Асоціація психологів щоденник професійного розвитку та саморозвитку практичного психолога в міжкурсовий та міжатестаційний період



Скачати 300.68 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації11.09.2017
Розмір300.68 Kb.
  1   2
ВІДДІЛ ОСВІТИ КРАСНОАРМІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

АСОЦІАЦІЯ ПСИХОЛОГІВ



ЩОДЕННИК

професійного розвитку та саморозвитку практичного психолога

в міжкурсовий та міжатестаційний період
Навчальний заклад____________________________________

ПІБ_________________________________________________

Підготовлено

Соловйовою В.В.,

методистом з психологічної служби

методичного кабінету відділу освіти

Красноармійської міської ради

м. Красноармійськ, 2014


Щоденник професійного розвитку та саморозвитку практичного психолога в міжкурсовий та міжатестаційний період/ Соловйова В.В., методист з психологічної служби методичного кабінету відділу освіти Красноармійської міської ради, Красноармійськ, 2014. – 20 с.

Запропонований щоденник складений на основі «Щоденника професійного розвитку та саморозвитку педагога в міжкурсовий та міжатестаційний період», підготовленого методичним кабінетом відділу освіти Красноармійської міської ради у 2012 році (автори Молчанова І.І., Соловйова В.В.).

В щоденнику відображені основні напрямки та форми роботи практичного психолога ЗНЗ та ДНЗ з урахуванням особливості роботи Асоціації психологів м. Красноармійська Донецької області.

Методичній посібник містить розділи щодо впровадження інноваційних форм психологічної науки, поширення передового психологічного досвіду, супроводу різних категорій учасників навчально – виховного процесу.

© Соловйова

ЗМІСТ


РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
РОЗДІЛ ІІ. ДОСЯГНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ
РОЗДІЛ ІV. РІВЕНЬ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ ПРОТЯГОМ МІЖ АТЕСТАЦІЙНОГО ПЕРІОДУ
РОЗДІЛ V. ДОДАТКОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ VІ. РЕЗУЛЬТАТИ ПСИХОЛОГО – ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ

РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ


1. Прізвище, ім’я, по батькові_______________________________________

2. Рік і дата народження___________________________________________

3. Освіта_________________________________________________________

4. Посада і повна назва закладу______________________________________

________________________________________________________________

5. Стаж педагогічної роботи________________________________________

6. Кваліфікаційна категорія ________________________________________

7. Форма і місце проходження курсової перепідготовки__________________

__________________________________________________________________

9. Дата проходження курсів підвищення кваліфікації _____________________

10. Дата останньої атестації__________________________________________

11. Рік та перспективи майбутньої атестації_____________________________

12. Проблема над якою працює практичний психолог ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

РОЗДІЛ ІІ. ДОСЯГНЕННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА В МІЖАТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД


2.1. Психологічний супровід дітей різних категорій:

20___-20__ навчальний рік

Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:

У шкільному банку_____

У міському банку ______

У обласному банку_____



Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах



Олімпіада, конкурс, турнір

(Олімпіада з педагогіки та психології , МАН, конференція «Юний психолог» тощо)



Дата проведення

Рівень конкурсу, турніру

Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)





























































  1. Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:







Заходи практичного психолога

Шкільний рівень

Міський рівень

Обласний рівень

ВСЬОГО




Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
















Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
















Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
















Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
















Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів

-

-

-







Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів

-

-

-






2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»





Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей «групи ризику»




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість проведених консультацій з учнями







Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»







Кількість наданих рекомендацій педагогам







Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України





3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами




Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами


Кількість залучених дітей з ООП




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам







Участь у міській ПМПК





20___-20__ навчальний рік

Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:

У шкільному банку_____

У міському банку ______

У обласному банку_____



Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах



Олімпіада, конкурс, турнір

(Олімпіада з педагогаики та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)



Дата проведення

Рівень конкурсу, турніру

Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)





























































  1. Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:




Заходи практичного психолога

Шкільний рівень

Міський рівень

Обласний рівень

ВСЬОГО




Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
















Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
















Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
















Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
















Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів

-

-

-







Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів

-

-

-





2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»




Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей «групи ризику»




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість проведених консультацій з учнями







Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»







Кількість наданих рекомендацій педагогам







Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України





3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами




Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами


Кількість залучених дітей з ООП




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам







Участь у міській ПМПК





20___-20__ навчальний рік

Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:

У шкільному банку_____

У міському банку ______

У обласному банку_____



Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах



Олімпіада, конкурс, турнір

(Олімпіада з педагогаик та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)



Дата проведення

Рівень конкурсу, турніру

Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)





























































  1. Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:




Заходи практичного психолога

Шкільний рівень

Міський рівень

Обласний рівень

ВСЬОГО




Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
















Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
















Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
















Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
















Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів

-

-

-







Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів

-

-

-





2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»




Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей «групи ризику»




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість проведених консультацій з учнями







Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»







Кількість наданих рекомендацій педагогам







Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України




3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами




Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами

Кількість залучених дітей з ООП




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам







Участь у міській ПМПК





20___-20__ навчальний рік

Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:

У шкільному банку_____

У міському банку ______

У обласному банку_____



Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах



Олімпіада, конкурс, турнір

(Олімпіада з педагогіки та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)



Дата проведення

Рівень конкурсу, турніру

Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)





























































  1. Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:




Заходи практичного психолога

Шкільний рівень

Міський рівень

Обласний рівень

ВСЬОГО




Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
















Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
















Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
















Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
















Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів

-

-

-







Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів

-

-

-





2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»




Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей «групи ризику»




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість проведених консультацій з учнями







Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»







Кількість наданих рекомендацій педагогам







Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України




3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами




Заходи з дітьми з особливими освітніми потребами

Кількість залучених дітей з ООП




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам







Участь у міській ПМПК





20___-20__ навчальний рік

Кількість обдарованих учнів, які зареєстровані:

У шкільному банку_____

У міському банку ______

У обласному банку_____



Участь дітей в олімпіадах, конкурсах турнірах



Олімпіада, конкурс, турнір

(Олімпіада з педагогіки та психології, МАН, конференція «Юний психолог» тощо)



Дата проведення

Рівень конкурсу, турніру

Результати участі (Зайняте місце, ПІБ учня, клас)





























































  1. Діяльність практичного психолога з обдарованими учнями:




Заходи практичного психолога

Шкільний рівень

Міський рівень

Обласний рівень

ВСЬОГО




Кількість складених програм розвитку на обдарованих дітей
















Кількість проведених психодіагностичних обстежень обдарованих учнів:
















Кількість залучених обдарованих учнів до корекційно – розвивальної роботи
















Кількість проведених консультацій з обдарованими учнями
















Кількість проведених консультацій з батьками обдарованих учнів

-

-

-







Кількість проведених консультацій з педагогами – наставниками обдарованих учнів

-

-

-





2. Психологічний супровід дітей «групи підвищеної психологічної уваги»




Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей «групи ризику»




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість проведених консультацій з учнями







Кількість проведених консультацій з батьками дітей «групи ризику»







Кількість наданих рекомендацій педагогам







Участь у засіданнях міжрайонного суду з питань психологічного супроводу, участь психолога у заходах відділу МВС України




3. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами




Заходи з дітьми групи підвищеної психологічної уваги

Кількість залучених дітей з ООП




Кількість складених програм індивідуального розвитку







Кількість проведених комплексних психодіагностичних обстежень:







Кількість залучених дітей до корекційно – розвивальної роботи







Кількість наданих рекомендацій педагогам, батькам







Участь у міській ПМПК





2.3. Навчальна, просвітницька та профілактична діяльність

20___-20__ навчальний рік

Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо



Вид, тема заняття

Дата проведення

Назва

Рівень (шкільний, міський, обласний)




Відкриті заходи













Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»













Проведення днів, тижнів психології













Робота консультпунків













Робота факультативів, гуртків













Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи













Виступи на телебаченні, у пресі













Інше (вказати )











20___-20__ навчальний рік

Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо



Вид, тема заняття

Дата проведення

Назва

Рівень (шкільний, міський, обласний)




Відкриті заходи













Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»













Проведення днів, тижнів психології













Робота консультпунків













Робота факультативів, гуртків













Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи













Виступи на телебаченні, у пресі













Інше (вказати )











20___-20__ навчальний рік

Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо



Вид, тема заняття

Дата проведення

Назва

Рівень (шкільний, міський, обласний)




Відкриті заходи













Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»













Проведення днів, тижнів психології













Робота консультпунків













Робота факультативів, гуртків













Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи













Виступи на телебаченні, у пресі













Інше (вказати )











20___-20__ навчальний рік

Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо



Вид, тема заняття

Дата проведення

Назва

Рівень (шкільний, міський, обласний)




Відкриті заходи













Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»













Проведення днів, тижнів психології













Робота консультпунків













Робота факультативів, гуртків













Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи













Виступи на телебаченні, у пресі













Інше (вказати )











20___-20__ навчальний рік

Відкриті уроки, виховні години, позакласні заходи тощо



Вид, тема заняття

Дата проведення

Назва

Рівень (шкільний, міський, обласний)




Відкриті заходи













Заходи , проведені в рамках «Тижня педагогічної майстерності»













Проведення днів, тижнів психології













Робота консультпунків













Робота факультативів, гуртків













Акції, конференції, просвітницькі та профілактичні заходи













Виступи на телебаченні, у пресі













Інше (вказати )











2.4. Участь у міжнародних, всеукраїнських, регіональних, міських програмах





Назва програми

Рівень участі

Наявність сертифікату

Кількість залучених дітей

Інструктор

Тренер (шкільний, міський, регіональний)




Всеукраїнська програма МОН України /АПН України/ ПРООН / ЮНЕЙДС «Сприяння просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя».
















Державна цільова соціальна програма «Протидії торгівлі людьми»
















Інформаційно-освітня протиалкогольна програма для учнів 7-х класів та їхніх батьків "Сімейна розмова".
















Міжнародна програма «Молодь на роздоріжжі».
















Міжнародна програма Lions Quest (Лайонс Квест) «Навички для підлітків»
















Всеукраїнська програма «Захисти себе від ВІЛ»
















Інше (вказати)












РОЗДІЛ ІІІ. РЕЗУЛЬТАТИ УЧАСТІ У МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ



3.1. Участь у заходах поширення передового психологічного досвіду

Участь у науково-практичний конференціях, семінарах, круглих столах, педагогічних читаннях. Проведення семінарів, ШППД, майстер-класів



Форми методичної роботи

Дата

Рівень (міський, обласний всеукраїнський)

Результати

1

Участь у фахових конкурсах:













«Кращий працівник року»













Щорічний конкурс «Між нами, психологами» (видавництво «Шкільний світ»)













Конкурс «Громадське визнання» у галузі психології













Конкурс від газети «Психолог дошкілля»: «Сходинки зростання»













Інше (вказати)










2

Конференції, семінари, круглі столи, технопарки:













Участь у науково-практичний конференціях













Участь у семінарах, круглих столах, педагогічних читаннях.













Проведення семінарів, практикумів, майстер-класів, ШППД













Участь в інтервізійних групах













Участь у роботі Асоціації психологів (виступи)













Інше (вказати)











3.2. Підготовка продуктів навчально-методичної діяльності




Види матеріалів

Дата

Тема

Результат




Власні методичні розробки, апробовані та схвалені науково-методичними установами (пед.рада, методична рада відділу освіти тощо)

(додаються відгуки/ рецензії та протоколи)















Статті у фахових виданнях , збірках матеріалів науково-методичних конференцій

(вказуються вихідні дані, додаються копії статей)















Наявність персонального сайту психолога з власними методичними розробками (вказати адресу сайту)













Наявність матеріалів психолога на сторінці психологічної служби міста

(вказати ел. адресу матеріалів)















Участь з власними розробками у Фестивалях, виставках













Участь у моніторингових дослідженнях













Виступи на засіданнях міських шкільних методичних об’єднаннях, педагогічних радах













Інші підготовлені матеріали (вказати)









  1   2


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка