50042, м. Кривий Ріг, Саксаганський район, Співдружності, 44-a Матеріали проведення тематичного Тижня права під назвою «Права дитини»



Скачати 252.15 Kb.
Дата конвертації02.05.2016
Розмір252.15 Kb.
Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті радиhttp://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41

(50042,  м.Кривий Ріг, Саксаганський район, Співдружності, 44-a)

Матеріали проведення

тематичного Тижня права під назвою

« Права дитини»

Розробила:

Терещенко Антоніна Григорівна

вчитель історії та правознавства,

вища категорія , методист

Кривий Ріг

2013

Кожна дитина, яка живе у суспільстві, має свої права та обов’язки незалежно від кольору шкіри чи очей, місця народження та проживання, статі, віку, закладу, в якому вона навчається.

Кожна дитина – це неповторна особистість, яка сама має визначити своє місце в суспільстві та реалізувати свої здібності. Показником гуманізму держави та суспільства є, насамперед, ставлення до дитини. Діти є найвищою цінністю кожного народу і розбудова демократичної держави неможлива без сприяння розвитку молодого покоління, задоволення його потреб та виконання обов’язків, передбачених Конституцією та законодавством України. Для забезпечення прав та інтересів дітей постійно вдосконалюється нормативно-правова база України. Прав і свободи дітей як членів суспільства значною мірою визначають напрями діяльності державних органів та громадських організацій.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.08.2013 №611-р «Про затвердження плану заходів з проведення у 2013 році Всеукраїнського тижня права», на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.10.2013 №Р-817/0/3-12 «Про затвердження регіонального плану заходів з проведення у 2013 році Всеукраїнського тижня права у Дніпропетровській області», з метою пропаганди правових знань серед молоді у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №41 було розроблено заходи з проведення тематичного Тижня права під назвою «Права дитини».



Мета проведення :


  • з’ясувати ставлення, позицію учнів стосовно проблеми прав дитини;

  • показати важливість юридичного закріплення прав дітей як прояв піклування й надання допомоги з боку суспільства та держави;

  • розвивати можливості учнів щодо захисту своїх прав;

  • формувати громадянську активність, виховувати принциповість, нетерпимість до антигуманних проявів щодо дитини;

  • виробити в учнів уміння представляти результати власних досліджень з визначеної теми, аргументувати власну позицію, робити висновки на основі отриманих результатів дослідження.

Проведення тематичного Тижня права розраховане на різні категорії учнів з урахуванням їх вікових особливостей, набутих знань та інтересів. Використання різноманітних форм роботи повинне допомогти учням розширити та збагатити свої знання, умінню застосовувати їх на практиці, що в свою чергу сприятиме формуванню правової свідомості учнів та вихованню правової культури молоді.



42

Сценарій проведення тематичного

Тижня права під назвою «Права дитини»




Назва заходу

Клас

Відповідальний

1

Відкриття Тижня права

  • Проведення кінолекторію з правового виховання молоді

  • Оформлення стенду «Права дитини»

1-11 клас




Гайдук Т.І.

Терещенко А.Г.


Бондар В.М.

Тематичні класні години

  • «Дитина має право»

  • «Права дитини – твої права»

  • Міжнародне та українське законодавство на захисті прав дитини

1-4 класи

5-9 класи

10-11 класи


Класні керівники

Лекторська група

Терещенко А.Г.



2

Від теорії до практики

  • Гра «Казкове лото»

  • Диктант «Всесвітня декларація прав дитини»

  • Правовий турнір «Дитина має право»

  • Круглий стіл «Закон України «Про охорону дитинства». Права та свободи дитини.

4 клас


5-9 класи
10 класи

11 клас

Терещенко А.Г.

Вчителі української мови

Терещенко А.Г.

Бондар В.М.



3

Творчі конкурси:

  • дитячого малюнку

  • мультимедіа презентацій, присвячених реалізації та захисту прав дитини


1-8 класи

9-11 класи

Корінчук Т.С.

Панченко Н.О.


4

Правовий практикум

  • Засідання батьківського всеобучу «Право дитини на освіту»

  • Тренінг «Рівний рівному»

  • День вчителя права

  • «Правовий лікбез». Зустріч з працівниками відділу кримінальної міліції Дзержинського РВ МУВС.

  • Акція «Подаруй дитині іграшку»

1-11 класи

7-8 класи
10-А клас

11 клас

Батьківський комітет

Борисюк Л.С.


Терещенко А.Г.

Ромащенко О.І.



5

Закриття предметного Тижня права.

  • Підведення підсумків

  • Демонстрація відео ролика «Права дитини» учениці 10-А класу


Гайдук Т.І.

Панченко Н.О.


0_418b4_c3c69b4e_m
Відкриття Тижня права.

Сьогодні в нашій школі розпочинається Тиждень права. 20 листопада світова спільнота святкувала Всесвітній день прав дитини, присвячений прийняттю надзвичайно важливого міжнародного документу – Конвенції про права дитини. Оскільки діти є найбільш уразливою частиною суспільства, ми вирішили провести тематичний Тиждень права у нашій школі, присвячений юридичному закріпленню прав та свобод дитини, можливості їх реалізації, захисту з боку держави та суспільства, надання дітям певної правової допомоги.

Будь яка людина, починаючи від юних літ, потрапляє в ситуації, коли необхідно знати свої права та обов’язки. Дуже часто підлітки не знають, як захистити свої права, що для цього слід зробити, з ким порадитися, до кого звернутися за допомогою. Не маючи достатнього життєвого досвіду для самостійного вирішення проблеми, підлітки іноді навіть опиняються на межі скоєння злочину, і тоді врятувати дитину від фатальної помилки може лише знання законів.

Діти – це наше майбутнє, а кожна дитина – це неповторна особистість, яка має сама визначити своє місце в житті та реалізувати свої здібності. Показником гуманізму суспільства є ставлення до дитини. Діти є найвищою цінністю кожного народу. Розбудова незалежної демократичної української держави не можлива без створення умов реалізації прав і свобод дитини, визначення свого місця у суспільстві, надання дітям кваліфікованої допомоги в разі порушення їх прав . Тиждень права допоможе не тільки усвідомити і розширити знання дітей в царині своїх прав та свобод, а й також усвідомити необхідність виконання своїх обов’язків перед державою та суспільством, адже прав без обов’язків не існує. В ході проведення тематичного Тижня права ми ставимо за мету не тільки з’ясувати позицію учнів стосовно проблеми прав дитини, а й формувати громадянську активність учнів, виховувати принциповість, нетерпимість щодо порушення дитячих прав, обґрунтувати юридичне закріплення прав та свобод юних членів суспільства та можливість їх захисту, як самими дітьми, так і суспільством в цілому.

В рамках предметного тижня будуть проведені різноманітні заходи як освітнього, так і творчого напрямку. Заплановано залучити до участі дітей всіх категорій, з урахуванням їх вікових особливостей, знань та інтересів. Для учнів 1-8 класів буде проведено конкурс на кращий малюнок, присвячений правам дитини, а для учнів старшої школи – конкурс мультимедіа презентацій з даної тематики. Кращі роботи будуть відмічені на церемонії закриття.

Сподіваємось, що проведення предметного тижня допоможе учням збагатити свої знання в області права, набути навички їх застосування на практиці, сприятиме вихованню правової культури молоді.



\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\45.jpeg


В початковій школі учні отримують перші уявлення про права дитини, поняття цінності людського життя. Тут формуються навички правильної поведінки в школі та вдома, громадських місцях та на вулиці. В ході занять молодші школярі отримують уявлення про Конвенцію як документ, який захищає права дитини. Оскільки заняття часто проводяться в ігровій формі, то перевага надається ігровим формам роботи з використанням казкових персонажів, яскравих ілюстрацій, малюнків дітей.
Казкове лото.

Мета: провести самооцінку учнями своїх знань про права дитини;

-формувати навички використання своїх прав у життєвих ситуаціях;

-виховувати в учнів непримиренне ставлення до протиправної поведінки, до проявів порушення прав дитини;

-виховувати повагу до реалізації та захисту прав дитини.



Обладнання: Закон України «Про охорону дитинства», Конвенція про права

дитини. Магнітна дошка і картки з зазначеними на них правами

дитини, дитячі малюнки та картки з ілюстраціями.

Форма проведення: гра.

Ведучий. Дитя моє, права дитини

Ти мусиш вивчити сумлінно.

Це так потрібно, так важливо

Напевно знати в наші дні

Коли з тобою справедливо

Вчиняють, а коли і ні.

Тож подивись, завчи на пам'ять.

Порадь і друзям почитать.

Хай прочитають тато й мама.

Закони всім потрібно знать.

Щоб з’ясувати, які ви маєте права, дорогі діти, ми пропонуємо всім здійснити подорож до країни казок. Гортаючи сторінки улюблених казок, ми захоплюємось пригодами їх героїв, вболіваємо за них та радіємо, якщо все виходить добре.

Вашій увазі ми пропонуємо декілька ситуацій з казок Олексія Толстого «Пригоди Буратіно» та Шарля Перо «Попелюшка». Учасники гри повинні розкрити конверти із запропонованими ситуаціями і зняти з магнітної дошки картку з зазначеними правами дитини, які було реалізовано або ж порушено у даному випадку. Щоб було краще орієнтуватись, на додатковій дошці розміщено картки з ілюстраціями казок. Переможцем «Казкового лото» стане той учень, який зуміє правильно відібрати найбільшу кількість карток, що відображають дану ситуацію та дати логічне пояснення, чому саме ці права дитини було ним обрано.

Учитель розкладає на столі три конверти, в яких учням запропоновано декілька ситуацій.

Ситуація 1. З дерев’яного чурбачка папа Карло вирізав маленького хлопчика на ім’я … (Картки 1,2)

Ситуація 2. Які права дитини порушувала мачуха, примушуючи Попелюшку постійно працювати та принижуючи падчірку? (Картки 3,4,5,6,7,8,12)

Ситуація 3. Що зробив папа Карло, щоб купити Буквар для Буратіно?

(Картки 3,7).

Ситуація 4. Яким правом скористалась Попелюшка, коли поїхала на королівський бал таємно від мачухи? (Картки 8,9,11,13)

Ситуація 5. Куди замість школи потрапив Буратіно? Яким правом вирішив скористуватися дерев’яний хлопчик? ( Картка 8)

Ситуація 6. Як поводився з ляльками власник лялькового театру Карабас-Барабас? Які права маленьких акторів було порушено (Картки 4,5,6,7,8,9,10,12)

Картки:


  1. Право на життя.

  2. Право на ім’я.

  3. Право на піклування батьків.

  4. Право на вільне висловлювання своїх думок.

  5. Право на захист від усіх форм фізичного та психологічного насилля.

  6. Право на захист від усіх форм експлуатації.

  7. Право на освіту.

  8. Право на відпочинок та дозвілля.

  9. Право на шанування гідності.

  10. Право на свободу та особисту недоторканість.

  11. Право на невтручання в особисте життя.

  12. Право на вільний вибір праці та отримування заробітної плати.

  13. Право на свободу пересування.

Після виступу та пояснень кожного з учасників гри, вчитель підводить підсумки. Переможця визначено.
Заключне слово вчителя.

Дорогі діти! Сьогодні з допомогою казкових героїв ми розглянули з вами права дитини. Це ваші перші кроки в країну правових знань. Вони, можливо, ще досить несміливі. Але з кожним роком ставатимуть більш твердими та впевненими. Ми сподіваємось, що ви усвідомили, яку велику кількість прав вам надає держава та суспільство. І ваше завдання полягає не тільки у тому, щоб навчитися реалізовувати свої права, а й щоб вміти їх захищати та відстоювати.


\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\45.jpeg

В основній школі продовжується робота по формуванню правової культури учнів, розвиваються навики правомірної поведінки. Основу складають такі важливі характеристики, як знання своїх прав та обов’язків, підвищення відповідальності учнів за свою поведінку та вчинки. З урахуванням знань учнів, отриманих на уроках правознавства, набутого досвіду, доцільно використовувати комплекс пізнавальних та практичних занять та вправ.

«Дитина має право»

(Правовий турнір)

Мета: провести самооцінку учнями своїх знань про права дитини;

  • стимулювати творчу й соціальну активність та ініціативу підлітків;

  • формувати навички правомірної поведінки, вчити підлітків діяти у різноманітних життєвих ситуаціях відповідно до норм права;

  • формувати у підлітків навички надання одноліткам необхідної підтримки, консультативної допомоги щодо вирішення проблем, пов’язаних із правами дитини.

Обладнання: Закон України «Про охорону дитинства», Конвенція ООН про

права дитини, Декларація прав дитини, Конституція України.



Форма проведення: ділова гра.

У турнірі приймають участь дві команди, які представляють учнів дев’ятих та десятих класів.



Ведучий. Добрий день всім присутнім! Сьогодні у нас незвичайна гра. Ми говоримо про права дитини, а точніше про наші з вами права. Тому ми пропонуємо вам помандрувати з нами країною Права, закону і моральних норм. А щоб наша подорож була цікавою, на нас чекають нелегкі випробування, здоровий дух суперництва й радість відкриття. І так – розпочинаймо!

Команди займають свої місця за столами.

Ведучий представляє журі, яке оцінюватиме правильність відповідей та знань учнів.

Ведучий. Перший конкурс буде проходити за принципом брейн-рингу. Команди отримують завдання, на виконання яких відводиться п’ять хвилин.

І тур. (За кожну правильну відповідь – 1 бал)


  1. До якого віку людина вважається дитиною?

а) до 14 років; б) до 16 років; в) до 18 років.

2. Який є спеціальний закон для дітей?

а) Декларація; б) Конвенція; в) Конституція.

3. Хто з подружжя відповідно до законодавства повинен піклуватися про дитину?

а) батько; б) мати; в) обоє.

4.Коли було прийнято Конвенцію про права дитини?

а) 10.12.1998р.; б) 28.06. 1996р.; в) 20.11.1989р.

5.Право дитини на працю виникає з:

а) 18 років; б) 16 років; в) 17 років.

6.Повна дієздатність особи настає з:

а) 16 років; б) 18 років; в) 25 років.

7. Вік дівчини, коли вона має право укладати шлюб:

а) 14 років; б) 17 років; в) 18 років.

8. Правоздатність особи настає з:

а) 16 років; б) 18 років; в) моменту народження.

9. До молодіжної організації дитина має право вступити з:

а) 14 років; б) 16 років; в) 18 років.

10. Документ про громадянство дитина отримує з:

а) 16 років; б) 14 років; в) 18 років.

Ведучий. А зараз ми проведемо конкурс серед уболівальників. Найкраща група підтримки має можливість заробити додаткові бали для своєї команди.



  1. Назвати статтю Конституції України, яка надає право на освіту? (Ст..53)

  2. Коли в Україні набула чинності Конвенція ООН про права дитини?

(27 вересня 1991року)

  1. Коли було прийнято Закон України «Про охорону дитинства»

(26 квітня 2001 року)

  1. Яка його частина присвячена правам та свободам дитини? (ІІ розділ)

  2. Коли було прийнято Конституцію України? (28 червня 1996 року)

  3. Назвати державні символи України.

  4. Назвати національні символи України (верба,вишиванка, калина,рушник)

  5. Перелічіть відомі вам права дитини.

  6. Яке з прав є найдорожчим?

  7. Яка стаття Загальної Декларації прав людини закріплює право на життя?(Ст.3)

Журі підводить результати І туру та конкурсу уболівальників.

ІІ тур. Ведучий. Оголошується завдання ІІ туру.

Кожна команда отримує правові задачі, на які повинна надати відповіді після п’ятихвилинного обговорення. Представник кожної команди надає аргументовану відповідь. Журі та присутні вислуховують відповідача та приймають рішення щодо правильності розв’язання правової задачі. Максимальна кількість балів – 5.



Задача1.

Учні дев’ятих класів школи вирішили організувати баскетбольну команду та взяти участь у районних змаганнях. Учитель фізичної культури погодився двічі на тиждень проводити тренування з учнями. Однак директор школи, до якого звернулись учні та вчитель, відмовив їм у користуванні спортивним залом, зауваживши, що потрібно знайти кошти на оплату оренди залу під час тренувань. (Відповідь обґрунтувати).



Задача 2.

Родина 17 річного Сергія виїхала на постійне місце проживання до Молдови. Батьки хлопця відмовились від українського громадянства й запропонували зробити це Сергію. Вони вважають, що із зміною їх громадянства автоматично має змінитись і громадянство дитини. Хлопець не хоче змінювати громадянство, але має сумнів, чи може він зберегти громадянство України? (Відповідь обґрунтувати).

Ведучий. А зараз настав час останнього конкурсу – конкурсу капітанів. По черзі капітанам команд ставитимуть запитання, на які потрібно дати чітку відповідь. Якщо учасник відповідає невірно, то право відповіді переходить до іншого учасника конкурсу.
ІІІ тур.

1. Можливість мати юридичні права та обов’язки називають (правоздатністю).

2. Правоздатність людини виникає з ( моменту народження).

3. Право на свободу світогляду та віросповідання надає стаття (35) КУ.

4. Який документ визначає основні міжнародно-правові стандарти прав

людини? (Загальна Декларація прав людини).

5. В якому році була прийнята Декларація прав дитини? (1959 р.)

6. Громадянство України підтверджує (паспорт громадянина України).

7. Порядок набуття та припинення громадянства України визначено (Законом

України «Про громадянство»).

8.Отримання громадянства при народженні називається (філіацією).

9. Згідно статті 53 Конституції України обов’язковою є (повна загальна середня

освіта).

10.Назвіть відомі вам права учнів (право обирати профіль навчання; право

вибору позаурочних занять; право користуватися навчальним кабінетом;

брати участь у пошуковій та дослідницькій діяльності, олімпіадах, конкурсах;

право на участь в роботі учнівського самоврядування, тощо).
Журі підводить підсумки гри та оголошує переможців.

Завершує гру церемонія нагородження.



\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\45.jpeg

Всесвітня декларація прав дитини.

Диктант.

Діти – це окрема, самостійна частина суспільства, якій притаманні особливі правила поведінки , своєрідні життєві погляди, що забезпечують її розвиток і становлення та перетворення в дорослу частину суспільства. Унаслідок свого становища діти потребують особливого підходу, соціального захисту та поваги до їх прав.

Діти – це не маленькі дорослі із маленькими правами, а повноправні члени суспільства, які мають окрім багатьох прав дорослих і свої особливі права – право на гру, на сімейне виховання, на спілкування з однолітками.
Першим міжнародним документом, в якому ставилася проблема прав дитини була Женевська декларація 1924 року. Саме з прийняття цього документу права дитини увійшли до системи міжнародного права, а саме Женевська декларація стала наріжним каменем всього майбутнього розвитку правових ініціатив стосовно прав дитини.

Порівняно з нею, Декларація 1959 року була більш досконалою та широкою. Вона передбачала обов’язкову і безкоштовну початкову освіту до певного віку, право дитини на гру і творчість. Декларація прав дитини – документ, що регулює становище дитини у сучасному суспільстві. В її основних положеннях проголошується, що дитині, незалежно від кольору шкіри, мови, статі, віри, законом повинен бути забезпечений соціальний захист, надані умови та можливості, що дозволили б їй розвиватися фізично, розумово, морально та духовно. Декларація проголосила, що «людство зобов’язане давати дитині краще, що воно має», гарантувати дітям користування всіма правами і свободами на їх благо і благо суспільства.

Але основним сучасним документом, який проголошує права дитини є Конвенція ООН про права дитини, підписана 20 листопада 1989 року. Це не просто декларація, а міжнародна угода, визначаючи яку, кожна країна повинна дотримуватися її вимог, спиратися на них, у тому числі шляхом внесення доповнень і змін до свого законодавства з метою захисту дітей. До 31 грудня 1995 року Конвенцію ратифікували 185 країн, що є безпрецедентною подією у нормотворчій діяльності в області прав людини. Нині 20 листопада відмічається як Міжнародний день прав дітей, але в Україні за традицією цей день частіше відзначається 1 червня як Міжнародний день захисту дітей. Згідно Конвенції державам висунуто вимоги щодо створення умов для здорової і нормальної життєдіяльності дитини, гарантування їй свободи й гідності. Дитина повинна бути першою серед тих, хто одержує захист і допомогу, а також захищеною від усіх форм недбалого ставлення до неї, не говорячи вже про жорстокість і експлуатацію.

42
Круглий стіл на тему «Закон України « Про охорону дитинства».

Права та свободи дитини.»
Мета: розглянути основне призначення Закону України « Про охорону

дитинства» та його основні положення;

визначити основні принципи державної політики з реалізації прав і

свобод дитини, охорони дитинства.

Сприяти підвищенню рівня правової культури молоді, всебічного розвитку

особистості юних громадян, надання підтримки в розвитку їх творчого

потенціалу та самореалізації.

Виховувати учнів в дусі поваги до діючого законодавства щодо дотримання

та реалізації прав дитини.
Вступне слово.

Сучасний розвиток суспільства потребує забезпечення реалізації прав та свобод дитини. Саме вони мають суттєве значення при розбудові українського демократичного суспільства, без належного механізму реалізації яких неможливий подальший розвиток України як правової держави.

Політика держави надає можливість реалізувати права та свободи дитини. Це відповідає ст.3 Конституції України, яка вказує на те, що права та свободи людини та їх гарантії визначають спрямованість та зміст державної політики, а утвердження та забезпечення прав і свобод є основним пріоритетом сучасної української держави.

Закон України « Про охорону дитинства» від 26.04.2001 року визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації права дитини на життя, освіту, охорону здоров’я, всебічний та гармонійний розвиток, встановлює основні засади державної політики у цій сфері.



Тематика виступів.

  1. Іваненко Валерія, учениця 11-А класу. «Статтями Закону України «Про охорону дитинства». Загальний огляд статей та ІІ розділу».

  2. Гутеньова Катерина, учениця 11-А класу. «Право дитини на життя та охорону здоров’я, на ім’я та громадянство».

  3. Нгуєн Тху Ван, учениця 10-А класу. «Право на достатній життєвий рівень, на вільне висловлювання думок та отримання інформації».

  4. Барчан Вікторія, учениця 10-Б класу. «Право дитини на захист від усіх форм насильства. Заборона експлуатації дитячої праці. Захист прав дитини на особисту свободу».

  5. Верещака Денис, учень 10-А класу. «Реалізація права на освіту в Україні. Право на культурний, творчий, та спортивний розвиток».

  6. Коваленко Іван, учень 10-Б класу. «Право дитини на об’єднання в дитячі та молодіжні організації.»

5


Терещенко Антоніна Григорівна портфолио

Посада: вчитель історії та правознавства

Категорія: вища

Звання: вчитель-методист

Освіта: вища; закінчила Кіровоградський державний

педагогічний інститут ім. О.С. Пушкіна (тепер Кіровоградський педагогічний університет ім. В.Вінниченка) у 1984 році.

Спеціальність за дипломом: викладач історії та суспільствознавства

Стаж роботи: 29 років

Працює в КЗШ І-ІІІ ступенів №41 з 1987 року.

Результативність роботи

2010-2011 н.р. Гоцин Дмитро (9кл.) - районна олімпіада – ІІ місце,

Гоцин Дмитро (9кл.) – міська олімпіада – І місце,

Гоцин Дмитро (9кл.) - обласна олімпіада – І місце,

Гоцин Дмитро (9кл.) – Всеукраїнська олімпіада – І місце,

Коваленко Ірина (11кл.) – районна олімпіада – ІІ місце.
2011-2012 н.р. Гоцин Дмитро (10кл.) – районна олімпіада – І місце,

Жукова Вікторія (11кл.) – районна олімпіада - ІІІ місце,

Гоцин Дмитро (10кл.) – міська олімпіада – І місце,

Гоцин Дмитро (10кл.) – обласна олімпіада – І місце,

Гоцин Дмитро (10кл.) – Всеукраїнська олімпіада – І місце.
2012-2013 н.р. Гоцин Дмитро (11кл.) – районна олімпіада – І місце,

Гоцин Михайло (9кл.) – районна олімпіада – І місце,

Іваненко Валерія (10кл.) – районна олімпіада – ІІІ місце,

Гоцин Дмитро (11кл.) – міська олімпіада – І місце,

Гоцин Михайло (9кл.) – міська олімпіада – ІІІ місце,

Гоцин Дмитро (11кл.) – обласна олімпіада – І місце,

Гоцин Дмитро (11кл.) – Всеукраїнська олімпіада – ІІ місце.
2013-2014 н.р. Гончарук Катерина (9кл.) – районна олімпіада – ІІІ місце,

Іваненко Валерія (11кл.) – районна олімпіада – ІІІ місце.

Гоцин Дмитро 2010-2011н.р. «Право очима дитини» - міський конкурс, ІІ місце.

Команда КЗШ №41 «Подорож у країну права» - районний конкурс, ІІІ місце.

Гоцин Дмитро 2011-2012 н.р. «Право очима дитини» - обласний тур, І місце.

2012р. Правовий турнір зі студентами І-ІV курсу факультету Міжнародної економіки та права КНЕУ, І місце.



http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg


Проведення кінолекторію з правового вихованняhttp://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

d:\documents and settings\admin.microsof-5f2208\рабочий стол\правовая неделя\img_0035.jpg

Конвенція про права дитини – вивчаємо, знаємо, діємо



c:\герочка\фото 41 шк англ\правовая неделя\201203a0\03032012325.jpg c:\герочка\фото 41 шк англ\правовая неделя\201203a0\03032012326.jpg

Вивчаємо права людини за Декларацієюc:\герочка\фото 41 шк англ\правовая неделя\201203a0\03032012329.jpgc:\герочка\фото 41 шк англ\правовая неделя\201203a0\03032012327.jpg



f:\права ребенка 2013\img_3646.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3647.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3651.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3656.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3655.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3657.jpg

f:\права ребенка 2013\img_3660.jpg

dscn2467

dscn2474

dscn2472

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

k:\гайдук\p2280757.jpg

k:\гайдук\p2280764.jpg

k:\гайдук\p2280756.jpg

k:\гайдук\p2280747.jpg

k:\гайдук\p2280755.jpg

k:\гайдук\p2280765.jpg

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\0_418b4_c3c69b4e_m.png

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpghttp://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpghttp://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

k:\6-б тренинг\dsc08036.jpgk:\6-б тренинг\dsc08093.jpg

k:\6-б тренинг\dsc08050.jpg

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\0_418b4_c3c69b4e_m.png

d:\documents and settings\admin.microsof-5f2208\рабочий стол\правовая неделя\img_0032.jpg

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\0_418b4_c3c69b4e_m.png\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\0_418b4_c3c69b4e_m.png

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpghttp://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

dscn2477

dscn2478

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\42.png

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\42.png

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

k:\гайдук\p3020818.jpg

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\42.png

d:\documents and settings\admin.microsof-5f2208\рабочий стол\правовая неделя\img_0024.jpg

k:\гайдук\p3020816.jpg

\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\0_418b4_c3c69b4e_m.png

http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpgimg_9409


Співробітник відділення кримінальної міліції у справах дітей

Погребна Олена Миколаївна



Співробітник відділення кримінальної міліції у справах дітей

Погребна Олена Миколаївна


img_9404


Співробітник відділення кримінальної міліції у справах неповнолітніх

Коваленко Світлана Миколаївна за роботою.


http://news.dphotographer.co.uk/wp-content/uploads/2012/background-pictures-for-powerpoint-i4.jpg

f:\детский дом фото\dsc_0057.jpg\\sekret-ce753b55\общая\разделитель\42.png

f:\детский дом фото\dsc_0166.jpg

ВІДГУК


на проведення у Криворізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №41

Тижня права в рамках Всеукраїнського тижня з 9 по 13 грудня.


Проведення Тижня права в загальноосвітніх навчальних закладах має важливе значення для формування в учнів системи правових знань, сприяє становленню правової свідомості учнів, вихованню правової культури підлітків та набуття вміння застосовувати здобуті знання на практиці.

Використання різноманітних форм роботи дало можливість не тільки розглядати актуальні питання життя суспільства, такі як механізм реалізації прав людини і, насамперед, дитини, а й встановити шляхи й форми захисту порушеного права. В рамках тижня проводились різноманітні заходи, розраховані на певні вікові категорії учнів, практичні тренінги, робота з батьками. Проведення тематичного тижня – ще одна із форм не тільки організації навчального процесу, а й засіб виховання учнів, шлях до порозуміння між дорослими та дітьми, формування навичок щодо реалізації та захисту своїх прав як майбутніх громадян українського суспільства.




Директор школи: Т. Коваль


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка