Челюскінська зш І-ІІІ ступенів



Скачати 83.42 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір83.42 Kb.


Челюскінська ЗШ І-ІІІ ступенів



йцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсмитьбюйцукенгшщзхъчсмитьбюйцукенгшщзхъфывапролджэячсукенгшщзхъфывапролджэячс



Механічна робота
Розробка уроку з теми «Робота і енергія»
Фізика 8 клас
Учитель вищої категорії Пуняк С.І.




2012
Тема уроку : "Механічна робота"

Тип уроку : комбінований:

  1. корекція знань з теми "Архімедова сила. Умови плавання тіл;

  2. вивчення нової теми "Механічна робота"

Мета:

1) Закріпити знання з теми "Архімедова сила" .

2) Дати поняття механічної роботи, вивести і пояснити формулу механічної роботи.

3) Пояснити основні положення теми «Механічна робота» і записати визначення в зошит.

4) Розвивати уміння оформляти і розв’язувати задачі, використовуючи ПК.

5) Розвивати логічне мислення, вміння користуватися методами дедукції.

6) Акцентувати увагу на правильність оформлення задач.
Оснащення уроку :

  1. Таблиці густини твердих тіл, рідин і газів.

  2. Таблиця "Система механічних одиниць".

  3. Комп'ютери.

  4. Навчальна програма інстальована на комп’ютерах «ППЗ "Фізика 7 клас"»


Хід уроку.

І. Оргмомент.

Повідомлення теми і задач уроку.

ІІ. Закріплення знань з теми "Архімедова сила"

1) Аналіз контрольної роботи з теми "Архімедова сила. Плавання тіл".

2) Корекція знань з теми «Архімедова сила». Пояснення і розв’язування задач, в яких було допущено найбільше помилок.

III. Повідомлення нової теми і завдання уроку.

"Сьогодні на уроці ми починаємо вивчати новий розділ фізики "Механіка". Це розділ фізики, який розглядає фізичні явища і закони руху, сили, які існують в природі. На уроці ми розглянемо, що називається "механічною роботою", "енергією", "потужністю". Вивчимо в яких одиницях вимірюються ці величини, запишемо формули, за допомогої яких розраховуються вищезаначені фізичні величини з розділу «Механіка». Наше основне завдання на цьому уроці зрозуміти - що називають механічною роботою, навчитися визначати цю фізичну величину під час розв’язання задач з даної теми, звертаючи увагу на правильність оформлення задач.



IV. Вивчення нової теми.

1) У повсякденному житті слово " робота" означає будь-яку діяльність, що вимагає зусиль: працює водій, учитель, учень, будівельник і так далі. У фізиці розглядають механічну роботу або роботу сили, яка характеризує дію сили, при цьому під дією цієї сили тіло переміщується (рухається). Під дією сили тяжіння будь-яке тіло падає на Землю, під дією сили пружності пружини можна вистрілити з пневматичної рушниці, під дією сили тертя коліс об дорогу автомобіль зупиняється. Наведенні приклади - це приклади виконання роботи різними силами. У всіх цих прикладах сила переміщає тіло.

Отже, роботу можна визначити так:
Механічна робота –це фізична величина, яка дорівнює добутку сили на шлях, що пройдений тілом у напрямку цієї сили. (записати у зошит)
Робота = сила * переміщення.
Фізична величина "робота" позначається буквою А (нім. arbait) і визначається за формулою:
A = F*l
А - робота сили (Дж)

F - сила, діюча на тіло (Н)

l – шлях, пройдений тілом (м)

Одиниця роботи названа на честь англійського вченого

фізика-практика Дж. Джоуля.

Похідні від одиниці роботи:



1кДж = 1000 Дж =103 Дж

1МДж = 1000000Дж = 106 Дж
2) Робота сили, що діє на тіло, не має напрямку, але вона може бути додатною, від’ємною або дорівнювати нулю – залежно від того, куди направлена сила відносно руху самого тіла.

V. Робота з навчальною програмою "Фізика 7 клас" на комп’ютері.

“Продовжимо наш урок, використовуючи комп’ютер. Включіть комп’ютер і згадайте правила безпеки під час роботи на ньому (опитування учнів).

Запустіть навчальну програму з даної теми, шлях до якої - Фізика→Фізика 7кл. →Робота і потужність. Енергія. →Урок 5.1. Механічна робота.


  1. Прочитайте текст на першій сторінці і після цього перейдіть на другу сторінку. Ознайомтеся з умовою першої задачі і натисніть кнопку Розв’язок задачі. Перепишіть її в зошит.

(Додаток 1)



  1. Уважно прочитайте задачу №1на сторінці 3 в розділі Розв’язування задач і в зошиті запишіть коротку умову. Розв’яжіть задачу. Відповідь занесіть в програму і натисніть на кнопку Перевірити.

(Додаток 2)

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

На комп'ютері виконати тестову роботу по темі «Мехнічна робота»

(Додаток 3)

VII. Підведення підсумків. Оцінювання рішення задач.

VIII. Д/з. Прочитати § 26, Розв’язати Вправу№26 (6,7).
Додаток 1

Додаток 2


Додаток 3

На уроці фізики. Розв’язування задач.




База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка