Додатні та від'ємні числа. Число нуль



Дата конвертації29.04.2016
Розмір29.3 Kb.
6 кл Тема: Додатні та від'ємні числа. Число нуль

Мета:

навчальна: активізувати знання учнів про зв’язок між додатніми та від’ємними числами, поняття числа 0, вдосконалювати вміння розв’язувати вправи з додатними та від’ємними числами, числом 0;

розвиваюча: розвивати увагу, кмітливість, творчість та інтелектуальні здібності учня;

виховна: виховувати культуру запису у зошиті та поведінку на уроці;

корекційна: роз’яснювати зміст вправ, проводити роботу з картинками, проводити добір вправ та завдань, що сприяють легкому плавному виконанню розумових дій.

Тип уроку: формування знань, умінь та навичок учня.

Обладнання: модель термометра; різнокольорові картки завдання.

Х і д у р о к у



І. Загально - корекційна частина.

  1. Нервово – психічна підготовка дитини до заняття.

Проводиться налаштування учня на роботу.

ІІ. Основна частина уроку.

  1. Актуалізація опорних знань.

На картках заготовити числа (математична мозаїка).

Наприклад: 5; 10; 15; 25; 0; 11; 43; 26 . Запропонувати учневі розмістити картки в порядку зростання чисел.

Запитання: Коли ми маємо справу з від’ємними числами?


  1. Подання нового матеріалу.

http://7kilometr.com/images/article/140910/183917_90e402f647.jpghttp://7kilometr.com/images/article/140910/211519_e684ee05a5.jpghttp://images.zakupka.com/i/firms/27/43/43649/htc-1-cifrovoy-pribor-3-v-1-termometr-gigrometr-i-chasy-izmerenie-temperatury-vlazhnosti-vozduha-v-komnate_82a73fbeb72eaa9_800x600.jpg
Розглянути різні моделі термометрів , дати учневі зробити самостійно висновки, коли ми в житті маємо справу з від'ємними числами. Поглянути на температуру повітря за вікном та в приміщенні. Разом з учнем розв’язати такі задачі:

А) Температура повітря вранці була -2˚, до обіду температура збільшилась на 5˚. Визначити температуру повітря.

Б) Температура повітря вранці 0˚, до обіду піднялась на 7˚. Яка тепер стала температура?

В) Звечора температура повітря була -5˚, а вранці змінилася на -3˚. Яка температура вранці?



http://almazchas.com/images/termo/termometry_fasadnye_6.jpg

Оформити все це в зошиті записом і напроти кожного прикладу записати правило.

5˚ + 2˚= 8˚;

0˚ + 7˚ = 7˚;

-5˚ + (-3˚) = -8˚.

Далі намалювати координатну пряму, та розглянути на ній розташування додатніх , від'ємних чисел, та число 0



картинки по запросу термометр надвірний

  1. Закріплення.

Розглянути ще кілька прикладів на термометрі, та на координатній прямій

Фізкультхвилинка.

Зупиняємо урок – Робимо зарядку.

Руки вгору, руки вниз, Все в нас по порядку.

Руки в боки – нахиляйся,

Наче маятник – хитайся.

Ми хвилинку відпочили

І за парту тихо сіли.


  1. Самостійна робота.

А) Подивитися на температуру на подвір’ї, та в приміщенні і дати відповідь, яка різниця повітря. В зошиті зробити відповідний запис.

Б) Ігровий момент. Учитель називає число і записує, яке це число. Учень на правильну відповідь піднімає червоний круг, на неправильну – чорний. Наприклад

Відємне число 3- "-3", додатнє число 7- "7", нуль- - "0",

ІІІ. Заключна частина.


  1. Завдання додому

Дати картки із такими вправами:

28 + (- 3 ) = - 18 + 6 =

101 + (- 2 ) = - 44 + ( - 15 ) =


  1. Поставити оцінку за урок.

  2. Підсумок уроку.

А) Що нового ми вивчили на уроці?

Навести приклади додатніх та від'ємних чисел, числа 0.



4. Нервово – психічне розвантаження.

Гра в магазин.

1) У мене 2 гривні, я хочу купити морозиво, що коштує 5 гривень. Скільки гривень мені не вистачить?

2) У мене є декілька гривень. Якщо витратити на зошит 2 гривні, то у мене залишиться 5 гривень.



Скільки гривень у мене було?

- Відгадай загадку: Було чотири брата і в кожного була сестра. Скільки всіх сестер? (одна)


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка