Для 2-го класу) (Святково прикрашена зала. На стіні вислови письменників про книжку)



Дата конвертації30.04.2016
Розмір55.5 Kb.
Літературне свято «Посвята в читачі»

(для 2-го класу)
(Святково прикрашена зала. На стіні вислови письменників про книжку)

1 ведуча: Добрий день, любі малята!

Для нас зміна ви завзята.

Ви зібралися на свято?

Тож і розпочати варто.


2 ведуча: Сьогодні у нас свято «Посвята в читачі». Є вираз: «Скажи мені з ким дружили і я скажу тобі, хто ти». З таким же правом можна сказати : «Скажи мені, що ти читаєш, і я скажу тобі, хто ти». Людина яка вміє і любить читати, має розумних, добрих і вірних друзів. Друзі ці – книги!
1 ведуча: З книжкою ви зустрілися ще у дитинстві і не розлучаєтеся з нею до самої старості. Де б ви не вчилися, де б не працювали, весь час будете звертатися за допомогою до книги, підручника! То ж читайте!

(Пісня про книгу 3 кл.)

2 ведуча: Дітки, до нас завітала гостя , але гостя не проста, а казкова і звати її - Королева книга. Зустрічайте.
Королева книга: Доброго дня, дорогі мої друзі! Я рада, що завітала до вас на свято. Я прибула до вас із казкового королівства, жителями якого є казкові герої всіх казок. А прибула до вас не сама, а зі своїми друзями.

(За нею вибігає Буратіно і кричить).
Буратіно: Не хочу! Не буду! Не хочу, не буду!

Мальвіна: Ні, ви будете, Буратіно. Будете і вчитись, і читати і слухатися!
Буратіно: А навіщо мені вчитися, навіщо читати? Я й так все знаю.
Мальвіна: А що ти знаєш?
Буратіно: Знаю, що груші ростуть на вербах, знаю що 2+2 буде 5 , що можна закопати золоту монету на Полі Чудес у Країні Дурнів і з неї виросте велике дерево з грішми.
Мальвіна: Нічого ти не знаєш. Будемо вчитися.

(звертається до дітей і королеви) Доброго дня діти, пробачте шановна Королево книго, допоможіть мені навчити Буратіно читати. Ви ж знаєте, він продав свою азбуку і зовсім не знає азбуки.
Королева книга: Діти, а може, візьмемо Буратіно до нас і навчимо його читати?
Буратіно: Візьміть, благаю, візьміть! А то Мальвіна вже замордувала мене - ніякої свободи, ніякого вільного життя. Я не хочу повертатися до своєї казки. Я хочу стати справжнім читачем.
Королева книга: Ну що ж, залишайся. А зараз я запрошую тебе з Мальвіною і всіх дітей у світ казок. Готуючись до свята, я запросила героїв казок. Деякі з них прибули, а є такі, які не змогли приїхати, а лише прислали телеграми, але забули підписатися. Сподіваюсь, що разом із вами ми відгадаємо, від кого ці телеграми.

Мальвіна, допоможеш мені.

Тож зараз я зачитуватиму вам телеграму, а ви повинні відгадати хто її написав.
Починаємо:

Королева книга:Дуже засмучена. Мишка випадково розбила моє яєчко, прийти не можу. (Курочка Ряба).
Мальвіна:З’їв семеро козенят, болить живіт. (Вовк).
Королева книга:Дорогі гості, допомагайте – Павука, злодія, зарубайте. (Муха-Цокотуха ).
Мальвіна:Ніяк не витягну ріпку, тому прибути не можу. (Дід, баба, внучка…).
Королева книга:Терміново! Терміново!

Котику-братику!

Несе мене Лиска по каменю – мосту

На своєму мосту!

Порятуй мене. (Півник).
Мальвіна:Гуси – гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батечка,

А в батечка їсти й пити,

Ще й хороше походити. (Телесик).
Королева книга:Ти мене, напевно, знаєш якщо казочки читаєш.

Працювала я у хатці, танцювала у палаці.

Є така у мене звичка – десь губити черевички. (Попелюшка).
Мальвіна: Ой, які молодці,Діти, а ви любите гратися в ігри? (Діти відповідають). Тож зараз ми пограємося в гру «Знайди героїв казки». До мене,я прошу вийти 2-х учасників з 3А класу та 2-х учасників з 3Б класу.

Умови гри. Вам потрібно відібрати героїв з названої казки і зробити це як найшвидше.


Мальвіна: Ох, і молодці! І казки вони вміють відгадувати, а і в ігри вміють гратися, а зараз….
(Її перебиває із-за куліс, репетує брудний хлопчик).

Хлопчик Андрійко: Ой, як набридло вчитися, ці книжки набридли, оцей портфель важкий (кидає портфель за завісу). Знову ці книжки! Набридло! У школі кажуть: «Учись», вдома «Читай». Скільки можна? Люблю комп’ютер, відик, магнітофон, телевізор.

(Вмикає пультом телевізор. На сцені з’являється телевізор з ведучою телебачення ).


Ведуча: А тепер наша програма пропонує вікторину.

Андрійко: Ух, ти! Вікторина! Люблю!

Ведуча: Хто написав казку «Червона шапочка»?

Андрійко: (Знизує плечима). Дід Бетмен.

Ведуча: Де знаходиться смерть Кощія?

Андрійко: (міркує) У комп’ютері на сайті Кощій. ру.

Ведуча: У якій казці герої овочі та фрукти?

Андрійко: (думає) У програмі «Смачно з Борисом Бурдою». О, який я розумний! Я все знаю! (Пультом вимикає телевізор).
Королева книга: Хлопчику, ми вж6е побачили, який ти «розумний», «як ти все знаєш». Діти як ви вважаєте правильно Андрійко відповів на запитання вікторини? ( діти відповідають) Тож зараз сідай, Андрійко та подивися які наші дітки розумні. Тож,зараз, запрошуємо учнів 4-го класу зіграти в гру, яка називається «Назви казку».

Умови гри. Зараз ви стаєте в коло, вам дається 2 кульки, які ви під музику будете передавати один одному. На кому музика закінчиться той і називає назву казки. Той, хто не назвав казку вибуває з гри.



Королева книга: Я переконалась, що казки ви знаєте, читали їх і пам’ятаєте. А ти Андрійко, зрозумів , що потрібно робити для того щоб усе знати і бути розумним?

Андрійко: Так, я зрозумів, тепер я буду читати багато, для того щоб все знати, бути розумним, і наступного разу як ми зустрінемось я відповім на всі ваші запитання. Тож до побачення дітки, до наступної зустрічі. (виходить)
Королева книга: До побачення, Андрійко! А тепер дітки Я хотіла б дізнатися, зараз, чи знаєте ви правила поводження з книгою? А давайте їх пригадаємо, і хто ще не знав ці правила, ми їм розповімо, а вони запам’ятають.

Отже правило перше: Книгу потрібно брати чистими руками.

Правило друге: Не перегинати книжки бо від цього випадають сторінки.

Правило третє: не потрібно класти у книжку олівці та інші предмети, від цього вона рветься.

Правило четверте: книги треба читати, акуратно гортаючи сторінки, не слинити пальців.

Правило п’яте: Не згинати листків, а користуватися закладин кою.

Правило шосте: Не читайте книжки під час їжі.

Правило сьоме: Щоб книга чи підручник довго служили вам потрібно обгорнути їх.

Ось такі правила поводження з книгою. Запам’ятаєте ви їх, діти, будете їх дотримуватися? (діти відповідають).

Бережіть, дітки, книгу, любіть її, бережливо ставтеся до підручників.

Час прощатися, дякуємо за те що запросили на своє свято, але нас чекають на інші дітки в інших школах. Тож, до побачення друзі, до нових зустрічів! (Королева книга, Мальвіна, Буратіно виходять)
(Пісня «Нам без книг ніяк не можна» 3 кл.)
1 Ведуча: Як, вам сподобалося свято, сподобалися герої, які були у нас в гостях? (діти відповідають)

А зараз, мої маленькі, давайте з вами дамо обіцянку і будемо її дотримуватись. Ми будемо говорити, а ви повторювати за нами.


2 ведуча: Сьогодні, в день посвяти в читачі, дамо урочисту обіцянку:

- частіше відвідувати бібліотеку; (обіцяємо)


1 ведуча: - цінувати книгу – джерело знань; (обіцяємо)
2 ведуча: - берегти книги, охайно з ними поводитися; (обіцяємо)
1 ведуча: - не робити на книгах поміток, не малювати, сторінки не загортати; (обіцяємо)
2 ведуча: - своєчасно повертати книги до бібліотеки; (обіцяємо)
1 ведуча: Молодці! Тепер ви можете стати найкращими читачами. Тож ми запрошуємо вас приходити до бібліотеки кожного дня. Бажаємо вам прочитати цікаві книжки і ніколи не розлучатися з ними.
2 ведуча: А на прощання, хочемо вручити вам «посвідчення читача шкільної бібліотеки» (вручають посвідчення).
1 ведуча: На цьому наше свято закінчилось. Дякуємо за увагу!


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка