1 клас «Паростки» 2 клас «Первоцвіти» 3 клас



Скачати 241.69 Kb.
Дата конвертації30.04.2016
Розмір241.69 Kb.
Барвінкова

Країна”


Проект

виховної роботи

з учнями 1 - 4 класів


Барвінкова

країна

1 клас «Паростки»
2 клас «Первоцвіти»
3 клас «Дзвіночки»
4 клас «Соняшники»


З малят - У нас закони барвінкові:

барвінчат Честі, доброти й любові.

Любим близьких, рідних дуже,

а І сусідам не байдужий.
У барвіночків завзятих

Гарних друзів є багато.

к Малюків оберігаєм,

Старшим в праці помагаєм.
о Як весняна квітка рання,

Ми веселі, щирі, вправні.

Допоможем в кожнім ділі,

н Бо старанні, добрі, вмілі.
Ми малята - барвінчата,

Знаємо казочок багато.

и Любим пісню колискову,

Українську рідну мову.
Я люблю матусю й тата,

Квітучі мальви біля хати,

В лузі пишную калину

Й чарівну мою Вкраїну!

Пісня Барвінкової країни


Структура учнівського самоврядування

Барвінкової країни

Перша стежина –

Моя Батьківщина Україна

Навчися самим і навчи інших шанувати рідну землю, її природу, мову, історію, звичаї та обряди. Прагни бути корисним своїй державі, служити її інтересам.
Про минуле пам'ятати

Хочемо пообіцяти,

З давніх давен і донині

Знать історію Вкраїни

Основні справи:
Заочні подорожі, бесіди.

Усні журнали.

Творчі зустрічі.

Виставки, конкурси, змагання, вікторини.



Друга стежина –

Місто майстрів

Юний друже!

Поєднуй свої особисті інтереси з потребами колективу в різних видах трудової діяльності, сумлінно виконуй доручення, підтримуй порядок на робочому місці та дотримуйся правил техніки безпеки.
Вдома прибрано і в класі,

Хвалять мама нас і тато.

Ми умієм працювати:

Шити, прати, вишивати.
Основні справи:

Години спілкування, практичні роботи

Операція «Чистюльки»

Акція «Книжкова лікарня»

КТС «Подарунки молодшим друзям»


Стежина третя –

Абетка здоров’я

Загартовуйся, вчись володіти своїм тілом, прагни досконалості. Турбуйся про своє здоров’я, ефективно використовуй свій

вільний час, організовуй своє дозвілля.

Розвивай фізичні якості — постійно

займайся фізкультурою і спортом. Формуй навички здорового способу життя.
Як прокинемося вранці,

Швидко станем на зарядку.

І подбаєм про здоров’я.

Любим спорт і фізкультуру

Прагнем завжди до порядку.

Основні справи:
Веселі старти, спортивні змагання.

Спартакіади . Рухливі ігри на перервах.

Фізкульхвилинки на уроках.

Олімпіади здоров’я.



Стежина четверта –

Чисті джерела
Юні друзі!

Усвідомлюйте себе як невід’ємну частину природи.

Запам’ятайте!

Ви особисто причетні до збереження природних багатств. Бережливо ставтеся до природи! Любіть її, ощадливо користуйтеся її дарами.
Ми за квітами

І посадим деревця,

Допоможем взимку звірям,

Чуйні в нас усіх серця.
Основні справи:

Екскурсії.

Години милування природою.

Акції «Жовте листя», «Нове життя



джерел».

Конкурси, подорож .


П’ята стежина –

Долина доброти
Пам'ятай, що є одвічні цінності:

чуйність, любов, доброта, справедливість і ввічливість.

Пам'ятай, що в світі ти не один. Навчись жити серед людей, будь готовий завжди прийти на допомогу.
Ми оточимо теплом

Тих, хто так його чекає.

Рідним, хворим і старим

Кожен з нас допомагає.
Основні справи:
Акція «Діти - дітям», операція

«Милосердя».

Зустріч з цікавими людьми.

Дитячі ранки.

Години спілкування.

Робота волонтерського загону.

Шоста стежина –

Гора казкова
Читаючи казки, ставайте мудрішими, збагачуйте своє мовлення образними,

влучними висловами. Гортаючи сторінки казок, вчіться перемагати зло,бути

добрішими і милосерднішими до людей.
Ми веселі,жартівливі,

Любимо пісні і сміх.

Свою радість на дозвіллі

Ділим порівну на всіх –
Основні справи:
Читання та інсценізація казок.

Сюжетно-рольові ігри .

Конкурси малюнків .

Конкурси юних казкарів.


Сьома стежина –

Острів скарбів

Шановні малята-барвінчата, вивчайте сей родовід, сімейний побут, народні звичаї, обряди, пісні. Пізнавайте історію власного народу і пізнаєте себе.
Вивчимо пісні народні,

Будем весело співать.

Навчимося вишивати,

Знать прислів'я, танцювать.


Основні справи:

Екскурсії.

Зустріч із старожилами.

Вивчення українських народних пісень .



Родинні свята та рольові ігри.

Вересень
1 . Визначення структури Барвінкової

країни на навчальний рік. Розподіл

обов'язків.

2. Затвердження плану проведень засідань

Барвінкової країни.

3. Визначення завдань Барвінкової країни.

4. Затвердження планів роботи на

вересень.

5. Роль Барвінкової країни у підготовці

та проведенні загальношкільних

лінійок на повному самоврядуванні

учнів. Результативність лінійок.

6. Визначення основних напрямів роботи,

які планує проводити Барвінкова

країна на повному самоврядуванні у

І семестрі.

Жовтень.
1. Підсумки проведення Дня

самоврядування.

2. Результати проведених рейд-перевірок

(звіт ).

3. Робот дисципліни та порядку по

організації контролю за чергуванням у

класах, порядком у приміщенні школи

та на її території.

4. Затвердження плану проведення

осінніх канікул складеного Барвінковою

країною спільно з педколективом школи

та колективами класів.

5. Звіт про роботу спорту.

6. Затвердження плану роботи на

листопад.


Листопад
1. Підсумки роботи учнівського

самоврядування за два місяці.

2. Робота Барвінкової країни по питанню

боротьби з правопорушеннями учнів.

3. Трудове виховання учнів - звіт за

проведену роботу у жовтні.

4. Робота порядку по вихованню в учнів

свідомої дисципліни.

5. Навчання - обов'язок кожного школяра.

Результати навчання учнів.

6. Ознайомлення із планом роботи на

грудень.


Грудень
1. Робота з учнями, які одержують

двійки та з учнями, які нерегулярно

виконують домашні завдання.

2. Контроль за зовнішнім виглядом

учнів у школі. Організація

рейд-перевірок.

3.Організація проведення новорічних свят.

4. Робота юних наставників по організації

дозвілля для учнів 1-4 кл.

Січень
1.Підведення підсумків роботи Барвінкової

країни за І семестр.

2.Складання та затвердження плану

проведень засідань Барвінкової країни

на II семестр.

3.Визначення завдань Барвінкової країни.

4.3атвердження планів роботи на січень.

5.Співпраця Барвінкової країни у

проведенні в школі предметних тижнів.

Спільна робота з учнями та вчителями

предметниками.

Лютий

1 .Робота з обдарованими учнями.

Організація зустрічей та свят.

2.Звіт бережливості про стан підручників

у школі.

3. Результати рейд-перевірок.

4. Робота ЛНП( лабораторії невирішених

проблем по підготовці та проведенні

виховних міроприємств у лютому.

5.Затвердження плану роботи органів

учнівського самоврядування на лютий.

Березень
1 . Звіт про роботу юних наставників.

2.ПІДВЄДЄННЯ підсумків роботи

органів учнівського самоврядування у

лютому.

З.Звіт старостів класів про виконання

доручень учнями школи.

4.3атвердження плану роботи на весняні

канікули.

5. Затвердження плану роботи органів

учнівського самоврядування на березень.

б. Робота ЛНП по проведенню виховних

міроприємств у березні.

Квітень
1 . Робота спільно з колективами класів

по благоустрою території біля

пам'ятника загиблим односельчанам.

2. Результати проведення рейд - перевірок.

3.Робота ЛНП по підготовці та

проведенні виховних міроприємств у

квітні.

4.3атвердження плану роботи органів

Учнівського самоврядування на квітень.
Травень
1 . Звіт педагога -організатора.

2. Підведення підсумків роботи

Барвінкової країни за рік.

3. Вивчення пропозицій учнів, щодо

планування роботи Барвінкової країни .

Актуальність проекту
Україна будує національну, самостійну і демократичну державу. На цьому шляху виник тугий вузол соціально-економічних проблем, з якими, на

жаль, молода країна йде у третє тисячоліття.

Процес цей, звісно, надзвичайно складний і багатогранний. У життя наше приходять нові поняття і прагнення, які не всі можуть адекватно сприйняти і реалізувати. Це породжує зневіру,

бездуховність, схиляння перед чужим і наносним, втрату своїх історичних культурних і духовних цінностей.

Проте в суспільстві це не тільки викликає занепокоєння, а й стимулює творчий процес пошуку шляхів для виходу із ситуації, що склалася.

У становленні громадянина важливе місце займає

вміння співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму. Саме тому, учні повинні ознайомитися з різними демократичними

здобутками, особливостями становлення демократії

в Україні.


Мета проекту

барвінкової країни.

Забезпечити реальні права і обов'язки учнів,



як важливий фактор демократизації

шкільного життя;

налагодити ділові міжособистісні відносини



між педагогами та учнями;

формувати в учнів високі моральні якості,



вміння співпрацювати на принципах

рівності;

виховувати толерантне ставлення до



людей,до себе,оточуючих.

сформувати почуття патріотизму,



національної гідності, поваги до рідної мови.

Формування навичок здорового способу



життя.


Завдання проекту
Формування в учнів вміння

співпрацювати на принципах рівності, гласності, демократизму.

Створення структури учнівського самоврядування;

Визначення основних сфер діяльності учнівського самоврядування ;

Створення етапів розвитку учнівського самоврядування; вивчення закону "….

Планування та організація співпраці

учнів .
Учасники проекту
Учнівський колектив

Педагогічний колектив

Батьківський актив.

Мета виховної роботи

школи:

Анкета "Ставлення учнів до школи”

Мета : визначити ставлення учня до середи, у якій він

навчається.

Вік учнів: 9 -

Інструкція: заповнюючи анкету, учень у письмовій формі

відповідає на її запитання. На запитання слід

відповідати «так» або «ні», окрім запитань 4, 5, 6.
1. Чи подобається тобі навчатись у школі?

2. Чи подобається тобі ваш клас?

3.Чи із задоволенням ти повертаєшся в школу після

канікул?

4.Що за останній рік тобі найбільше запам’яталося в

школі?

5.Як би ти визначив характер життя у школі (вибери

твердження):

Весело □ Нудно

Цікаво □ Одноманітно

Оригінально □ Сумно



6. Як ти оцінюєш роботу парламенту школи?

7.Роботу якого міністерства, на твою думку, варто

відмітити?

8. Чи є в школі система стимулів, що посилюють

твоє бажання брати участь у шкільних заходах?

9. Чи береш ти участь у плануванні позакласної

діяльності вашого класу?

10.Чи потрібна в школі учнівська організація?


Тест «Вивчення рівня розвитку

учнівського самоврядування»

Мета: визначити оцінку роботи органів учнівського

самоврядування Респонденти: педагога школи Обладнання: роздруковані бланки опитувальника. Інструкція: спеціальним значком V позначте правильну,

на вашу думку, відповідь
1 . Чи із задоволенням ви йдете на роботу?

1 так 2 ні

2.Чи подобається вам організація позакласної роботи в

школі?

1 так 2 ні

З.Чи потрібна школі учнівська організація?

1 так 2 ні

4 . Як ви оцінюєте роботу президента школи?

відмінно □ добре □ незадовільно



5.Робота якого міністерства заслуговує на відзнаку?

б. Чи часто ваші ідеї або пропозиції приймаються до

уваги?

завжди школи □ ніколи



7. Як ви оцінюєте свою участь в роботі учнівського

самоврядування?

постійно надаю допомогу

цікавлюся періодично

ніколи не вникаю


Анкета «Участь батьків у виховному процесі школи»

Мета: дати оцінку участі батьків у виховному процесі

школи

Респонденти: батьки учнів

Обладнання: роздруковані бланки анкет

Інструкція: батьки письмово відповідають на запитання

Опитувальник:

1 . Чи цікавитися ви які виховні заходи проводяться у

школі?

2.Чи бере участь ваша дитина у позакласних заходах?

3.Скільки виховних заходів ви відвідали на протязі

навчального року?

4.Скільки разів ви були учасниками позакласних

заходів?

5.Чи допомагаєте ви своїй дитині у підготовці до

Проведення шкільних свят?

б. Чи вважаєте ви, що сучасна система виховання

може бути поліпшена?

7.Чи вважаєте ви, що самі можете брати участь у

зміні системи Виховання?

8.Чи часто ви проводити свій вільний час з дитиною?

9. Чи підтримуєте ви те, що учасники

самоврядування виступають на батьківських

зборах?

10. Чи співпрацюєте ви з учасниками шкільного

самоврядування?

Положення про шкільну форму

1. Загальні положення

Згідно з Указом Президента України « Про шкільну форму» від 12 червня 1996 р. № 417/96, Статутом школи, рішенням загальношкільної учнівської конференції, педагогічної та батьківської рад школи в школі введено шкільну форму встановленого зразка для учнів 1-11 кл.

1.1 В даному Положенні встановлюються визначення шкільної форми і порядок її носіння для учнів 1-11 класів загальноосвітньої школи І-ПІ ступенів с. Вашківці.

1.2 Зразки моделей форми, які відповідають діловому стилю, погоджуються батьківською радою і адміністрацією школи.

Строгий стиль одягу створює в школі ділову атмосферу, необхідну для занять. Форма дисциплінує учня, мотивує навчальну діяльність. Шкільна форма свідчить про приналежність до колективу школи - навчального закладу в умовах інтеграції освіти України до європейського простору. Мета даного рішення:

- створення ділового стилю одягу учнів і робочої атмосфери під час навчального процесу;

- здійснення єдиних санітарно-гігієнічних норм;

- виховання в учнів естетичного смаку, культури одягу;

- формування відчуття корпоративної приналежності, поваги до традицій школи.

2. Вимоги до форми

2.1 Парадна форма:

- класичний діловий костюм чорного кольору, біла сорочка або гольф; краватка (до сорочки); темні туфлі;

класичний діловий костюм, сарафан (1 -4 кл.) чорного кольору; жилет або піджак вільного чи напівприталеного силуету, довжиною до лінії стегна; спідниця середньої довжини (5см вище або нижче колін ) або брюки класичного стилю; біла класична блуза; темні туфлі або босоніжки із закритим носком.

2.2 Повсякденна форма:

для юнаків - класичний діловий костюм чорного кольору, сорочка або гольф однотонні; краватка (до сорочки); взимку дозволяється безрукавка або светр під піджак темного кольору; темні туфлі;

для дівчат - класичний діловий костюм, сарафан (1-4 кл.) чорного кольору; жилет або піджак вільного чи напівприталеного силуету, довжиною до лінії стегна; спідниця середньої довжини (5 см вище або нижче колін ) або брюки класичного стилю;однотонна класична блуза або гольф; темні туфлі або босоніжки із закритим носком.

Можливі будь-які комбінації із вищезазначених предметів за умови дотримання кольору і ділового стилю одягу.

2.3 У школі забороняється носити: джинсовий одяг; декольтовані, надто яскраві, картаті, вкорочені блузки («топіки», футболки тощо), надто яскраві сорочки; дуже короткі та дуже довгі спідниці; вкорочені, стягуючі брюки, бриджі тощо; спортивний одяг і взуття( окрім занять фізкультури та спортивних змагань); одяг для літнього відпочинку; неформальну символіку і атрибутику.

2.4 Вчительський склад працівників школи повинен показувати приклад школярам, дотримуючись ділового стилю у своєму повсякденному одязі.

2 .5 Охайна ділова зачіска для дівчат, коротка стрижка для юнаків, волосся природного кольору.

2.6 Макіяж забороняється.
2.7 Згідно з правилами ділового етикету в якості доповнення до шкільної форми дівчатам дозволяється тільки один вид прикрас ( наприклад, тільки сережки.

Правила для учнів 1-4 класів.

Правило перше запам'ятай!

Входячи в школу, усіх вітай:

Однолітка, вчителя, товаришів.

Доброго дня побажай усім.
Увага, друже, правило два!

Поруч з тобою протягом дня

Супутники будуть--- праця знання,

їх шанувати не забувай.

Сусіду по парті не заважай.
Правило три виконуй завжди!

Місце робоче до дзвінка оформляй,

Стоячи, вчителя в класі вітай.

За думкою вчителя уважно слідкуй.

Щоденник свій вчасно упорядкуй.
Правило четверте - просте і відверте.

Виконуй строго розпорядок дня,

уважно слухай голос дзвінка.

В їдальні поводься чемно і тихо,

товаришам побажай:

«Приємного апетиту».
Правило п'яте слід пам'ятати:

потрібно майно шкільне шанувати.

Підручник і зошит в порядку тримай,

про акуратність не забувай.
Правило шосте дуже просте

Перерва для тебе діло таке:

Старайся голосно не розмовляти,

Не бігати і не стрибати.

Порушника вчасно зупини,

Конфлікти тактовно з ним розбери.
Правило сьоме стосується дому.

Вранці у кишеню носовик клади,

Почисть своє взуття і форму одягни.

Зачіску слід у порядку тримати.

Прикраси дівчатам не одягати!
Правило восьме іде по порядку.

І каже, що вранці ти зробиш зарядку,

Встанеш і ляжеш в однакову пору,

Вчасно щоденно прийдеш у школу.
Кожен учень мусить знати правило дев'яте;

старших слухай і бабусю, і маму, і тата.

І у домі все, що просять, не лінись зроби.

Шануй старість і, звичайно, малечу люби, а

як трапиться нещастя, то допоможи.
Правило десяте просить розказати

правила дорожні мусиш добре знати,



бути завжди в дружбі з другом світлофором.

Доглядай, мій друже, ліс і гай, і поле рідній простори

всім серцем люби, будь старанним учнем всюди і завжди!

НАШІ ШКІЛЬНІ

ЗАПОВІДІ

Приходьте до школи вчасно

Зайшовши до класу, привітайся з

учителем і товаришами

Під час уроку уважно слухай вчителя

На перерві не бігай, не кричи

По коридорі й на сходинках іди



спокійно,тримаючись правого боку

Поводь себе таким чином, щоб не



заважати іншим

Обов'язково виконуй вимоги чергового



по школі

Бережи підручники і шкільні речі



Барвінкова країна –
це країна наймолодших школярів віком

від 6 до 10 років.
Основні закони,за якими живуть жителі Барвінкової країни:
- Закони доброти, честі, поваги і любові до рідних, близьких людей:
- Закон взаємоповаги, взаємовиручки;
- Повага до себе та оточуючих людей;


- Повага національних традицій, вивчення історії України;
- Розвиток власних здібностей і талантів;
- Навчання і труд, спорт і здоров'я –


поруч ідуть".






"ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЧЕРЕЗ
РОБОТУ ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Найвищою цінністю на Землі є людина. Виховання


людини, формування особистості є невід'ємною складовою ідеології і культури суспільства. Розбудова україн ської держави ставить на порядок денний надзвичайно важливе і невідкладне за дання — виховання справжнього патріота рідної землі із сформованою громадянською компетентністю.
Як же виховати справжнього громадянина нашої країни? Яку виховну модель створити для формування в учнів ключових компетентностей, щоб вона могла реалізуватись через різні форми виховних заходів? Тіль ки через формування демократичного сві тогляду, здорового способу життя, через відродження національних традицій, через пропаганду духовних надбань українського народу, через заходи, спрямовані на зміцнення української родини та виховання любові до рідної землі. 3 метою реалізації цих


ідей пе дагогічний колектив протягом трьох років працює над створенням безперервної системи громадянського виховання.
З метою формування у дитини громадян ськості в організованому нами — доросли ми — довкіллі ми намагаємося поєднувати позитивне емоційне забарвлення


із образом громадянського «Я». Якщо такий зв'язок не простежуватиметься, то довкілля, на повнене громадянським змістом, не стане особистістю значущим для дитини.
Для досягнення цієї мети серед учнів 1—4 кла сів було створено дитячу організацію «Країна Барвінкова» — це організація школярів віком від 6 до 10 років, які за бажанням класами об'єднуються у містечка. Жителі «Країни Барвінкової» називаються барвінчатами. В країні є свої традиції, закони, символіка і атрибути. Для всіх барвінчат існує символ єдиного зразка—блакитні стрічки, а кожне містечко має власну назву та знаки розрізнен ня: емблеми, девізи, тощо. Класи-містечка протягом 9 місяців подорожують по 9 станці ях-напрямках . А це означає, що кожен навчальний місяць року відзначається колективною творчою справою, яка так чи інакше охоплює всіх барвінчат.
Кожен клас-містечко має свою структуру


самоврядування , якою перед бачено виконання громадських обов'язків в межах свого класу.

Кожна оселя поділена на мікрорайони:

•   Чомучки;


•   Книголюби;
•   Санітари;
•   Друзі природи;
•   Художники;
•   Друзі спорту.

Систематично щопонеділка для жителів «Країни Барвінкової» проводяться загальні дисциплінарні лінійки,



що сприяє вихован ню у дітей таких якостей, як відповідальність, дисципліна, порядок, охайність,

самоповага та взаємоповага один до одного.

Координаторами «Барвінкової країни» виступають

педагог-організатор, вчителі початкових класів.
Для того щоб розроблена виховна си стема не залишилася мертвою схемою чи припинила своє існування через корот кий проміжок часу, в школі розроблено механізм її


постійного самовідтворення, самовдосконалення.

Роль такого механізму виконують система управління лідерів та учнівське самоврядування старшокласни ків.

За їхньою ініціативою ось уже другий рік триває загальношкільний конкурс «Клас року» з метою виявлення найбільш згуртованих класних колективів.

У цьому конкурсі беруть участь всі містечка “Барвінкової країни». Завдання конкурсу:
•   утвердження активної життєвої позиції;
•   підвищення престижу знань, інтелектуального і


творчого потенціалу учнів;
•   розвиток класного самоврядування;
На святі Останнього дзвоника переможець конкурсу


нагороджується грамотою та цін ним подарунком.
•   Для реалізації змісту громадянської ком петентності,


формування здібностей щодо орієнтування в проблемах

сучасного суспільно-політичного життя в Україні ми

запроваджуємо певні заходи:
•   на уроках громадянськості початкові знання про


правову державу дає лідер (класний керівник);
•   членами гуртка «Юні правознавці» про водиться


просвітницька робота з право всього виховання серед

учнів 1—4 кл.;
Перспективами розвитку « Барвінкової країни» є налагодження тісного зв'язку з дитячим об'єднанням 5—8 класів «Країною незалежних міст». Це допомагає активізувати самостійну діяльність учнів та послідовну підготовку їх до роботи в органах самовря дування у


старшій школі.
Завдяки участі у роботі дитячої організації


«Барвінкова країна», учні навчилися вільно спілкуватися з однолітками та школярами середньої ланки.

Спостерігається зростан ня активності, розвиток організаторських здібностей, формування відповідальності

за доручену справу.
Завдяки участі молодших школярів у таких заходах, як конкурс «Я син своєї родини», свято «Славні хлопці — українці», адаптацій них заняттях, значно збільшилась кількість лідерів у початковій школі. Мандрування станціями «До кришталевих криниць» та «Подорож у світ прекрасного» дало змогу виявити вокальні та танцювальні здібності учнів. Маленькі барвінчата одержали


можли вість отримати навички сценічної культури, адекватного сприймання великої аудиторії глядачів.

У «Барвінковій країні» традицій ними є заходи,

спрямовані на фізичне вихо вання дітей, на підтримку здоров'я учнів. Це спортивні естафети «Веселі старти», «Тато, мама, я — спортивна сім'я», які допомогли

виявити спортивні здібності дітей. Результа том

діяльності «Барвінкової країни» стала і організація

літнього табору « світанок».
Організація допомагає згуртуванню дітей, сприяє


розвитку індивідуальних, творчих та інтелектуальних здібностей"


Правила барвінчат:


1.Барвінок – природи є син, охороняє

птахів і тварин.

2.Барвінок дружить зі спортом, хоча і не

ставить всесвітніх рекордів.

3.Барвінок спішить на підмогу, лагідний

він, не образить нікого.

4.Барвінок вміє дружити і чесним

іменням батьків дорожити.


База даних захищена авторським правом ©shag.com.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка