Антрацитівська загальноосвітня школа I-III ступенів №13



Скачати 207.38 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір207.38 Kb.
Антрацитівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 13

описание: d:\фотографии\31год\я.jpg

Антрацитівська загальноосвітня школа №13 є пам’ятником архітектури. Її історія пов’язана з іменем шахтовласника Іщенка, який був володарем цього будинку у с.Боково – Платове до 1966 року. Як пригадує одна з перших випускниць школи Козачкова Клавдія Федорівна, добрий він був чоловік,було в нього двоє дітей, родичі проживали в Канаді, куди поїхав і сам, а будинок свій віддав дітям, щоб була школа. Хазяїн майбутньої шкільної споруди був творчою особистістю, здатною строїти життя, гідне людини.

Тому протягом багатьох років весь навчально-виховний процес спрямований на реалізацію виховної проблеми школи – створення умов для розширення меж пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей, ініціативності, самостійності з урахуванням інтересів, схильностей, особистісних та вікових особливостей.

Акцент у вихованні направлений на реалізацію наступних задач:

- удосконалення системи самоврядування;

- створення умов для зміцнення здоров’я учнів, профілактика правопорушень;

- урізноманітнення форм роботи з батьками, залучення їх до проведення шкільних справ.

Виховна робота школи охоплює весь педагогічний процес, об’єднуючи в собі навчальні заняття, позакласне життя дітей, різноманітну діяльність і спілкування в позашкільний час.

На своїх уроках учителі виховують у школярів почуття співдружності та співпраці, толерантності, свободу думки, патріотичні почуття, повагу до історичного минулого свого народу, до його культурних та національних традицій, життєву активну позицію, громадянську відповідальність, культуру здоров’я, мотивацію на здоровий спосіб життя.

Пріоритетними напрямками виховної роботи школи є такі: національно-патріотичне, правова освіта та превентивне виховання, екологічне, профорієнтаційне, фізичне виховання та формування здорового способу життя, розвиток дитячого самоврядування.

Виховна позакласна робота школи спрямована на виявлення та розвиток креативності (творчих здібностей) кожної дитини, створення сприятливих умов для самореалізації, самовдосконалення.

Розроблена структура виховної роботи:




Створення умов для розширення меж пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей, ініціативності, самостійності з урахуванням інтересів, схильностей, особистісних та вікових особливостей.

ТУРИЗМ ТА КРАЄЗНАВСТВО

ЕКОЛОГІЧНЕ

ВИХОВАННЯ

ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ




ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕВИХОВАННЯ



РОБОТА З БАТЬКАМИ


РОБОТА ОРГАНІВ УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ «КОЗАЦЬКА РЕСПУБЛІКА»



ВОЛОНТЕРСЬКИЙ ЗАГІН «ДОБРІСЕРЦЯ»




ПРОФІЛАКТИКА ПРАВОПОРУШЕНЬ ТА НЕГАТИНИХ ЯВИЩ У МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ



ПРОПАГАНДА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ

Традиції школи – це ті найвеличніші чари, що об’єднують учнів, учителів та батьків в один колектив, в одну велику родину. Наша школа славиться своїми традиціями. Серед них зустрічаються досить давні та рідні свята, наприклад такі як:

Свято Першого вересня – традиційне свято знань. Саме в цей день ми приймаємо до великої, дружньої шкільної родини першокласників.

Святкові концерти до “Дня Вчителя”, організаторами яких є учні школи.

Участь благодійних акціях «Тепла шкарпетка», «Від серця до серця», «Збери портфель другу» – допомога учням з багатодітних сімей; допомога дитячому будинку «Ганнушка», людям похилого віку з будинку пристарілих, спортивних змаганнях “Веселі старти”, «Олімпійське лелеченя», “Мама, Тато, Я – спортивна сім’я”, “Нумо, хлопці” та “Нумо дівчата”.

Шкільний фестиваль “Барвінки Луганщини”.

День Святого Миколая в школі.

Театральні вечори, присвячені новорічним та різдвяним святам.

Участь учнівських та педагогічних колективів в озелененні шкільного подвір’я.

Тренувальні заходи до дня цивільного захисту.

Мітинг пам’яті до Дня Перемоги. Зустрічі з ветеранами Великої Вітчизняної війни.

Щорічна урочиста церемонія нагородження “Кращий клас року”.

Вітання на святі “Останній Дзвоник” кращих учнів школи, переможців предметних олімпіад, переможців Міжнародного математичного конкурсу “Кенгуру”, Всеукраїнського фізичного конкурсу “Левеня”, Всеукраїнського природничого конкурсу “Колосок”, Всеукраїнського конкурсу знавців рідної мови імені Петра Яцика та “Соняшник”, та найкращих спортсменів школи.

Традиції школи зберігають вічні цінності: наступність поколінь, любов і повагу до рідної школи, прагнення примножувати її славу. Наша школа має велике майбутнє, бо вона прагне скласти для себе добре ім’я і зберегти його через свої традиції.

Багато уваги у виховній роботі школи приділяється роботі з батьками. Головна мета – надання допомоги батькам у вихованні дітей, підвищення культурного, духовного та освітнього рівня сім’ї.

У закладі практикуються такі форми роботи, як бесіди, лекції, диспути, практикуми, науково-практичні конференції, батьківські лекторії, рольові та дійові ігри, семінари з актуальних питань сімейного виховання та вдосконалення навчально-виховного процесу в школі. Такий підхід сприяє залученню широкого кола батьків до проведення позакласної та позашкільної виховної роботи з учнями.

Основні завдання роботи з батьками такі:

1. Налагодити тісний зв´язок школи з батьками.

2. Активізувати роботу батьківського сектора щодо роз´яснення законодавства України з питань освіти.

3. Добиватися впливу органів місцевого самоврядування на батьків, діти, яких порушують Статут школи.

4. Аналізувати стан навчальних досягнень учнів і виявити причини байдужого ставлення батьків до навчання і виховання власних дітей.

5. Пропагувати педагогічної грамотності батьків.

6. Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома.

7. Впровадження форм роботи з сім´єю, що сприяє гуманізації взаємовідносин “педагоги – батьки”. Батьки і вчителі повинні стати партнерами, активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.

Розв´язуючи питання педагогічної освіти батьків, школа вирішила організувати батьківський лекторій, мета якого - дати батькам максимум знань для успішного виховання дитини у сім´ї. На батьківському лекторії обговорюються найбільш актуальні питання щодо виховання школярів, наприклад:

Роль сімейних традицій у вихованні дітей.

Сім’я як гарант безпеки дитини.

Особливості моралі в українській родині.

Сім’я – важливий фактор у формуванні суспільної активності дитини.

Це страшне слово покарання.

Доброта та милосердя народжуються в сім’ї.

Роль сім’ї у розвитку здібностей дитини та інші.

Робота з батьками проводиться за такими напрямками:

• Ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини в сім’ї;

• Виявлення труднощів, які відчувають батьки;

• Здійснення колективного, диференційованого та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;

• Залучання батьків до організації позашкільної виховної роботи;

• Проведення загальношкільних батьківських зборів ( 1 раз на семестр), класних батьківських зборів ( 4 рази на рік);

• Особисті бесіди адміністрації та класних керівників з батьками.

Основними завданнями спільних заходів є:

• Забезпечення духовної єдності поколінь;

• Забезпечення єдиних педагогічних вимог до виховання особистості дитини;

• Включення дитини в спільну роботу з дорослими;

• Виховання поваги до школи, батьків, учителів, товаришів.

Прогнозуючим результатом реалізації цих спільних заходів є ефективність системи спільної діяльності сім’ї та школи у виховному процесі, зменшення конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі.

Для підвищення рівня самоосвіти класних керівників у школі щорічно проводяться науково - практичні семінари з виховної роботи, на яких розглядаються актуальні питання процесу виховання у сучасній школі, приділяється багато уваги інноваційним технологіям навчально – виховного процесу. Працюючи у творчих групах, вчителі діляться педагогічним досвідом з таких питань:

Компетентісний підхід до навчання та виховання як один із шляхів оновлення освіти.

Інноваційна діяльність класного керівника.

Педагогіка співтворчості в роботі класного керівника.

Який він - сучасний класний керівник?

У школі існує методичне об’єднання класних керівників, яке працює над проблемою: «Створення умов у роботі класних керівників для розширення меж пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх творчих здібностей, ініціативності, самостійності з урахуванням інтересів, схильностей, особистісних та вікових особливостей».

В роботі методичного об’єднання використовуються різноманітні форми: індивідуальні, групові, творчого характеру, тренінги. Під час засідань проводяться діагностика рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників,організовується допомога молодим спеціалістам у роботі з класним колективом, вивчаються нормативно-правові документи, вирішуються різноманітні проблемні ситуації, які виникають у процесі роботи з учнями.

Проблемні питання навчально – виховного процесу вирішуються на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Прикладом таких питань можуть бути:

Основні напрямки виховної роботи на навчальний рік.

Вчитель – учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування.

Метод проектів у виховній роботі класних керівників.

Правова освіта та виховання – основа формування нового, вищого рівня правової культури особистості учня.

Шляхи реалізації виховної функції уроку як засобу розвитку особистості через взаємодію учасників педагогічного процесу.

Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї й соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів.

Виховний потенціал уроку як засіб розвитку особистості та інші, які розкриваються у формі доповідей, анкетувань, перегляді медіа презентацій, прийнятті рішення та підведенні підсумків.

Педагогічний колектив школи постійно розвиває свій творчий потенціал, оволодіває новітніми освітніми технологіями навчання та виховання школярів, використовує у своїй педагогічній діяльності.

В загальноосвітній школі склалася певна система роботи учнівського самоврядування - дитяча організація Козацька республіка утворена на демократичних засадах. Її принципами є – добровільність, рівноправність усіх членів, законність та гласність. Робота органів учнівського самоврядування здійснюється під керівництвом педагога – організатора Затуліної Олени Олександрівни.




КОЗАЦЬКЕ ВІЧЕ

ГЕТЬМАН

КОЗАЦЬКА ДУМА



НАВЧАЛЬНА КОМІСІЯ

КОМІСІЯ ДИСЦИПЛІНИ ТА ПОРЯДКУ

СПОРТИВНА КОМІСІЯ

РАДА ДРУЗІВ БАРВІНЧАТ



САНІТАРНО – ГІГІЄНІЧНА КОМІСІЯ



РЕДКОЛЕГІЯ



ЗАТІВНИКИ



ВОЛОНТЕРСЬ-КИЙ ЗАГІН

Система самоврядування допомагає учням організувати шкільне життя своїх товаришів в позаурочний час. Виявлення та захист своїх інтересів, досвід спілкування, взаємостосунків, взаємодопомоги набуті у школі, члени учнівського самоврядування пронесуть через усе життя.

Гетьманом «Козацької Республіки» є Масушко Анастасія, вона очолює Козацьку Думу. Шкільна дитяча організація «Козацька республіка» взаємозв’язує органи самоврядування класів з загальношкільними; здійснюється консультативне педагогічне управління органів самоврядування обох рівнів з боку педагогічних працівників школи.

Учні школи беруть участь у різноманітних конкурсах, змаганнях, турнірах, міських заходах, проводять шкільні свята.

У школі створено волонтерський загін «Добрі серця». Учніприймають участь у таких виховних заходах:

- проект «Лідери освітніх ініціатив»,

- святкова програма до Дня вчителя,

- виставка букетів до дня міста,

- участь у благодійних акціях: «Від серця до серця», «Збери ранець другові»,

«Турбота», «Теплі шкарпетки»,«Діти – дітям»,

- організують новорічні свята для молодших школярів, приймають участь у творчому конкурсі новорічних композицій «Замість ялинки – букет»,

- концерт до свята 8 Березня,

- свято до дня Святого Валентина,

- приймають участь у шкільних та міських спортивних змаганнях,

- конкурсі «Дружин юних пожежників», сан постів,

- фестивалі дитячої творчості «Барвінки України»,

- мітингу до Дня Перемоги,

- проведенні свята Останнього дзвоника.

Шкільна дитяча організація «Козацька Республіка» тісно співпрацює з міською організацією «Непоседы».

Таким чином, у школі ефективно працюють органи дитячого самоврядування, які сприяють формуванню в учнів здатності до самоосвіти й саморозвитку, готовності самостійно приймати рішення, проявляти себе як особистість, брати активну участь у виховних заходах шкільного, міського та обласного рівнів.

Згідно наказу по школі «Про створення ради профілактики» щорічно працює рада профілактики. Належна увага приділяється роботі з дітьми, схильними до правопорушень, які стоять на внутрішкільному обліку, адміністрацією школи спільно з ЦСССДМ виявляються неблагонадійні родини і проводиться наступна робота:

- складання плану заходів щодо роботи з неблагополучними сім’ями та дітьми, схильними до правопорушень спільно с соціальним працівником ЦСССДМ (щорічно).

- паспортизація класних колективів (щосеместрово).

- оновлення банку даних неблагонадійних родин, та сімей, які опинились в складних життєвих обставинах (щомісячно).

- моніторинг зайнятості учнів у позаурочний час (щосеместрово).

- засідання ради профілактики ( п’ять раз на рік або за необхідністю).

- контроль стану відвідування учнями школи (протягом року).

- рейди у неблагонадійні родини (протягом року).

- загальношкільні рейди з метою виявлення порушень дисципліни та порядку під час перерв у шкільній їдальні (щомісячно).

- бесіди з батьками дітей з неблагополучних сімей про захист прав дитини, недопущення насильства в сім’ї та попередження правопорушень серед неповнолітніх (протягом року).

- індивідуальні бесіди з дітьми, схильними до правопорушень про правила поведінки у школі та у позашкільний час, про кримінальну відповідальність неповнолітніх (постійно).

- проведення виховних годин з правового виховання, впровадження превентивних технологій і активізація роботи з формування здорового способу життя серед підлітків (протягом року).

- години спілкування, лекції і консультації для батьків з попередження правопорушень серед дітей (протягом року).

- організація зустрічей з представниками СССДМ, КМСДМ, органів юстиції (протягом року).

Питання роботи школи з профілактики дитячої бездоглядності та попередження злочинності серед неповнолітніх розглядалися на педрадах, нарадах при директорі, засіданнях методичних об’єднань класних керівників.

Таким чином, упровадження у виховну роботу школи інноваційних технологій дає позитивні результати для розвитку творчих здібностей учнів, їх ініціативності та самостійності.

Різноманітні активні форми роботи, індивідуальний підхід до розвитку вихованців, дозволяють виявити рівень творчої обдарованості дітей, сформувати позитивні риси особистості.

Створення у школі морально – психологічного клімату, заснованого на демократичному стилі виховання учнів, сприяє подоланню негативних явищ серед підлітків, розвитку їх самоврядування, самоосвіти, самовиховання.

Згідно погляду педагогічного колективу школи, виховувати складніше, ніж навчати, процес виховання тривалий і трудомісткий. Але, безсумнівно, немає шляхетнішої і відповідальнішої праці, ніж праця педагога. Педагогічна діяльність потребує великого професіоналізму, бо предметом її являється найдорожче і найцінніше – особистість людини.

Додаток 1.

Науково-практичний семінар з виховної роботи:

«Ітерактивні технології в діяльності класного керівника».

План


  1. Інтерактивна діяльність класного керівника – з/д з ВР Григоренко О.В.

  2. «Який він - сучасний класний керівник?» - з досвіду класного керівника Шелкової Л.В.

  3. Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології» - з/д з ВР Григоренко О.В.

  4. «Золотий кодекс класного керівника» - творча група класних керівників (Солецька І.В., Михайличенко Ж.М., Вітіщенко Н.І.)

Методичний ринг «Сучасні педагогічні технології».

Мета:


  • створити доброзичливу атмосферу для ефективної співпраці;

  • показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику роботи;

  • стимулювати прагнення вчителів до пошуку, творчості;

  • створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок.

Учасники методичного рингу об’єднуються в групи. Склад груп та їх капітани визначені заздалегідь. Ведучий оголошує порядок і правила гри й розпочинає перший раунд. Відповіді команд оцінює методичне журі.

І раунд – метод «Прес». Обміркуйте та виконайте: Звичайно, в сучасних

педагогічних технологіях є переваги і недоліки. Окресліть доцільність та недоліки використання інформаційних технологій в навчально-виховному процесі.

ПЕРЕВАГИ

НЕДОЛІКИ

Є можливість заощадити час

?

Використання комп’ютерної техніки у виховному процесі цікаво і по-справжньому сучасно

?

Індивідуалізація виховання

?

Контроль і підбиття підсумків проходять об’єктивно і своєчасно

?

ІІ раунд – створення моделі педагога сучасності.

Завдання групам: запропонувати та обґрунтувати модель педагога сучасності «Класний керівник, якого чекають». Які якості може містити в собі такий вчитель? (асоціативний рядок) + (створення колажу). (3 хвилини – обміркування) .

ІІІ раунд – робота в групах. Аналіз запропонованих фраз.

На основі запропонованих цитат потрібно висловити свою думку з приводу застосування проектних технологій та ІКТ у виховному процесі.

«Використання інформаційних технологій надає учням можливість заглянути в сутність науки…»

«Метод проектів стимулює самостійну пізнавальну думку учнів…»

«Нові інформаційні технології відкривають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ефективність самостійної роботи…»

«Використання методу проектів, їх поєднання з інформаційними технологіями дає можливість організовувати навчально - виховний процес, орієнтований на особистість учня з урахуванням його індивідуальних особливостей і здібностей…»

Підбиття підсумків.

Ведучий надає слово учасникам методичного рингу, які висвітлюють проблему семінару, підводить підсумок» «Наше завдання – бути педагогами, на яких чекають».

Додаток 2.

Засідання методичного об’єднання класних керівників №2.

Дата проведення 11 листопада 2012 р.

Тема: Вчитель – учень: налагодження партнерства та учнівського самоврядування.

Мета: розробка шляхів розвитку ефективного учнівського самоврядування, знаходження точок дотику вчительської й дитячої організації, формування у педагогів уяви про можливі варіанти ефективної організації самоврядування у класному колективі.

Форма роботи: семінар - практикум.

Порядок денний:

1. «Сучасні виховні технології та моделі органів учнівського самоврядування класних колективів. Використання можливостей дитячо-юнацьких об’єднань для посилення ролі громадянського й духовно-морального виховання» – з/д з ВР Григоренко О.В.

2. Діагностичний моніторинг «Погляд батьків та учнів на учнівське самоврядування» - Золенська С.Г.

3. Ток-шоу «Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування» - Затуліна О.О.

4. Палітра досвіду. «Портфоліо як засіб оцінки особистих досягнень учня» - з досвіду класного керівника Мациєвської Н.В.

Ток-шоу:

«Організація ефективного функціонування органів учнівського самоврядування»

Шановні учні та вчителі, запрошуємо вас на ток-шоу. Сьогодні тут не змагаються. Сьогодні ми разом шукаємо відповіді на наболілі питання. Команда жовтих – це команда, до складу якої ввійшли класні керівники, в житті яких вирували веселі незабутні жовтенятські пригоди, славні піонерські будні, бурхлива комсомольська юність. Саме їм довелось пристосовуватись до мінливих змін перебудови й організовувати «за образом і подобою» нові учнівські об’єднання.

Команда синіх – авторитет школи, її краса й енергія, творчі представники шкільної молоді – члени шкільного парламенту та класні керівники, хто й по сей день жалкує, що не довелось спробувати й відчути того завзяття, яким так пишаються жовті.

Просимо команди зайняти свої місця. Я хочу, щоб команди привітали один одного оплесками.

Оголошую про початок 1 раунду незабутньої гри. Кожній людині, яка попала в бурхливе море, в дрімучий ліс, в безкрайню пустелю, завжди знадобиться компас, якщо він захоче вибрати вірну дорогу і не збитися з вірної дороги.

Коли ж людина береться вести по важкій дорозі інших, йому необхідно знати не лише напрям, йому знадобляться знання, як повести людей за собою, як зробити так, щоб вони тобі довірили, як організувати їх і як самому знайти вихід із складної ситуації.

І раунд – парні запитання.

Відомо, що істотним чинником становлення підлітка є його активна … (ініціатива, взаємодія, діяльність, механізація, соціалізація).

А що означає слово соціалізація?

• Наука про суспільство й закони його розвитку (соціологія)

• Обман за допомогою всіляких, привабливих, але брехливих обіцянок, перекручення фактів (демагогія)

• Ставлення до людини, пройняте турботою про її благо та гідність (гуманізм)

• Формування свідомості причетності до суспільства і здібності до успішного здійснення соціальних ролей (соціалізація)

Процес соціалізації реалізується за допомогою механізмів, що зв’язані з соціальними інститутами суспільства: школа, родина,різні організації, й забезпечує досягнення державних, громадських та особистих цілей. Одним з таких механізмів є соціальне партнерство. Як слід розуміти партнерство по відношенню до учнівського самоврядування?

• Партнерство учнівських органів самоврядування з різними соціальними групами (вчителями, батьками, учнями)

• Партнерство, у яке вступають працівники навчального закладу й представники учнівського самоврядування, контактуючі з представниками інших шарів суспільного виробництва

• Партнерство, яке ініціює навчальний заклад як особливу сферу соціального життя, що робить вклад у становлення громадянського суспільства

•Самоврядування - один з атрибутів демократичного устрою суспільства. Загальний зміст його зрозумілий, термін сталий і, начебто, не викликає необхідності його тлумачення.

• управління справами територіальної спільноти, організації чи колективу, самостійно здійснюване їхніми членами через виборні органи або безпосередньо за допомогою зборів, референдумів тощо. Основні ознаки самоврядування - приналежність публічній владі, населенню чи виборцям відповідної території, членам громадської організації, колективу; самостійність у рішенні питань внутрішнього життя; відсутність органів, призначених ззовні (Велика радянська енциклопедія)

• форма життєдіяльності колектив, найважливішим завданням якого є розвиток відповідальності людини, що досягається за допомогою самоактивізації, організованого саморегулювання. Результатом розвитку самоврядування є взаємна відповідальність членів колективу й керівництва за результати діяльності освітньої установи (Педагогічний енциклопедичний словник)

• право на внутрішнє управління своїми, місцевими силами (тлумачному словнику С.Ожегова )

Взагалі понять самоврядування достатньо багато, творчою групою було знайдено 19 визначень і вони представлені на нашому засіданні.

Отже, шкільне самоврядування – це не «управління самими собою», не самоорганізація шкільного колективу, не допомога адміністрації школи в організації чергувань і проведенні заходів, а це система, що дозволяє учням, педагогам і батькам брати участь в управлінні школою.

(Оголошуються результати І раунду)

ІІ раунд незрівняного зіркового шоу, присвячений проблемам учнівського самоврядування. За обмежений час (2 хвилини) ви маєте змогу написати необмежену кількість висловлювань щодо проблем учнівського самоврядування (оголошення причин формальності роботи органів учнівського самоврядування, результати ІІ раунду).

ІІІ раунд – супер зірковий двобій. Кожен з капітанів має за 3 хвилини: не називаючи прізвищ, вам необхідно визначити відомих людей, хто так чи інакше був чи пов'язаний із самоврядуванням (оголошуються результати ІІІ раунду).

А ми розпочинаємо ІV раунд нашого найпізнавальнішого шоу.

ІV раунд – «Віримо чи не віримо». Прослухавши висловлення, вам необхідно відповісти – вірите ви чи ні. Готові? Тож, розпочинаємо.

 Комсомольська організація на Дніпропетровщині народилась 29 жовтня 1920 року (Перші загони радянських хунвейбінов з'явилися в жовтні 1920 року, в розпал громадянської війни на просторах майбутнього Радянського Союзу).

 Перші піонерські загони з’явились одразу після громадянської війни (19 мая 1922 2-а всеросійська конференція комсомолу прийняла рішення про повсюдне створення піонерських загонів. Цей день наголошувався у СРСР як день народження піонерії. Після розпаду СРСР День Піонерії перестав бути офіційним святом).

 Наш колишній випускник школи, ініціатор створення й перший редактор газети «Сходинки» сьогодні очолює редакцію газети «Київські новини».

 За високі лідерські якості та сумлінну працю з організації роботи комсомольської організації, наш випускник 1989 року, колишній секретар шкільної комсомольської організації Ігор Сидорук був нагороджений путівкою до Болгарії.

 Заступник голови батьківської ради Микола Павлович Вєкшин був активним учасником будівельного загону на комсомольському ударному будівництві Байкало - Амурської магістралі.

 Екс-директор школи Ганна Заярна була делегатом 25 Всесоюзного партійного з’їзду.

 За видатні заслуги з організації учнівського самоврядування колишнього секретаря учительської комсомольської організації Ірину Долгунову нагороджено медаллю «За заслуги перед містом».

 Дитячу організація жовтенят одержала свою назву із-за кольору жовтих краваток.

 Дитячо-юнацька організація міста Кривого Рогу має назву спілка обдарованих дітей «Криворізька веселка».

 Президентом шкільної «республіки «ТЕМП» може бути будь-який учень, що отримав більшість голосів на виборній кампанії.

 Учнівський та вчительський колектив нашої школи за високі показники роботи нагороджений Почесною Грамотою Всесвітнього Благодійного Фонду «Червоний Хрест».

 Будівництво Північного комбінату розпочалось у 1963 році і це було Всесоюзне комсомольське будівництво.

 Гімн піонерської організації розпочинався словами «Я теперьвспоминаюкакпеснюпионерии первуй отряд, вижусноварабочуюПесню и знакомыелицаребят, красный галстук из скромного ситца, Первыйсбор, первый клич «Будь готов».

 Севастополь є єдиним в Україні містом, яке офіційно святкує День Піонерії і організовує святкові ходи дитячих організацій по головній вулиці міста, а також проводить всілякі святкові заходи, присвячені цьому дню(підведення підсумків чергового раунду)

І, нарешті, підійшов час останнього вирішального раунду. Наші учасники знають, що головне – не перемога, та кожен з них мріє про солодкі відчуття щасливої «вікторії».

V раунд – «Створи ефективну модель». Користуючись спеціальним набором, вам необхідно за короткий час зробити аналіз почутого й синтезувати це в ефективну модель учнівського самоврядування. Час на виконання роботи – 7 хвилин.Захист моделей. Підведення підсумків конкурсу.

Висновки і перспективи.



Конкурс завершений, але продовжується щоденна праця, пошук шляхів «виховання учнів у дусі свободи, особистої гідності й демократії». У цьому процесі учнівське самоврядування - незамінний педагогічний засіб.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка