Граємо, співаємо І перемагаємо. Кричалка: : Відпочити – помагатись



Скачати 397.21 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір397.21 Kb.
Македонська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Дидактичні матеріали для роботи в літньому таборі

Девіз: Ми веселі і завзяті,

Все ми робим залюбки.

Граємо, співаємо

І перемагаємо.

Кричалка: : Відпочити – помагатись,

Завжди гарно – розважатись.

Гартувати – дух і тіло

Зможем в таборі – уміло


Конкурс – змагання
З У П И Н К И
1. Спортивна. І, ІІ, ІІІ, ІV загони – пронести м’яч на певну відстань і передати естафету наступному учасникові. Правильно виконане завдання кожного учасника оцінюється в 1 бал.
V, VІ, VІІ, VІІІ, ІХ загони – кидають м’яч у баскетбольне кільце. Кожний м’яч, що попав у кільце оцінюється в 1 бал.
2. Пісенна. Проспівати 5 пісень, які вивчали протягом року (1 бал, масово і правильно проспівана пісня).

3. Поетична. Пригадати і розповісти будь-який вірш про літо, або скласти загоном (зупинка оцінюється в 5 балів).


4. Юних художників. Намалювати один малюнок на задану тему всім загоном (зупинка оцінюється в 5 балів). Теми малюнків: літо, слон, кінь, кіт, жираф, собака, голуб, вітер, зима, дощ.
5. Ігрова. Самостійно, без допомоги вихователя, обрати гру, пояснити її правила, погратися 2 – 3 хвилини (5 балів).
6. Артистична. За допомогою пантоміми зобразити:
* сонце,
* шторм,
* будинок,
* дощик,
* листопад,
* цвітіння квітів(зупинка оцінюється в 5 балів) .

7. Табірна. Кожен член загону продовжує по одному слову речення „Мені в таборі сподобалось ...” (зупинка оцінюється в 5 балів).


8. Танцювальна. Під музику танцюють всі діти, журі визначає тих, хто танцює найкраще.


9. Відгадайка. Відгадування загадок. Кожна правильно відгадана загадка оцінюється в 1 бал.

Білосніжні китиці


Серед листя світяться.
Їх духмяний запах, друзі,
Розливавсь по всій окрузі.
(акація)

Він беззубий, а кусає,


Він безрукий, а хапає,
Ще й причепиться міцненько
До штанців і до сукенки.
(будяк)
Хтось у лузі біля річки
Погубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав.
(веселка)

На просторах поля золотого


Сині зірочки тремтять.
Мов шматочки неба голубого,
Виграють, виблискують, горять.
(волошки)
Розкололася хатинка
На дві половинки,
І посипались у жменьку
Зелені дробинки.
(горох).

Підбивається кількість балів, оголошується переможець конкурсу.



Ігри для пришкільного табору

Ігри на знайомство


Гра „Про мене сказали б...”


Учасники сидять у колі, кожен по черзі говорить фразу, яка розпочинається зі слів: „Мій (хтось) сказав би про мене, що ...”

Гра „Запам`ятай ім`я”


На першому етапі для проведення цієї гри знадобиться 1 м`яч, учасники гри утворюють коло. В колі кожна людина по черзі називає своє ім`я. Потім хтось кидає м`яч навмання комусь та називає його ім`я. Тоді відправляє м`яч іншому, і так доти, доки м`яч не обійде по колу і не потрапить до рук ведучого. На ІІ етапі називаючий повинен зробити два послідовних кидки наліво, називаючи імена, і потім повторити те саме направо. Тому в гру потрібно ввести 2 м`ячі.

Гра „Паличка” (поки не всі імена ще добре знайомі)


В центрі кола ведучий. У нього – зроблена з паперу або з газет „паличка”. Один з учасників починає, говорячи: „Саша, Коля...” (своє ім`я називає та іншого). Ведучий (гравець, що в центрі кола) повинен торкнутися паличкою Колю, поки той не встиг назвати після свого імені ще чиєсь. Якщо він встигає, міняються ролями.

Гра „Тік-так”


Всім учасникам пропонується дізнатися імена своїх сусідів справа та зліва. Після цього ведучий підходить до будь-кого із учасників і промовляє „Тік” або „Так” і рахує до 5 (10). Учасник, до якого звертався ведучий, повинен встигнути назвати ім`я сусіда справа (при „так”), зліва (при „тік”).

Самопредставлення:


- ім`я і риса характеру, яка починається з першої літери імені;
- ім`я і 3 позитивні риси;
- закінчити фразу: „Не хочу хвалитися, але я...”;
- ім`я і свої уподобання („Бінго”): без допомоги ножиць створити ляльку, використовуючи метод обривання. Для цього потрібно скласти папір навпіл . На руках, на голові, на ногах вписати потрібну інформацію (улюблена страва, улюблена книга, улюблений колір, улюблений музичний жанр, улюблене місце відпочинку). За цією інформацією граючий шукає собі 4-5 товаришів (відповідь має бути аналогічною) і вигукує: „Бінго!” (це означає, що групу створено).

Вітальна
Треба разом привітатись:


- Добрий день! (граючі відповідають)
Дружно, голосно сказати:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться:
- Добрий день!
У долоні поплескайте:
- Добрий день!
Дружно, всі, не відставайте:
- Добрий день!

Наше коло мов сім`я


Наше коло мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
-Добрий день, сусіду зліва.
-Добрий день, сусіду справа.
Ми – одна сім`я.
Наше коло мов сім`я.
Друзі ми: і ти, і я.
Обніми сусіда зліва.
Обніми сусіда справа.
Ми – одна сім`я.
(далі замінюємо слова „добрий день” на посміхнись, поцілуй, приголуб, налякай, всі завдання потрібно виконувати).

Гра-руханка „Подарунок”


Діти стоять в колі. Кожен з них придумує, який подарунок він хотів подарувати сусіду зліва. По черзі за допомогою міміки і жестів пояснює тому, кому дарує. Допускається підказка, але така, в якій не міститься назви даного предмета, а тільки його опис.

Гра-руханка „Ми йдемо”


Діти стоять в колі. Всі разом повторюють слова і починають йти по колу:
- Ми йдемо шукати друга (3 рази).
Говорячи наступну репліку, зупиняються і через одного повертаються лицем до сусіда:
- Зупинились, подивились.
І далі виконують команди:
„Долоньки - до долоньок”.
Продовжують рух в іншу сторону, повторюючи слова і команди.
- Ми йдемо шукати друга (3 рази).
- Зупинились, подивились.
„Долоньки - до долоньок”.
„П`ятки – до п`ятки”.
Продовжують рух і доповнюють поступово команди:
„Плече – до плеча”.
„Вушко – до вушка”.
„Носик – до носика”.

„Пастка”
Гравці утворюють два кола.


Внутрішнє коло, взявшись за руки, рухається в одну сторону, а зовнішнє в другу. За командою ведучого обидва кола зупиняються. Діти, що стоять у внутрішньому колі, піднімають руки вверх, утворивши ворота.
Решта то вбігають в коло, проходячи за воротами, то вибігають з нього.
Раптово подається друга команда: „Ворота”. Руки опускаються, і ті, хто залишився в середині кола, залишаються в колі. Вони залишаються у внутрішньому колі і беруться за руки з тими, хто там є. Після цього гра знову продовжується. Коли в зовнішньому колі залишиться мало граючих, з них утворюється внутрішнє коло.

„Хвіст дракона”


Гравці стають один за одним, беручи попереднього за талію. Той, хто стоїть попереду, намагається впіймати останнього гравця у колоні, котрий уникає цього, не випускаючи попереднього.

„Розмови з паличкою”


По черзі говорять всі учасники групи. Перший, тримаючи паличку, описує подію зі свого життя протягом 30 сек. Потім паличка переходить до наступного учасника, який має підсумувати попердню розповідь, а потім розповісти свою історію. Слідкуйте, щоб підсумовування включало в себе всі основні пункти розповіді.

СВЯТО КАЗКИ
ЗА ПАЗУХОЮ У КАЗОК”

Чи є на світі людина, яка хоча б раз у житті не мандрувала дивовижною країною казки?! Напевно, ні. У дитинстві всі мріють познайомитися з добрими феями, гномами або чарівником. Кожен хоче мати чарівну паличку, мати богатирську силу або казкову вроду.

В казки ми вчимося, як на світі жити, тому що казка – це глибокий колодязь мудрості, який неможливо вичерпати, він завжди сповнений розуму, доброти.

Отже ми відправляємося в чарівний світ казок.

Затишно дітям в пазусі казок,
Отак би й слухав про царя Салтана
Або про те, як весело козак
Обманював турецького султана.
Про карих коней з полуменем грив.
Про чаклуна, що все на світі може.
І хто б там що кому не говорив,
А згине зло. І правда переможе!

А ви знаєте, звідки до нас прийшли казки?

У стародавній африканській притчі розповідається про те, що колись давно Мишка, яка могла прослизнути куди завгодно, схотіла сплести собі казки з усього того, що бачила на своєму віку. Кожну казку вона одягала в яскраву сукню – чорну, червону, білу... Казки замінили їй дітей. Та одного разу необережна вівця вибила двері мишачої хатки. Казки вибігли і розбіглися по всій землі.

А сьогодні казки завітали й до нас у гості.

І ми матимемо змогу перевірити, чи знаєте ви казки, чи готові, як казкові герої, долати труднощі, чи допоможе вам дружба перемогти.

Три перешкоди ви вже разом подолали і тому можете стати повноправними учасниками сьогоднішнього свята казки.

Ведучими будемо ми – ваші старші сестрички: Оля - сестричка Романчука Ігоря, Оля - сестричка Ротко Оксани, Марина – сестричка Підгорної Наталі , Наталя – сестричка Віталіка Котляра

А допомагати вам будуть добрі феї, яких ви добре знаєте. І кому, як не їм, знати, хто з вас яке завдання може виконати краще.

Отже запрошуємо наших добрих фей – ваших класних керівників: Лесю Михайлівну і Лілію Петрівну.

Тепер ми можемо розпочинати змагання.

Конкурс перший.

Запутана справа.

В конкурсі беруть участь 4 учні класу.

Феї, допоможіть визначити, хто прийме участь в першому конкурсі.

Слухайте уважно казку. Вона незвична. Здається, що автор цієї казки заблукав в лабіринтах казок і щось напутав. Вам, як справжнім слідчим, потрібно встановити правду.

Отже, якщо ви помітите якісь неточності в казці, піднімайте руку. Виграє той, хто назве більше помилок і виправить їх.

КАЗКА – ПУТАНКА
Жила на світі одна вдова і мала вона двох дочок. Одна зних пасербиця Василина, а друга – рідна.
Одного разу вдова роздала кожній роботу: Василині - прясти, а рідній дочці – вишивати. В усьому домі вогонь погасила, лишила одну скіпочку і та згасла.
- Я не піду по вогонь! – каже рідна дочка, - Я вишиваю, мені від голки світло. Хай Василина йде до пані Метелиці і принесе вогонь.
Гірко плакала Василина, але чимдуж побігла до темного лісу, зненацька зачепилася за гілляку і впала у старий колодязь.
Коли опритомніла, побачила, що опинилася на страшенній галявині.
Чує раптом земля дрижить, ходором ходить. Це пані Метелиця в ступі летить, товкачем поганяє, мітлою слід замітає.
Підходить вона до воріт та як закричить:
- Тьху!Тьху! Руським духом пахне! Хто тут є?
- Це я, пані. Мене мати по вогонь до вас прислала.
- Добре, добре. Ходи зі мною.
А потім як крикне гучним голосом:
- Гей, запори мої міцні, відімкніться, ворота широкі, відчиніться!
Відчинилися ворота. Метелиця ввійшла з Василиною. Коло воріт росте яблуня, хоче зашмагати.
- Не шмагай, яблуне, дівчину! Це я її привела, -каже пані.
Біля хати стоїть пічка, хоче впекти Василину, та Метелиця зразу:
- Не печи дівчину! Вона зі мною.
Зайшла пані Метелиця до хати та каже Василині:
- Ти йди спати, і я зараз ляжу.
Пішла Василина за пічку тай чує, як Метелиця до кота говорить:
- Ти, котику, піч розпали, вогонь розклади. Я прокинусь, Василину спечу.
Лягла спати, та як захропить, на весь ліс чути було.Заплакала Василина, вийняла трохи хлібчика та каже:
-На тобі, котику, хлібчика, і відпусти мене додому.
- Добре, любонько! Я буду співати колискову, щоб Метелиця довше спала. А ти тікай! За твою доброту віддячу тобі.
Вибігла Василина з хати, а тут пічка як запече, а з неї хліб гукає:
- Ох, витягни мене, витягни. Бо згорю, я вже давно спікся!
Дівчина підійшла до печі, лопатою витягнула весь хліб.
Біжить вона, а тут на дорозі яблуня до неї промовляє:
- Обтруси мене! Яблука мої вже давно достигли! А ні, то відшмагаю!
Василина струснула яблуню, яблука градом посипалися на землю. Підбігла до воріт, та вони не відчиняються. Дівчина змастила їх салом, вони перед нею відчинилися.
Тут з неба полинув золотий дощ, і все золото приставало до Василини, аж нарешті вона вся вкрилася золотом.
Прийшла дівчина додому, як побачилиїї мачуха із дочкою, так на місці і застигли.
Конкурс другий.

„Так – ні”


На дошці закріплені цифри від 1 до 24. Учасники конкурсу називають цифру. Ведучі зачитують твердження. Учні дають відповідь „так”, якщо вони згідні з цим твердженням і „ні”, якщо не згідні. В конкурсі беруть участь 3 учні.
Шановні феї, хто грає в цьому конкурсі.

1. Пані Метелиця – російська народна казка. – (німецька)


2. Пензлик Маляну дістався від дідуся уві сні.+
3. У Василини було дві рідні сестри. – ( нерідні)
4. Зачарований ключик Синьої Бороди міг відкривати усі двері замку. - ( Одну коморку)
5. Маленька розбійниця стала доброю під впливом Герди.+
6. Принцеса із Снігової Королеви шукала для себе багатого принца. –( Не жадібного)
7. Попелюшка була на двох балах у королівському замку.+
8. Дівчині, яка шукала проліски в зимовому лісі, допоміг місяць Березень.- (Квітень)
9. Хлопчику- зірці зайчик , якого він врятував з пастки, допоміг знайти маму .- ( Монети)
10. У Попелюшки Шарля Перро були кришталеві туфельки.- (соболеві)
11. Герді про Кая у доброї чарівниці нагадали рози на капелюсі.+
12. Лісоруб забрав Хлопчика-зірку собі, а плащ віддав другому лісорубу.-
13. Брати -місяці дали дівчині перстень, за допомогою якого вона могла викликати їх.+
14.Друга дівчина пішла до пані Метелиці тому, що хотіла попрацювати. – ( золота )
15. Малян за допомогою пензлика знищив злого імператора. +
16. Від поміщика Малян втік за допомогою намальованого літака. – (коня)
17. Око журавля видало таємницю Малянового пензлика. +
18. Василині всю роботу допомагала виконувати лялечка, подарована батьком.- (мамою)
19. Скалки дзеркала троля могли попасти в око, в серце і в вухо. – ( в вухо –ні)
20. Кай повинен був скласти слово „багатство”- (вічність)
21. Синя Борода так любив свою дружину, що міг їй все простити. – ( цікавість не
простив)
22. Хлопчик- зірка став королем і жив довго і щасливо. – ( помер через 3 роки)
23. З лісу Василині допоміг вийти череп. +
24. Мачуха Попелюшки, поїхавши на бал, дала їй дуже багато роботи. – ( ніякої)

Конкурс третій.

Упізнай героя.

1. Вона мусила виконувати всю хатню роботу. Бідна дівчина щодня сиділа на шляху біля криниці і пряла доти, поки порізала ниткою пальці до крові.


( Падчірка, Пані Метелиця)

2. До того вона мені набридла, не можу й сказати! За ворота вийти не можна – всі сусіди про неї говорять: „Ах, сирітка нещасна!”, „Робітниця – золоті руки”, „Красуня – очей не відведеш”.


(Пасербиця, Дванадцять місяців)

3. Як почула дівчина такі ласкаві слова, їй відлягло від серця. Вона залишилася у бабусі й негайно стала до роботи. Дівчина у всьому догоджала старій, збивала подушки так сильно, що аж пір’я летіло.


( Падчірка, Пані Метелиця)
4. Вона прочитала геть усі газети і вже встигла забути все, що прочитала, отака вона розумна. А недавно сиділа на троні, а це, до речі, не так уже й приємно, і тут-таки вирішила вийти заміж.
( Королівна, Снігова королева)

5. Пішла дівчина до кирниці, сіла тай пряде, а щоб починок був у крові, вколола собі палець, всунувши руку в густий терен. А потім кинула починок у колодязь і стрибнула туди сама.


( Рідна дочка вдови, Пані Метелиця)

6. За вікном літали сніжинки. Одна з них, найбільша, упала на краєчок ящика з квітами. Раптом вона почала рости, рости і на очах перетворилася на жінку, закутану в білий серпанок, зітканий із безлічі снігових зірочок.


( Снігова Королева)

7. Нарешті дійшла до до невеличкої хатини, з якої у віконце визирала стара баба. У неї стирчали такі великі зуби, що дівчина хотіла тікати. Але стара гукнула услід: „А чого ти боїшся, люба дитино?”


( Пані Метелиця)
8. А в чоловіка була своя дочка, надзвичайно добра та ніжна, уся в матір, найкращу жінку в світі. (Попелюшка)

9. Вона була така ж на зріст, як і Герда, але дужча і ширша в плечах і смаглява. Очі в неї були чорні і якісь сумні.


( Маленька розбійниця, Снігова королева).
10. Вони тільки про те й говорили, як би краще вбратися, і без упину крутилися перед дзеркалами, вибираючи й приміряючи свої сукні.
(сестри Попелюшки)

11. Він був злючий - презлючий, наче сам чорт. Але якось він був у чудовому гуморі, бо зробив собі дзеркало.


( Троль, Снігова Королева)

12. Туди приїздила незнайома принцеса, найвродливіша в світі. Вона була дуже люб’язна і навіть почастувала нас апельсинами.


( сестри про Попелюшку на балу)

13. Вони дуже любили бігати в гості один до одного по даху й сидіти на маленьких стільчиках під трояндами. Там вони так гарно гралися!


( Кай і Герда, Снігова Королева)

14. З хатини, спираючись на костур, вийшла стара - престара бабуся у великому солом’яному капелюсі, на якому були намальовані чудові квіти.


( Добра чарівниця, Снігова Королева)

15. Він підібрав черевичок прекрасної незнайомки і лише на нього дивився, бо, певно, дуже закохався в принцесу.


( принц, Попелюшка)

16. Він залишився сам-один у неосяжній пустельній залі. Він дивився на крижини і все мудрував, аж у нього заболіла голова. Наче завмер і був такий блідий, мов би геть перетворився на крижинку.


( Кай, Снігова Королева)
Конкурс четвертий.

В Лукомор’ї

В конкурсі приймають участь п’ять учнів, які по черзі підходять до ведучих і продовжують по пам’яті читати вступ в поему О. Пушкіна „Руслан і Людмила” по одному рядку. Правильно названий рядок – 1 бал. Коли учасник збивається, право продовжувати передається протилежній команді.

Конкурс п’ятий

Подолання перешкод.

Коза – Дереза


6 учнів( 5 +1)

Всі пам’ятають, як вона спочатку „не їла”, „не пила”, а потім завдала чимало клопоту зайцю. Якби не рак – неборак, то взагалі не знати, чим би скінчилась ця казка з елементами трилера.


4 гравців однієї команди беруться за руки й утворюють зайчикову хатку. Один – коза – Дереза – заходить у „хатку”. Рак – Неборак з іншої команди старається ущипнути Козу – дерезу, яку гравці в „хатці” оберігають. Для кожної команди виділяється 1 хв. виграє та команда в якій рак – неборак скоріше ущипнув козу – Дерезу.

Вовк і семеро козенят


7 учнів
Семеро козенят із кожної команди змагатимуться у стрибучості. Перші гравці стрибають з місця з-за стартової лінії. Крейдою позначають місце, де вони приземлилися – звідси стрибатимуть уже інші гравці команди. Знову позначають місце приземлення, і так продовжуватиметься, аж поки всі гравці не стрибнуть. Перемагає та команда, гравці якої будуть знаходитися далі від стартової лінії.

Рукавичка


6 учнів
Для початку пригадаймо поіменно тих, хто жив у рукавичці: Мишка – Шкряботушка, Жабка – Квакушка, Зайчик – Побігайчик, Лисичка – Сестричка та Вовчик – Братчик. А потім прийшов Ведмідь, і казка на цьому скінчилася. Ось ці шестеро персонажів і будуть героями цієї казки, а рукавичкою стане обруч, покладений за фінішною лінією. За командою ведучих естафету починають Мишки. Вони біжать за фінішну лінію до обруча, залізають у нього і піднімають до пояса. Потім по черзі біжать наступні гравці і теж залізають під обруч. Останнім біжить Ведмідь. Він не залазить в обруч, а береться за нього рукою і тягне рукавичку з мешканцями за стартову лінію.

От і підходить до кінця наше свято. Та казки не прощаються з вами, вони тільки говорять вам допобачення, тому що ще не раз ви зустрінетеся з казкою у житті.

Але ж багато казок закінчуються бенкетом. А який бенкет без святкового торта. Торти у зал.

Тепер, згадуючи сьогоднішній день, ви з повним правом зможете сказати, як у казці: „І я там був, і торт я їв і хоч по бороді не текло, але є що згадати”.

А до учнів старших класів у нас є запитання. Пам’ятаєте „Мауглі” Кіплінга. Коли вовченята підростали, їх приводили на раду Вільного Племені. Сьогодні ви подібно до вовчої ради спостерігали за п’ятикласниками. Чи готові ви прийняти їх повноправними членами так званої Великої школи.

Ви прийняли п’ятикласників, тож пригадаймо ще один Закон Джунглів: велика ганьба для дорослого вовка, якщо він образить або принизить маленьких вовченят до тих пір, поки вовченята не підростуть і не вб’ють свого першого оленя. Пам’ятайте про це.



Інтелектуальна гра "Найрозумніший"

Сценарій склала Кропивка Н.А.

Мета : сприяти інтелектуальному розвитку учнів ; заохочувати до навчальної діяльності , до всебічного розвитку ; виховувати прагнення до збагачення знань.

Х і д


Вступ ( слово вчителя ) :

Дорогі п’ятикласники ! Ми з вами організували не одне свято, змагання, на яких ви показали себе дружними, цікавими, вигадливими. А сьогодні я хочу започаткувати гру, яку ми будемо проводити щорічно. Це – "Найрозумніший". Усі ви знаєте, що "Не той дурний, що не вчився, а той, хто не хоче вчитися ", "Хоче й машина, щоб біля неї була розумна людина ". Отже, проведемо турнір і побачимо, хто в нашому класі розумна і ерудована людина.

Найрозумніший отримає нагороду – Сову - символ розуму і мудрості. Але ця нагорода не назавжди. Наступного року, можливо, її триматиме в руках зовсім інший найрозумніший.

Умови турніру

Проводяться 4 тури :

І – відбірковий , в якому участь бере кожен учень;

ІІ – змагання між переможцями І туру; Вихід у фінал;

ІІІ – змагання між фіналістами;

ІУ – вручення приза.



І тур. Відбірковий.

( Клас поділити на 3 команди. Питання задавати по черзі кожній команді. Який гравець з команди набере найбільше правильних відповідей, той виходить для гри ).



  1. З скількох слів складається слово сліпоглухонімий ? ( 3 )

  2. Що може підняти не тільки доросла людина, а й дитина ? ( пір’їну)

  3. Який колір протилежний чорному ? ( білий )

  4. Символ якого знаку Зодіака має ядовите жало ? ( Скорпіон )

  5. Як називалася пошта, що доставлялася по воді ? ( пляшкова пошта )

  6. Яку страву любили козаки ? ( куліш )

  7. Який колір виникає при змішуванні синього і жовтого ? ( зелений )

  8. Яке яєчко знесла Курочка Ряба ? ( золоте )

  9. На чиїх ніжках стоїть хатина Баби Яги ? ( курячих )

  10. Чим вкрита собака ? ( шерстю )

  11. З яким німецьким містом пов’язана котлета в тісті ? ( гамбургер – Гамбург )

  12. Що робить кіт, коли побачить собаку ? ( тікає )

  13. Що значить 366 днів ? ( рік )

  14. Як називають тиждень на Великдень ? ( білий )

  15. Яким коридором йдуть пасажири в літак, коли їх не оглядають ?

( зеленим )

  1. Яка мовна одиниця найменша ? ( звук )

  2. Як називається підвищення, по якому ходять моделі ? ( подіум )

  3. Скільки звуків у слові ящірка ? ( 8 )

  4. Що таке ь ? ( буква )

  5. Що таке апостроф ? ( знак )

  6. Скількома мовами ви розмовляєте ? ( 4 )

  7. Назва приміщення для перегляду фільмів ? ( кінозал )

  8. Перший показ вистави, фільма . ( прем’єра )

  9. Скільки кольорів у веселки ? ( 7 )

  10. Те, куди літають люди, але одиниці. ( космос )

  11. Людина, яка віртуозно володіє комп’ютером, але робить злочини.

( хакери )

  1. Багато серій у фільмі. ( серіал )

  2. Оцінювання у школі. ( бал )

  3. Слово звучить однаково, але різне значення . ( омонім )

  4. Найперша людина в країні. ( Президент )



ІІ тур. Змагання між учасниками

( Можуть дати відповідь на чуте питання , якщо той відповів не правильно )



  1. Що не носили козаки ?

жупан

шаровари


плащ

сорочку





  1. Яка тварина не відноситься до сімейства кошачих ?

гепард

леопард


тигр

сенбернар






  1. Як називається розповідь про давніх героїв ?

міфи

легенди
переказ

оповідання


4. Яка екзотична рослина росте на грунті ?

банан

апельсин


мандарин

ананас





  1. Найбільший острів на землі ?

Гренландія

Мадагаскар

Куба

Цейлон



  1. Яка страва не відноситься до салату :

вінегрет

олів’є


мімоза

заливне





  1. Ідол – це :

божество

талісман


страховисько

маска







  1. Туніка - це :

страва

питво

взуття

одяг






  1. Як називається найменша пташка ?

колібрі

синиця
папуга

снігур



10. Основним будівельним матеріалом у древніх слов’ян було :

солома дерево

очерет каміння


  1. Як називається людина, яка знає багато мов ?

мовознавець науковець

ерудит поліглот




  1. Що не є деревом ?

хлібне дерево апельсинове

цукеркове дерево кизилове




  1. Що було упором для ніг у вершника на коні ?

віжки стремена

сідло підпруга




  1. Кого з водяних жителів застосовують як лікувальний засіб ?

жабу рака

рибу п’явку




  1. Півтораста – це :

  1. 150

100 200
16.Найближче місто до Володарки ?

Київ Б.Церква

Черкаси Сквирка
17.Апарат для зв’язку ?

дріт телефон

дзвін грамофон
18. Яке з цих слів незмінювані ?

касир кіно

мигдаль пальто
19.Що означає слово козуб ?


відро

миска


кошик

мішок

20. Як звали доньку Я.Мудрого ?


Катерина

Анна


Марія

Варвара



21. Скільки годин потрібно людині для здорового сну ?

6

4

8



10


ІІІ тур . Змагання між переможцями

  1. Ранковий прийом їжі ( сніданок )

  2. Садові ножиці ( секатор )

  3. Сума довжин сторін (периметр )

  4. Розмова між двома особами (діалог )

  5. Сильна буря на морі ( шторм )

  6. Посилення голосу на одному складі (наголос )

  7. Релігія , що ґрунтується на вірі в Ісуса Хреста ( християнство )

  8. Слова , протилежні за значенням ( антоніми )

  9. Велика лялька для демонстрації одягу ( манекен )

  10. Накладне волосся ( перука )

  11. Предмет меблів, за яким їдять ( стіл )

  12. Пора року, коли опадає листя ( осінь )

  13. Зірка сонячної системи ( Сонце )

  14. Супутник Землі ( Місяць )

  15. Висушені плоди абрикоса без кісточок ( курага )

  16. Висушений виноград ( родзинки )

  17. У зеленому жакеті репетує в очереті.

Хоч і плавати мастак, а не риба і не рак. ( жаба )

  1. Білі горошини на зеленій стеблині ( конвалії )

  2. Чорне тіло, чорний вус,

Ніби справжній сажотрус,

Летить – виє, сіло – землю риє. ( жук )



  1. Синонім до прислівника "тепер", який можна прочитати справа наліво.

( зараз )

V тур. Вручення нагороди.


Містер табору. Свято
Ведуча 1. Усім привіт! Ми раді вас вітати на нашому святі.
Ведуча 2. Ми – дівчата – завжди хочемо бути сильними, сміливими, самостійними. Але у душі завжди мріємо про те, щоб поруч був сильний, розумний, мужній хлопець, який би захистив нас від всіх напастей цього світу.
Ведуча 1. Адже, насправді ми не «залізні леді», а ніжні тендітні створіння, які потребують ласки, тепла та розуміння…
Ведуча 2. Сьогодні ми повинні вибрати містера табору І зміни 2010 року. А переможець отримає романтичну вечерю з міс табору. Отже, учасники на сцену! (Грає музика, учасники виходять).
Ведуча 1. Ми вітаємо конкурсантів! Але перш за все ми б хотіли дізнатися про кожного з них якнайбільше. У цьому нам допоможе 1-й конкурс «Дозвольте відрекомендуватися».
1-й конкурс «Дозвольте відрекомендуватися» (кожен з учасників представляє себе)
Ведучий 2. Просимо оголосити журі оцінки за перший конкурс нашим учасникам. (оголошення оцінок, нагорода – купон на холодильник).
Ведуча 1. Хлопці цікаво представили себе. Вони здалися досить спритними та винахідливими. Чи насправді це так ми перевіримо у конкурсі «Запрошення».
Конкурс «Запрошення».
Ведуча 2. Уявіть собі, що ви побачили дівчину своєї мрії, яка йде іншою стороною вулиці. Вас розділяє дорога з багатьма автомобілями, що мчаться сюда, на якій нема світлофорів і пішохідної доріжки. Що ж робити, якщо ви хочете запросити її кудись? Адже вона вас все одно не почує, до того ж виховані люди не стануть кричати на вулиці. Єдиний вихід – використати жести.
Отже, на картках написано завдання. Кожен по черзі витягає свій «пропуск» і зразу ж намагається запросити дівчину…
- В кіно;
- В бібліотеку;
- В театр;
- В музей;
- На екскурсію;
- На каву;
- В ресторан;
- На прогулянку в парк;
- На рок-концерт;
- В філармонію;
- На озеро;
- На прогулянку під вечірнім небом;
- В аквапарк;
- В дельфінарій.
Ведуча 1. Просимо результати журі за 2-й конкурс.
Ведуча 2. Наші хлопці нам вже показали, як вони можуть запросити дівчину на побачення. Але от мені цікаво, наскільки наші хлопці спортивні?
Ведуча 1. Отже конкурс «Обруч». Його суть полягає в тому, що хлопці мають протримати обруч, крутячи на собі, якнайдовше.
Конкурс «Обруч»
Ведуча 2. Чекаємо результатів і за 3 конкурс.
Ведуча 1. Дівчата мріють про красивих та сильних, але більше уваги і значення мають для них розумні хлопці. Наскільки винахідливі наші конкурсанти, ми побачимо у конкурсі «Викрутись».
Конкурс «Викрутись»
Ведуча 2. По порядку наводитимуться ситуації, а хлопці по черзі розказуватимуть, як би вони вчинили в тому чи іншому випадку.
Ситуація 1.
Ти прийшов до друга на День народження. Роззувся і побачив, що в тебе на шкарпетці дірка. Це ж побачило кілька дівчат. Як ти вчиниш?
Ситуація 2.
Весь день ти гуляв з друзями по місту в кросівках. Коли вже мав іти додому – зустрів подругу, яка запросила тебе на каву. Ти погодився, але коли вже був в передпокої її квартири, згадав що ти в кросівках і коли роззуєшся, то запах пошириться не найкращий. Як ти вчиниш?
Ситуація 3.
Ти на дискотеці побачив чарівну дівчину, яка тобі дуже сподобалася. Але ти не наважився запросити її на танець, бо не вмієш танцювати зовсім. І ось, коли оголосили білий танець, вона сама запрошує тебе. Твої дії?
Ведуча 1. А поки журі роздумує над балами гурт «Шанс» танцює танець «It’s my life».
Ведуча 2. Дівчата можуть свої кучері як розпустити, так і красиво заплести. Але чи вдасться нашим учасникам – зараз побачимо.
Конкурс «Я тобі троянди в коси заплету».
Ведуча 1. Хлопці повинні заплести своїм асистенкам справжню косу.
Ведуча 2. А поки вони це робитимуть Онисько Христинка заспіває нам пісню «Віночок».
Ведуча 1. І яку б оцінку в школі отримали наші хлопці, якби був предмет «плетіння коси»? Може нам підскаже журі? (оголошення оцінок)
Ведуча 2. З давніх-давен велося так, що чоловік був мисливцем, захисником, воїном. Хоча ми зараз живемо в цивілізованому суспільстві, але дівчатам далі подобаються сильні хлопці. Дехто переглядає фільни з Шварценегером, Сталоне, Жан-Клод ван Дамом та іншими силачами по декілька раз. А на що ж спроможні наші хлопці?
Конкурс « Віджимання»
Ведуча 1. Хлопці повинні віджатись найбільшу кількість раз, хто яку зможе. Поки вони віджиматимуться під наглядом одного з членів журі фізрука Божика Тараса Богдановича, ми слухаємо пісню у виконанні Дидик Люби «Мені так треба».
Ведуча 2. Журі оцінки.
Ведуча 1. В чому б ще випробувати наших хлопців?
Ведуча 2. Незнаю…
Ведуча 1. Здається придумала! Мені цікаво, як вони освідчуватимуться в коханні дівчині своєї мрії?
Конкурс «Освідчення в коханні»
Ведуча 2. Хлопці повинні придумати найоригінальніше освідчення в коханні, яке оцінить журі. А освідчуватимуться Міс табору Юрчук Марічці.
Ведуча 1. На яку ж оцінку володіють наші хлопці красномовством? (оголошення оцінок за конкурс)
Ведуча 2. Танці завжди показували красу людського тіла. Вальс був і є символом витонченості, вправності, ніжності.
Ведуча 1. Отже, останній конкурс «Танцювальний» допоможе нам визначити найвправнішого.
Конкурс «Танцювальний»
Ведуча 2. Просимо журі підбивати підсумки. За цей час ми слухаємо Бень Соломію з піснею «Святкова».
Ведуча 1. Останній конкурс став вирішальним.
(журі виголошує оцінки і номінації)
Номінації в конкурсі Містер табору 2010.
- Містер табору
- 1-й віце-містер табору
- 2-й віце-містер табору
- Містер Скромність
- Містер Вишуканість
- Містер Усмішка
- Містер Мускул


  • Містер Престиж.


Закони Веселкової республіки

Жити серед людей – все одно, що жити в казковому саду, де навколо тебе найтонші пелюстки квітів з тремтячими краплями роси, і треба так іти і так доторкуватися до квітів, щоб не впала жодна крапля.


В. Сухомлинський.

Закон веселкової бережливості.


Бережно відноситися до майна табору, бережливо ставитися до всього, що зробили, створили людські руки, зупинити того, хто шкодить і завдає збитків майну і цінностям.

Закон веселкової єдності.


Усі питання табірного життя вирішуємо разом. Час мине швидко, потрібно з усіма познайомитися, потоваришувати, знайти друзів.

Закон веселкової порядності.


Не залишати табору (загону) без дозволу вихователів. Негайно звертатися до вихователів при виникненні непередбачених обставин. Порядно поводитися в громадських місцях міста, на відпочинку та прогулянках.

Закон веселкової дружби.


Поважаємо один одного, своїх друзів, дорослих. Спілкуємося поважаючи думку кожного. Відкриваємо найяскравіші риси в кожному і знаходимо таланти.

Закон веселкової чистоти.


Веселка всміхається охайним хлопчикам і дівчаткам. Вимагає бережного ставлення до себе, оточуючих, природи.

Закон веселкового дня.


Кожен день починаємо з посмішки. Прокидаємося разом із сонечком, відпочиваємо, творимо з позитивним настроєм.
Доброзичливо ставимося один до одного. Вчасно щодня прибуваємо до табору.

Закон веселкових кольорів.


Прагнемо у всьому бути першими – у корисних справах, спортивних змаганнях, вікторинах, конкурсах.
Виграють цікаві, веселі, корисні справи дітей і дорослих.
Діти мають жити у світі красоти, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості.
В. Сухомлинський.

Тільки прагнення до справи, що переходить в успішну діяльність, супроводиться і свободою і насолодою…


К. Ушинський.

Якщо ти здатний вигадати щось, ти можеш і зробити це.


Уолт Дісней


Гра-конкурс „Ми живемо в Україні"

Мета: підсумувати і збагатити знання учнів про національні символи, види і жанри усної народної творчості, мовне багатство, звичаї і традиції українського народу;


розвивати кмітливість, творчу уяву, естетичні почуття;
виховувати гордість за український народ, його славне героїчне минуле і багату творчу спадщину.
ХІД ЗАХОДУ
1-й ведучий. Де зелені хмари яворів
заступили неба синій став,
на стежині сонце я зустрів,
привітав його і запитав:

- Всі народи бачити з висот,

Всі долини і гірські шпилі.
Де ж найкраще місце на землі?
Сонце посміхнулося здаля:
- Правда, я все бачу з висоти.

Всі народи рівні. А земля

Там найкраща, де родився ти!
2-й ведучий. Україна! Багато в світі держав, але Україна - одна. Для нас, українців, вона найкраща, найрідніша.

1-й ведучий. Одна Батьківщина, і двох не буває.


Місця, де родилися, завжди святі.
Хто рідну оселю свою забуває,
Той долі не знайде в житті.
2-й ведучий. Любити Україну - це означає знати її мову, традиції, звичаї, обряди, мистецтво, історію. Зараз ми проведемо гру-конкурс, щоб перегорнути сторінки минулого і сучасного України, згадаємо наш фольклор, традиції.
Учитель. Оголошуємо 1-й тур „Національна символіка" (1 бал за правильну відповідь). Запитання командам.
1 команда
1. Столиця України (Київ)
2. Як починається Гімн України? ( „Ще не вмерла ...")
3. Автор слів Гімну (П.Чубинський)
4. Перший президент України
(М.Грушевський)
5. Основний закон України (Конституція)
6. Скільки кольорів має прапор України?
(2)
2 команда
1. Колір нашого прапора (Синьо-жовтий)
2. Автор музики гімну (М.Вербицький)
3. Малий Державний Герб України (Тризуб)
4. Які рослини є нашими символами? (Верба, калина)
5. Яке місто називали „матір'ю городів руських"? (Київ)
6. Коли було проголошено незалежність України? (24 серпня 1991 року)
2-й тур „Козацький”

Учитель. Є і нам про що згадати...


Пісне, душу возвелич,
Ой була в нас ненька – мати –
Запорозька славна Січ.

Перевіримо ваші знання з історії (1 бал за правильну відповідь). Запитання командам.

1 команда
1. Назвіть символ влади кошового отамана Запорізької Січі. ( Булава).
2. Як називався козацький прапор - шовкове полотнище малинового кольору? (Хоругва).
3. Ім'я першого козацького кошового (Дмитро Байда - Вишневецький).
4. Що таке паланка? (козацька канцелярія).
5. Який кошовий вступив разом із усім військом запорозьким до київського братства? (Петро Сагайдачний).
6. Як називалися козацькі човни? (чайки)

2 команда


1. Де жили козаки на Січі? (В куренях).

2. Хто автор картини „Запорожці

пишуть листа турецькому султану"?
(Ілля Рєпін)

3. Хто такі характерними? (козаки - ворожбити).


4. На яких островах розташовувалася Запорозька Січ? (Хортиця, Чортом лик, Базавлук).
5. Назвіть останнього кошового. (Петро Калнишевський).
6. Який з атрибутів застосовувався для скликання козаків на військову Раду?
(Литаври)

3-й тур. „Мовне багатство"


Учитель. Наша мова - не лише співуча і мелодійна, але і багата, розмаїта. Фразеологічні звороти надають їй яскравості, влучності, образності.
Завдання: скласти „доміно" із початків і закінчень фразеологізмів, пояснити їх. За кожну правильну відповідь - 1 бал.
1 команда
1. Тридцять / срібляників
(ціна за зраду)
2. Хоч вовків / гони (дуже холодно)
3. Покласти зуби / на полицю (голодувати)
4. Накрити / мокрим рядном (докоряти, сварити)
2 команда
1. Умити / руки
(зняти з себе відповідальність)
2. Клювати / носом
(дрімати)
3. Комар носа / не підточить
(зробити щось бездоганно)
4. Ні пари / з уст
(мовчати)
4 - й тур „Національний одяг"

Учитель. Національний одяг є у кожного народу. Його бережуть, одягають на свята, пишаються його неповторністю.


Завдання: пояснити назви предметів народного костюму - жіночого і чоловічого. (Правильна відповідь - 1 бал).
1 команда
1. Сандарак (картата або смугаста спідниця)
2. Надуванці (скляне намисто).
3. Юпка (різновид верхнього одягу, прикрашений різнокольоровими китицями).
4. Кептар (нагрудний одяг з овчини).
5. Плахта (різновид спідниці).
6. Сап'янці (чоботи червоного кольору).
7. Попередниця (фартух).
8. Опинка (шмат тканини чорного кольору з вертикальними червоними смугами, що обвертався навколо талії).
9. Корсетка (безрукавка, обшита тасьмою).
10. Запаска (2 шматки товстого сукна, які одягалися на сорочку).
2 команда
1. Ногавиці (полотняні штани).
2. Свитка (верхній одяг із сукна сірого або білого кольорів).
3. Кошуля (довга сорочка).

4. Гачі (бавовняні штани).


5. Черес (широкий шкіряний пояс).
6. Кучма (висока циліндрична шапка).
7. Крайка (широкий тканий пояс).
8. Гуня (верхній одяг без рукавів).

9. Кресаня (солом'яний бриль).

10. Очкур (вузький пояс із шкіри або рослинних волокон).

С Ц Е Н А Р І Й
святкової лінійки закриття табірної зміни

- Дорогі наші маленькі та великі друзі! Шановні гості! Сьогодні у нас чудовий день, чудове свято – закриття табірної зміни.

Президент. Загони, струнко! Так стояти!
Я прошу рапорт усім здати!
Перший загін до проведення урочистої лінійки присвяченої закриттю табірної зміни літа 2007 року готові?

І загін. – Готові!

Президент. Ваша візитка!
(Назва загону, девіз, кричала, пісня)

Президент. ІІ загін..., ІІІ загін..., IV загін..., V загін..., VІ загін..., VІІ загін..., VІІІ загін..., ІХ загін, ... Х VІ загін.

- Шановні діти, протягом всієї зміни з вами працювали вихователі, лікар, музрук, фізрук, поварі, та багато інших людей, з якими ви познайомились або добре їх знали.
1 ведучий. Нам сонце промені простягає крилаті,
Як птахи доброзичливих вістей.
Ми раді вас на закритті табірної зміни вітати
Наших дорогих гостей.

2 ведучий. Навкруг, навкруг, куди не повернись


Нам без начальника табору
Було ніяк не обійтись.
Начальнику табору ... (дякуємо).

3 ведучий. Такі вони хороші,


Що не сказать словами,
Як сонечко у дощик,
Як наші другі мами.
Вихователям ... (дякуємо).

4 ведучий. Ти на лікаря не сердься


Бо у нього добре серце:
Відчуває біль чужий
Він так само, як і свій.
Лікареві ... (дякуємо).

5 ведучий. Так він грає,


Аж злітає
В небеса душа твоя.
Звуки дивні
І чарівні
Баян ніжно вимовля.
Музруку ... (дякуємо).

6 ведучий. Хто скрашав дозвілля наше,


Хто зарядкою припаше,
Змагання, ігри, естафети –
Це фізрука нашого приорітети.
Фізруку ... (дякуємо).

7 ведучий. Хто смачні сніданки і обіди готував,


Хто всіх вчасно годував,
Дбав про всі калорії,
Щоб були ми здоровії.
Поварам ... (дякуємо).

8 ведучий. Хто після нас все прибирає,


І кожного ранку нас ласкаво зустрічає.
Ще й усміхається привітно:
- Не запізнюйтеся, діти!
Техпрацівникам табору ... (дякуємо).

- До слова запрошується ...

(Нагородження дипломами дітей, які приймали активну участь у житті табору)

Президент. Загони до здачі рапорту начальнику табору стояти струнко!


Шановна начальник табору, загони республіки „Веселка” до закриття табірної зміни літа 2007 року, готові!
Наш девіз:
Веселка, веселка,
Із сонця й води,
Ми сильними й дужими
Будем завжди!

Дозвольте зміну завершити й винести прапор України.

Начальник. Дозволяю табірну зміну завершити та винести прапор України.

Президент. При винесенні прапора України стояти струнко. Винести прапор України.


(Марш при винесенні прапора, Гімн України )

- Наше свято ми продовжимо на концертному майданчику.

Президент. Загони шикуйсь! Рівняйсь, струнко! Напра-, наліво з урочистої лінійки кроком руш.

С Ц Е Н А Р І Й
святкової лінійки відкриття табірної зміни

- Дорогі наші маленькі та великі друзі! Шановні гості! Сьогодні у нас чудовий день, чудове свято – відкриття табірної зміни.


Ми раді всіх вас тут у таборі вітати,
Щастя і радості вам побажати.

1 ведучий. Нам сонце промені простягає крилаті,


Як птахи доброзичливих вістей.
Ми раді вас у таборі вітати
Сьогодні наших дорогих гостей.

2 ведучий. Слухайте, люди! Слухайте, люди!


Свято чудове у нас з вами буде!

3 ведучий. Цей день для нас – це саме справжнє свято,


Зібрались і великі і малі.
Щоб вас тут радо зустрічати
На щирій, радісній, дорогій землі.

4 ведучий. Табірне свято – велике свято


Найщасливіший день для нас
І хвилюємось ми і радієм,
Це ж бо свято для вас і для нас.

5 ведучий. То ж будьте здорові, у добрий час


Із святом ми вітаєм вас!

- Шановні діти, протягом всієї зміни з вами будуть працювати вихователі, з якими ви вже познайомились або вже добре знаєте. Зустрічайте своїх вихователів на лінійці.


(Під маршеву мелодію виходять вихователі)

- Вихователі, до прийняття основних заповідей роботи в таборі готові?

Вихователі: - Готові!

Обіцяємо вам працювати – з вогником,


Не давати всім – сумувати,
Дружити – з романтикою,
Вірити – в щиру дружбу,
Довіряти – дітям,
Поважати – один одного,
Любити – пісню.

- То як, друзі, приймаємо ці заповіді?


Діти: - Приймаємо!!!

- Якщо прийняли заповіді, то приймайте в свої загони вихователів.


(Під звуки веселої дитячої пісні виходять діти, забирають своїх вихователів у загони)
- Ну що ж, загони наші укомплектовані і наш президент перевірить вашу готовність до свята.

Президент. Загони, струнко! Так стояти!


Я прошу рапорт усім здати!
Перший загін до проведення урочистої лінійки присвяченої відкриттю табірної зміни літа 2007 року готові?

І загін. – Готові!

Президент. Ваша візитка!
(Назва загону, девіз, кричала, пісня)

Президент. ІІ загін..., ІІІ загін..., IV загін..., V загін..., VІ загін..., VІІ загін..., VІІ загін..., ІХ загін... , ... Х VІ загін.

Загони до здачі рапорту начальнику табору стояти струнко!
Шановна начальник табору, загони республіки „Веселка” до відкриття табірної зміни літа 2007 року, готові!
Наш девіз:
Веселка, веселка,
Із сонця й води,
Ми сильними й дужими будем завжди!

Дозвольте зміну розпочати й внести прапор України.

Начальник. Дозволяю табірну зміну розпочати та внести прапор України.

Президент. При внесенні прапора України стояти струнко. Внести прапор України.


(Марш при внесенні прапора, Гімн України )

(Для привітання надається слово гостям)

- До слова запрошується ...

- Наше свято ми продовжимо на концертному майданчику.



Президент. Загони шикуйсь! Рівняйсь, струнко! Напра-, наліво з урочистої лінійки кроком руш.


Конкурс «Міс Білосніжка»
(Звучить музика Чайковського. Танок феї Драже)
Ведучий . Це було дуже давно. В одній далекій країні жила королева незрівняної краси .Королева дуже любила вишивати ; і на початку нашої розповіді вона сиділа, вишиваючи біля вікна. Чи то вітер повіяв, чи королева побачила щось їй немиле , але вона здригнулася і вколола собі голкою палець. Три краплі крові впали на сніжно-біле полотно.
Королева глянула на ті краплі , що червоніли на вишивці і замріялась:
«Яка б я була щаслива, якби мала маленьку доню з губами червоними ,неначе кров, білим, як сніг, личком, а коси в неї, щоб були темні, мов чорне дерево!»
Мрія королеви здійснилася. Народилася у неї донечка, назвали її Білосніжка. З того часу минуло вже кілька століть, але маленькі дівчатка добре пам’ятають про красуню Білосніжку. І кожна з них мріє нею стати.
Тепер настав час познайомитись з нашими Білосніжками. Давайте запросимо конкурсанток на сцену!
(під музику виходять конкурсантки)
1. Конкурс «Перше побачення»
Учасниці демонструють глядачам і журі вечірні сукні , мистецтво макіяжа, оригінальність зачісок, уміння триматися на сцені. Ведучий представляє кожну конкурсантку, розповідає про її захоплення, пристрасті.
Ведучий. Але життя Білосніжки було не таким вже й безхмарним.Ще в ранньому дитинстві залишилася вона без мами. Самотній король оженився знову. Нова королева красою не поступалася Білосніжчиній мамі, тільки душа в неї була чорна і зла. Королева страшенно боялася, що Білосніжка підросте і стане найкрасивішою в королівстві й на землі .
Незважаючи на це, Білосніжку любили всі в палаці – не лише за красу, а також за добре серце і чарівний голос .
2 .Конкурс «Пісня»
Кожна учасниця повинна проспівати свою улюблену пісню.
Ведучий. Королева насолоджувалась , принижуючи пасербицю ,але та день за днем гарнішала .Нарешті настав день , коли королева запитала в чарівного дзеркала: - Дзеркало , скажи мені: наймиліша я чи ні?
Чарівне люстерко помовчало трохи, а потім сказало:
Чудове, як завжди, обличчя твоє,
Але в королівстві миліша вже є .
Мов кров, її губи, волосся - мов нічка,
А личко, як сніг …
Її звуть Білосніжка!
Обличчя королеви з великої люті стало бліде, як сметана.Вона прожогом вибігла з покоїв, звеліла вірному мисливцю завести Білосніжку до лісу і там покинути саму. Вона залишилася сама в дрімучому лісі. Та раптом ліс розступився і перед нею відкрилася гарненька хатка на галявині. Дівчинка зайшла до хатки. Господарів не було вдома. В будиночку був такий безлад! «Напевно, тут живуть діти, у яких немає мами, - подумала Білосніжка. - Бідолашні потребують догляду. Ну що ж, доведеться мені тут прибрати в хаті».
3 . Конкурс « Чистюля»
Для різних груп різні за складностями завдання .
1. Гномики порозкидали свій посуд. Необхідно посортувати тарілочки, чашечки, ложечки за однаковим візерунком .
2. Гномики розкидали свої шкарпетки . Необхідно розкласти їх по парах.
3. У гномів був чудовий портрет , який вони ненароком розбили .Необхідно скласти і склеїти шматочки картини .
Ведучий. А в цей час … Додому повернулися гноми – господарі лісової хатинки .Вони побачили Білосніжку, швидко потоваришували і стали жити разом .
4. Конкурс «Танок»
Дівчатка танцюють вальс. В конкурсі їм допомагають хлопчики.
Ведучий. Ніколи ще не було в гномів такого чудового життя! Кожний ранок вони починали з зарядки, вдень – працювали, а ввечері танцювали і гралися з Білосніжкою .
5. Конкурс « Мода ХХІ ст. »
На розсуд глядачів дівчатка демонструють костюми , виконані з незвичайних матеріалів, самих фантастичних форм .
Ведучий. А тим часом в палаці зла королева взяла дзеркальце, підійшла і запитала, як звичайно:
- Дзеркало, скажи мені: наймиліша я чи ні?
Дзеркало потьмарилося, а тоді щиро сказало :
Красиве, як завше, обличчя твоє,
Та в хатці у лісі прекрасніша є.
Живе вона в гномів, ласкава та ніжна,
Красуню ту кличуть усі – Білосніжка!
Розлютилася вона і отруїла принцесу. Білосніжка заснула …
Нарешті чутки про сплячу красуню дійшли до прекрасного принца .
Вони так заполонили його уяву , що він осідлав свого коня і теж поїхав у мандри, щоб побачити Білосніжку.
Побачивши дівчину чарівної краси, він закохався. Сила кохання розбудила принцесу. Всі почали готуватися до весілля .
6. Конкурс « Одягни наречену »
Кожна конкурсантка отримує клаптики тканини і мотузочки. Необхідно оригінально одягнути ляльку за певний час.
Підведення підсумків. Нагородження.
Номінації конкурсу.
1. Міс Білосніжка. 2. Міс Посмішка.
3. Міс Грація. 4. Міс Шарм.
5. Міс Чарівність. 6. Міс Винахідливість.
7. Міс Мудрість. 8. Міс Артистизм.
9. Міс Впевненість. 10. Міс Крихітка.
11. Міс Елегантність. 12. Міс Загадковість.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка