Демократичне врядування в школі



Скачати 86.85 Kb.
Дата конвертації13.04.2016
Розмір86.85 Kb.

\\tghosting.lokal\customers\tg10930\users\i.sabor_tg10930\desktop\ud.png\\tghosting.lokal\customers\tg10930\users\i.sabor_tg10930\desktop\mo.png\\tghosting.lokal\customers\tg10930\users\i.sabor_tg10930\desktop\untitled.png





Демократичне врядування в школі

Семінар-тренінг у сфері освіти для демократичного громадянства і прав людини (ОДГ/ОПЛ)

для директорів, заступників директорів шкіл та вчителів

м.Київ, 30 – 31 жовтня 2014 року

проводиться в рамках спільного проекту

Міністерства освіти і науки України, Ради Європи,

Європейського Центру Вергеланда (EWC, Осло)

за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії




Загальна інформація
Освіта – важливий чинник суспільного розвитку, утвердження демократії та збереження миру. Сьогодні, коли усталеності демократичних цінностей у світі загрожує хвиля насилля, расизму, екстремізму, ксенофобії, дискримінації та нетерпимості, освіта відграє важливу роль у поширенні принципів демократії, верховенства права і прав людини. Хартія Ради Європи про освіту для демократичного громадянства і прав людини, ухвалену Рекомендацією CM/Rec(2010)7 усіма 47 державами-членами Ради Європи, спонукає школи відповідати на виклики сучасності, відійшовши від традиційної пріоритетності передачі знань, створюючи умови для набуття навиків і розвитку компетентностей необхідних для життя в демократичному суспільстві.
Україна переживає складний період своєї історії, поставши перед нагальною вимогою реформування практично усіх сфер суспільного життя. Демократизація формальної освіти – один із пріоритетних напрямків, на які спрямовані зусилля уряду. Нещодавно ухвалений Закон про вищу освіту проголосив автономію університетів та академічну свободу викладачів і студентів. Триває робота з реформування середньої освіти. Конфлікт на Сході України викриває крихкість демократії та диктує необхідність забезпечення сталості демократичних зрушень в українському суспільстві, у т.ч. у сфері освіти.
Мета заходу
Семінар-тренінг “Демократичне врядування у школі” проводиться в рамках спільного проекту Ради Європи, Міністерства освіти і науки України і Європейського Центру Вергеланда (Норвегія) за підтримки Міністерства закордонних справ Норвегії. Захід має на меті сприяти системним змінам в українській середній освіті через демократизацію шкільного врядування та активізацію участі молоді у житті школи і місцевої громади.
Організатори заходу ставлять за мету реалізацію наступних завдань:

  • підтримати зусилля Уряду України на впровадження Хартії Ради Європи про освіту для демократичного громадянства і прав людини;

  • сприяти поглибленню усвідомлення ролі працівників освіти у розбудові демократичного суспільства;



  • долучитися до обговорення та національного діалогу щодо сьогоднішніх викликів та перспектив розвитку громадянської освіти та освіти з прав людини в школах України;

  • пропагувати модель демократичного врядування у школі у відповідності до рекомендацій та методичних матеріалів Ради Європи;

  • сприяти активізації участі молоді у житті школи і місцевої громади в Україні.


Програма
Планується, що програма охоплюватиме наступні теми: принципи та підходи освіти для демократичного громадянства і прав людини, модель демократичного врядування у школі, участь учнівської молоді в суспільному житті і в житті школи, співпраця школи та громади, проектний підхід у громадянській освіті, застосування активних методів викладання тощо. Тренінг базуватиметься на загальношкільному підході до освіти з прав людини і громадянства, що пропагується Європейським Центром Вергеланда та Радою Європи. Перед тренінгом відбудеться коротка експертна дискусія на тему розвитку освіти для демократичного громадянства і прав людини в Україні.
Семінар-тренінг проводитимуть іноземні та українські експерти Ради Європи на основі навчальних матеріалів РЄ у сфері освіти для демократичного громадянства і прав людини. Навчання здійснюватиметься українською та англійською мовою із синхронним перекладом на українську. Програма заходу буде оприлюднена на початку жовтня.

Учасники
До участі у тренінгу запрошуються директори, заступники директорів та вчителі шкіл різного рівня акредитації та спеціалізації, які зацікавлені у можливій тривалій участі в Проекті та мають намір активно впроваджувати принципи прав людини та демократії у школі шляхом запровадження якісних змін у процес врядування школою, навчальну, навчально-методичну і навчально-виховну роботу. Участь у семінарі візьмуть 26 учасників, по одному-двом представникам від кожної зацікавленої школи, із різних регіонів України (альтернатива 1: директор та заступник директора чи вчитель, альтернатива 2: заступник директора та вчитель, альтерантива 3: директор або заступник директора).

Час та місце проведення
30-31 жовтня 2014р., готель «Ibis» (бульвар Т.Шевченка, 25, м Київ).
Проживання та харчування учасників у готелі – за рахунок організаторів. Навчальними матеріалами забезпечує Рада Європи. Тренінг триматиме повних два дні.

Заявки на участь
Прохання надсилати заповнену заявку на адресу організаторів: post@theewc.org (з позначкою «Training in Ukraine»). Останній день прийому заявок – 30 вересня. Інформація про результати конкурсу буде надіслана лише переможцям до 10 жовтня 2014 року за вказаною у заявці адресою електронної пошти.
Додаткова інформація – на сайті Європейського центру Вергеланда www.theewc.org . У разі виникнення запитань, звертайтеся до EWC (українською) за адресою post@theewc.org.

Рада Європи – міжнародна організація, заснована 1949 року, яка обєднує 47 держав у європейському просторі. Членство в організації відкрите для всіх європейських держав, які розвиваються на засадах верховенства права, демократії і поваги до прав людини. Україна приєдналася до Організації 1995 року.
Європейський центр Вергеланда (EWC, Осло, Норвегія) – це ресурсний центр Ради Європи, заснований 2008 року з метою пропагування освіти для демократичного громадянства, прав людини і міжкультурного порозуміння (ОДГ/ОПЛ).


***


ЗАЯВКА
NB! Прохання заповнювати усі поля заявки. Форми, які містимуть неповну інформацію, розглядатися не будуть.

Інформація про представників школи/гімназії/ліцею

Місто/село, область:

     

Контактна особа:

(один із учасників)



Ім’я та по-батькові:      

Тел. (моб.)      

E-mail      


Інформація про школу/гімназію/ліцей

Назва школи:
Рівень акредитації/спеціалізація:      

Вік учнів : від      до      

Загальна кількість учнів:      

Загальна кількість учителів:      

Адреса:      

Тел.:     

Веб-сторінка:      


Учасник 1: Директор/заступник директора Ж Ч, Рік народження:     

Прізвище, ім’я та по-батькові:      

Який предмет викладає:      

Стаж роботи на посаді:      

E-mail:      

Контактний тел.:      


Чи брали Ви участь у інших тренінгах у сфері громадянської освіти, освіти з прав людини тощо? Якщо так, то подайте їх перелік.

     


Чи є у Вас досвід викладання участі у проектах у сфері освіти для демократичного громадянства і прав людини? Якщо так, опишіть коротко, який саме.

     



Учасник 2: Заступник директора/вчитель Ж Ч, Рік народження:     

(Якщо у заході має намір взяти участь лише один представник школи, цей пункт не заповняти)

Прізвище, ім’я та по-батькові:      

Який предмет викладає:      

Стаж роботи на посаді:      

E-mail:      

Контактний тел.:      
Чи брали Ви участь у інших тренінгах у сфері громадянської освіти, освіти з прав людини тощо? Якщо так, то подайте їх перелік.

     


Чи є у Вас досвід викладання участі у проектах у сфері освіти для демократичного громадянства і прав людини? Якщо так, опишіть коротко, який саме.

     



Мотивація, ідеї щодо подальшої діяльності (заповнюється спільними зусиллями)

Перерахуйте, будь ласка, головні проблеми врядування у Вашій школі, які б Ви хотіли вирішити за допомогою знань і навиків, здобутих під час тренінгу (наприклад, недостатня участь молоді/батьків/громади у житті школи, високий рівень конфліктності чи недовіри між учителями та учнями тощо)?

     

Яку ініціативу/и, спрямовану на вирішення цих проблем, Ви хотіли б реалізувати у Вашій школі? Яким чином Ви планували б її/їх втілювати?

     


Який досвід/знання Ви хотіли б здобути під час тренінгу?

     



Практична інформація

Учасник 1.
Вкажіть, будь ласка, чи є у Вас дієтичні обмеження - Так Ні (необхідне підкреслити)

Які саме?      

(вегетаріанець, не вживаю свинини, молочних продуктів тощо)
Чи є у Вас інші особливі потреби, які слід враховувати під час перебування в готелі/у дорозі (пересування у візку, особливості зору/слуху тощо)?


Учасник 2.
Вкажіть, будь ласка, чи є у Вас дієтичні обмеження - Так Ні (необхідне підкреслити)

Які саме?      

(вегетаріанець, не вживаю свинини, молочних продуктів, алергія тощо)
Чи є у Вас інші особливі потреби, які слід враховувати під час перебування в готелі/у дорозі (пересування у візку, особливості зору/слуху тощо)?


Дата:      


Підпис або ПІП контактної особи:




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка