Емоції і настрій



Скачати 64.76 Kb.
Дата конвертації14.09.2017
Розмір64.76 Kb.
Тема уроку: Емоції і настрій

Мета: ознайомити учнів із світом позитивних і негативних емоцій, формувати поняття про емоції як умову, що сприяє зміцненню здоров’я; вчити виявляти причини позитивних і негативних емоцій;

Розвивати критичне мислення;

Виховувати любов до життя, бажання мати і примножувати позитивні емоції, розпізнавати свої почуття під час спілкування з іншими людьми.

Обладнання: малюнки із зображенням облич, що відображають різні емоції, таблички з назвами емоцій, прислів`я, іграшкове серце, шапка де Боно.

Хід уроку
І. Організація класу. Психологічна адаптація.
Психолог:

Я рада вас вітати на уроці з основ здоров’я. Впевнена, що ви прийшли на урок з чудовим настроєм. І розпочнемо урок із побажання:

Видумуй, пробуй, твори

Розум, фантазію прояви

Активним і уважним бувай

І про кмітливість не забувай



ІІ. Актуалізація знань

На дошці написано слово д з о р в о`я.

Складіть слово.

Вчитель:



  • А коли кажуть, що людина здорова?

(Людина, у якої нічого не болить )

  • Які прислів’я про здоров’я ви знаєте?

Найбільше багатство – здоров’я.

Здоровому лікаря не потрібно.

Без здоров’я немає щастя.

Здоровому все здорово.

Здоров’я живе обережністю.

III. Оголошення теми уроку

Вчитель:


Сьогодні ми будемо говорити про емоції та настрій, які впливають на наше здоров’я. Що ж це емоції та настрій.

Виходить хлопчик з табличкою

Словничок.

Емоції – душевне переживання, почуття, хвилювання.

Настрій – всі переживання і почуття, які хвилюють людину і впливають на її поведінку.

IV. Первинне сприйняття і осмислення матеріалу.

Вчитель:

Ви помічали, що іноді вам весело, іноді сумно. Настрій то гарний, то вам хочеться гратися, вчитися, уважно слухати на уроках і т.д. а коли поганий настрій – на уроках ви неуважні, нічого не хочеться робити; вас не радують улюблені ігри, спілкування з друзями. Якщо людина радіє чи сердиться, ображається, соромиться, злиться, тривожиться – це емоції.

Емоції можуть бути позитивними чи негативними.

Позитивні – це ті, які допомагають зберегти здоров’я, відчути радість життя.

Негативні – це ті, які викликають поганий настрій і шкодить здоров’ю.

Людина отримує емоції від усього оточуючого світу, живої та неживої природи.

Ситуативні завдання


  1. Вас привітали з днем народження. Які емоції ви переживаєте під час отримання подарунка?

  2. Ви спілкуєтесь з товаришами або граєтесь з улюбленими іграшками. Ваші емоції?

  3. Хлопчик скривдив маленьку сестричку. Які емоції викликає нечемний вчинок?

  4. Тато поїхав у відрядження. Які емоції викликає розлука з дорогою людиною.

  5. Школяр допоміг старенькій бабусі перейти через дорогу.

Фізкультхвилинка

На мелодії пісня «Улибка» М. Шаїнського діти виконують довільні рухи.

Щира пісенька у нас

Про веселий 1 клас

І звучить вона так виразно і дзвінко

Щоб бадьорість була в нас

Посміхнемося в цей час

Посміхнись і ти до нас, фізкультхвилинко.

Друзі плескаємо разом

Посміхнемося гуртом

Навкруги все стане лагідним, приємним.

Знов за руки беремось

До роботи візьмемось

І урок стає чудовим,

милим, теплим.

V. Питання та обговорення віршів про весну, прихід якої викликає радість, захоплення бадьорість.

Демонстрація картин весняної природи.

Звучить тиха, приємна музика.

Виходить дівчинка в костюмі Весни.

Я пробуджую поля

небеса і ручаї

Та заквітчую гаї

Пташок викликаю

з теплого краю

Летіть, соловейки

на нашу земельку.

Діти читають невеликі вірші про весну. (роздатковий матеріал)

Весна, весна!

Листям зелена,

Квітками рясна,

Усміхнена, весела, голосна.
Надійшла весна прекрасна

Многоцвітна, тепла, ясна,

Ніби дівчина в вінку.

Ожили луги, діброви,

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику.


До мого вікна

Підійшла весна,

Розтопилася на шибці

Квітка льодяна.


Квітень на хмаринку сів,

До нас в гості прилетів.

А за ним, як діточки,

Поспішають квіточки:


Ось конвалії й в’юнки,

Барвінкові килимки,

А кульбабки і дзвіночки —

Малюкам плести віночки.


Вчитель: Які емоції викликає у вас прихід весни? Чому?

VI. Гра- творчість. Робота в групах.


виды эмоций

виды эмоций
Групам роздаю конверти.

На смужках – назви емоцій.



Доброта

Злість

Щедрість

Жадній

Чесність

Смуток

Співчуття

Жорстокість

Любов

Брехливість

Доброзичливість

Страх

Захоплення

Заздрість




Огида

Вчитель: Як ви вважаєте, які емоції потрібні людям, покращують здоров’я?

(Смужечки з назвами кладемо в конверт з усміхненим колобком.)


  • Які емоції заважають жити, шкодять здоров’ю?

(смужечки з назвами вкладаємо в конверт з засмученим Колобком)

У скриньку покладіть конверт з назвами позитивних емоцій.

Правильно, діти . Щоб бути здоровими потрібно частіше радіти, сміятися, дивуватись, цікавитися.

Робота з підручником.

с. 97 – 98.

Аналіз ілюстрацій про настрій.

Фізкультхвилинка.

Якщо весело живеться, плескай так.

(двічі плеснути у долоні)

Якщо весело живеться, плескай так

Якщо весело живеться, одне одному всміхнемось.

Якщо весело живеться, плескай так.(два рази плескай в долоні)

Якщо весело живеться, тупай так.

(два рази притупнути по черзі лівою і правою ногою)

Якщо весело живеться, роби так.

Якщо весело живеться роби все.



Робота в парах. Інтерактивна вправа «Серце на долоні».

Психолог.



  • Поверніться один до одного обличчям і візьміть іграшкове серце. Тримаючи його скажіть сусідові комплімент, гарне побажання, приємний відзив, люб’язну похвалу.

Висновок. Давайте поміркуємо

Що тебе звеселяє?

Що в твоє серце здоров’я вселяє?

Давай позитивним життя проживем

І настрій поганий навік проженемо.

Підсумок

Використання інтерактивного методу Шапки де Боно з метою розвитку критичного мислення.



http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=206652712-26-72&n=21http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=221592639-37-72&n=21http://www.mrwebmaster.it/images/guide/web-writing/cap6_2.jpg


http://www.inspirelearning.net/wp-content/uploads/2009/06/061709-1745-6.jpg

http://www.mrwebmaster.it/images/guide/web-writing/cap6_2.jpg


http://www.mrwebmaster.it/images/guide/web-writing/cap6_2.jpg

Біла шапка – колір чистоти і правди. Це колір інформації.

Червона шапка – колір життя, відчуттів, активних емоцій.

Жовта - колір сонця, всього гарного, теплого.

Чорна – колір землі. Цей колір допомагає побачити всі негативні сторони.

Зелена – колір дослідження, нових ідей. Синя – колір знань, уміння аналізувати, робити висновки.

Сьогодні використовуємо червону шапку.


  • Які емоції ви переживали протягом уроку?

  • Які це емоції?

  • Яке значення позитивних емоцій?

  • Чи впливають ваші емоції на ставлення до вас оточуючих?

Висновки

Добре нам усім відомо

Не робити зла нікому

Гарний настрій піднімати

І здоровими зростати!

Посміхаймось



Веселімося!

Будемо щасливі.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка