діловому спілкуванні.

  • Використання психологічних факторів спілкування з оточуючими.

  • Характеристика та аналіз психологічних захисних механізмів:відхід, блокування, керування,ігнорування та завмирання.

  • практична робота «Створення колажу» ( при можливості).




Характеризує поняття “імідж”, складові іміджу. Знає правила формування іміджу ділового чоловіка, ділової жінки.

Роз’яснює ефекти сприйняття. Описує та наводить приклади ефектів сприйняття: жести, міміка, пантоміміка. Оцінює їх значення у діловому спілкуванні. Аналізує та використовує психологічні данні в спілкуванні з оточуючими. Знає і аналізує психологічні захисні механізми: відхід, блокування, керування, ігнорування та завмирання.






жовтень 2015

Тема:

Техніка ділових контактів: правила та заборони, які забезпечують результативність контактів.

Правила етикету.

Ділові переговори.

Візитна картка.


Самостійна робота №2

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Основи ділового етикету. Класифікація видів ділових контактів. Конструктивна та деструктивна критика.

  • ведення ділових переговорів

  • значення візитної картки для ділової людини.

  • практична робота: оформлення візитної картки




Характеризує основи ділового етикету, класифікує види ділових контактів, та пояснює їх специфіку. Аналізує та оцінює техніку ділових контактів. Класифікує та аналізує конструктивну та деструктивну критику. Знає і аналізує основні правила ділових контактів. Знає основні правила оформлення візитної картки, її значення для ділової людини




листопад 2015

Тема:

Теорія прихованого маніпулювання.

Основні технології маніпулювання. Основні мотиви маніпуляцій. Маніпулятивні засоби боротьби в конфлікті.


Самостійна робота №3

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Що таке маніпуляція. Модель прихованого маніпулювання та його етапи. Судження про типологію людей-маніпуляторів.

  • Використання людських емоцій: страх, гордість, провина, сором, лестощі, образа та інші.

  • Що таке психологічний тиск та психологічні механізми впливу: психологічне зараження, переконання, наслідування та інш.







Формулює термін “маніпуляція”, описує та наводить приклади моделі

прихованого маніпулювання та його етапів: збір інформації, виявлення застосування, атракція, спонукання. Виносить судження про типологію людей-маніпуляторів. Осмислює та аналізує використання людських емоцій: страх, гордість, провина, сором, лестощі, образа і т.інш. Виносить судження про психологічний тиск, психологічні механізми впливу: психологічне зараження, переконання, наслідування і т.інш. Описує та наводить приклади про захист від маніпуляцій та впливу.






грудень 2015

Тема:

Основи самопрезентації. Основні правила підготовки до виступу. Техніка виступу.



Самостійна робота №4

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Правила самопрезентації

  • Техніка виступу. Психологічні фактори виступу







Знає та дотримується правил само презентації. Обґрунтовує та описує техніку виступу. Виявляє та оцінює важливість психологічних факторів у ході виступу.




лютий 2016

Тема:

Мистецтво переконання. Практичні прийоми переконання.

Важливий життєвий ресурс.

Вісім універсальних порад щодо використання часу.



Самостійна робота №5

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Основні правила переконання: правило Гомера, Сократа, три правила Паскаля, активні та пасивні правила.

  • Ефективні засоби засвоєння прийомів переконання.

  • Правила та поради щодо ефективного використання часу.




Формулює та наводить приклади основних правил переконання: правило Гомера, правило Сократа, три правила Паскаля, активні та пасивні правила і т.інш. Обґрунтовує схему переконання. Пояснює ефективні засоби засвоєння прийомів переконання. Знає правила ефективного використання часу.




березень 2016

Тема:

Професійне самовизначення.

Сфери діяльності.


Самостійна робота №6

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Аналіз психологічних особливостей та співвідношення до типу професій.

  • Тип особистості в професійному самовизначенні.




Учень знає і аналізує психологічні особливості, співвідносить до типу професій. Вміє діагностувати тип особистості в професійному самовизначенні. Знає алгоритм і основні принципи пошуку роботи.






квітень 2016

Тема:

Техніка пошуку роботи.

Як скласти резюме.

Самопрезентація.

Співбесіда з роботодавцем.

15 кроків до впевненості у себе.


Самостійна робота №7

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Алгоритм і основні принципи пошуку роботи.

  • Правила складання резюме

  • Складання власного резюме

  • Етапи підготовки до співбесіди з роботодавцем. Дотримання правил співбесіди: питання під час співбесіди, зовнішній вигляд та інш.




Знає правила складання резюме. Вміє його складати.

Знає етапи підготовки до співбесіди з роботодавцем. Дотримується правил співбесіди: питання під час спібесіди, зовнішній вигляд, уникання декілька речей і т.інш.







до 10 травня 2016

Тема:. Сходинки до майбутнього.

Самостійна робота №8

1. Знайти інформацію щодо змісту теми, створити інформаційний блок у вигляді друкованих матеріалів (реферат, творча робота тощо):



  • Продуктивність співпраці в команді.

  • Прийняття рішень в нестандартних ситуаціях






Вміє бачити свої реальні перспективи. Здатний підтримувати позитивну мотивацію, відповідальність за майбутнє. Учні визначають основи продуктивної співпраці в команді, характеризують стилі взаємин між людьми; Вміють приймати рішення в нестандартних ситуаціях, здатні до взаєморозуміння між членами команди.






до 20 травня 2016

Тема: Створення проекту «Карта успіху ділової людини»

Самостійна робота №9

1. Створення та презентація проекту «Карта успіху ділової людини».







Вміють проектувати свої життєві плани, визначають профіль умінь ділової людини.

Вміють проводити аналіз зробленої роботи.



Використовує навички критичного та творчого мислення в само презентації, захисту своєї думки, позиції.

Вчитель спецкурсу ____________ Ткачова Т.Ф.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка