Бесіда-тренінг «Твоя увага»



Скачати 29.88 Kb.
Дата конвертації13.09.2017
Розмір29.88 Kb.
Тема: Бесіда-тренінг «Твоя увага»

Мета: підвищувати рівень розвитку уваги учнів; розвивати довільну увагу; формувати здатність до переключення та концентрації уваги; розширювати світогляд учнів.

Обладнання: бланк з літерами до гри «Хто швидше?»
Хід заходу

І. Вступне слово.

- Ось дзвінок сигнал нам дав.

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,

Урок скоріше починаймо!

- Неуважним учням важко вчитися в школі. Прогалини у знаннях не дають змоги неуважному учневі зрозуміти математику, читання, мову. Щоб добре вчитися, учням потрібно бути особливо зосередженими на уроках, не відволікатися сторонніми справами, а уважно слухати вчителя.

Увага також дає нам змогу зосередитися, зупинити свій погляд на певному предметі, прислухатися до звуків, придивитися до краси.

ІІ. Вправа «Оціни свою уважність»

Учитель читає оповідання двічі: перший раз пропускає одне речення, потім читає цілий текст, щоб учні могли виявити пропущене речення.



«Мурашка та голубка»

Мурашка спустилася до струмка: захотіла напитися. Хвиля заплеснула її і мало не втопила. Голубка несла гілку, вона побачила – мурашка тоне, і кинула їй гілку в струмок. Мурашка сіла на гілку і врятувалася. Згодом мисливець розставив сіті на голубку і хотів зашморгнути їх. Мурашка підповзла до мисливця і вкусила його за ногу, мисливець охнув і впустив сіті. Голубка порхнула і полетіла.

- Чому Мурашка спустилася до струмка?

- Як її врятувала Голубка?

- Хто хотів піймати Голубку?

- Куди Мурашка вкусила мисливця?

- Які речення були пропущенні під час першого читання?



ІІІ. Гра «Хто у класі найуважніший?»

Учитель читає уривок казки, але з помилками, називаючи не ті слова. Учні чують неправильне слово – плескають в долоні. Учитель зупиняється. Учні виправляють помилку, учитель продовжує читати.



  • Йшов дід густим літом (лісом) і загубив рукавичку. Ось біжить миска (мишка), побачила рукавичку та й каже: «Тут я буду шити (жити)!» Коли це стрибає шапка (жабка) та й питає: «А хто тут живе?» - «Це я -миска (мишка). А ти хто?» - «Шапка (жабка). Пусти і мене шити (жити)». – «Іди».

  • Було у одного царя три тини (сини). Два розумні – а третій – дурень. От прийшли вони до батька твого (свого) та й просять, щоб він відпустив їх їздити по цвіту (світу), подивитися на інші барства (царства). Батько вислухав їх і каже: “Витирайте (вибирайте) собі коней з сабунів (табунів), яких завгодно, і ідьте куди хочете.”

IV. Руханка «Будь уважним»

Учні стоять довільно. На промовлене вчителем слово «зайчики» діти починають стрибати; «коники» - бити ногою об підлогу; «раки» - задкувати; «птахи» - махати руками; «лелеки» - стояти на одній нозі.



V. Вправа «Хто швидше?»

Учням пропонується якнайшвидше і точніше викреслити в рядках бланка літеру «к». Успішність виконання завдання оцінюють за кількістю допущених помилок – пропущених літер. Чим менше пропусків, тим більша успішність. При цьому потрібно заохочувати і стимулювати інтерес.


КПРНПАВІЛШНЕКТРНКСИТКРДЖДРО

КВАПСПОЛРДДШНКИРНСЧІВКЬОПКГ

ОЛДШКИРПКСИЬОГПККСЛБДДОРПАК
VІ. Руханка «Чотири стихії»

Учні стоять довільно. Коли вчитель промовляє слово «земля», всі опускають руки вниз; слово «вода» - витягають руки вперед; слово «повітря» - підносять руки догори; слово «вогонь» - плещуть у долоні.



VІІ. Гра «Слухай і почуй»

Учням пропонується уважно слухати слова, які говорить вчитель, і плескати в долоні щоразу, коли трапляється назва тварини.

- Шафа, собака, кінь, лисиця, стіл, кіт, потяг, виноград, ворона, автомобіль, горобець, книга, корова, коза, зошит, заєць.



Підвестися, коли почують назву рослини.

- Дорога, тигр, береза, пшениця, лев, літак, троянда, змія, дуб, лялька, гриб, школа, ромашка.



Піднести руку, коли почують назви професій.

- Квітка, вчитель, лікар, куртка, продавець, лілія, пекар, книга, бібліотекар, машиніст, корова, суддя, футболіст.



VІІІ. Підсумок заходу.

- Що найбільше сподобалося?



- Яка гра найбільше сподобалася?

- Для чого потрібно розвивати увагу?


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка