Дошкільний навчальний заклад №2



Скачати 79.77 Kb.
Дата конвертації16.04.2016
Розмір79.77 Kb.

Дошкільний навчальний заклад № 2


санаторн6ого типу туберкульозного профілю

Прилуцької міської ради Чернігівської області

Освітній проект:

Гра – це іскра, що запалює вогник



допитливості і любові до знань”.
В.Сухомлинський
І. Реєстраційна картка до проекту

Назва: Сюжетно-рольові ігри в д/с


Автор: Половецька С. О., вихователь — методист.

Характеристика проекту:

  • за метою проектної діяльності – творчий;

  • за кількістю учасників – груповий

  • за тривалістю – довготривалий
ІІ. Анотація

Гра – це іскра, що запалює вогник

допитливості і любові до знань”.


В.Сухомлинський

Вічність – то дитина, що бавиться грою”
Геракліт

Проект “Сюжетно-рольові ігри в д/с” спрямований на реалізацію мети формування всебічно розвиненої особистості на етапі дошкільного дитинства. Автори проекту переконані, що “гра – особлива форма самостійної діяльності дитини, у грі починається моральний та розумовий розвиток дитини, а головне – становлення особливості. Саме тому грі необхідно приділяти увагу з ранніх років. Вона допоможе набути знань, умінь, навичок. Гра відіграє важливу роль у розумовому, естетичному фізичному вихованні дошкільника.

У ході реалізації проекту будуть проведені такі найголовніші заходи:



  1. Цільові прогулянки до аптеки, поліклініки. Екскурсія в мед кабінет д/з.

  2. Творчі зустрічі з бібліотекарем, перукарем, продавцем, лікарем.

  3. Заняття в гуртку “Разом з татком”.

  4. Конкурси “Чия професія найважливіша”.

  5. Виставки дитячих атрибутів до ігор.

Очікувані результати:

  • всебічний розвиток особистості дитини-дошкільника через залучення до гри;

  • підвищення дитячої цікавості до гри; ставлення до гри як до системи навчання і виховання дошкільнят;

  • бажання приймати участь у грі;

  • поповнення ігрового кутка сюжетно-рольовими іграми в групі і дома;

  • активна участь батьків і дітей у різноманітних заходах груп та д/з.

Учасники проекту: вихованці середньо-старшої групи, вихователі батьки.

ІІІ. Опис проекту.

Проблема, на вирішення якої спрямовано проект.

Гра – це творче відображення дійсності. У грі дитина не прагнуть до точного копіювання, а вносять у гру власну видумку, фантазію. Гра є засобом уточнення і збагачення знань. Вона має колективний характер. У грі діти вступають у взаємні стосунки, співпереживають, допомагають один одному, підпорядковують свої бажання бажанням колективу.

Гра – невід’ємний від людського існування вид діяльності, у процесі якої відбиваються і закріплюються уявлення про навколишній світ, формуються навички, необхідні для успішної праці, виховуються організаторські , творчі здібності. Вона стимулює наполегливість, тренує увагу, збагачує пам’ять. Першим вченим, що намагався систематизувати вивчення гри був німецький вчений Гросс. Він вважав, що гра є несвідомою підготовкою молодого організму до життя.

Бюллер твердив, що весь зміст гри полягає в тому задоволенні, яке вона дає дитині. Але при цьому лишилася нерозкритою причина, що породжує в дітей почуття радості від гри.

Першим хто по-іншому підійшов до пояснення природи гри був російський вчений Г.В. Плеханов. Він твердив, що гра виникає у праці.

На поч. ХХ ст. – принципово новий підхід до пояснення гри. Такі психологи як А. Нікорський, П.Ф. Лесгарт, К.Д. Ушинський – висловлювалися за своєрідність гри, як справді людської діяльності.

В 20-30 роки, такі вчені як Є.А.Фльоріла, Є.І.Тихеєв, Є.А. Аркін вважали, що гра є важливим засобом всестороннього виховання.



В 50-60 р. А.С.Макаренко писав: “Гра має важливе значення в житті дитини, має таке саме значення, як для дорослих діяльність, робота, служба. Якою дитина в грі, такою переважно вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча проходить саме в грі”.

Мета проекту

  • через гру навчити дітей бачити та цінувати красу навколишнього світу, життя, мистецтва, природи;

  • прищеплювати їм найважливіші цінності християнської моралі, етики і моралі;

  • розвивати творчі та мовленнєві здібності;

  • формувати себе як особистість;

  • виховувати бажання гратися;

  • сприяти налагодженню тісної взаємодії педагогів, батьків і дітей.

Завдання проекту:

    1. Започаткувати акцію “День добрих справ”.

    2. Практикувати щомісячний День “У нас в гостях Грайлинка”.

    3. Створити гурток “Веселі і кмітливі”.

    4. Конкурси атрибутів до ігор.

    5. Влаштовувати круглий стіл “Яка гра мені до вподоби”.

    6. Організувати День відкритих дверей для батьків.

ПЛАН

реалізації проекту

п/п

Заходи

Термін

Виконавці

Прогнозовані результати

1

Зустріч авторського колективу з батьками

Жовтень

Вихователі

Ознайомлення з метою проекту

2

Робота з атрибутами до ігор

Жовтень

Вихователі

Підбір атрибутів, розширення знань стосовно теми проекту

3

Регулярні зустрічі учасників проекту

Впродовж року

Вихователі

Розподіл і уточнення обов’язків. Планування роботи

4

Анкетування батьків

Листопад

Вихователі

З’ясування цілей виховання. Ставлення до сюжетно-рольової гри

5

Впорядкувати всі атрибути до сюжетно-рольових ігор

Листопад

Вихователі

Для використання в роботі з дітьми

6

Консультації для батьків:

Грудень

Вихователі

Створення центру сюжетно-рольової гри вдома




- Організація центру сюжетно-рольової гри вдома;







Розширення знань батьків про гру




- Як викликати у дітей цікавість до гри;










7

Започаткувати акцію “День добрих справ”

Грудень

Вихователі

Залучити батьків до співпраці

8

День гри “ У нас в гостях Грайлинка”

Січень

Вихователі

Оформити в групі аптечку швидкої допомоги.




- екскурсії в мед кабінет, на кухню




Вихователі

Розширити знання дітей про працю в сфері обслуговування




- цільові прогулянки до аптеки; поліклініки




Вихователі

Виховувати повагу до професії

9

Поновлення атрибутів до інших сюжетно-рольових ігор “Сім’я”, “Бібліотека”, “Перукарня”, та інші транспорт

Січень

Вихователі діти сер.-ст.гр.

Розвивати творчість дітей

10

Організація гуртка “Веселі і кмітливі”

Лютий


Вихователі

Залучити дітей до трудової діяльності. Бережне ставлення до атрибутів

11

Конкурс для батьків і дітей

Березень

Вихователі

Формувати уявлення про користь професії




- “Всі професії важливі вибирай на смак”




Вихователі




12

Зробити альбом фотографій дітей в ролях

Квітень-травень

Вихователі

Співпраця з родинами

Результати проекту:

  1. Створення та збагачення ігрових центрів в групах і дома.

  2. Збагачення освітньо-виховного середовища.

  3. Поглиблення знань батьків про значення сюжетно-рольових ігор.

  4. Розвиток інтересу дітей до ігор.

  5. Бажання дітей гратися самостійно.

Конспект проведення


Додатки:

Сюжетно-рольові ігри “Всі професії хороші вибирай на смак”.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка