Дата/ Уроки Тема уроку/ стор. Нмк тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції



Сторінка1/10
Дата конвертації01.05.2016
Розмір0.57 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний рік:_______________________ Семестр:___1__ Вчитель:_______________________________________________ Клас:_____________ НМК: Fly High 2


Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції/

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні/

Загальнонавчальні компетенції

Дом.

Завд.

Лексична

Граматична/

Фонетична
Аудіювання/ Читання

Говоріння/

Письмо







Урок

1


Знайомство з новими друзями.

стор. 4-5


Знайомство

Навчити умінню привітатися та представити себе:

Hi, Im...

Hello, my name is...

How are you?

I’m fine, thank you.


Форми привітання та представлення себе.

Вимова слів та інтонація під час привітання.


Слухати та співати пісню.

Рольова гра: привітання та знайомство.

Вживання та вибір привітань.

Правила ввічливості.



Пісня (PB стор.5)

Урок

2


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

ведмежа, кіт та собака.

стор. 6


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Нова лексика:

Apple, Bear, Cat, Dog

Структура

Lets learn

Вимова літер та звуків.


Слухати, повторювати звуки, літери, слова

Практика написання літер

A, B, C, D.

Розвивати здатність розрізняти і продукувати незнайомі звуки.

Пропи-сати в зошиті літери Aa, Bb, Cc, Dd.

Урок

3


Відгадай тваринку!

стор. 7


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Закріплення лексики:

Apple, Bear, Cat, Dog


Вимова літер, звуків та слів.
Практика навичок аудіювання та виконання завдання – вибір правильної відповіді, встановлення відповідності.




Практика написання літер

A, B, C, D.

Відпрацьовувати навички парної та групової роботи.

Пропи-сати в зошиті літери Aa, Bb, Cc, Dd.

Урок

4


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

слоник, козеня та бегемот.

стор. 8

Тварини

Розвивати уміння робити привітання та запрошувати інформацію про співрозмовника.

Нова лексика:

Elephant, flower, goat, hippo

Закріплення структур

How are you?

Let’s learn…

Вимова літер та звуків.


Слухати, повторювати звуки, літери, слова

Практика написання літер E, F,G, H.

Навчати уважно стежити за презентованою інформацією.


Пропи-сати в зошиті літери Ee,Ff,

Gg,Hh.


Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції/

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні/

Загальнонавчальні компетенції

Дом.

Завд.

Лексична

Граматична/

Фонетична
Аудіювання/ Читання

Говоріння/

Письмо







Урок

5


Відгадай предмет!

стор. 9


Тварини


Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Закріплення лексики:

Apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo


Вимова літер, звуків та слів.

Практика навичок аудіювання: послухай та обведи.

Вгадувати об’єкт, називаючи його, до прослухо-вування.

Писати малі та великі літери A,B,C,D,E,F,G,H.



Навчати умінню виконувати практичні завдання та розуміти їх навчальну необхідність.


Пропи-сати в зошиті літери Ee,Ff,

Gg,Hh.


Урок

6


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

кенгуру та лев.

стор. 10


Тварини

Закріплювати уміння подавати інформацію:

Hello, Im...

What’s your name?

Нова лексика:

Insect, jelly, kangaroo, lion

Вимова літер, звуків та слів.
Слухати та повторювати звуки, літери, слова.

Розвивати навички діалогічного мовлення.

Писати малі та великі літери



I, J, K, L.

Навчання навичкам соціальної поведінки під час ігрових елементів уроку.

Пропи-сати в зошиті літери Ii, Jj, Kk, Ll.

Урок

7


Знайди пару тваринці!

стор. 11


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Закріплення лексики:

Insect, jelly, kangaroo, lion


Вимова літер, звуків та слів.

Слухати та знаходити відповідності.

Слухати та співати римівку.



Розрізняти та писати великі та малі літери I, J, K, L.

Відпрацьовувати навички парної та групової роботи.

ст.4-5


Урок

8


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

мавпочка та пінгвін.

стор. 12


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.


Нова лексика:

Monkey,

nest,octopus, penguin

Вимова літер, звуків та слів.
Слухати та повторювати звуки, літери, слова.

Писати малі та великі літери

M, N, O, P.

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

Пропи-сати в зошиті літери

Mm, Nn, Oo, Pp.



Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції/

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні/

Загальнонавчальні компетенції

Дом.

Завд.

Лексична

Граматична/

Фонетична
Аудіювання/ Читання

Говоріння/

Письмо







Урок

9


Відгадай літеру.

стор. 13


Тварини

Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання.

Закріплення лексики:

Apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, kangaroo, lion, monkey,

nest, octopus, penguin


Вимова літер, звуків та слів.

Слухати та знаходити відповідності.

Слухати та співати римівку.



Парна робота: називати літери та слова.

Писати малі та великі літери



M, N, O, P.

Навчання навичкам соціальної поведінки під час ігрових елементів уроку.

Пропи-сати в зошиті літери

Mm, Nn, Oo, Pp.



Урок

10


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

кролик та тигр.

стор. 14


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Нова лексика:

Queen, rabbit, snake, tiger

Вимова літер, звуків та слів.
Слухати та повторювати звуки, літери, слова.

Писати малі та великі літери

Q, R, S, T.

Усвідомлювати мету поставленого завдання.

Пропи-сати в зошиті літери

Qq, Rr, Ss, Tt.



Урок

11


Хто живе у зоопарку?

стор. 15


Тварини

Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання.


Закріплення лексики:

Queen, rabbit, snake, tiger


Вимова літер, звуків та слів.

Слухати та знаходити відповідності.

Слухати та співати римівку.



Парна робота: називати літери та слова

Писати малі та великі літери



Q, R, S, T.


Відпрацьовувати навички парної та групової роботи.

Пропи-сати в зошиті літери

Qq, Rr, Ss, Tt.



Урок

12


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

гриф та синій кит.

стор. 16


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Нова лексика:

Umbrella, vulture, whale

Вимова літер, звуків та слів.
Слухати та повторювати звуки, літери, слова.

Парна робота: називати літери та слова.

Писати малі та великі літери



U, V, W.

Навчання навичкам соціальної поведінки під час ігрових елементів уроку.

Пропи-сати в зошиті літери

Uu, Vv, Ww.



Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції/

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні/

Загальнонавчальні компетенції

Дом.

Завд.

Лексична

Граматична/

Фонетична
Аудіювання/ Читання

Говоріння/

Письмо







Урок

13


Подивись!

Що це за тварина?

стор. 17


Тварини

Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання.

Закріплення лексики:

Apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, kangaroo, lion, monkey,

nest, octopus, penguin, queen, rabbit, snake, tiger, umbrella, vulture, whale


Вимова літер, звуків та слів.

Слухати та знаходити відповідності.

Слухати та співати римівку.



Парна робота: називати літери та слова.

Писати малі та великі літери



U, V, W.

Відпрацьовувати навички самостійної та парної роботи.

ст. 6-7


Урок

14


Повторюємо літери разом з веселими звірятами:

лисичка та зебра.

стор. 18


Тварини

Називати предмети, надавати елементарну характеристику.

Нова лексика:

Fox, yo-yo, zebra

Вимова літер, звуків та слів.

Слухати та знаходити відповідності.

Писати малі та великі літери

X, Y, Z.

Навчання навичкам соціальної поведінки під час ігрових елементів уроку.

Пропи-сати в зошиті

літери


Xx, Yy, Zz.

Урок

15


Називаємо слова по літерах.

стор. 19


Тварини

Розвивати здатність розуміти та виконувати завдання.

Закріплення лексики:

Apple, bear, cat, dog, elephant, flower, goat, hippo, insect, jelly, kangaroo, lion, monkey,

nest, octopus, penguin, queen, rabbit, snake, tiger, umbrella, vulture, whale, fox, yo-yo, zebra

Структура

How do you spell…?

Вимова літер, звуків та слів.



Практика навичок аудіювання та виконання завдання –заповнення пропусків.

Парна робота: називати слова по літерам.

Писати слова.



Навчити дотримуватись правил коректної поведінки під час парної роботи.

ст. 8-9


Дата/

Уроки


Тема уроку/

стор. НМК


Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції/

Засоби вираження

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Соціокультурні/

Загальнонавчальні компетенції

Дом.

Завд.

Лексична

Граматична/

Фонетична
Аудіювання/ Читання

Говоріння/

Письмо







Урок

16


Співаємо про кольори.

стор.20


Кольори

Навчити називати колір предмету або тварини.

Нова лексика:

Grey, purple, red, orange, blue, pink, green, brown, black, yellow, white

Сполучник and.

Вимова назв кольорів.



Слухати та повторювати слова.

Слухати та співати пісню.

Читати та обводити слова.


Писати назви кольорів.

Навчити дотримуватись інструкцій під час виконання завдання.

Напи-сати назви кольо-рів у зошиті.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка